۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

آتش سوزی در یکی از مهمترین دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی

رسانه‌ها از آتش سوزی در محوطه آموزشی یکی از مهمترین دانشگاه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی خبر دادند.
کد خبر : ۵۵۶۱۳۶

رسانه‌های صهیونیستی غروب یکشنبه به وقت تهران از آتش سوزی در یکی از مهمترین دانشگاه‌های عبری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» دانشگاه عبری اورشلیم (قدس) اعلام کرد که این آتش سوزی در محوطه دانشگاه و در کنار ساختمان‌های آموزشی رخ داده است. دانشگاه یاد شده در بیانیه خود از دانشجویان ساکن ساختمان‌های اطراف خواسته از مکان‌های مستقر خارج نشوند، زیرا پلیس و نیروهای آتش نشانی در حال انجام عملیات لازم هستند.

به گزارش فارس این دانشگاه همچنین از افراد نزدیک به این منطقه خواسته تا بلافاصله محل حادثه را ترک کنند.دانشگاه عبری یاد شده یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های دولتی در اسرائیل است و در شهر قدس اشغالی و در بالای تپه‌ای به نام «اسکوپوس» قرار دارد.این دانشگاه، یکی از هشت دانشگاه اصلی رژیم اسرائیل است.

تاکنون به جزئیات بیشتری از این حادثه و خسارات و تلفات احتمالی آن هیچ اشاره‌ای نشده است.

این در حالی است که کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی یکشنبه از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده نزدیک فرودگاه «بن گوریون» خبر داد و اعلام کرد که نیروهای آتش‌نشانی در حال تخلیه منازل شهرک صهیونیست‌نشین «زیتان» واقع در نزدیکی محل حادثه هستند.

پایگاه خبری روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نیز در خبری فوری از این حریق و تخلیه منازل مجاور محل حادثه نوشت و اعلام کرد که تا زمان تنظیم این خبر، تیم‌های آتش‌نشانی نتوانسته‌اند آتش‌سوزی را مهار کنند.

هنوز دلیل این آتش‌سوزی نیز اعلام نشده و جزئیاتی از آن دردست نیست و تنها نخستین تصاویر از این آتش‌سوزی در شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر است.