۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
همه شرایط برای زائران آماده است؛

نجف اشرف مهیای شب‌های قدر و سالروز شهادت امام علی(ع)

هزاران مسلمان در میان اقدامات شدید امنیتی و بهداشتی که بر اقدامات پیشگیرانه متمرکز خواهد بود، برای بزرگداشت شب های قدر و سالروز شهادت امام علی علیه السلام در استان نجف اشرف آماده می شوند.
کد خبر : ۵۵۵۹۷۸

هزاران مسلمان در میان اقدامات شدید امنیتی و بهداشتی که بر اقدامات پیشگیرانه متمرکز خواهد بود، برای بزرگداشت شب‌های قدر و سالروز شهادت امام علی علیه السلام در استان نجف اشرف آماده می‌شوند.

تولیت آستان قدس علوی تمامی بخش‌های خود را برای ارائه خدمات به زائران در طول شب‌های قدر و مراسم سالروز شهادت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) که مصادف با شب بیستم تا بیست و یکم رمضان است، به حالت آماده باش درآورده است.

«فائق الشمری» عضو تولیت آستان قدس علوی و مسئول اطلاع رسانی این تولیت به الصباح گفت: بخش امور خدماتی اقدام به آماده سازی اماکن اضافی برای استقبال از زائران کرده است زیرا انتظار می‌رود زیارت امسال نیز همانند همه سال‌ها میلیونی باشد.

الشمری افزود: بخش امور حفظ نظم نیز در حال پیگیری تردد زائران و سازماندهی ورود آنها به صحن حیدری است تا از وقوع هرگونه ازدحام جلوگیری کند و باعث حفظ فاصله اجتماعی میان آنها شود.

این مقام مسئول در آستان قدس علوی خاطرنشان کرد: مهمانسرای آستان مقدس نیز همانند هرساله اقدام به توزیع وعده‌های افطاری و سحری بین زائران می‌کند و از همان آغاز ماه مبارک رمضان از طریق سفره‌های خیر، اقدام به تهیه وعده‌های افطاری و سحری بین زائران کرده است.

وی از اقدامات انجام شده با توجه به شرایط کرونایی هم سخن گفت.