۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

استقلال دست به کار بزرگی زد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: صدرنشینی در گروه مرگ کار بزرگی بود که تیمی بزرگ مثل استقلال موفق به انجام آن شد.
کد خبر : ۵۵۵۸۹۷

تیم فوتبال استقلال شب گذشته موفق شد الشرطه عراق را در آخرین دیدار از مرحله گروهی با یک گل شکست دهد تا به عنوان صدرنشین گروه سوم که از پیش از شروع مسابقات گروه مرگ نامگذاری شده بود، راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود.

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: با وجو اینکه فشردگی بازی‌ها باعث خستگی بازیکنان شده بود، اما در آخرین بازی شاهد منطقی‌ترین بازی استقلال در این رقابت‌ها بودیم. ما از این بازی تنها یک پیروزی می‌خواستیم و نیاز به آب و آتش زدن نبود که خوشبختانه بچه‌های ما با یک بازی کاملاً منطقی، موفق شدند به آنچه می‌خواستند برسند.

وی اضافه کرد: از الشرطه هم نباید بگذریم. آنها با اینکه در این بازی تنها برای اعاده حیثیت به میدان آمدند، اما جوانمردانه‌ بازی کردند. خوشحالم از اینکه استقلال در یک بازی جوانمردانه به پیروزی رسید.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: من فوتبال استقلال را در آسیا پسندیدم و مدعی هستم کاری که استقلال در گروه سوم کرد، بسیار بزرگ بود و شاید از پس دیگر تیم‌های ما بر نمی‌آید. در گروهی که الدحیل و الاهلی حضور داشتند و بازی‌ها نیز در عربستان برگزار می‌شد، این بچه‌های ما بودند که با شایستگی صدرنشینی را به دست آوردند تا به آنها افتخار کنیم.

حبیبی تصریح کرد: یادآوری می‌کنم بچه‌ها در حالی در آخرین بازی مقابل الشرطه هم پیروز شدند که بازیکنان مهمی مثل محمد نادری و فرشید اسماعیلی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و این کار را برای آنها سخت‌تر از قبل می‌کرد.

وی خاطرنشان ساخت: ریکاوری بعد از بازگشت از تورنمنت به این فشردگی بسیار مهم است و حالا کادر فنی باید ضمن حفظ روحیه تیمی ناشی از این موفقیت، بدن بازیکنان را به خوبی ریکاوری کرده تا برای حضور در رقابتهای داخلی آماده شوند.