۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس در هند

مدیران باشگاه پرسپولیس در زمان حضور این تیم در هند مذاکراتی برای تمدید قرارداد با برخی بازیکنان انجام دادند.
کد خبر : ۵۵۵۵۸۷

باشگاه پرسپولیس از زمان آغاز به فعالیت مدیران فعلی این  باشگاه پروژه تمدید قرارداد اعضای کادرفنی و برخی بازیکنانش را آغاز کرد که پس از قطعی شدن تمدید قرارداد یحیی گل محمدی و دستیارانش، قرارداد برخی بازیکنان مثل سیامک نعمتی و مهدی عبدی هم تمدید شد.

از شب گذشته در رسانه های قطری اخباری درباره عقد قرارداد دو ساله محمد حسین کنعانی زادگان با باشگاه الاهلی قطر منتشر شده اما طبق پیگیری های فارس از مدیران پرسپولیس تاکنون جدایی هیچ بازیکنی از این تیم در پایان فصل قطعی نشده است.

مسئولان پرسپولیس از مدت‌ها قبل از بازیکنان خواسته‌اند  به صورت مکتوب و شفاهی شرایط خود برای تمدید قرارداد را اعلام کنند و ظاهرا با برخی بازیکن هم که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد توافق ابتدایی انجام شده است. 

طبق مذاکراتی که بین مدیران پرسپولیس با بازیکنان برای تمدید قرارداد در هند انجام شده قرار است بلافاصله پس از بازگشت کاروان این تیم به تهران بازیکنان مدنظر با حضور در باشگاه صحبت‌های نهایی را انجام بدهند. حتی ابراهیم شکوری، معاون اجرایی این باشگاه که اکنون در هند حضور دارد نظرات و پیشنهادهای 7-6 بازیکن که در پایان فصل قراردادشان تمام شده را برای تمدید قرارداد از آنها گرفته و به مدیریت باشگاه انتقال داده است.

شکوری در صحبت‌های خود با این نفرات قول‌های مساعدی از آنها برای تمدید قرارداد گرفته است و پس از بازگشت تیم به تهران در صورت نظر مثبت هیات مدیره و خود بازیکنان در صورت فراهم شدن شرایط بحث تمدید قراردادها به مرحله نهایی خواهد رسید.