۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

واکنش الریاضیه به تساوی استقلال

روزنامه سعودی به تساوی امروز استقلال و الاهلی و حساس شدن مسیر صعود در این گروه واکنش نشان داد.
کد خبر : ۵۵۵۵۲۳

بامداد امروز در چارچوب بازی پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال مقابل الاهلی عربستان به تساوی بدون گل رسید تا کار صعود به هفته پایانی کشیده شود.

اکنون حساسیت در گروه سوم مسابقات آسیایی به اوج خود رسیده، جایی که استقلال، الدحیل قطر و الاهلی عربستان هر کدام با 8 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.جمعه شب در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت و الدحیل پذیرای الاهلی خواهد بود.

روزنامه الریاضیه سعودی به تساوی بامداد امروز استقلال و الاهلی واکنش نشان داد از «اوج حساسیت» در گروه سوم مسابقات صحبت کرد.

روزنامه سعودی در گزارش خود نوشت که الاهلی چند موقعیت برابر استقلال داشت که یک بار تیرک دروازه از گل شدن آن جلوگیری کرد و بار دیگر دروازه‌بان استقلال مانع گلزنی «ادریس فتوهی»‌ شد.الریاضیه نوشت که عمر السومه می‌توانست در دقایق پایانی بازی مقابل استقلال گلزنی کند ولی ضربه محکم او از کنار دروازه بیرون رفت.

در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا تیم اول به صورت مستقیم راهی مرحله بعد خواهد شد اما از 5 تیم دوم در 5 گروه مسابقات غرب آسیا، 3 تیم برتر با امتیازهای بیشتر به مرحله بعد خواهند رسید.

 

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز