۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
پس از پنج سال مطالعات زیرساختی و مقدماتی

اولین فرانچایز استاندارد و بین المللی ایران آماده مشارکت پذیری شد

برای اولین بار در ایران، نخستین مجموعه فرانچایزی استاندارد، واقعی و براساس معیارهای بین‌المللی کار خود را رسما آغاز کرده و آماده مشارکت پذیری سرمایه‌گذاران شده است.
کد خبر : ۵۵۵۴۴۳

اولین فرانچایز استاندارد و بین المللی ایران آماده مشارکت پذیری شد

به گزارش روابط عمومی هلدینگ شانا کاسپین، مالک و بنیان‌گذار برند  هوپو  (Hoopoe) در ایران، این مجموعه کسب و کاری پس از طی یک دوره طولانی مطالعاتی و زیرساختی که به مدت 5 سال توسط یک تیم خبره انجام شد، توانست مدل بومی شده فرانچایز را برای نخستین بار در ایران تدوین و ارائه نماید.

براساس این گزارش، برند هوپو به عنوان اولین فرانچایز استاندارد ایران که مجموعه‌ای از واحدهای زنجیره ای ارائه کننده خدمات زیبایی و بهداشتی برای آقایان است و درحال حاضر چندین شعبه آن فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، برنامه مدونی برای ارائه خدمات با کیفیت بالا و یکسان در شعبه‌های متعدد خود در داخل و خارج از کشور آماده کرده و تمامی زیرساخت‌های لازم برای رشد انفجاری یک کسب و کار بین‌اللملی در ایران را فراهم کرده است.

شهریار شهیر، مدیر عامل هلدینگ شانا کاسپین و بنیان‌گذار برند هوپو درباره اهمیت صنعت فرانچایز در اقتصاد ایران می‌گوید: «اگرچه سابقه شکل گیری سیستم فرانچایز به بعد از جنگ جهانی دوم باز می‌گردد و این روش کسب و کار توانست به عنوان موتور محرکه اقتصاد‌های آسیب دیده از جنگ، عملکرد معجزه‎واری داشته باشد و غول‌های اقتصادی را شکل بدهد، اما به نظر می‌رسد تاکنون هیچ مدل استاندارد فرانچایزی در ایران نتوانسته است شکل گرفته و اعتماد سرمایه گذاران داخلی را کسب کند. به این دلیل هوپو، تقریبا اولین مدل واقعی نظام اقتصادی فرانچایزی در ایران به شمار می‌رود».

به گفته وی، عدم اعتماد سرمایه‌های سرگردان و خروج سرمایه‌های ملی به سمت بازارهای املاک در کشورهای پیرامونی به این دلیل است که هنوز در کشور ما مدل قابل اعتماد براساس مطالعات کارشناسی برای عرضه یک مدل سرمایه گذاری مطمئن ارائه نشده است.

به اعتقاد مدیران هوپو، قرار است این برند، با تکیه به دو پروژه مطالعاتی عظیم که توسط تیم کارشناسان هوپو در زمینه «استاندارد سازی صنعت خدمات در ایران» و «بومی سازی صنعت فرانچایز» براساس الگوهای بین‌المللی انجام شده و با تکیه بر دانش و تجربه تیم حرفه‌ای لجستیک خود در گام اول 100 شعبه داخلی و بین‌المللی تاسیس کند و به یکی از بزرگترین مجموعه های فرانچایزی در صنعت زیبایی منطقه و جهان تبدیل شود.

تاسیس کارخانه تولید پروتز مو و به کارگیری 25 هزار نفر از کارجویان ایرانی در زنجیره خدمات هوپو و جلوگیری از خروج معادل 100 میلیون دلار سرمایه ملی، بخشی از چشم‌اندازی‌های پیش روی این شبکه بزرگ ملی فرانچایز خواهد بود.

علاقه‌مندان و صاحبان سرمایه می‌توانند برای انجام یک تور مجازی، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در تور فیزیکی و گرفتن مشاوره‌های اقتصادی اولیه، از طریق لینک زیر اقدام به سرمایه گذاری در فرانچایز بین المللی هوپو کنند.

مشاهده تور سرمایه گذاری در فرانچایز بین المللی هوپو