۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

صعود استقلال به، اما و اگر کشید/ خط دفاعی نیاز به هماهنگی دارد

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم در دیدار با الدحیل شایسته پیروزی بود گفت: با وجود این که شرایط نسبت به قبل بهتر شده است اما خط دفاعی نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.
کد خبر : ۵۵۵۱۶۸

حسین فرزامی در گفتگو با مهر در خصوص تساوی دو بر دو تیم فوتبال استقلال برابر الدحیل اظهار داشت: استقلال بازی خوب و منطقی را مقابل الدحیل به نمایش گذاشت، آنها در نیمه اول کاملاً بر بازی مسلط بوده، مالکانه بازی کردند و اجازه خودنمایی به حریف خود را ندادند.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی برای این دیدار باز هم دست به تغییر چند بازیکن زده بود و دیدیم که با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی رفت، به مصاف الدحیل آمده بود.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: بازی روان، بدون نقص و مالکانه‌ای که استقلال انجام می‌داد، باعث شده بود که الدحیل نتواند به آنچه که مورد نظرش است برسد و شاهد بودیم که استقلال توانست در اواسط نیمه اول به گل دست پیدا کند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول و وقت اضافه، یک اشتباه از داور باعث شد تا استقلال پیروز به رختکن نرود. اگرچه باشگاه استقلال از داور این دیدار شکایت کرده اما هیچ تأثیری در نتیجه به وجود نخواهد آمد و حالا استقلال باید دو دیدار آینده‌اش را با پیروزی به پایان برساند و منتظر یک لغزش از الدحیل باشد تا بتواند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

فرزامی در پاسخ به این پرسش که کدام یک از بازیکنان عملکرد خوبی داشتند؟ اظهار داشت: فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی دو نفر از بهترین‌های استقلال بودند. اسماعیلی این روزها به پختگی کامل رسیده و از ابتدای شروع لیگ قهرمانان، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته، البته قائدی هم هر بار که پا به توپ می‌شد، دفاع الدحیل به هم می‌ریخت و دیدیم که او توانست یک گل زیبا و نجات‌بخش را برای استقلال به ثمر برساند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از اشتباه خط دفاع آبی‌پوشان گفت: متأسفانه استقلال باز هم در خط دفاع دچار اشتباه شد و بازیکن کنیایی الدحیل توانست بار دیگر دروازه استقلال را باز کند. آبی‌ها که در نیمه اول عملکرد خوبی در خط دفاع داشتند، در نیمه دوم باز هم دچار اشتباه شدند؛ همان یک اشتباه کافی بود که الدحیل از استقلال پیش بیفتد، اگر چه همکاری ریگی و غفوری باعث شد که قائدی بتواند گل تساوی را به ثمر برساند، اما دو امتیاز از دست استقلال رفت تا آبی‌پوشان امیدوار به این باشند که بتوانند دو بازی آینده خود برابر الدحیل و الشرطه را با پیروزی به پایان رسانده و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند.

فرزامی در پایان خاطرنشان کرد: یک اشتباه باعث شد که استقلال صدرنشینی را از دست بدهد، مجیدی باید برای دو دیدار آینده باز هم هماهنگی بیشتری در خط دفاع به وجود بیاورد تا بتواند از این مرحله به سلامت عبور و به مرحله بعد صعود کند.