۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به جنجال جدید سوشا مکانی

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص حواشی دروازه‌بان اسبق این تیم واکنش نشان داد.
کد خبر : ۵۵۵۱۱۳

حمید درخشان زمانی که سرمربی پرسپولیس بود با رد کردن نیلسون دروازه‌بان شایسته برزیلی این تیم فرصت مناسبی را برای سوشا مکانی ایجاد کرد. اما سوشا مکانی این روزها به شکل عجیب و غریب در فضای مجازی علیه پرسپولیس موضع گرفته و خودش را یک استقلالی جا زده است به طوری که برخی اعتقاد دارند او با این اقداماتش درخشان را تخریب می‌کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در این مورد گفت: سوشا مکانی به من بد نکرده و من را خراب نکرده، بلکه به خودش بد کرده و خودش را تخریب کرده است. من آن زمان از یک بازیکن جوان ایرانی حمایت کردم و به او فرصت دادم اما خودش قدر این فرصت را ندانست. من همین کار را با نیما نکیسا هم کردم و دیدید که او چقدر پیشرفت کرد و به جام جهانی هم رسید و در آنجا بازی کرد. وقتی یک بازیکن از فرصتی که به او می‌رسد استفاده نمی‌کند خودش مقصر است.

وی ادامه داد: وظیفه من به عنوان یک مربی فرصت دادن به بازیکنان جوان است، حالا آن بازیکن خودش از این فرصت استفاده می‌کند یا خیر دست خودش است و نباید همه چیز را به حساب سرمربی نوشت.

سرمربی اسبق پرسپولیس افزود: از فرصتی که به مکانی دادم پشیمان نیستم. بالاخره من این کار را با طارمی و نوراللهی هم کرده بودم و آنها باعث افتخار من شدند. دیگر وقتی یک نفر اشتباه می کند نباید به پای همه نوشت. وقتی یک نفر قدر خودش را نمی داند دیگر تقصیر بقیه چیست؟ به عنوان یک مربی وظیفه داشتم به بازیکن جوان فرصت بدهم و این کار را هم کردم.