۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
ابوالقاسم علیزاده

تیر غیب آخر!

موشک هایی فراتر از موشک‌های جبهه مقاومت در راه است؛ وقتی اثر انگشت های ملت در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به رنگ آبی در آید و اراده جمعی ایرانیان با غیرت ، با رای بی نظیر و خیره کننده اش قلب خصم دون را نشانه رود، نفس آخر دشمن گرفته خواهد شد.
کد خبر : ۵۵۴۸۴۴

 ابوالقاسم علیزاده کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی به شکسته شدن اقتدار پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی بعد از اصابت موشک به حساس ترین نقاط مناطق اشغالی و همچنین تیر آخری که مردم ایران با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات به قلب دشمن خواهند زد، پرداخت. متن این یادداشت به شرح ذیل است:
« وقتی اثر انگشت ها آبی می شود.
 "و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی"
 حوادث اخیر درسرزمین‌های اشغالی طوفانی به پا کرد. موج گسترده‌ای از نگرانی میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی که می‌رود به شورش هایی علیه حاکمان تبدیل شود. طوفانی از انتقادات علیه نتانیاهو و البته موجب سردرگمی در رسانه های استکباری گردیده است. 

انهدام کارخانه فوق سری موشک سازی اسرائیل که مجموعه بسیار مهم و استراتژیک برای ارتش اسرائیل به شمار می‌رفت و نیز حمله موشکی به اطراف دیمونا و موشکباران سرزمینهای اشغالی ، خرخره رژیم اشغالگرقدس را تحت فشار جدی قرار داده است. اقتدار پوشالی گنبد آهنین شکست. دیوارهای مرتفع امنیتی را به سخره گرفت. امپریالیسم خبری و رسانه ها و بوق های استکباری را گیج و مات کرد. برخی از ارباب رسانه‌های بیگانه موشک‌ها را ایرانی خواندند ، که اگر چنین باشد، چه سعادتی بهتر از این ؟ بی‌بی‌سی اصابت موشک به اطراف دیمونا را موشک سرگردان خواند و برخی دیگر از انتقام ایران و جبهه مقاومت گفتند و البته برخی پاسخ به حادثه نطنز. هرچه بود تیرهای غیبی بود که وحشتی فراگیر ، در سراسر مناطق اشغالی و سران رژیم صهیونیستی ایجاد نمود. موشک های سرکش و قدرتمندی که خواب را برای اشغالگران قدس حرام کرد. تا جایی که ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به شکست پدافند هوایی خود برای رهگیری و انهدام موشک ها اعتراف کرد.

مهمترین پیام و اثر موشک‌های اصابت کرده در حساس ترین نقاط مناطق اشغالی این بود که امنیت را در سراسر مناطق اشغالی و تحت سلطه غاصبان فلسطین و قدس شریف به مخاطره انداخت. امنیتی که برای مهاجران و ساکنان این مناطق همواره آرزو و مهمترین و اصلی ترین مسئله می باشد. اگر امنیتی در کار نباشد، انتقال آنها به این سرزمین و وعده‌های داده شده برای قاطبه یهودیان پوچ و زیر سوال خواهد رفت. چه آنکه تمام حیثیت و آبروی سران رژیم صهیونیستی از زمان اشغال و شکل گیری تاکنون به همین عنصر امنیت وابسته بوده و هست و اکنون آنچه هدف اصلی تیره های غیب جبهه مقاومت قرار گرفته است نبض و قلب رژیم اشغالگر قدس و بلکه جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

 با این شکست، تمام سرزمین های اشغالی باید منتظر شورش ها و اعتراضات گسترده از ناحیه مهاجران و ساکنان خود باشد. اکنون اصلی ترین تهدید نیز برای جبهه استکبار ، تزلزل و افول هیمنه و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و بلکه به مخاطره افتادن موجودیت این رژیم جعلی است که چندی قبل دیدبان تیزبین جهان اسلام امام خامنه ای (مد ظله العالی) وعده آن را دادند. موشک های سرکش مقاومت ، آسیب پذیری شدید اسرائیل و لانه‌های عنکبوتی آنان را بویژه در حوزه‌های راهبردی که همواره از این رژیم غاصب و گنبد آهنینش، حریم غیر قابل نفوذی القا می نمود، به همه جهانیان اثبات کرد. اکنون اقتدار پوشالی گنبد آهنین فروریخت و زبان سران یاوه گو و پرروی این رژیم ساختگی را  قفل زد.

جانشین جدید نیروی قدس سپاه سردار فلاح زاده که پرچم سردار شهید حجازی (پدر موشکی مقاومت) را با صلابت به دست گرفته است در اولین نطق و موضعش در رابطه با این اتفاقات هشدار داد: " گروه‌های مقاومت درجای‌جای کره خاکی در کنار مقرهای اسرائیل حضور دارند." از آرایش و آمادگی‌های همه‌جانبه جبهه مقاومت نیز این گونه می‌توان فهمید که هنوز خون شهیدان سلیمانی و حجازی به جوش نیامده است که اگر بجوش آید آنگاه باید صدای شکسته شدن استخوانهای رژیم صهیونیستی را با دستان پرتوان  شاگردان مکتب سلیمانی به خوبی شنید.

البته هنوز اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی و ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز خوششان را سپری می کنند، زیرا وعده های الهی در پیش است. آنگاه که می فرماید:"یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره "(صف/۸). "والله محیط بالکافرین "(بقره/۱۹). "ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا." (نسا/۱۴۱). "و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی"( انفال/۱۷).
 اما آنچه در این یاداشت مقصود ماست این است که یادآور شویم که موشک هایی فراتر از موشک‌های جبهه مقاومت در راه است . وقتی اثر انگشت های ملت در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به رنگ آبی در آید و اراده جمعی ایرانیان با غیرت ، با رای بی نظیر و خیره کننده اش قلب خصم دون را نشانه رود، نفس آخر دشمن گرفته خواهد شد. در ۲۸ خرداد، نه فقط فرزندان مدافع حرم و شیران سبز پوش سپاهی و مردان مرد خاکی پوش ارتشی و پاسبانان و حافظان همیشه بیدار حریم نظم و امنیت کشور، دستهایشان بر ماشه تفنگ خواهد بود ، که این بار یک ملت بزرگ انگشت خویش بر ماشه انتخاب نهاده و با شوری انقلابی و عاشورایی کار را تمام خواهد کرد.

جوهره و هویت ذاتی و ارزش‌های فرهنگی ایران و ایرانی را هنوز دشمنان ملت ایران نشناخته‌اند. علیرغم اینکه بارها و بارها این مردم را آزموده اند و بارها و بارها در عرصه ها و صحنه‌های گوناگون عظمت امت امام  خمینی (رض) و تربیت یافتگان مکتب قرآن و عترت را دیده اند. آیا تبلور این فرهنگ و غیرت ملی را در تشییع جنازه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ندیده اند؟ و آیا به زعم آنان این مردم، مرام و راه و منش ولی نعمتان خود حاج قاسم ها را به فراموشی خواهند سپرد؟ قطعاً هرگز ! زیرا نه فقط عزت و اقتدار میهن اسلامی مان ایران بلکه جهان اسلام و همه دنیای تشنه امنیت و عدالت ، مدیون سلیمانی ها تا ابد خواهند بود. چیزی که در باور دشمنان هرگز نمی گنجد این استکه منطق و مکتب سلیمانی در همه جهان خریدار پیدا کرده است. 

کافیست با دریدن حجاب ها و شبهات و گذر از دروغ پراکنی های رسانه‌های وابسته به استکبار و صهیونیزم، واقعیت ها و حقیقت این منطق به گوش آحاد مردم دنیا برسد که البته خواهد رسید و آه جگرسوز پابرهنگان و مظلومان و قطره قطره خون انسان های پاک و مومن ، چهره جهان را به زودی دگرگون خواهد ساخت و بستر گیتی را برای قیام آخر،علیه هرگونه فساد و ظلم و جنایت مهیا و در نهایت استقرار حاکمیت جهانی عدل و توحیدی مهدوی عج را نوید خواهد داد.

رهبری عزیز و فرزانه انقلاب امام خامنه ای(مدظله) در سالگرد سلیمانی عزیز (۲۶/۹۹/۹) جلوه ای از عظمت این تبلور را بیان فرمودند: "سردار سلیمانی وقتی شهید شد فقط انقلابی ها نبودند که او را تکریم کردند و بزرگداشت برای او در ذهن و عالم واقع و خارج ایجاد کردند، بلکه همه اقشار نسبت به او حتی کسانی که انتظار نمی‌رفت نسبت به یک عنصر انقلابی این جور ابراز احساسات بکنند ابراز احساسات کردند. چرا ؟ بخاطر همین تبلور ارزش‌های فرهنگی ایرانی و ایران بود" و اکنون در آستانه انتخابات سرنوشت ساز و به لحاظ حساسیت و اثربخشی بی نظیر، همین رهبر هوشمند و حکیم ضمن رصد جبهه خصم و آرایش دشمنان ملت ایران بویژه ضد انقلاب خارج نشین و دلدادگان و مزدوران  آمریکا و انگلیس و اسرائیل از سردلسوزی و درد آشنایی به آحاد مردم شریف ایران هشدار می‌دهند که در مقابل فشارهای دشمنان باید مقاوم باشیم و این مقاومت را در دو جهت مشخص به رخ دنیا بکشیم: یکی حضور پرشور و حداکثری در انتخابات و دوم انتخاب آگاهانه و هوشمندانه به تناسب ضرورت ها و شرایط خاص و گرفتاری‌های عارضه از بی‌تدبیری ها و اعتماد های بیجا به برجام و امیدهای به باد رفته مذاکره با گرگان گرسنه.

در این آزمون بزرگ کافیست گوش به فرمان دیده‌بان تیزبین و بصیر انقلاب داشت و اثر انگشت رای و انتخاب را پای انگشت اشاره وی زد تا بفضل الهی خروجی صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فردی در تراز ملت بزرگ و غیور ایران و چهره‌ای از سنخ و وزن و ژن سلیمانی ها، دولت و قوه مجریه را به عهده بگیرد. البته این انتخاب پرشور و آگاهانه ملت است که کار را تمام خواهد کرد. انشاالله.
 مقام معظم رهبری (مدظله) در این رابطه فرمودند:" در مقابل فشارهای دشمنان مقاوم باشید. نامزد انتخابات اولاً باید به خدا و این انقلاب و قانون اساسی و به این مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد. ثانیاً دارای روحیه مقاوم باشد. این ملت اهداف بلندی دارد، کارهای بزرگی دارد، تسلیم نیست، کسی نمی‌تواند با این ملت با زبان زور حرف بزند، کسانی که در راس قوه اجرایی قرار می گیرند باید کسانی باشند که در مقابل فشارهای دشمنان مقاوم باشند. زود نترسند، زود از میدان خارج نشوند. این یکی از شرط های لازم است(۷/ ۲/ ۱۳۹۲) و در بیاناتی دیگر شاخصه‌های رئیس جمهور تراز انقلاب و ملت ایران را این گونه مطرح می فرمایند:
۱- کار اجرایی بلد باشد و توانایی کشیدن بار سنگین اداره مملکت را داشته باشد.
۲- نقاط قوت امروز را منهای نقاط ضعف موجود داشته باشد.
۳- معتقد به قانون اساسی و دارای روحیه مقاوم در برابر دشمنان باشد.
 ۴- با برنامه ، با تدبیر و با حکمت باشد.
 ۵- پایبند و معتقد به سیاستهای اقتصاد مقاومتی باشد.
 ۶- مهذب به اخلاق باشد و به حاشیه‌ها نپردازد و  وعده بی مبنا ندهد.
 ۷- تدین، تعهد، آمادگی و توانایی انجام کار بزرگ مدیریت عالی اجرایی کشور را داشته باشد.
 ۸-  مردمی، کاری، مقاوم، ارزشی، با تدبیر و قانون‌مدار باشد و درد مردم را حس کند.
۹-  پیش‌برنده کشور در عرصه های مادی و معنوی باشد.
 ۱۰- انسان شایسته، وارسته، با عزم ، مومن، انقلابی و با همت جهادی باشد.
 ۱۱- همتش برای حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف های انقلاب باشد.
 ۱۲- شعارهایی بدهد که منطبق با واقعیات کشور باشد.
۱۳- بتواند با امانت کامل بار سنگین ریاست جمهوری را بر دوش بکشد.
 ۱۴- بتواند برای باز کردن گره مشکلات ،ایستادگی، عزت ملی و آینده کشور تلاش کند.
 ۱۵- ریخت و پاش و تبلیغات زیاد از اندازه نداشته باشد.