۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

تسلیت رئیس صداوسیما و معاون سیما برای درگذشت محسن قاضی‌‌مرادی

رئیس سازمان صدا و سیما و معاون سیما در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت محسن قاصی‌مرادی هنرمند پیشکسوت تلویزیون و سینما را تسلیت گفتند.
کد خبر : ۵۵۳۹۰۸

عبدالعلی علی عسگری و حمید شاه‌آبادی معاون سیما در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت محسن قاضی‌مرادی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را تسلیت گفتند. 

* تسلیت رئیس صداوسیما برای درگذشت محسن قاضی‌مرادی

متن پیام علی عسکری به شرح زیر است:

"انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند پیشکسوت، آقای محسن قاضی‌مرادی را تسلیت می‌گویم. مردم هنردوست ایران هنرنمایی این بازیگر دوست‌داشتنی را در بیش از 40 سریال و تله‌فیلم هرگز فراموش نخواهند کرد.

فقدان  قاضی‌مرادی عزیز  را  به ویژه  به همسر آن مرحوم، سرکار خانم وقاری که عاشقانه در سال‌های بیماری، همراه او بود، تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

* پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت محسن قاضی مرادی

حمید شاه آبادی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت تلویزیون و سینما محسن قاضی مرادی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت معاون سیما آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون، محسن قاضی مرادی در ماه رحمت الهی به دیدار معبود شتافت و در جوار رحمت الهی آرمید. او بازیگری توانمند و علاقه مند به مردم و حرفه اش بود. تا آنجا که حتی در سال های پایانی زندگی اش و با وجود کسالت هم درخدمت جامعه و هنر بود.

مرحوم قاضی مرادی ازجمله بازیگرانی بود که همکاری گسترده‌ای با سیما داشت و طی چهار دهه گذشته در چندین سریال، تله تئاتر و فیلم تلویزیونی نقش‌آفرینی کرد و خاطره ساز شد.

اینجانب درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان و به ویژه همسر گرامی شان که از بازیگران سینما و تلویزیو‌ن‌اند جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز