۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

عرضه گوشت تنظیم بازار به مناسبت ماه رمضان آغاز شد

یک مقام مسئول گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، توزیع گوشت قرمز به قیمت تمام شده با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور آغاز شد.
کد خبر : ۵۵۳۵۷۷

امیر زادگان گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان سامانه هست اینجا وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه استان ها گوشت و برنج به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی عرضه می کند. 

مدیر شبکه توزیع «هست اینجا» افزود: در حال حاضر عرضه این محصولات در  استان‌های تهران، البرز،اصفهان، قم و مرکزی آغاز شده و به زودی در استان‌های سمنان، گیلان، قزوین، مازندران، زنجان و خراسان رضوی نیز عرضه می شود.

او ادامه داد: این محصولات شامل گوشت گوساله جوان نر پرواری بدون چربی به صورت بدون چربی و به قیمت هرکیلوگرم ۱۰۵هزار تومان  همچنین برنج طارم رقم ندا به قیمت ۲۴هزار و ۵۰۰تومان عرضه می شود.

وی تصریح کرد: این محصولات با همکاری ستاد اجرای فرمان امام(ره) با شرکت پشتیبانی امور دام انجام می شود و مردم برای تهیه آن می توانند به سامانه مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و خریداری محصول خود آن را از فروشگاه های معرفی شده در سامانه دریافت کنند.

امیر زادگان گفت: بر این اساس برای هر نفر امکان خریداری ۳۰ کیلوگرم برنج و ۳ کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت های یاد شده فراهم شده است.

وی یاد آورد شد که این محصولات به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی و تنظیم بازار به فروش می‌رسد.