۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

گل‌محمدی: شهامت هند قابل تحسین است، اما از AFC انتظار بیشتری داشتیم

گل‌محمدی: شهامت هند قابل تحسین است، اما از AFC انتظار بیشتری داشتیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جسارت و شهامت هند برای میزبانی قابل تحسین است، اما از مسئولان AFC برای حفظ سلامتی بازیکنان، مربیان و تمام مسئولان برگزاری مسابقات انتظار بیشتری داشتیم.
کد خبر : ۵۵۳۴۷۶
یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل بازی با الوحده امارات اظهار داشت: جسارت و شهامت هند برای میزبانی قابل تحسین است، اما از مسئولان AFC برای حفظ سلامتی بازیکنان، مربیان و تمام مسئولان برگزاری مسابقات انتظار بیشتری داشتیم و می‌خواستیم امکانات بیشتری فراهم شود.

به گزارش فارس، گل محمدی تصریح کرد: به هر صورت فکر می‌کنم رسیدن به این انتظار‌ها مقداری سخت است. شرایط خوبی داریم و تیم از لحاظ آمادگی در وضعیت خوبی قرار گرفته است.

وی افزود: انتظار داشتیم دو جلسه تمرینی در این شهر داشته باشیم، اما متاسفانه انجام نشد. شاید از این لحاظ عقب باشیم، اما بازیکنان ما ثابت کرده اند مرد روز‌های سخت هستند و در بدترین و سخت‌ترین شرایط می‌توانند انتظارات هواداران که همیشه زیاد بوده برآورده کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: البته انتظارات هواداران از ما بجا بوده و برای شادی آن‌ها انگیزه زیادی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم در این دوره از مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم. شاید باید بدانیم روز‌های سختی در انتظارمان است و با سرسختی زیاد باید این روز‌ها را سپری کنیم و اینکه از حضور در هند خوشحال هستیم، اما انتظار بیشتری از میزبانی شهر گوآ داشتیم.

گل محمدی عنوان کرد: انگیزه زیادی برای موفقیت داریم که نشأت گرفته از انرژی خوب هواداران است. تیم پرهواداری هستیم که حدود ۵۰-۴۰ میلیون هوادار در ایران دارد. همین تعداد هواداران سبب ایجاد انگیزه می‌شود. در پرسپولیس نسل جنگنده و با روحیه‌ای از بازیکنان وجود دارند که نقطه قوت تیم ما همین بازیکنان و هواداران هستند.

وی ادامه داد: شرایط برای رسیدن به سومین فینال در چند سال اخیر مهیا است و بازیکنانم انگیزه خیلی زیادی برای رسیدن به دیدار نهایی دارند. با گذشتن از تمام سختی‌های پیش رو و با روحیه خوب می‌توانیم حضور در سومین فینال را هم تجربه کنیم.