۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

رونالدو برای بانوی پیر شرط گذاشت

رونالدو برای بانوی پیر شرط گذاشت
«کریستیانو رونالدو» قصد دارد تا در مورد آینده‌اش در باشگاه یوونتوس با هیات مدیره بانوی پیر به مذاکره بنشیند و البته درخواستی کلیدی هم دارد.
کد خبر : ۵۵۱۱۰۳
مرد پرتغالی در آستانه بازگشت احتمالی به رئال مادرید قرار دارد؛ او این احتمال را رد نکرده و باشگاه سابق وی به همراه منچستریونایتد و پاری‌س ژرمن، محتمل‌ترین مقاصد برای کوچ احتمالی وی از تورین محسوب می‌شوند.

به گزارش ایرنا، قابل درک است که یووه برای حفظ دارایی ارزشمند خود مشتاق باشد، اما شاید با رقمی مناسب و باتوجه به نیاز به تراز کردن دخل و خرج در پایان فصل، احتمال وسوسه شدن بانوی پیر هم وجود داشته باشد.

براساس گزارش لاگزتا دلو اسپورت، رونالدو هرگونه تصمیم گیری در مورد آینده خود را تا پایان فصل به تعویق خواهند انداخت. مرد پرتغالی و هیات مدیره یووه قصد دارند تا در تابستان در خصوص تازه وارد‌های باشگاه، پروژه «آندره‌آ پیرلو» و تعهدات باشگاه به بحث و تبادل نظر بنشینند. رونالدو مشتاق است تا پیش از اتخاذ هر تصمیمی فراتر از ژوئن، به حرف‌ها و پیشنهادات یووه گوش کند. مرد ۳۴ ساله پرتغالی تا سال ۲۰۲۲ با یووه قرارداد دارد و باشگاه نیز ارائه پیشنهاد تمدید را به فوق ستاره زاده مادریا رد نکرده است به ویژه باتوجه به حذف از لیگ قهرمانان اروپا و احتمال ضعیف فتح اسکودتو در فصل جاری.

رونالدو به بازیکنی با سبک بازی شبیه بنزما علاقه‌مند است

درحالیکه رونالدو در حال سبک و سنگین کرن گزینه‌ها و پیشنهادات و برای اتخاذ تصمیم در مورد آینده‌اش در تورین است، گزتا دلو اسپورت گمانه زنی‌های جالبی را در خصوص پیشنهادات و درخواست‌های احتمالی وی برای ماندن در تورین مطرح کرده است؛ درخواست‌هایی که می‌توان آن را «فاکتور بنزما» توصیف کرد. ستاره پرتغالی قرار نیست تا از یوونتوس بخواهد تا مرد فرانسوی رئال را بخرد، اما جذب بازیکنی با خصوصیاتی شبیه به شماره ۹ محبوب رئال شاید؛ در دوران حضور رونالدو در رئال، بنزما نقشی کلیدی را در گرم ماندن موتور گلزنی وی ایفا می‌کرد.

البته بخش عمده این موضوع به پایان کار یووه در پایان فصل بستگی دارد به طوری که بهترین شانس پیرلو برای کسب جام در جام حذفی ایتالیا و در دیدار برابر آتالانتا در ۱۹ مه خواهد بود. حتی اگر یوونتوس برای نخستین بار از سال ۲۰۱۸ تاکنون لیگ خانگی را تصاحب کند، باز هم این عنوان برای فرونشاندن خشم ستاره‌های این تیم که به پیروزی عادت دارند، کفایت نمی‌کند.

بهرحال، اگر رونالدو تصمیم به تغییر پیراهن فصل آینده خود بگیرد، با سایر دغدغه‌های پی‌اس‌جی هم به مشکل برخواهد خورد؛ باشگاهی که در تلاش است تا «نیمار» و «کیلین امباپه» را با قراردادی بلند مدت به ایفل غل و زنجیر کند و علاوه بر این، احتمال اقدام آنان برای جذب «لیونل مسی» هم دور از انتظار نیست. اولدترافورد نشینان برای تامین بودجه خرید رونالدو با مشکل مواجه‌اند مگر آنکه برای این کار تعدادی از پردرآمدترین بازیکنان خود را مرخص کنند و اوضاع وخیم مادریدی‌ها نیز بدین معنا است که اگر رونالدو بخواهد به برنابئو برگردد، باید با پیشنهاد کاهش دستمزد از سوی «فلورنتینو پرز» موافقت کند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز