۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

افزایش ۶۵ درصدی حوادث ترافیکی در طرح نوروزی ۱۴۰۰

افزایش ۶۵ درصدی حوادث ترافیکی در طرح نوروزی ۱۴۰۰
رئیس اورژانس کشور گفت: حوادث ترافیکی نسبت به سال قبل افزایش ۶۵ درصدی داشته است.
کد خبر : ۵۵۰۸۰۳
پیر حسین کولیوند در برنامه ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهوری، اظهار کرد: حوادث ترافیکیِ طرح نوروزی ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته چند برابر شده است و همین امر ما را نگران می‌کند. همچنین تعداد مراجعات به مراکز اورژانس تهران در مقایسه با سال گذشته به غیر از موارد کرونایی دو برابر شده است و این امر بیانگر این است که باید کنترل بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی همچنین خاطر نشان کرد که تعداد مراجعات به علت بیماری کووید ۱۹ به اورژانس تهران، تقریبا مشابه سال گذشته و حتی کمتر است.

کولیوند در عین حال گفت: تا کنون گزارش حادی از عارضه افرادی که واکسن کرونا زده‌اند نداشتیم. البته مواردی بود که افراد گزارش تب داده بودند که مشاوره پزشکی دریافت کردند، اگرچه این موارد توسط تیم مراقبتی مرتب پیگیری می‌شود.

به گفته رئیس اورژانس کشور، تیم اورژانس، درمان و خدماتی کشور با آمادگی خوب و تمام توان در خدمت مردم هستند و همچنین مطابق با نظرسنجی‌ها، رضایت بانوان از خدمات تیم عملیات ویژه بانوان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد دانشجویان فوریت‌های پزشکی را بانوان تشکیل می‌دهند و این تیم توانسته است در بسیاری از ماموریت‌هایی که برای بانوان خاص است کمک کند. همچنین تیم مشترک خانم و آقا در موارد درون سازمانی و برون سازمانی با یکدیگر مشارکت داشته‌اند.