۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

پیام نوروزی رییس فدراسیون فوتبال

پیام نوروزی رییس فدراسیون فوتبال
شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی عید فرخنده‌ی نوروزسال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.
کد خبر : ۵۵۰۵۴۳
شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی عید فرخنده‌ی نوروزسال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

به گزارش فارس، متن پیام به شرح زیر است:

عید فرخنده‌ی نوروز و آغاز سال نو را در بهار دل‌انگیز طبیعت، به ایرانیان سراسر جهان شادباش می‌گوییم و تقارن خجسته‌ی ایام شورانگیز نوروز را با اعیاد مبارک شعبانیه به فال نیک می‌گیریم.

به دلیل تحریم‌های ظالمانه امریکا و تبعات سنگین آن بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی، همچنین تداوم همه‌گیری بیماری کرونا سال و ایام سختی را پشت سر گذاشتیم تا آنجا که رنج‌ها و آسیب‌های گوناگونی از جمله تنگ دستی و محرومیت خانواده‌ها و مردم بزرگوارمان را مشاهده کرده و برخی عزیزان را از دست دادیم. جای عزیزان و دوستان نازنین سفرکرده ما در کنار سفره‌ی سبز هفت‌سین خالی است. یادشان را گرامی می‌داریم و برایشان از خدا‌وند، رحمت و مغفرت طلب می‌کنیم. همچنین از کادر فداکار درمان که در خط مقدم جبهه‌ی سلامت خوش درخشیدند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

شایسته است به پاس و شکرانه‌ی سلامتی و براساس انسان‌دوستی و مسئولیت اجتماعی، به یاد همه‌ی ایرانیان شریف باشیم که به‌خاطر، همه‌گیری پر خطر کرونا و شرایط تحریم ظالمانه شغل و درآمد خود را از دست داده و یا آسیب‌های جبران‌ناپذیر دیگری دیده‌اند.

عید نوروز، جانِ مرده‌ی خاک را زنده، شکوفا و پر ثمر می‌سازد. چه نیکوست هرکدام از ما برای دیگری، نسیم جان‌بخش بهاری باشیم و در هر جایگاهی که قرار داریم، به اندازه‌ی توان، آسیب‌دیدگانِ این روز‌ها را یاری رسانیم. فدراسیون فوتبال ایران بر این اعتقاد است عبادت راستین خدا، خدمت به بندگان است و ما در پیِ آن هستیم که دل‌ها را خشنود سازیم. بیاییم در سالِ نو، همه محرومان و نیازمندان، مورد حمایت قرار گیرند و لبخندی از سرِ رضایت روی لبان‌شان نشانده شود.

برای ایران و جهان، سلامتی، صلح، دوستی و پیشرفت آرزو می‌کنیم.