۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

دریافت ۱ تا ۳میلیون برای صدور مجوز تردد جعلی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر خبر داد که در زمینه جعل مجوزهای تردد بین شهری فعالیت داشتند.
کد خبر : ۵۵۰۴۸۱

سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر بازداشت جاعلان مجوزهای تردد بین‌ شهری، در این رابطه اظهار کرد: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه جعل مجوز تردد بین شهری فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش تسنیم معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران افزود: با تأیید صحت خبر دریافتی، با مجوز مرجع قضایی دو نفر جاعل در محدوده میدان فاطمی دستگیر و از آنها تعدادی لوازم جعل مدرک کشف شد.

وی تصریح کرد: جاعلان تا کنون به چندین فقره صدور مجوزهای جعلی از جمله جعل مجوز تردد بین شهری اعتراف کرده که موضوع همچنان در دست بررسی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندان گرامی برای اخذ مجوز تردد حتماً باید به مبادی مربوطه از جمله فرمانداری‌ها مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: این افراد در قبال جعل مجوز تردد از یک تا سه میلیون تومان دریافت می‌کردند.

مرادی متذکر شد: مجوزهای صادره توسط مبادی ذی‌صلاح، دارای شماره سریالی مشخص هستند از این رو مجوزهای جعلی به راحتی توسط مأموران نیروی انتظامی قابل شناسایی است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران خاطرنشان کرد: شهروندان گرانقدر در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این رابطه مراتب را سریعا به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.