۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱

واکنش باشگاه ذوب‌آهن به احتمال انتقال میلاد جهانی

مدیرعامل باشگاه ذو ب آهن اصفهان گفت: میلاد جهانی اگر رضایت‌نامه بخواهد به او می‌دهیم، وقتی دلش با تیم نیست و نخواهد بازی کند به زور نگه داشتنش فایده ندارد.
کد خبر : ۵۵۰۳۹۶

میلاد جهانی روز گذشته و پس از بازی مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای رفتنش به استقلال صحبت‌هایی شد، اما در نهایت تصمیم گرفت در ذوب آهن بماند، چون همانطور که در روز‌های بد نتیجه گیری تیم حضور داشته حالا باید بماند و به جمع شدن این اوضاع کمک کند و ترک تیم درست نبود.

به گزارش دانشجو با اینحال امروز متن پیام او به مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن قبل از بازی با پیکان، منتشر شد. جهانی در این پیام به مجتبی فریدونی گفته: "... امروز آخرین بازی من است و کارگزار من هم متعدد با ما صحبت کرده، اما حقوق من همچنان معوقه است. من فکر می‌کنم این رفتار‌ها نشان می‌دهد باشگاه شان و احترامی برای من و عملکرد من به عنوان بازیکن قائل نیست. این آخرین بازی من است. لطفا در صدور رضایتنامه من مسادعت کنید، چون واقعا شرایط غیر قابل تحمل است. "

مجتبی فریدونی، در خصوص انتشار پیام میلاد جهانی به مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن و تقاضای او برای صدور رضایت‌نامه و جدایی از تیم در حالی که پس از آخرین بازی سال ۹۹ مقابل پیکان اعلام کرد درست نبود که ذوب‌آهن را ترک کند و به استقلال برود، اظهار داشت: من همین را می‌گویم. حدود یک ساعت قبل از بازی به من پیام داده که با او همکاری کنیم و رضایت‌نامه‌اش را بدهیم، اما بعد از بازی در میکسدزون آن حرف‌ها را مطرح کرد.

وی افزود: برای این که ما زیر سؤال نرویم و بگویند او اصلا قصد رفتن نداشته و هواداران بدانند که اصل قضیه چیست و ما روبروی هواداران قرار نگیریم، این پیام را منتشر کریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد این که با این پیام به نظر می‌رسد که میلاد جهانی دیگر دلش با تیم نیست عنوان کرد: این را باید از خودش سوال کنید. او مدت‌هاست که ظاهرا دلش با تیم نیست.

وی در مورد اینکه آیا قرار است تصمیمی مانند جریمه انضباطی یا مالی در مورد جهانی گرفته شود، گفت: نه، کاری به او نداریم. اگر دوست داشت می‌ماند، دوست نداشت می‌رود. ما هم نفهمیدیم چه موضعی دارد. قبل از بازی این پیام را می‌دهد و بعد از بازی آن حرفه‌ها را می‌زند. خودش باید موضعش را مشخص کند. از نظر من مشکلی ندارد، حالا اگر ارکان باشگاه مانند کمیته انضباطی یا هیات مدیره بخواهند تصمیمی بگیرند، بحث دیگری است.

فریدونی در خصوص صدور رضایت نامه میلاد جهانی گفت: اگر رضایت‌نامه بخواهد به او می‌دهیم. وقتی دلش با تیم نیست و نخواهد بازی کند به زور نگه داشتنس فایده ندارد. مجتبی حسینی هم از این پیامی که به من داده ناراحت بود. این در حالی است که ما ۵۰ درصد قرارداد او را تا دیروز پرداخت کردیم و این که می‌گوید حق و حقوقش پرداخت نشده درست نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رضایت‌نامه جهانی تحت شرایطی مانند پرداخت حق فسخ صادر می‌شود، گفت: او هنوز به ما مراجعه نکرده، اگر مراجعه کرد صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: روند تیم رو به بهبود است و شرایط رفته رفته بهتر شد. بازیکنان منسجم‌تر بازی می‌کنند. همه مجموعه از بازیکنان وکادر فنی تا مدیریت تلاش می‌کنند که شرایط بهبود پیدا کند و امیدواریم نتیجه بدهد و به موفقیت برسیم.

فریدونی در خصوص برنامه ذوب‌آهن پس از تعطیلات نوروزی گفت: قصد داشتیم اردو برگزار کنیم، چون قرار بود حدود یک ماه و نیم لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا تعطیل شود، اما با لغو بازی‌های تیم ملی سازمان لیگ برنامه داد و فرصتی برای اردو نبود. بازیکنان تیم تا دوم فروردین در تعطیلات هستند و اولین تمرین ما روز سوم فروردین برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا در ساعات باقی مانده نقل و انتقالات برنامه‌ای برای تقویت تیم دارند، گفت: در نیم‌فصل شرایط خوب نیست. بازیکن با کیفیت خوب کم است و رقابت شدیدی برای جذب آن‌ها وجود دارد. ما هم تا آخرین ساعات تلاش می‌کنیم، ببینیم چه می‌شود.