۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

ساعت پخش سریال‌های نوروزی مشخص شد

ساعت پخش سریال‌های نوروزی مشخص شد
چهار سریال نوروز ۱۴۰۰ از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن می‌روند.
کد خبر : ۵۵۰۲۹۶
تلویزیون هر سال در نوروز برای مخاطبان خود پخش سریال و برنامه‌های متنوعی را تدارک می‌بیند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «نون. خ ۳» از شبکه یک، «هم بازی» از شبکه دو، «لوتی» از شبکه سه و «نوروز رنگی» از شبکه پنج روی آنتن تلویزیون خواهند رفت.

سریال «نون. خ»
تصویربرداری فصل سوم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از اواسط مهر ماه در تهران آغاز شده و روز‌های پایانی تصویربرداری را سپری می‌کند. نویسندگان فصل سوم «نون. خ» با توجه به شیوع کرونا موضوع کرونا را به قصه خود وارد کردند و بازیگران این سریال با ماسک جلوی دوربین رفتند.

سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

فصل سوم سریال «نون. خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعداظهر است.

سریال «هم بازی»
سریال «همبازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی برای پخش از شبکه دو ساخته می‌شود. این اولین سریالی است که نوید محمودی یکی از برادران محمودی در تولید آن نقش دارد؛ چراکه پیش از این همه سریال‌ها را با کارگردانی برادرش جمشید محمودی تولید می‌کرد. همچنین این اولین سریال سروش محمدزاده است که در باکس طلایی نوروز هم قرار است.

«هم بازی» فضایی عاشقانه و ملودرام دارد و در میان سریال‌های امسال تنوع فضای سریالی را با سه کمدی، یک اثر جاسوسی امنیتی و یک ملودرام عاشقانه تکمیل کرده است.

«هم بازی» برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۲، ۱۶:۱۵و ۳۰ دقیقه بامداد است.

سریال لوتی
مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در گفت‌وگویی اعلام کرده بود «لوتی تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیرو‌های داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید». این تنها توضیحی است که تاکنون از این سریال جاسوسی امنیتی منتشر شده است. برخلاف سال‌های گذشته تلویزیون می‌خواهد یک سریال امنیتی را در نوروز پخش کند.

«لوتی» برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۴:۳۰ و ۱:۱۵ بامداد است.

سریال «نوروز رنگی»
مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» در ژانر کمدی و اجتماعی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با لهجه و گویش مشهدی تولید می‌شود. نوروز رنگی در بیست قسمت، داستان روز‌های پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد.

«نوروز رنگی» برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۵ است. رابعه اسکوبی، جواد خواجوی، یوسف تیموری، علی مسعودی و ... در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.