۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱

اورژانس تهران در بهشت زهرا(س) به حالت آماده‌باش درآمد

رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: تکنسین‌های این مرکز در آستانه پنجشنبه و جمعه آخرسال در بهشت زهرا (س) به حالت آماده‌باش درآمدند.
کد خبر : ۵۵۰۲۶۰

پیمان صابریان شامگاه چهارشنبه در این باره به ایرنا گفت:‌ با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال به زیارت اهل قبور می روند تکنسین های اورژانس در این مجموعه مستقر شدند.

وی افزود: ٢٠ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک کلینیک سیار و ١۵ دستگاه موتورلانس از ساعاتی قبل در بهشت زهرا(س) مستقر شدند  و همچنین پزشکان نیز در این محل حضور دارند.

رییس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با بیمارستان ها و مراکز درمانی این محدوده انجام شده و در صورت نیاز نیرو به پایگاه های مجموعه بهشت زهرا (س) اضافه خواهد شد.

همچنین مدیرعامل بهشت زهرا (س) نیز از شهروندان خواست که در روزهای پنجشنبه و جمعه آخرسال بدلیل شیوع ویروس کرونا حتی المقدور از مراجعت به بهشت زهرا (س) خودداری کنند.

سعید خال روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت:‌ شرایط تهران در حال حاضر شکننده و ناپایدار است و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم کرونا انگلیسی در حال چرخش است و شرایط سخت ماه‌های گذشته به راحتی قابل بازگشت است.

وی با اشاره به تاکیدات همه بزرگان و به ویژه ستاد ملی کرونا در خصوص حضور نیافتن مردم در روزهای پایانی سال در آرامستانها به ویژه بهشت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: از شهروندان عاجزانه درخواست داریم مانند ایام پایانی سال گذشته امسال نیز همکاری لازم را با خادمان خود در سازمان بهشت زهرا(س) داشته باشند و از حضور در این مکان مقدس فعلا خودداری نمایند.

خال با اشاره به اینکه سال ۹۹ سال سخت و پر درد و رنجی برای بهشت زهرا (س) بود تاکید کرد: پیشاپیش از همکاری مردم در نیامدن پنجشنبه وجمعه آخر سال و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نهایت تشکر را داریم.

وی همچنین از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌ زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت: امیدواریم که مردم همچون سال گذشته رعایت کنند و برای روزهای پایانی سال به بهشت زهرا (س) مراجعه نکنند.  

خال تاکید کرد:‌ سازمان بهشت زهرا (س) سازمانی خدمات رسان و بدون تعطیلی است و درخواست ما از شهروندان این است که فقط برای دفن عزیزانشان آن هم به صورت محدود در روزهای پایانی سال به بهشت زهرا مراجعه کنند.