۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

ایران موضوع گفت‌وگوی آلمان و رژیم صهیونیستی

ایران موضوع گفت‌وگوی آلمان و رژیم صهیونیستی
رئیس رژیم صهیونیستی در سفر به برلین و دیدار با همتای آلمانی خود با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه ایران، از حمایت آلمان از مواضع رژیم صهیونیستی در برابر برنامه هسته‌ای ایران قدردانی کرد.
کد خبر : ۵۵۰۱۵۵
رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی روز گذشته در برلین با فرانک والتر اشتاینمایر دیدار کرد و در یک کنفرانس خبری مشترک از تعهد آلمان نسبت به امنیت رژیم صهیونیستی، درخواست از تمام کشور‌های اروپایی برای در کنار رژیم صهیونیستی بودن در زمینه برنامه هسته‌ای ایران، تحقیقات دیوان بین المللی دادگستری علیه ایران و مسئله شهروندان اسرائیلی و گروهی از سربازان نیروی نظامی رژیم صهیونیستی که حماس در غزه آن‌ها را نگه داشته است، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، ریولین در این باره با تروریست خواندن جنبش‌های مقاومت گفت: در این موقعیت، جامعه جهانی باید ثابت قدم باشد و بدون مصالحه در برابر شدت گرفتن فعالیت هسته‌ای ایران و حمایتش از سازمان‌های تروریستی که اسرائیل و منطقه را تهدید می‌کند، بایستند. ما به دوستانمان در اروپا برای ایستادن در کنارمان در مبارزه علیه بدرفتاری دادگاه بین المللی لاهه با سربازان و شهروندانمان اعتماد داریم.

او سپس مدعی شد که با وجود تغییر موازنه قدرت در منطقه در پی معاهده صلح آبراهام که در آن کشور‌های امارات متحده عربی و بحرین به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند، ایران همسایگانش را تهدید می‌کند.