۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

با مرجع قیمت لحظه ای میلگرد اصفهان آشنا شوید!

پلتفرم دیتا میلگرد اصفهان یکی از مورد اعتماد ترین و با کیفیت ترین مراجعی است که در زمینه فروش فولاد و آهن آلات با کمترین قیمت لحظه ای میلگرد اصفهان اقدام به فروش میلگرد با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه اصفهان می کند
کد خبر : ۵۴۵۹۷۲
میلگردها امروزه از مهم ترین مصالحی هستند که در صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند و بدون میلگرد ها، ساخت آسمان خراش ها، برج ها و ساختمان مستحکم عملا غیر ممکن بود. در این مقاله، دیتا میلگرد اصفهان که یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراجع قیمت لحظه ای میلگرد اصفهان است، توضیحات دقیقی در زمینه میلگرد در اختیار شما قرار می دهد.

همه چیز در مورد میلگرد

همانطور که گفتیم، میلگردها به دلیل نقش مستحکم سازی که در بنا کردن ساختمان ها دارند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. اما بیایید به این بپردازیم که اصلا میلگرد چیست که قیمتش می تواند تا این حد بر روی قیمت مسکن تاثیر بگذارد.

میلگرد ها در واقع میله های بسیار مستحکمی هستند که از جنس فولاد ساخته می شوند. درست است که فولاد به تنهایی از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار برخوردار است، اما نقطه ضعف بزرگی که دارد این است که حریف نیروی چرخشی و کششی نمی شود و اینجاست که میلگرد وارد بازی می شود.

به همین دلیل است که در هنگام ساختن بناها از بتن های آرمه یا مسلح (یعنی بتن هایی که در آنها میلگرد کار گذاشته شده است) استفاده می شود تا ایمنی و طول عمر سازه افزایش پیدا کند ساختمان در برابر زلزله و همچنین آتش سوزی مقاومت کافی داشته باشد.

انواع میلگردها در ایران

میلگردها را با توجه به ضخامتی که دارند، معمولا به شکل کلاف یا بندیل دسته بند میکنند. نوع ساده ی میلگرد ها را نیز با ضخامت 5.5 و 5.6 میلیمتر به شکل توپی یا کلاف دسته بندی میکنند.

همچنین میلگرد ها در سایز 8 و 10 نیز دیده می شوند که آنها را میتوانیم به دو صورت کلاف و یا شاخه های دوازده متری دسته کنیم که به این شاخه ها، یعنی شاخه های زیر 12 متر میلگردهای نرمال گفته میشود که طول آنها از 1 متر تا 9.11 متر متغیر است.

 علاوه بر ضخامت، میلگردها از نظر نوع جنس نیز به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • فولاد سیاه یا فولاد کربن: این نوع میلگرد ها مقاومت پایینی در برابر خوردگی و زنگ زدن دارند.
  • گالوانیزه: از روکش گالوانیزه در این نوع استفاده میشود که باعث افزایش مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدن داشته باشد.
  • میلگرد اروپایی: قیمت این نوع میلگرد به صرفه است، اما انعطاف پذیری پایینی دارد.
  • میلگرد اپوکسی: همان میلگرد کربن است، با این تفاوت که با استفاده از روکش اپوکسی در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاوم شده است.
  • میلگرد فولاد استنلس: گران ترین نوع میلگرد میباشد که دارای بیشترین مقاومت در برابر خوردگی است.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره در خصوص نوع میلگرد مناسب خود، اطلاع از قیمت لحظه ای میلگرد و همچنین سفارش محصولات می توانید همین حالا به وب سایت دیتا میلگرد اصفهان مراجعه فرمایید.

با مرجع قیمت لحظه ای میلگرد اصفهان آشنا شوید!

بزرگ ترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران

بخش عمده ی تولیدات فولاد در ایران در شهر اصفهان و توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان صورت می گیرد که سالانه حدود 3 میلیون تن مقاطع فولادی را تولید و آنها را وارد بازار میکند.

این مجموعه در سال 1344 و توسط شرکت روسی تیاژ پروم اکسپورت در روستای لنجان اصفهان ساخته شد و تا سال 1357 با نام کارخانه ذوب آهن آریامهر به کار خود ادامه داد و پس از سال 57 نام آن به کارخانه ذوب آهن اصفهان تغییر پیدا کرد.

این شرکت اصفهانی حجم عظیمی از میلگرد ایران را تولید و آن را با نام میلگرد ذوب آهن اصفهان روانه ی بازار می کند. میلگردهای با کیفیت و استاندارد این کارخانه در پروژه ها و سازه های عظیمی به کار رفته اند که از جمله آنها می توان به مترو کل استان اصفهان، بسیاری از سدهای بزرگ کشور، نیروگاه هسته ای استان بوشهر و برج مخابراتی میلاد استان تهران اشاره کرد.

همچنین محصولات این کارخانه اصفهانی به دلیل داشتن کیفیت و استاندارد های بالا در بسیاری از کشورها آسیای شرقی، اروپا و آفریقا خریداری می شود.

این شرکت، بعد از شرکت فولاد مبارکه اصفهان، دومین تولید کننده ی اصلی فولاد در استان اصفهان و یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید فولاد در ایران بشمار می رود.  

=======================================================================

 چگونه شرکت خود را در دیتا میلگرد اصفهان برند کنیم؟

 سریعتر از گوگل رشد کنید!
 سایر فروشندگان با شما درحال رقابت هستند!
داستان‌های موفقیت زیادی از زبان فروشندگان میلگرد اصفهان از طریق دیتا میلگرد اصفهان وجود دارد که هر روز فروشندگان بیشتری را برای همکاری با دیتا میلگرد اصفهان، مشتاق تر می کند. 
 برای اینکه هرچه بیشتر دیده شوید برندتان شناخته تر گردد و از دید خریداران اعتبارتان بالا برود.
 برای اینکه هزینه‌های جانبی فروشتان کاهش پیدا کند و همچنین فروشتان در سراسر ایران در هر ساعت از شبانه روز افزایش یابد.
 شماره تماس، واتس آپ، تلگرام (مدیریت دیتا ملیگرد اصفهان):
یوسفی : ۰۹۰۲۱۹۰۹۹۹۰

=======================================================================

عوامل تعیین کننده قیمت میلگرد اصفهان

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، از آنجایی که میلگرد از اساسی ترین تجهیزات ساخت بناها و ساختمان ها به شمار می رود، تغییر قیمت میلگرد می تواند به شکل مستقیم روی قیمت مسکن تاثیر بگذارد. اما چه چیزهایی باعث می شوند که قیمت کلی و قیمت لحظه ای میلگرد اصفهان بالا برود یا پایین بیاید؟

  • میزان تقاضای بازار

مهم ترین عامل ایجاد نوسان در قیمت میلگرد ها میزان تقاضای بازار می باشد، که معمولا در فصول سرد کاهش پیدا می کند و به طبع آن قیمت این محصول نیز دچار نرخ نزولی خواهد شد.

  • هزینه مواد اولیه

هزینه ای که مواد اولیه ی تولید میلگرد می تواند داشته باشد، به صورت مستقیم بر روی قیمتی که این محصول در بازار عرضه می شود تاثیر خواهد گذاشت.

  • قیمت جهانی آهن آلات

قیمت جهانی آهن و فولاد دومین فاکتور مهمی می باشد که  در تغییر قیمت جهانی میلگرد تاثیر می گذارند. زمانی که قیمت جهانی آهن آلات افزایش پیدا کند، قیمت میلگرد ممکن است دچار رکود و زمانی که قیمت شمش وارداتی پایین میاید و میزان تقاضا نزولی میشود قیمت آن کاهی پیدا می کند.

  • نوسانات ارزی

 کشور ما یکی از کشورهای صادر کننده ی آهن در دنیا به حساب می آید و همین باعث می شود که قیمت میلگرد بر اساس دلار محاسبه شود. به این ترتیب اگر قیمت دلار نوسانات شدیدی داشته باشد، قیمت میلگرد نیز به طبع آن دچار افزایش یا کاهش خواهد شد.

  • هزینه های حمل و نقل

هزینه های حمل و نقل از جمله دیگر عوامل مهمی به شمار می روند که می تواند روی قیمت لحظه ای میلگرد تاثیر بگذارد. همانطور که می دانید، تمامی انواع حمل و نقل از جمله کشتی رانی گرفته تا کامیون هایی که بار ها را حمل می کنند به سوخت و انرژی نیاز دارند.

این امر باعث می شود که هزینه حمل و نقل به صورت مستقیم تحت تاثیر هزینه نفت و سوخت بین المللی قرار بگیرد.

علاوه بر آن، تعرفه هایی که برای نقل و انتقالات از طریق دریای سیاه انجام می شود، به شکل درصدی می تواند روی قیمت فولاد داخلی و تمامی لوازم و قطعاتی که از آن تولید می شود موثر باشد.

  • تورم جهانی

در آخر، یکی از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی قیمت میلگرد به صورت جهانی و نه تنها در کشور ما تاثیر بسزا و مهمی بگذارد تورم جهانی می باشد.

نکته ای که باید بدانید این است که کشور های توسعه یافته به دلایلی نظیر کاهش هزینه های تولید و نیروی انسانی بخش زیادی از تولید فولاد خود را برعهده کشور های توسعه یافته گذاشته اند.

و همانطور که می دانید، تورم مشکلی است که بسیاری از کشورهای دنیا با آن سر و کله می زنند و همچنین بیش از 60 درصد از فولاد جهان توسط کشور های درحال توسعه که درگیر تورم جهانی هستند ساخته می شود، که البته از این میزان حدود 30 درصد آن را کشور چین به خود اختصاص داده است.

همین مسئله باعث می شود تورم جهانی تاثیر بسزایی در کاهش و یا افزایش قیمت میلگرد داشته باشد.

اتحادیه آهن و فولاد

اتحادیه صنف آهن و فولاد تهران در سال 1345، توسط تعدادی از تجار، واردکنندگان و پیشکستوانی که در این صنف فعالیت می کردند تشکیل شد، و هدف مشخصی داشت: ساماندهی و رسیدگی به امور صنف آهن که از جمله این امور نحوه ی توزیع آهن بود.

ایران از همان ابتدا جزء صادر کنندگان فولاد در دنیا نبود، بلکه تا سال 1345 شمسی، تمامی آهن های کشور از طریق واردات به کشور ما می رسید و هیچگونه تولیدی تا آن زمان ها صورت نمی گرفت.

تا آن زمان پروانه کسب توسط شهرداری داده میشد اما پس از اینکه اتاق اصناف در سال های 1350 و 1351 تشکیل شد، اتحادیه های مختلفی تحت نظر اتاق اصناف به وجود آمدند.

با این حال، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، اتاق اصناف به طور کلی منحل گردید و در عوض مراکزی با نام کمیته امور صنفی شکل گرفتند که هدف آنها نیز نظارت بر امور اصناف بود. از آن موقع به بعد اتحادیه ها و همچنین صنف آهن زیر نظر همین مرکز اقدام به فعالیت و صدور پروانه کردند.

بعد از گذشت دو سال یعنی در سال 1359، شورای مرکزی اصناف کار خود را آغاز کرد و فعالیت های کاری کمیته امور صنفی را برعهده گرفت. از آن موقع به بعد، اتحادیه ها به همراهی شورای مرکزی اصناف شروع به صادر کردن پروانه های مربوط به شورای مرکزی اصناف را به صورت مشترک با شورای مرکزی اصناف کردند.

از حدود ده سال بعد یعنی در سال 1368، مجامع امور صنفی، برابر با قوانین مربوط به نظام صنفی، نظارت و پروانه های صادر شده نیز به همراه فرم هیئت عالی نظارت مستقیم از سوی اتحادیه صادر و به اعضا ارائه میشد.

در همین سال ها بود که اتحادیه صنف آهن و فولاد تهران، در زمینه مجمتع امور صنفی توزیعی شهر تهران قرار گرفت.

حضور دلالان در بازار آهن و میلگرد

کمی قبل تر درباره اینکه چه عواملی به صورت طبیعی می تواند بر روی قیمت فولاد، آهن و بالطبع قیمت میلگرد اصفهان تاثیر بگذارد صحبت کردیم. علاوه بر مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، لازم است نقش مخربی که دلالان نه تنها در زمینه فولاد و آهن بلکه در همه ی زمینه ها می توانند داشته باشند را نیز مدنظر قرار بدهیم.

متاسفانه کشور ما یکی از کشورهایی است که در آن دلالان موفق شده اند اختلالات بسیاری در بازارها و صنایع مختلف به وجود بیاورند.

در همین خصوص، چندی پیش پایگاه خبری و تحلیلی  فلزات آنلاین گزارشی با عنوان "جولان دلالان در بازار آهن" منتشر کرد و خاطر نشان کرد که جناب آقای حمیدرضا رستگار که ریاست اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد را بر عهده دارد گفته است که: هنوز هیچ ثبات و آرامشی در قیمت بازار آهن و فولاد شکل نگرفته است.

ایشان همچنین اعلام کردند که هیچ منطقی در پشت افزایش قیمت های در این صنعت وجود ندارد. در ادامه اعلام کرد که چند وقت پیش، هزینه ی مورد نیاز برای خرید یک کیلو میلگرد به 14 هزار تومان نیز رسید و با کاهشی تدریجی امروز به کیلویی 13 هزار تومان رسیده است اما قیمت لحظه ای میلگرد همچنان درحال نوسان است.

 نکته ی بسیار جالب در این زمینه این است که به دلیل فصل زمستان و آب و هوای نامناسب، میزان تقاضای بازار برای خرید میلگرد کاهش یافته است!

قیمت میلگرد امروز اصفهان در دیتا میلگرد اصفهان

پلتفرم دیتا میلگرد اصفهان یکی از مورد اعتماد ترین و با کیفیت ترین مراجعی است که در زمینه فروش فولاد و آهن آلات با کمترین قیمت لحظه ای میلگرد اصفهان اقدام به فروش میلگرد با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه اصفهان می کند.

علاوه بر معرفی محصولات آهنی و فولادی و میلگرد، دیتا میلگرد اصفهان خدمات مشاوره ای نیز به افرادی که هنوز مطمئن نیستند که باید از چه نوع تجهیزات و میلگردهایی استفاده کنند ارائه می کند تا شما بدانید که دقیقا به باید از چه نوع میلگردی استفاده کنید.

با مرجع قیمت لحظه ای میلگرد اصفهان آشنا شوید!

در صورتی که شما نیز مایلید از خدماتی که دیتا میلگرد اصفهان به فروشندگان و خریدارن میلگرد برای پروژه‌های عمرانی و صنعتی ارائه می کند استفاده نمایید، می توانید همین حالا به وب سایت دیتا میلگرد اصفهان مراجعه کنید.

در نهایت از همه ی شما دوستان و همراهان گرامی دیتا میلگرد اصفهان بابت مطالعه ی کامل این مقاله تخصصی متشکریم و امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

دیتا میلگرد اصفهان را به همکاران خود اطلاع دهید.

=========================================================

 چگونه قیمت خود را در دیتا میلگرد اصفهان ارائه دهیم؟

به راحتی جهت مشاوره ی اولیه ارائه قیمت، با کارشناس فروشندگان دیتا میلگرد اصفهان تماس بگیرید و بعد از طی مراحل احراز هویت حضوری و غیرحضوری و تکمیل اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، نام تجاری، تلفن و موبایل، وب سایت، ایمیل و همچنین قبول یک سری قوانین پایه ای تجارت، قیمت خود را در دیتا میلگرد اصفهان ارائه نمایید.
برای شروع همکاری از طریق لینک زیر (تماس با دیتا میلگرد اصفهان) اقدام کنید

http://datajoo.com/rebar- price-reference/contact-us