۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

معرفی یک سوپرمارکت آنلاین و در عین حال ارزان

معرفی یک سوپرمارکت آنلاین و در عین حال ارزان
همان طور که می‌دانید این روز‌ها با بالارفتن قیمت ارز و دلار و طلا همه افراد تجربه تلخ و روز به روز گران‌تر شدن همه کالا‌ها را تجربه کرده ایم. از افزایش قیمت لبنیات تا انواع میوه و سبزیجات. پس چه بهتر که برای مدیریت بهتر خرج‌ها و صرفه جویی بیشتر مایحتاج روزانه خود را از یک فروشگاه مطمئن و با کیفیت و در عین حال با قیمت‌های مناسب تهیه کنیم.
کد خبر : ۵۱۵۵۴۱

همان طور که می دانید این روزها با بالارفتن قیمت ارز و دلار و طلا همه  افراد تجربه تلخ و روز به روز گران تر شدن همه کالاها را تجربه کرده ایم. از افزایش قیمت لبنیات تا انواع میوه و سبزیجات. پس چه بهتر که برای مدیریت بهتر خرج ها و صرفه جویی بیشتر مایحتاج روزانه خود را از یک فروشگاه مطمئن و با کیفیت و در عین حال با قیمت های مناسب تهیه کنیم.

یکی از پرتخفیف ترین سوپرمارکت های آنلاین فعال در این زمینه، سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت است که حدودا ۲ سال از فعالیت آن می گذرد و یک خدمت جدید از مجموعه اسنپ به شمار می رود. سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت در واقع همان فروش آنلاین هایپراستار های تهران و کرج است و امکان خرید اینترنتی از شعب هایپراستار را برای تمامی هم وطنان عزیز شهرهای کرج و تهران فراهم کرده است.

تخفیف اولین خرید

افردای که برای اولین بار قصد خرید آنلاین از هایپراستار را دارند  می توانند کد تخفیف اولین خرید از سوپرمارکت آنلاین

 ( اسنپ مارکت) استفاده  کنند و با استفاده از  کد تخفیف اولین خرید و کدی که برایشان پیامک می گردد تا 25 هزار تومان تخفیف دریافت کنند.

سه شنبه های پر تخفیف

روزهای سه شنبه، از پرتخفیف ترین روزهای اسنپ مارکت هستند، همان طور که می دانید شعب هایپر استار به ارزان بودن و تخفیفات متنوعی که روی کالاها دارد معروف است، اسنپ مارکت روزهای سه شنبه علاوه بر این تخفیفات، تخفیفات جدیدی روی کالاها اعمال می کند و به اصطلاح تمامی کالاها شامل تخفیف روی تخفیف می شوند

سایر تخفیف ها

همان طور که از اسم آن پیداست، عمده فعالیت های این فروشگاه اینترنتی، در فضای مجازی و یا همان اینترنتی است،‌ بدین صورت که شما با دنبال کردن شبکه های اجتماعی اسنپ مارکت، از جمله اینستاگرام اسنپ مارکت، می توانید از انواع تخفیف ها و کمپین های مهیج این فروشگاه آنلاین هایپر استار با خبر شوید.

برای استفاده از این سوپرمارکت اینترنتی، می توانید یکی از ۲ گزینه اپلیکیشن و یا وبسایت را انتخاب نمایید. اگر شما هم مانند خیلی از افراد از طرفداران پروپاقرص استفاده از گوشی های موبایل هستید، لازم است تا بدانید که می توانید به راحتی از مارکت هایی همچون کافه بازار و یا سیب اپ و یا سیبچه، اپلیکیشن اسنپ مارکت را که هم برای کاربران اندروید و هم کاربران  ios(آیفون) طراحی شده است را نصب و استفاده نمایید.

همچنین در صورت تمایل میتوانید با وارد کردن آدرس www.snapp.market  به این فروشگاه اینترنتی سر بزنید.