۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
سرهنگ مرادی:

کافه رستوران متخلف در شمال شرق پایتخت پلمب شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از پلمب یک کافه رستوران متخلف در شمال شرق تهران، خبر داد.
کد خبر : ۵۱۵۴۲۱

سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: غروب پنجم مرداد ماه، مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران خبری مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عرضه و استعمال قلیان در کافه رستورانی در حوالی بلوار ارتش، دریافت کردند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

به گزارش مهر وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متصدی رستوران بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی واحد صنفی را در اختیار تعدادی زیادی از افراد قرار داده است که موجب اعتراض مردمی را فراهم کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متصدی این واحد صنفی متخلف و پلمب کافه رستوران گرفته شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ خاطر نشان کرد: با پلمب کافه رستوران متصدی کافه رستوران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به ادامه دار بودن طرح‌های نظارتی معاونت نظارت بر اماکن عمومی بر صنوف شهر تهران به ویژه صنوف عرضه کننده قلیان، از شهروندان خواست تا در این راه همراه پلیس بوده و هرگونه گزارشی را در خصوص تخلفات صنفی از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.