۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳

لزوم استفاده از درگاه‌های غیرحضوری برای کاهش انتشار کرونا

مدیرعامل گفت: با توسعه درگاه‌های غیر حضوری و ارتباط با مشتریان با ارائه تمام خدمات ممکن، از ترددهای غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، پیشگیری کرده و نقشی مهم در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا می‌کنند.
کد خبر : ۴۹۵۶۱۷

سیدمجید صدری اظهار کرد:  به منظور کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا لازم است استفاده مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری افزایش یابد.
به گزارش فارس مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: با توسعه درگاه‌های غیر حضوری و ارتباط با مشتریان از جمله مخابرات من، سامانه ۲۰۰۰ و کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع با ارائه تمام خدمات ممکن، از ترددهای غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، پیشگیری کرده و نقشی مهم در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا می‌کنند.

 وی افزود: هم اکنون در تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، دیتا و ... نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شدت کاهش یافته است که می‌تواند نقش مهمی در کاهش تردد و ابتلا به ویروس کرونا داشته باشد.

 صدری با اشاره به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر اعلام کرد: در چنین موارد بحرانی همانند انتشار بیماری ویروسی کرونا، با استقبال گسترده مشتریان از این پرداخت‌ها، سلامت جامعه و مشتریان تضمین شده و احتمال ابتلا به بیماری کاهش می‌یابد.