۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
فرمانده انتظامی گرمسار:

مرد کودک آزار در گرمسار دستگیر شد

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: مردی که کودک هشت ساله را در گرمسار ربایش و مورد آزار قرار داده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۳۹۵۰۲۸
صراط: فرمانده انتظامی گرمسار گفت: مردی که کودک هشت ساله را در گرمسار ربایش و مورد آزار قرار داده بود، شناسایی و دستگیر  شد.

به گزارش مهر، سرهنگ ابوذر قربانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری مردی که کودک هشت ساله را ربوده بود خبر داد و ابراز داشت: هفته گذشته درپی تماس یک خانواده گرمساری با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش، آزار و اذیت کودک هشت ساله خود توسط یک مرد، ماموران پلیس بلافاصله در صحنه حاضر و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از گفتگوی اولیه با این کودک، به سرنخ ماجرا که یک خودرو بود رسیدند و تحقیقات تخصصی پیرامون آن آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، این خودرو که صاحب آن فرد دیگری بود را کشف و با فراخوان وی راننده متخلف آن که مردی ۳۰ ساله و اهل یکی از شهرستان های استان همجوار بود را شناسایی شد.

قربانی از تکمیل پرونده و تحویل این فرد متخلف به زندان خبر داد و افزود: خانواده ها باید به فرزندان خود بیاموزند که هرگز سوار خودرو یا موتورسیکلت افراد ناشناس و غریبه نشوند و همچنین به خانم ها توصیه می شود از تبرج و خود نمایی با زیور آلات یا پوشش های گران قیمت در هنگام بدرقه فرزندان به مدرسه یا راهی شدن برای حضور در محل کار پرهیز کنند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز