۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

آخرین وضعیت جوی تهران همزمان با دربی ۸۵

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه جوی نسبتاً آرام امروز در کشور حاکم است، گفت: امروز دمای هوای تهران به‌ویژه استادیوم آزادی ۲۶ درجه است و آسمان نیز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : ۳۸۶۳۲۰
صراط: کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه جوی نسبتاً آرام امروز در کشور حاکم است، گفت: امروز دمای هوای تهران به‌ویژه استادیوم آزادی ۲۶ درجه است و آسمان نیز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: غالب نقاط کشور امروز جوی پایدار و آسمانی آفتابی دارند که روند افزایش دما نیز در بخشهایی از نیمه غربی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: از عصر روز جمعه جریانات خنک شمالی وارد کشور می‌شود و بخشهایی از نوار شمالی و استانهای ساحلی دریای خزر را با بارش پراکنده باران و کاهش نسبی دما مواجه خواهد کرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: با ورود این سامانه بارشی و جریانات خنک شمالی بخشهایی از استانهای آذربایجانها، اردبیل، گیلان و مازندران با بارش پراکنده باران مواجه خواهند شد.

به گفته نقشینه، روز شنبه نیز با گذر موج تراز میانی از شمال غرب بارشها در آذربایجانها و نوار شمالی کشور ایجاد می‌شود که البته به صورت پراکنده خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی امروز تهران به ویژه در زمان برگزاری دربی اظهار کرد: سرعت وزش باد در ساعتهای آتی نزدیک به 20 کیلومتر بر ساعت است و جهت آن نیز  جنوب و جنوب غربی است؛ دید افقی هم کامل خواهد بود و آسمان نیز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود؛ ضمناً دمای فعلی تهران به ویژه در محدوده استادیوم آزادی 26 درجه است.