۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۵
آمارهای رئیس جمهور به نمایندگان

گزارش جالب احمدی نژاد از جنگل، گوسفند و علوفه به مجلس

صرف نظر از حواشی حضور رئیس جمهور در مجلس و ارائه گزارش وی به نمایندگان ملت و کنایه هایی که طبق معمول ...
کد خبر : ۹۳۳۵۸
"صراط" - دکتر محمود احمدی نژاد سرانجام پس از کش و قوس های فراوان صبح امروز وارد صحن بهارستان شده و بعد از سخنرانی خود مجلس را ترک کرد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط هر چند که در لحظات پایانی سخنرانی رئیس جمهور، حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس یادداشتی را به وی داد تا در مجلس مانده و نظرات نمایندگان را استماع کند اما احمدی نزاد گفت: یادداشت خوبی است اما من جلسه تنظیم کرده ام و نمی توانم بمانم . انشاء الله با هماهنگی یک وقتی را تنظیم کنید من هم می آیم و چهار ساعت به نظرات شما گوش می دهم " .
اما صرف نظر از حواشی حضور رئیس جمهور در مجلس و ارائه گزارش وی به نمایندگان ملت و کنایه هایی که طبق معمول توسط احمدی نژاد روانه بهارستانی ها شد ، دقایق آغازین سخنرانی وی در مجلس و آماری که به نمایندگان ارائه شد در نوع خود جالب توجه بود .
احمدی نژاد در ابتدا آماری را از میزان جنگل ، روش های حفظ جنگل، درختان بلوط، دامداری، گوسفند و علوفه برای نمایندگان ارائه کرد .
در ادامه نیز در حالی که تصور می شد رئیس جمهور تمامی وقت سخنرانی خود را به مبحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اختصاص دهد اما وی اینگونه ادامه داد: "تحقیقات نشان می‌دهد که در جنگل‌های دامنه زاگرس می‌توان گیاهان دارویی، صمغ و علوفه کاشت. اما ما آن را محدود به 14 میلیون هکتار کردیم. در حالی که می‌توان آن را به ثروت تبدیل کرد."
هر چند که استراتژی احمدی نژاد اینگونه تعریف شده بود که از باب حفظ منابع و مدیریت صحیح کشور به ثروت می رسد وارد بحث هدفمندی شود اما مطرح کردن آمار علوفه و دام و گوسفند در نوع خود جالب توجه به نظر می رسید .
در ادامه بخش ابتدایی سخنرانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس را در زیر می خوانید .

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در ادامه سخنانش در صحن علنی مجلس به 4 ضعف مهم اقتصادی کشور اشاره کرد و ضعف اول را نادرستی مسیر جریان ثروت و سرمایه در کشور عنوان کرد .

وی افزود: بیش از 50 سال است که جریان ثروت و سرمایه در جهات خاصی شکل گرفته و به لحاظ جغرافیایی از مناطق دورتر و محروم تر به مناطق مرکزی و برخوردارتر می‌رسد و این جریان دائماً ادامه دارد.

رئیس جمهور گفت: امروز حتی یک نیروی متخصص توانمندی که در منطقه دور دستی طلوع می‌کند آنجا نمی‌تواند کار کند و باید خود را به مرکز کشور  برساند .

احمدی نژاد افزود: به لحاظ دهک ها و طبقات درآمدی نیز جریان سرمایه و ثروت از جیب دهک‌های با درآمد کمتر به جیب دهک‌های با درآمد بیشتر سوق دارد و این جریان مستمریست که به لحاظ نوع فعالیت اقتصادی از فعالیت‌های تولیدی و مثبت و ماندگار به سمت سفته بازی و فعالیت‌های کاذب شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این نوع حرکت ثروت و سرمایه در یک نظام سرمایه داری توجیه پذیر است اما در کشور ما که دنبال عدالت هستیم و همه ملت از نگاه مکتب و نگاه حاکمان از حقوق مساوی برخوردارند و باید فرصت رشد تعالی داشته باشند قابل قبول نیست .

رئیس جمهور ضعف دوم اقتصاد کشور را منحصر شدن عرصه اصلی اقتصاد به افراد خاص و معدود و خارج شدن توده‌های مردم از فعالیت‌های ماندگار اقتصادی و رشد تولید وابسته به ارز نفتی عنوان کرد .

احمدی نژاد افزود: کسانی که دستشان می‌رسد و از حمایت سیاسی برخوردار هستند در رتبه بالاتر قرار می‌گیرند و توده مردم به مرور از حوزه اقتصاد کنار گذاشته می‌شوند.

وی اضافه کرد : نمی‌شود اصل اقتصاد کشور به دست چهار هزار نفر باشد و بقیه مردم تابع و دنباله رو آنها باشند یا عنصر فرعی به حساب آیند .

رئیس جمهور عامل اصلی در نقطه ضعف یاد شده را سیستم بانکی کشور عنوان کرد و گفت: سیستم بانکی به گونه‌ای است که دائماً ثروت را از نقاط دور و محروم به نقاط مرکزی و برخوردار می‌کشاند و مسیر سرمایه را از جیب طبقات پایین به جیب طبقات پر درآمد سوق می‌دهد .

احمدی نژاد افزود: در مقابل این جریان کارهایی صورت گرفته از جمله آنها می‌توان به توزیع سهام عدالت، هدفمندسازی یارانه‌ها ، توزیع وام‌های کوچک در مناطق محروم ، مسکن مهر و بازسازی روستاها و طرحهای عمرانی اشاره کرد که در واقع باز توزیع ثروت از لایه‌های پایین و نقاط دور است.

وی ضعف سوم اقتصاد کشورمان را اتکاء بودجه هزینه‌ای دولت به ارز نفتی عنوان کرد و گفت: این پدیده از حدود سال 48 شکل گرفته و هر روز بیشتر شده است اما دولت و مجلس در مقاطعی تلاش کردند تا این ضعف را کاهش دهند که یکی از آنها ایجاد صندوق توسعه ملی بود.

رئیس جمهور گفت: بطور متوسط همواره از بودجه‌های هزینه‌ای دولت وابستگی به درآمد نفت بیشتر شده که عامل اصلی تورم مستمر و نهادینه شده در کشور است.

احمدی نژاد افزود: عدم اتکاء به منابع بومی و سرزمینی و اتکاء به مدل‌های اقتصادی اقتباسی در برنامه ریزی از مهمترین علل بروز این پدیده است و عمده نظرات و مدل‌ها هم برای تحلیل اقتصاد و هم در برنامه رشد اقتصادی یا سرمایه داری و یا سوسیالیستی است.

وی ادامه داد: بخش وسیعی از صنعت کشور امروز متکی به منابع بومی نیست و یا از همه ظرفیت‌های بومی استفاده نمی‌شود و صنعت کشور به ارز و بویژه ارز نفتی وابسته است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به چهار راه اصلی برای درمان بیماری های اقتصادی پرداخت و گفت: اولین راه این است که جریان ثروت و سرمایه تغییر یابد و به کل کشور باز گردد در حالی که اکنون 25 درصد تولید ناخالص ملی در تهران متمرکز است .

احمدی نژاد افزود: باید در مناطق محروم سرمایه گذاری کنیم و سفته بازی و فعالیتهای کاذب از اقتصاد خارج و از فعالیتهای پایدار حمایت شود و در همین چهارچوب تقاضا برای کالاهایی که ارزشی برای اقتصاد ایجاد نمی‌کند به صفر برسد.

وی دومین راهکار را عمومی کردن و مردمی کردن اقتصاد عنوان کرد و گفت: باید طرحهایی را اجرا کنیم که همه مردم در تمام سرزمین فرصت فعالیت سازنده اقتصادی داشته باشند .

رئیس جمهور درباره راه حل سوم خود برای حل مشکلات اقتصادی گفت: باید از حداکثر منابع بومی و سرزمینی استفاده کنیم که در این صورت هم رشد پایدار می‌یابیم و هم آسیب پذیری ‌ ها در عرصه اقتصادی به حداقل می‌رسد.

احمدی نژاد چهارمین راهکار خود را قطع رابطه بودجه هزینه‌ای دولت با ارز نفتی عنوان کرد و از مجلسی‌ها  خواست که دولت را در این زمینه یاری دهند و این نکته را هم متذکر شد که اگرچه قطع ناگهانی وابستگی به بودجه نفتی پس از صدسال دشوار است اما از اصلی‌ترین تدابیر برای رفع ضعف اقتصاد است.

وی در ادامه سخنانش به چهار طرح پیشنهادی،کاربردی برای تحقق راه‌کارهای فوق الذکر اشاره کرد و گفت که برای این پیشنهادات نیز طراحی‌هایی نیز صورت گرفته است.

رئیس جمهور گفت: استفاده از زمین که بالاترین ثروت خدادادی برای ملت ایران است اولین و مهمترین راه برای تقویت اقتصاد ملی است .

وی افزود: وسعت ایران 3/187 میلیون هکتار است که 25 میلیون هکتار آن کویر مرکزی است که نوعاً معدن است و حدود 103 میلیون هکتار آن جنگل و مرتع است.

احمدی نژاد ادامه داد: از این میان 14 میلیون هکتار جنگل است که بخش عمده آن در شمال کشور قرار دارد و 12 میلیون هکتار هم دامنه زاگرس است.

رئیس جمهور گفت: 5/2 میلیون هکتار تحت اشغال مراکز سکونتی و صنعتی و دام و طیور قرار دارد اما نکته اینجاست که ما از زمین به درستی استفاده نمی‌کنیم.

محمود احمدی‌نژاد گفت:حدود 45 میلیون هکتار زمین قابل کشت دارد اما تنها 14میلیون کشت و 4 میلیون آیش می‌شود، اظهار داشت: حداقل 27 میلیون هکتار زمین قابل کشت موجود است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ممکن است برخی بگویند آب به اندازه  کافی نیست، ادامه داد: آب هست اما کم است.؛مگر می‌شود خدای متعال زمین حاصلخیزی را خلق کند اما آب نیافریند؟

رئیس‌جمهور ادامه داد: ممکن است برخی دیگر بگویند این کار منابع عظیمی می‌خواهد و این کار نشدنی است. اما باید به راهکار مردمی کردن اقتصاد بازگشت.

وی با بیان اینکه ثروت‌هایی که امروز در بازار سکه و ارز می‌چرخد می‌تواند به منبع تامین آب برود، یادآور شد: این کار شدنی است و سرمایه باید به این سمت حرکت کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ما 14 میلیون هکتار جنگل داریم، افزود: یک زمانی بحث خروج دام از کشور مطرح شد و توجیه اصلی این طرح این بود که دام جنگل را تخریب می‌کند در حالی که بهترین جنگل بانان خود ساکنان جنگل و دامداران هستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه این طرح می‌تواند بیش از 400 هزار اشتغال درست کند، تصریح کرد: در حال حاضر 6 هزار جنگل بلوط رها شده و از طرف دیگر دولت برای حفاظت از جنگل‌ها کارمند استخدام می‌کنند.

وی گفت: بنده از وزارت کشاورزی اطلاعات گرفتم و گفتم حداقل 6 میلیون تن بلوط در کشور تولید می شود که از بین می‌رود.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه کل علوفه واردات کشور 7 میلیون است، یادآور شد: ما سال گذشته دچار مشکل شدیم و در گندم و گوسفند دچار مشکل شدیم.

رئیس‌جمهور خطاب به نمایندگان گفت که اکثر شما از دامنه‌های زاگرس آمده‌اید اما روند این منطقه به سمت حفظ شدن نیست.

وی ادامه داد: تحقیقات نشان می‌دهد که در جنگل‌های دامنه زاگرس می‌توان گیاهان دارویی، صمغ و علوفه کاشت. اما ما آن را محدود به 14 میلیون هکتار کردیم. در حالی که می‌توان آن را به ثروت تبدیل کرد.

وی بیان داشت: خیلی از افراد به جای اینکه در خانه سکه و ارز پنهان کنند، می‌توانند سرمایه خود را در این موضوع استفاده کنند.

احمدی‌نژاد راهکار دوم را استفاده از معادن دانست و تصریح کرد: در بررسی که دولت انجام داد مشخص شد معادن کشور و وسعت زمینی که برای صرفه اقتصادی هر معدن کافی است، و معادن کشور قابل تقسیم به 250 هزار بلوک معدنی است اما در حال حاضر کمتر از 15 هزار بلوک استفاده شده است در حالی که می‌شود قانون و آئین‌نامه آن را اصلاح کرد و گفت: هر کس که این معادن را اکتشاف کرد تا 50 سال با شرایط خاص خودش برداشت کند.

وی ادامه داد: در این حالت سرمایه‌ها به این سمت می‌آید؛‌ در حال حاضر 27 میلیون زمین کشاورزی وجود دارد و می‌توان گفت که به شرط احیای آنها می‌توان آنها را در اختیار مردم قرار داد و آنها احیا خواهند کرد و جهت سرمایه‌ها نیز تغییر می‌کند.


نظرات بینندگان
محمد قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۵۴
۹
شاید این شنبه بیاید شاید !!!
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
پس دیگه نمیخواهی هزار متر ویلا بسازی
میخوای علوفه بکاری!!!؟؟

خیلی دیر فهمیدی پسرکم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين دنيا كه هيچ
فكر اون دنياتون باشيد
به خاطر اين تيتر ها و مطالبتون كه سوگيري شده
بايد در محضر خدا پاسخگو باشيد
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس می دونم درمونده ای در حمایت ازش !! دیگه چی داری بگی !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد قدیمی تو کدومی!؟
مملی!؟
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
من دیگه قدیمی شدم !! بای بای
قصر ضرغامی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای کامنت گذاری که میگوئی باید تو اون دنیا بخدا باید پاسخگو باشید... انکسی باید پاسخگو باشد که حدود هشت سال قدرت اجرائی کشور .منابع و....دستش است ولی هیچ کاری برای مردم نکرد فقط یک مشت دزد تحویل داد البته ان هم تحویل نشد فراریش دادند و مردم از تورم و گرانی دارند له میشوند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
همون مملی!؟یا یکی دیگه ای!؟
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل هیچ وقت کهنه نمیشی

تو عزیز دل مایی برادر

شاید افسرده شدی

ولی کهنه هرگز!!!

ممل جون دوستت داریم
ممل جون دوستت داریم
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
خودمم منتها اسممو عوض کردم گذاشتم قدیمی !!
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
دیدم اون اسم داره تخریبم میکنه ! برو توی گوگل سرچ کن اسم سابقمو !!! محمد (م ....) توی فیس بودک هم رفته انگار !!!
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان ممنونم
دستور دادن اسم عوض بشه !!
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
بیخیال شایدم محل ماموریت محمد (م ....) عوض بشه اما دوستان رو فراموش نمیکنم !!
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل ... چرا اسمتو عوض کردی ؟ همه کامنتای صراط یه طرف فقط واسه اینکه ببینم چطوری رو بقیه و کم می کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا که چنین رییس جمهوری برازنده صراط و اصولگرایانی است که به وی رای دادند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مبارکتان باد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی تو همیشه مملی منی!
به کوریه چشم سایت های دیگه با خوانندگان درپیتشون!
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان انقدر خودتو لوس نکن دیگه ممل چرا باید اسمشو عوض کنه؟ پسر به این خوبی ... بترکه چشم حسود
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط مملی چرا باید اسمشو عوض کنه!؟
من یه دختر عمع دارم اسمش فاطمه ست ما بهش میگیم فافا یعنی اینم باید اسمشو عوض کنه!؟
صراط آخه چرا!؟
چرا اذیتمون میکنی!؟
بچه مشد
|
Iran (Islamic Republic of)
از وقتي بهت گفتم محمد (گوسفند) اسمتو عوض كردي؟؟!!!!
چه بي جنبه اي تو؟؟
پس اينقدر به دولت فحاشي ميكنين چي؟؟!!!
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهشا" از خدمات مثبت این دولت هم بگین : صادرات برق ، دانش ، بنزین ، خدمات مسکن مهر ، شکستن قیمت آوحشتناک آپارتمانها و هزاران هزار خدمات دیگر و بعدشم اگه بهتر می تونین بیاین تو میدون ،حرف خیلی تو این زمینه با سندش دارم خیلی.............
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترعمه
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
زبونت بند اومد نورا کم اوردی ممل کارت درسته با اسم یا بی اسم تو صراط می درخشی
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
مبارزه‌ى با فساد، كار دشوارى است؛ كارى است كه انسان، مخالف پيدا ميكند. شايعه درست ميكنند، دروغ ميگويند و آن كسى كه در اين ميدان جلوتر از ديگران حركت كند، بيشتر از همه مورد تهاجم قرار ميگيرد…»
رهبری عزیز ، اول فروردین 1388
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه مشد ! انجمن حجتیه نوین از گاو هم کمتره ! گاو لااقل شیر میده اما اون فقط فاضلاب ایجاد میکنه !
یزید از جهنم
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه مشد یزیدی ندیده بودم که به برکت انجمن حجتیه دیدم !! نامرد بی دینی مثل خودم که جلوی نام محمد (گوسفند) میذاره
محمد (.........)
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد (..........) منبعد اینجوری میاد
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
به هرحال احمدی نژاد با زبان خوش از شماها خواست تا مرحله دوم هدف مندی خیلی حیاتی را اجرا کند بعدا که اجرا کرد نگین که نگفته. اصلا همه چیز ایران برمی گردد به این هدفمندی، ندیدید به همین خاطر به شما نمایندگان متلک و طعنه نزد.
غلام گله دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۵۲
۱۱
در مورد روش صحیح گاوداری صحبت نشد !! که چکار کنیم شیر گاوامون کم نشه ؟
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
برای ترک دروغ گویی ، بهترین روش، تفکر قبل از سخن گفتن است و اختیار سکوت و عادت به آن و با توجه به مضراتی که دروغ گویی در پی خواهد داشت، می بایست طرف مقابل را به این مضرات آگاهی داد که ترس از این ابتلائات موجب ترک این صفت زشت خواهد شد. برای متقاعد کردن چنین شخصی بهترین کار یادآوری عمل زشت او است که به امر به معروف و نهی از منکر تعبیر می شود، لذا با حصول شرایط نصیحت پذیری و این که در طرف مقابل اثر پذیری بوجود آورد توصیه می شود.
اما اگر صرف تذکر ـ چه به صورت ملایم و چه به صورت تند ـ فایده نداشت، می بایست در نوع برخورد و رابطه با چنین فردی تأمل نمود و با بی توجهی و کم نمودن ارتباط، او را متذکر نمود که چنین عمل زشتی باعث این تیرگی شده، لذا پی به اشتباه در رفتار و کردار خود ببرد. و این حداقل ارتباط را به جایی رساند که در وجود چنین صفتی در خود به ستوه آید، البته تمام این مراحل می بایست با حفظ شرایط نصیحت پذیری و اثر بخشی مراعات شود. از طرفی توجه داشته باشید که تذکر و نصیت پی در پی نتیجه عکس می دهد زیرا باعث لجاجت و سرسختی طرف مقابل می گردد و مشکلات دیگری بروز می نماید. خلاصه این که توصیه ما به شما این است که در برخورد با چنین افرادی، علاوه بر حفظ احترام متقابل، مراحل تذکر و نصیحت را در پی گیرد و اگر به هیچ وجه نتوانستید در ایشان اثر گذاری نمایید تا به فعل سوء خود متوجه شود، با کمرنگ کردن ارتباط با وی، نوعی وانمود نمائید که منشاء این تیرگی روابط، این صفت زشت او است، تا با توجه به این مطلب، خود او هم از وجود چنین صفتی به ستوه آید، و مقدمات ترک آن را فراهم سازد. اگر شما همه این مراحل را طی کردید ولی موفق نشدید، اشکالی متوجه شما نیست شما باید کاری کنید که آن شخص خودش تصمیم بگیرد این عمل را ترک کند همان طور که در ترک صفات دیگر نیز همین طور است. آن هنگامی که خودش متوجه شد و تصمیم جدی گرفت می تواند با همت و برنامه ریزی موفق شود.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
تو برو گاوتو بچرون!
حقاً کسی که صحبت از ثروت ملی از جمله مراتع غنی سرزمینمان را تمسخر کند، گاوچران است!
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به پسر شجاع !!!

برادر عزیز فعلا" که متاسفانه همین گاوچران های اعزامی از غرب وحشی با قطعنامه دون پاره شده این فلاکت را سر دولت محمود آورده اند.
تورم 70% - ارزش پول ملی 400 % سقوط کرده و میلیونها بیکار و ...
غلام گله دار
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع 2 روز چوپونی کن برام ببینم بوی طرفدارای انجمن حجتیه نوین چه تاثیری روی گله م میذاره !
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به سید مهدی موسوی!!!!!!!!!!!!!!!
اولاً تورم 70% رو از کدوم کیسه ای بیرون کشیدی موندم!
مرکز آمار این نرخ رو ارائه کرده یا ذهن جنابعالی؟!
ثانیاً میلیون ها بیکار، در دولت هاشمی نبود؟! در دولت خاتمی نبود؟! در دولت احمدی نژاد هم هست. اونجا بد، اینجا هم بد. البته در دولت فعلی بسیار بیش از دولت های قبلی، کارآفرینی شده است و تعداد شرکت های خصوصی، بسیار افزایش پیدا کرده است. البته چشم دیدن این موضوعات رو ندارید.
ثالثاً بحث اصلی، خلط مبحثه عزیزم! هر صحبتی که رئیس جمهور می کند-حتی در دفاع از منافع ملی- ربطش میدید به موضوعات بی ربط. این نشون میده عده ای از صحبت کردن رئیس جمهور هم ترس دارند!
و بدترین گروه مردمان، کسانی هستند که موقع صحبت دیگران، پنبه در گوش می گذارند.
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
مجددا" خدمت جناب پسر شجاع
1-اولا" تورم به افزایش سطح عمومی قیمت های می گویند که محاسبه بها خرده فروشی 380 قلم کالا و اختصاص وزن ( درجه اهمیت) به آن کار خیلی سختی نیست و به خوبی با وجود بایگانی قیمت ها قابل بررسی و اثبات است.
2- برخلاف نظر محترم شما اگر اهل فن باشید خوب مستحضر هستید که کارنامه و. عملکرد مالی و اقتصادی دولت در حوزه رشد اقتصادی و نرخ تورم و .... خیلی وقت است نه از سوی اداره آمار و داده های بانک مرکزی و نه از سوی مرکز آمار به صورت دقیق و کامل بیان نمی گردد و این یکی از گله های اهل فن و خبرگان اقتصادی می باشد .
3-بد نیست حضرتعالی به فرمول پرفسور هانکه طبق لینک ذیل نظری بیاندازید
http://www.tabnak.ir/fa/news/297180
که تورم ایران را بصورت علمی 110% محاسبه نموده اند شبیه اوضاع اسف بار زیمباوه.
4-برادر من این افتضاحات اقتصادی در نامه 57 اقتصاد دان کشور در خرداد ماه سال 1386 دقیقا پیش بینی شده بود یه سرچ ساده تحت عنوان نامه 57 اقتصاد دان در اینترنت بفرمائید تا از دقت نظر و قدرت اقتصاد دانان این مملکت شگفت زده شوید که 5 سال پیش این فلاکت را در کشور پیش بینی کرده و راه کارهای مربوطه را ارائه نمودند لیکن به خوبی بیاد دارم که رئیس جمهور شما فرمودند هیچ رابطه ای بین رشد نقدینگی و تورم در دنیا ثابت نشده !!!!
که تمامی کسانی که با الفبای اقتصاد آشنا هستند بهت زده از این بی خبری مسئول اول مملکت ماندند.
جالبه همان سال در مهر ماه دولت در طرح سئوال مهر از دانش آموزان مشاوره خواست که با اضافه درآمد نفت چه کنیم!!!
می دونی اشکال کار کجاست و چرا دولت مانند کشتی بی ناخدا در این آشفته دریای اقتصاد متلاطم گاه به گل می نشیند گاه دور خود می چرخد؟؟؟
اشکال در حذف و نابودی سازمان برنامه و بودجه و فقدان بانک مرکزی مستقل می باشد که منجر به این شده این کشتی بی قطب نما به همه جا می رود اما به هیچ کجا نمی رسد.
برای استحضار عالی خاطر نشان می سازد میزان نقدینگی در ابتدای این دولت 41 هزار میلیارد تومان بوده و همینک بالغ بر 423 هزار میلیارد تومان شده !!!!
درآمد ارزی ایشون از قبل فروش نفت خام معادل 531 میلیارد دلار طی هفت سال گذشته بدون احتساب سال 91 بوده در حالی که کل درآمد نفت ایران از سال 57 الی 84 445 میلیارد دلار بوده.یعنی درآمد ایشان در 7 سال از کل درآمد نظام تا سال 84 هم بیشتر بوده حال آنکه دولتهای قبل 1000 میلیارد دلار خسارت جنگ نزدیک همین مقدار هزینه اداره جنگ متحمل شده اند و زیر ساختهای کلان را شروع به احیا نمودند کشوری که حتی سیم خاردار برای جنگ نداشت و باید وارد می کرد با کشوری که سال 84 تحویا این آقا دادند.
اگر در خانه کسی هست یک حرف بس است.

صراط جان ممنونت می شم اگر منتشر بفرمایی.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به سید مهدی موسوی:
اولاً در انحراف شما همین بس که منابع بیگانه را مبنای نرخ تورم میدانی.
ثانیاً مگر شما مسئول محاسبه نرخ تورمی؟! که میگویی کار ساده ای است. شما از کجا میانگین افزایش قیمت گرفتی؟! نمونه ات چند تا بوده؟! سطح اطمینان رو چند در نظر گرفتی؟! تریپ بلدم بلدم در نیارید. هیچی بلد نیستی عزیزم. وزن اقلام رو چند در نظر گرفتی؟! از چه رویکردی برای محاسبه استفاده کردی؟! میانگین چند بازه زمانی رو جمع کردی یا میانگین یک بازه زمانی رو؟!
ثالثاً اون اقتصاددان های مغرض، در سال 86 پیشگو بودند گویا؟!
پیش بینی مبنا میخواد. مبناشون چی بود؟! مبنای سیاسی یا اقتصادی؟! بهشون گفته بودن نامه امضا کنید یا خودجوش بودند؟!
رابعاً عمراً اگه در مضرات سازمان برنامه و بودجه توضیح بد بفهمی. فهم و درک، ناشی از اندیشه باز است، نه گروهی که از پیش قضاوت می کنند.
سایت صراط کاملاً غیر علمی است.
نه خبر علمی می زند، نه نظر علمی.
راست میگی نظر آخر من رو بنویس صراط.
خداحافظ همگی
"ید الله فوق ایدیهم"
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۳۶
۱۳
نظریه کارشناسی :
انجمن حجتیه نوین در پرورش گاو باعث خشک شدن شیر گاوها شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا گاو اين جناب دولت هزار قولو زاييده كه ميشه ده ها گاوداري باهاش راه انداخت.... بيچاره ملت كه اميد به چي بستن!
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
اما تا گوساله انحرافی بیاد گاو بشه دل ملتی آب میشه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه کسانیم الان دارن ازملت حرف میزنند
اصلاحاتیای بازاری محتکرکه خون ملتوتوشیشه کردن
سشیثلا
|
Iran (Islamic Republic of)
بله تهمت زدن کار راحتی است ولی انصاف داشته باشید کدوم رئیس جمهور به انداره این آدم کار کرد و منت نداشت
rahgozar
|
France
|
۱۱:۰۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۲۶
۳۹
متاسفم که اینقدر موهن تیتر می زنید
انقلاب و رئیس جمهور مربوط به شما نیست

ادم باید شرف داشته باشد و نون به نرخ روز نخورد ... خداوند کسانی را که پول می گیرند و نمکدان احترام به باورهای مرده ساده و رنج کشیده ای چون ما را با توهین به رئیس جمهورشان می شکنند
به نفرین حضرت مبتلا کند.
خداوند سایت موهنتان راد ر هم بشکند به حق حضرت.
محمد (قدیمی)
|
France
لعنت بر انجمن حجتیه نوین

مستی جــــــــام ولایت دایمی ســــت هرکه عاشق نیست ،هرگزمست نیست
عاشقان راستین سرمشت عشــــــق دستاهاشان هست اندردست عشق
دستشان دردست مولاشان علیـــست خطشان خط اطاعــــــت ازولیســـــت
عاشقان راستین ،مولائیند عاشقان راستین ،دریائیند
هفت شهرعشق راپیموده اند بالها تا قاف "هو"بگشــــوده اند
عاشقان راستین خصم شب اند پاســـــداران حریـــم مکتبنــــــــد
عاشقان راستین دانی که اند؟ این یلان نـــازنین دانی که اند؟
نامشان باشدبسیجی"هان "بدان سرفرازاننــــداندراین جهــــــــــان
هرکجاهستندبس تابنده اند برتولای علی (ع)پاینـــده انـد
نی،نوایش مست ومدهوشم نمود جذبه ای بخشیدوبی هــوشم نمود
کاشکی خورشیدیان منت نهند درکنارخویشتن جـــــــایم دهند
کوکجائیدعاشقان راستین؟ پیروان بی بدیل شاه دین؟
باصفای خویش ماوایم دهید اززلال عشق صهبایم دهید
مست مست عشق مولایم کنید نشئه ازعشقش ســـراپایم کنید
تابع حکم ولایت چون شما باشم وگویای حق درهرکجا
ناشناس
|
France
حالا کی به این... رئیس جمهور فحاشی نمیکنه که شما از یک رسانه توقع بی جا دارید......رئیس جمهور با چنین ادبیاتی ....بیشتر از این نیست عزیزم صحن مجلس که جای تعیین میزان شیردهی گاو و گوسفند نیست
پسر شجاع
|
France
رهگذر جان؛
اینا همشون همین جورن! میدونی چرا از صحبت های رئیس جمهور ناراحتن؟
واسه اینکه اینا تو حیطه گاو فعالیت می کنن، میگن چرا احمدی نژاد وارد قلمرو ما شده!
سیدمهدی موسوی
|
France
دوباره خطاب به پسر شجاع :
ما از گاو و گوسفند و ... حمایت می کنیم چرا که
به قول سعدی
گاوان و خران بار بردار
به ز آدمیان مردم آزار.
محمد (قدیمی)
|
France
انجمن حجتیه نوین از گاو هم کمتره ! گاو لااقل شیر میده اما اون فقط فاضلاب ایجاد میکنه !
انصاف
|
France
احسنت پسرشجاع گل گفتی
یزید از جهنم
|
France
احسنت به پسر شجاع و انصاف با اون افکار یزیدی
یزید از جهنم
|
France
حق با انصاف یزیدی و پسر یزیدی شجاع هست
ناشناس
|
France
محمدجان گاوفقط شیرنمیده پهنم میده
نورا
|
France
درود بر سید مهدی موسوی!
ناشناس
|
France
چرایزیدبایدطرفداراصلاحات باشه؟؟؟
چون همشون یزیدین
محمود
|
France
الهی آمین !
خداوند دست دشمنان دولت بخصوص منظومه ی کیهانی و سیاره های مواجب بگیر و زالو صفتش رو از سر ملت فهیم ایران کوتاه کنه........
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
France
دکتر آقا تهرانی شرح ماجرای دیدارش با دکتر احمدی‌نژاد را اینطور بیان می‌کند: بنده تازه از سفر از چین برگشته بودم که مطلع شدم آقای احمدی‌نژاد درجلسات هیات دولت شرکت نمی‌کند. بعد از شرکت در جلسه مجلس تصمیم گرفتم با دکتر احمدی‌نژاد دیداری داشته باشم آقای لاریجانی به من گفت من با رفتن شما مخالفم و بنده عرض کردم بنده مانعی برای این دیدار نمی‌بینم. در مقابل آقای لاریجانی اصرار کردند که لااقل استخاره کنید که بنده عرض کردم به نظر من اینجا جای استخاره نیست .
سپس به منزل دکتر رفتم همسر ایشان آیفون را جواب دادند و گفتند دکتر در حال استراحتند. بنده از ایشان خواستم به آقای احمدی‌نژاد بگویند بامن تماس بگیرند . وقتی به خانه رسیدم دیدم برخی سایت‌ها نوشته‌اند که احمدی‌نژاد آقاتهرانی را به منزلش راه نداده است !
بعد از مدت زمانی دکتر با من تماس گرفت و ازمن خواست به منزل ایشان بروم .
به گزارش استقامت ، حجت الاسلام آقا تهرانی در ادامه گفت: وقتی به منزل ایشان رسیدم دم درب منزل ایشان پزشک احمدی‌نژاد را دیدم به من گفت بهتر است با دکتر ملاقات طولانی نکنی چون دکتر ضربان قلبش نامنظم است و فشارش بشدت پایین افتاده است .
بنده عرض کردم دیدارمان کوتاه خواهد بود . سپس به داخل منزل رفتم وبا احمدی‌نژاد سر صحبت باز شد .
احمدی‌نژاد گفت: بنده نمی‌دانم شایعاتی که درباره من و شرط و شروطی که با رهبری گذاشتم از کجا سرچشمه می‌گیرد بنده در دیدار با رهبری در اتاق تنها بودیم و چگونگی پخش این شایعات برایم عجیب است و نمیدانم این حرف‌ها را از کجا می‌گویند .
احمدی‌نژاد در ادامه گفت: بنده خدمت رهبرانقلاب رسیدم و به ایشان گفتم من با فشارهایی که بر دولت است به این نتیجه رسیدم که رسیدن به آرمان‌هایی که در این دولت تصمیم به اجرای آن را داشتیم غیرممکن است .
درادامه حجت الاسلام آقاتهرانی افزود: احمدی‌نژاد در حالی که گریه می‌کرد گفت بنده نمی‌بخشم افراد حزب‌اللهی‌ای را که به من تهمت زاویه داشتن با رهبری عزیز انقلاب را می‌زنند. در ادامه من به احمدی‌نژاد گفتم طرحی در مجلس است که برخی نمایندگان به دنبال سوال از رئیس‌جمهورند که احمدی‌نژاد با روی باز گفت: من از این قضیه استقبال می‌کنم چرا که در این صورت می‌توانم در آنجا ناگفته‌های خود را بیان کنم .
یزید از جهنم
|
France
یزید عاشق انجمن حجتیه و سبزای آمریکاییه فقط
محمد (............)
|
France
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب : جناب آقای دکتر احمدی نژاد انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد :
1 . دادن همه پست های کلیدی کشور به مشایی
2 . عزل وزیران و مدیران مخالف مشایی در چند دقیقه و ت--- شخصیت آنها به شکل زننده
3 . م--- کردن نامه های رهبری در مورد مشایی و وزیر اطلاعات تا زمان علنی شدن آن از صدا و سیما
3 . قهر و خانه نشینی --- به حکم رهبری
4 . دفاع همه جانبه از نظرات --- گسترده مشایی و او را مساوی با خود و دولت و انقلاب دانستن . اگر اینها ت--- به شعور ملت و --- علنی به همه علمای برجسته و رهبری نظام نیست ، پس چیست ؟ آیا ولایت پذیری یعنی هر روز ده بار اسم امام زمان (ع) را بردن و شعار ولایت فقیه دادن و دولت را در طی تاریخ بی نظیر دانستن ؟!
احمدی نژاد : آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم ، طرفدار مردم ، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند.
احمدی نژاد : وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي بينم به حال او غبطه مي خورم . مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است .
احمدی نژاد : یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است..... رحیم مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند. برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند
mehrad
|
France
محمد (بی هویت) دریغ از یک جو از عقل تو کلت. امثال تو در اتش جهل و نادانیشون می سوزند. جو رو که گرفتی.
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
France
هم خنده داره و هم باعث خوشحالیه که امثال مثل تو ممل جان در جواب مطالب منطقی ای که من مطرح کردم هیچ چیزی جز تکرار یک سری مطالب واهی و خیالی که از طرف خودتون ساختی نداری . حجتیه بودن رئیس جمهور به همان اندازه که بگی انسان ها همگی شاخ دارن خنده داره . البته با مطالبی که تو میگی کاملا معلومه که انجمن حجتیه ی نوین که بماند با دیدگاه های اولیه فکری انجمن حجتیه هم آشنایی نداری . متاستفانه در جامعه ای زندگی میکنیم که اینقدر در سالیان گذشته از امام زمان عج و فرهنگ انتظار و مهدویت دور شدیم و حرفی زده نشده است که حالا یک شخصیتی بیاید و دائم وجود این بزرگوار رو برای ما یاد آوری کنه و از فرهنگ انتظار صحبت کنه اون رو متهم به حجتیه بودن میکنیم . و این یک فاجعه است . و این مختص رئیس جمهور هم فقط نیست . متاستفانه این تهمت به بزرگان دیگری مثل دکتر حسن عباسی و استاد رائفی پور و استاد دانشمند عزیز هم زده شده است .
محمد (م .......)
|
France
جريان انحرافي كه عقايدش ريشه در تفكرات خرافي "حجتيه " داره معتقده : همونطور كه براى حضرت مهدى یه غیبت صغري و یك غیبت كبري هست؛ براى ظهورش هم یك ظهور صغري و یك ظهور كبري هست. در ايام ظهور صغري، توجه مردم به امام زمان عجل الله زیاد میشه و همه جا صحبت از امام زمان (عج) هست و جلسات امام زمان (عج) پر شور میشه و بحثهاى امام زمان(عج) همه دنيا را مى‏گیره وضع طورى میشه كه مردم تشنه و آماده ظهور آقا میشن و تصور اينه كه در این زمان ؛ در بین‏الطلوعین ظهور حضرت مهدى (عج) قرار داریم و يا به نوعي مطرحه كه در اين ايام" ظهور بسيار نزديك است" !!! (همون سی دی معروف!!!) آقاي سید .... ( فردي كه در لباس روحاني بود و چندين سال قبل به اتهام ترويج و تبليغ افكار خرافي و انحرافي انجمن حجتيه و برخي از جرائم ديگر توسط وزارت اطلاعات دستگير شده ) وی معتقد بود: غيبت صغرى براى اين بود كه چون شيعيان بدون ارتباط مستقيم با امام معصوم ، نمي تونستن امور دينى و سياسى خودشونو مديريت كنن و آمادگى براى قطع رابطه به طور كلّى با امام معصوم رو نداشتن لذا از طريق نواب اربعه به خود آن حضرت مراجعه مى‏كردن لذا ظهور صغرى هم براى اينه كه مردم بخصوص شيعيان و ياران حضرت آمادگى براى ظهور كبرى پيدا كنن، يعنى در ظهور صغرى اگر چه مردم خدمت حضرت بقيّه‏اللّه بطور مستقيم نمى‏رسن ولى مي تونن مثل غيبت صغري از طريق نواب خاص و يا افرادي ديگر ؟!! كه خدمت آقا شرف ياب مي شوند جامعه اسلامي رو اداره كنن بر اساس اين تفكر در زمان ظهور صغري ديگه ضرورتي به اطاعت از فقها ومراجع نيست و دستورات مستقيما از طريق نواب خاص و يا افرادي ديگر ؟!! از امام زمان عج دريافت میشه ؟!! بررسي تفكرات این گروهک و جريان انحرافي بهش حجتيه نوين و آپدیت شده اطلاق میشه مشخص ميشه كه چرا اين جريان تلاش کرد فيلم مستند انحرافي " ظهور بسيار نزديك است " رو توی جامعه بصورت گسترده انتشار بده چونکه در اداره كشور دائما صحبت از مديريت و دخالت امام زمان عج مي شه و هاله نور و امثالهم !!! چرا بي بند و باري و بد حجابي از دوران اصلاحات نيز بيشتر شده و دولت با هرگونه اقدام و مقابله مخالفه ؟ چرا برخي از بازيگرای زن معلوم الحال سينما مورد توجه مسئولين جريان انحرافي هستن و كمك هاي نقدي فراواني به آنها ميشه همینطور پولهای تزریق شده به فوتبال و پرسپولیس ؟ و... در آخر چرا بعضي ها در مقابل حكم حكومتي مي ايستن ؟!! و نظر خود را بر نظر ولايت ترجيح مي دن ؟
پس همه بدونن و بدونيم كه تاريخ انقلاب ما مملو از اينگونه جريانات و گروهکهای مزخرف و حوادث بوده كه به بركت نظام اسلامي و رهبري مدبرانه امام خامنه اي ، كشور عزيزمون به خوبي مديريت میشه و حوادث و اتفاقاتی از قبیل این گروهک سپري میشه و بجز كسب تجربه بیشتر !! و تقويت پايه هاي نظام هيچ چيز ديگري حاصل بوجود نمیاد و نهایتا اینکه اين جريان هم بگذرد !!!! تا حزب الهي جماعت هوشيار تر و پخته تر بشه و پوست یهودی صفت هارو زودتر بکنه !!
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
France
و اما درباره انجمن حجتیه نوین . دوستان ، 4 ویژگی رو برای تشخیص اینکه چه افرادی حجتیه ای هستند بهتون میگم . از این 4 ویژگی اگر کسی حداقل 3 ویژگی رو داشت شک نکنین حجتیه ای است . دقت کنین یعنی اگر کسی حتی 2 تا از این ویژگی ها رو داشت حجتیه ای نیست . البته این رو هم بگم که داریم درباره انجمن حجتیه ی نوین و یا به عبارتی نئو حجتیه صحبت میکنیم . اما ویژگی ها : 1 - استفاده بسیار زیاد از امام زمان در گفتارش 2 - اعتقاد به عدم مداخله روحانی ها در سیاست و تصمیم گیری های حاکمیتی . (فهمیدن این موضوع هم کار زیاد سختی نیست . کافیه که باب این موضوع رو باهاش باز کنی .) 3 - صحبت کردن بسیار افراطی درباره مظلومیت حضرت زهرا (س) و شهادت ایشان 4 - دید بسیار بسیار افراطی نسبت به اهل تسنن تا جایی که آنها را از کافر بدتر میدانند . تا جایی که متاستفانه آینده بسیار خطرناکی را برای انجمن میتوان پیش بینی کرد که آنها به سمت دیدگاه های وهابیت نسبت به شیعیان در حرکت هستند . (حتی تازگی خبرهایی به گوش میرسد که رهبران این انجمن فتوای حلال بودن کشتن اهل تسنن را صادر کردند ، که البته روی این قبیل حرفا تا اثبات نشود ، نمیتوان حساب کرد . ) این رو هم بگم که این ویژگی هایی که ذکر کردم ، حاصل تلاش فراوان گروهی از دوستانم که در این انجمن عضو بوده و متوجه انحراف در انجمن شده اند ، بوده است . از آنجایی که فعالیت انجمن به شکل کاملا مخفیانه است ، این ویژگی ها رو به سختی میتوان فهمید و هیچ کس به اندازه ی افرادی که عضو انجمن بوده و سپس خارج شده اند ، نمیتوانند شما رو در این باره راهنمایی کنن .
حالا این ویژگی ها رو با کسانی که بهشون نسبت حجتیه ای بودن میزنین مقایسه کنین . ببینین آیا حداقل سه ویژگی رو دارن یا نه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۹
۲۵
رئيس جمهور افراد بابصيرت هستند ايشان.
هوشنگ میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۲
۴
بع بع بع ...
مع مع مع ...
قوقولی قو قو ...
ملت گوسفندی
|
Iran (Islamic Republic of)
بعععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
بعععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
مععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
میگن ازسخنرانی آقای ................. توی مجلس امروز علوفه هم گرون شده ، شده مثل برنج باید بری سر صف توی طویله تا بیان یه کم علف و برگ درخت بلوط بریزن جلوت تا بخوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسنک کجایییییییییییییییی ؟
80
|
Iran (Islamic Republic of)
پيش سوروس
سايه بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۲۰
۳
من مرغهام دونه نميخورن چكارشون كنم كه دونه بخورن؟
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۴
۱
آقاي ---------- واقعا" برايتان متاسف ام خيلي كشور را ------------د البته با ----------- لعنت الله
ريزبين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۹
۱۶
اکثر شما از دامنه‌های زاگرس آمده‌اید!!!!توهين به نمايندگان و ------------------ آنها
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
ای شیطون نکنه شما هم از سمت گاوداری اومدی ؟
حسین...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۷
۱۶
خیلی جالب است که سایتها همه مشروح صحبتها را گذاشته اند و شما دنبال تیتر زدن خاص تا اصل صحبتها را جور دیگر جلوه دهید. آیا اینهمه عناد شما با شخص رئیس جمهور برای نگرفتن پست و مقام از ایشان نیست؟ و آیا ما نباید به حلال بودن... شما شک کنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
بچه مشد
|
Iran (Islamic Republic of)
حسين جان صراط با متحجرين عقد اخوت بسته ديگه!!
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان
آخه خبرنداری استاد اعظم صراطی ها خان داییشونه !
حلال زاده به داییش میکشه
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
تمسخر شخص اول اجرایی کشور توهین به ملته.صراط جان این از اخلاق نیست.
تقوا و انصاف کجاست؟
حسین آقا
زمانی بنده برای گرفتن اخبار و تحلیل درست میومدم صراط ولی حالا میام ببینم در فلان موضوع نظر منافقا چیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۲۱
۴
بهتره که ایشون به جای اجرای قسمت دوم هدفمندی کارهای نیمه تمام دولت رو تموم کنه....
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
قسمت دوم هدفمندی یارانه ها، همان کار نیمه تمام است.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وآن کار نیمه تمام هم به خاک مذلت نشاندن ملت ایران است!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفآًاصلاحاتیاحرف ازملت نزننداگه میشه خواهشاً
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
فاز دوم هدفمندی یارانه ها مملکت رو ازشر صاحبان ثروت و قدرت نجات میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فاز اولش که ما طبقه متوسط رو به خاک سیاه نشوند . فاز دومش لابد همه مون رو گور خواهد سپرد . خدایا این بلای ناگهانی چی بود آخه ...
م غلامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۶
۹
رئيس جمهور دم از هماهنگي با مجلس زدند و اينكه با مجلس اختلافي ندارند وليكن در عمل با ترك سريع صحن علني مجلس و عدم استماع نظرات نمايندگان ملت و مجلس نشان دادند كه اختلاف دولت با مجلس وجود دارد
واقعاً پس از شنيدن سخنان رئيس جمهور بايد به محتواي حرف هاي ايشان فكر كرد كه آيا در پايان اين جلسه نتيجه اي براي بهبود وضع زندگي جامعه حاصل شد و يا آقاي احمدي نژاد باز هم قصد تسويه حساب با نمايندگان را داشتند .
خدا را شكر كه شهدا نيستند تا ببينند نتيجه خونشان به جايي رسيده است
كه با وجود تاكيدات رهبر بر درپوش گذاشتن بر اختلافات بين قوا ، رئيس جمهور به راه خويش ادامه ميدهد .
اللهم عجل لوليك الفرج
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
روحیات ایشون بگونه ای هست که فقط باید حرف حرف ایشون باشه !! حالا 500 نفر هم بیان حرف بزنن ولی وقتی نهایتا ایشون نظر درست رو فقط نظر خودش میدونه ، اینکه بیاد به حرف 10 تا نماینده گوش کنه یعنی اینکه الکی وقتش رو تلف کرده !! حق هم داره !!
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان !!
خوب گفتی اگه دولت این بار هم می تونست کل نمایندگان را برکنار می کرد آقای نیکزاد رو بعنوان سرپرست قوه مقننه تا اطلاع ثانوی منصوب می نمود.
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا شورای نگهبان و قوه قضاییه و مجلس و کیهان و صدا و سیمارو کنتراتی بدن بهش + سازمان ملل متحد تا کل دنیارو اصلاح کنه و بهونه نداشته باشه ببینیم چکار میکنه !!
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب م غلامی
کدوم صحبتهای رییس جمهور نشانگر اختلاف بود ؟
و کدوم تندی های نمایندگان نشانگر تعامل ؟
سشیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
البته سه شمبه دیگه قرار شده نماینده ها شام برن پاستور ببینیم اونا چیکار نی کنن انصاقا نماینده های ما هم ....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سشیلا = یک دانشجوی فعال سیاسی
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۱
۶
خلایق هر چه لایق.شاید یه مشت... دیده لازم دیده از علوفه براشون صحبت کنه.نویسنده و.... لابد چهار پا بودن که از این همه صحبت رئیس جمهور فقط علوفه اش رو شنیدن که قسمت مورد علاقشونه!
تقوا رو رعایت کنید.احمدی نژاد یک دیکته نوشته شده است که موعدش داره سر میاد.با این حرمت شکنی که برای جایگاه ریاست جمهوری انجام دادید خدا به رئیس جمهور بعدی رحم کنه.
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
این آشی هست که احمدی نژاد خودش برای همه روسای جمهوری پخت!!

خودش هم باید بچشد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا نصیر علوفه را هم برای تو میکاره

چرا به نمایندگان ملت توهین میکنی!!!!
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
نصیرجان+++++++++++++++++++++++
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
به قول نقویان (استاد اخلاق !!)، گاو ها هم فهمیدن ، ولی بعضی از این نمایندگان مجلس نفهمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۶
۳۳
به خدا احمدی نژاد پاکترین آدمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دجال وقتی ظهور میکنه ادعا میکنه امام زمان هست!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای ناشناس بیچاره ببین یک نفر هم مثبت نزده حتی خودت .الان هم دیگه فایده ای ندارد
saman
|
Iran (Islamic Republic of)
این پاکترین آدم در طول 8 سال این همه مشکل و راه حلاشونو میدونست و هیچ کاری نکرد
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۰
۱۱
بهتره شعار با کسی عهد اخوت نبسته ایم رو بخاطر انتقاد غیر منصفانه و تخریب دولت و رئیس جمهور رو تغیییر بدید اینطور حداقل برای اون دنیاتون بهتره این دنیا که برباد رفت
رسانه های بی اخلاق
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۷
۵
احمدی نژاد وحامیان ایشان بدجوری قافیه را باخته اند؟؟روزی میگفت انقدر قطعنامه بدهند تا .......پاره شود ؟! یا میگفت این ها کاغذ پاره بیش نیستن؟!!و.... ولی امروز در مجلس ضمن اعتراف به شکست در برابر تحریمها وسعی کرد تمام مشکلات ریز ودرشت رابه گردن خارجی ها وتحریمها ودیگران بیاندازد؟!! متعجبم از اینکه حامیان این اقا چرا با صدای بلند نمی گویند غلط کردیم ملت ایران؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه فتنه گران جلبکی به کارکردشون گفتن که اینا به کارنکردشون بگن؟؟؟؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
ناصر جان! ملت ایران با تمام سختی ها فشار تحریمها رو تحمل میکنن و با اقتصاد مقاومتی این پیچ رو هم رد میکنن .
بدا به حال کسانیکه سال 88 گفتن :
اوباما یا با اونا یا با ما !!
از چی خوشحالی از تحریم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمود بهتره از طرف خودت .... حرف بزنی و ملت ایران رو به حال فلاکت بارش تنها بگذاری . همه شدند زبان ملت ایران .
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۸
۵
رییس جمهور از پول نفت امد سراغ گاو و گوسفند و علوفه!! بابا شما پول نفا رو مدیریت کن حالا علوفه پیشکش هر چند با این روند واگذاری زمین و مرتع دیگه علوفه ای نمیمانه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه راجع به سایت صراط هم صحبت می کرد صحبت هایشان از این باب کامل می شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط بدجورراهشوگم کرده
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۴
۳
آقایان و خانم ها...
خوش بین باشید ...
اجازه دهید فاز دوم اجرا شود ...
اصلاً هیچ اتفاقی نمیفته...
فاز اول اجرا شد مگه اتفاقی افتاد؟
نه همه چیز خوب داره پیش میره...
مردم ایران گرانی را دوست دارند...
دلیل داره چون هرچیزی گرون میشه مردم بیشتر میخرن پس توانایی دارند...
مردم با این گرونی حال می کنند...
اصلا دوست دارند...
این عدم بازرسی هارو دوست دارند...
خیلی از قوانین جنگلی را دوست دارند...
اصلاً مردم ما دنبال بحث های جدید گرونی هستند ...
جیگرشون حال میاد ...
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۰
۹
به نظر من همه بايد دست به دست هم بدهيم و كشور را به 8 سال پيش برگردانيم . اينهمه عمر جوانان و پول نفتم برداريد براي خودتان . تازه فهيميدم كه گوسفند و علف داريم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی بادست پسرهاشمی نفت وبه امارات بایکپنجم قیمت واقعیش بفروشیم عین 8سال پیش؟؟؟
saeid for nashenas
|
Iran (Islamic Republic of)
اونموقع با فروش نفت با 1/5 قيمت به امارات با نفت 7 دلار تقريبا بشكه اي 1.5 دلار مي شد . الان با متوسط قيمت 120 دلار ببين چقدر پول هدر رفته . يعني درآمدمون 120 برابر شده ولي زندگيمون بدتر . پس آقاي ناشناس بهتر بيشتر فكر كنين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی داری میگی مهدی هاشمی قراردادترکمن چای بااماراتیابسته بودن که شیر ینیشم میرفت توجیب این آقاپولشم میرفت توجیب آقایون دیگه بدبختی اینه که اون پول یک پنجمم سهم مردم نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا خوشا به زمان هاشمی اینا ! لااقل اون زمان سرمایه زندگی مون در طور مدت کوتاهی یک سوم و یک چهارم نمی شد .شب می خوابیدیم صبح پا می شدیم قیمت نون و شامپو و خمیر دندون دو برابر نمی شد . وای خوش همون زمان . ...... وای وای وای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۳
۳
خیلی جالب شد
جنگل
گوسفند
درخت بلوط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سایت صراط جنگل گوسفتد مرتع بز گاو درخت بلوط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۳
۱۱
احمدی نزاد باز هم مجلس را فریب داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۹
۴
هشت سال پيش عقب و جلو كشيدن ساعت رسمي و ساعت شروع كار بانك ها و...تا امروز مهم تر بود ويا ترسيم گام هاي هدف گذاري شده و حل اين مشكلات كه امروز طرح شد هشت سال پيش هم وجود داشت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هان؟!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۶
۷
دجال وقتی ظهور میکنه ادعا میکنه امام زمان هست!!!!
ناشناس
|
-
توخوددجال نیستی
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
-
این روزها قدرت طلبان و دنیا پرستان چه در لباس روحانی و یا غیر وحانی به كوچك ترین كار شما هم گیر میدهند چون شما خادم هستی نه ریس جمهور !مشكل از خود شما است كه به عنوان خادم ملت تك تك روستاهای كشور را می شناسی و یا رفته ویا سراغی از انها گرفته ای چون نباید این كارها را انجام دهی مشكل از خود شما است كه به جای تفریح كردن در جزایر قناری و لب دریاهای انتالیا به دور افتاده ترین روستاهای كشور سر میزنی مبادا كسی مشكلی داشته باشد اما چه كار كنیم كه این دنیا طلبان قدرت خواهان این روزها حالا كه اینچنین مردی پیدا شده است به جای كمك كردن یا سنگ پرت میكنند ویا سنگ لای چرخت میگذارند اما ما جوانان تنها دلخوشیمان دعای فرجت است كه هر لحظه ان را بر زبان خود جاری میكنی تسكین دهنده دلهایمان قرار میگیرد و از خود اقا می خواهیم كه قدردان و كمك یار شما باشد .
گرچه این دل پر است از درد دل كردن با شما اما چه می شود كرد كه در این دنیای مادی گیری و قدرت افروزی چیزی نمی توان فریاد زد جز همین كار .
الهم عجل لولیك الفرج وانصر...
یک گاو ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۶
۳
راجع به جمیعت گاوهای ایران که نمودارش منفی شده هیچی نگفتی بزرگتر ایران
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه شما رو از قلم انداخته بود
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۰
۱۲
لعنت بر تخریب کنندگان.
محمد (قدیمی)
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر انجمن حجتیه نوین
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
نه داداش
لعنت بر تخریب گران آمال و ثروت ملت !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیش لعنت
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر فکر منحرف درپیتی حجتیه
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر احمدی نژاد : وقتی به رنج ها و محنت های فراوانی که معصومین علیهم السلام برای مبارزه با سرکشان و زورگویان و برپایی قسط و عدل متحمل شده اند می اندیشم، با خود می گویم که آنچه ما تاکنون برای تحقق عدالت، از صبر بر اهانت و دروغ و تخریب مدعیان گرفته تا طعن و لعن و شماتت سهم خواهان، پرداخته ایم هزینه چندانی نبوده است. امروز نیز به وضوح ویژه خواران و زیاده خواهان را در پس انبوه شایعات و اتهاماتی که روانه این فرزند ملت و خادم کوچک و همکاران نجیب و صبورم می شود مشاهده می کنم. اما ما تصمیم خود را گرفته ایم و به عهدی که با ملت بسته ایم پایبندیم. در کنار مردمی که عدالت را برای کشور برگزیده اند می مانیم و تا آخرین نفس به این نبرد مقدس ادامه می دهیم .
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر نوچه های منظومه ی کیهانی و باندهای ثروت و قدرت
یزید از جهنم
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق من حجتیه و طرفداراش و دانشجول فعال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر حمایت کنندگان لجوج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۹
۵
احمدي نژاد عزيز با كلان سرمايه دارها در نيفت ، تخريبت ميكنن ، نمونه اش همين تيتر همين سايت. از اونهمه صحبت ببين چه تيتري رو انتخاب كرده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخباروگوش دادم اصلاًهمچین چرتوپرتی نبود برایم هیچ عملی سرافرازانه ترازرای دادن به احمدی نژادنبوده ویک رای که به خاتمی داده بودم هیچ جوابی درآن دنیابرای فرارازآتیش جهنم ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ازنشانه های آخرالزمان که درست وغلط وغلط رودرست نشونت میدن فقط بایدخودت بصیرت داشته باشیوآگاه باشی
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
چه کرده است این درد ما با تو ! کمرت خم شده است اما دم نمی زنی، سکوت می کنی از حق قانونیت که دفاع است می گذری جواب منفعت طلبیهایمان را نمی دهی تا به ندای رهبرم لبیک گفته باشی تا اتحاد باشد روز وشب نداری خودت را فراموش می کنی تا جهاد کنی .
تو مرد میدان های سختی این کلام را این روزها بهتر می توان فهمید و باور کرد پس بر نیروی ایمانت تکیه زن ،کمرت را راست کن، روزنه های قلبت را به نام عشق و ایثار گری به روی نیازمندان بگشا برخیز ،برخیز دوباره بخوان و فریاد بر آور ( اللهم عجل لولیک .... ) تا قلب های خفته بیدار شوند . تا ابر های تیره از آسمان قلبمان کنار روند ابرهایی که نه هوای باریدن دارند و نه هوای رفتن فقط آسمان را تیره کرده اند ما در دو راهی ،شک و تردید گذاشتند تا راه را از بیراهه تشخیص ندهیم و هدف اصلیمان که سوختن در عشق امامان آن یگانه آفریده خدا و جهاد در راه آرمان هایمان است را گم کنیم آری بخوان تا انرژی و نور نهفته در آن کلام ابرها را کنار زند تا طلیعه بهار بشریت را با دل ببینیم و به معجزه عشق ایمان آوریم آنگاه اشعه های نورانی انتظار چراغی شود تا در ظلمت تزویر و بی عدالتی راه را گم نکنیم و از قافله باز نمانیم.
یزید از جهنم
|
Iran (Islamic Republic of)
عاشقتم دانشجول فعال حجتیه
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
از ادبیاتی که به کار میبری و اسمی که برای خودت انتخاب کردی معلومه که چه شخصیت و چه دیدگاهی داری . مثل تو همون مثل امام راحل (ره) است که فرمودند : اگر دیدید امریکا از شما تعریف کرده ، بدانید یک جای کارتان عیب دارد و اگر دیدید از دستتان عصبانی است بدانید که راه را درست رفته اید . مخالفت های تو با من و جریان فکری هم نظر با من نه تنها باعث تخریب ما نمیشود بلکه نشاندهنده راستیه گفتمانمان است . پس تا میتوانی از این حرفای خوب به من و رئیس جمهور بگو . دستت درد نکنه
یزید از جهنم
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشجول فعال کمرم درد گرفته برای کمر درد دکتر یزید یه پماد حجتیه ای بیار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد ما هم که در یکی دو سال اخیر سرمایه زندگی مون بی ارزش شد هم کلان سرمایه دار بودیم ؟ این بلای آسمانی چی بود آخه ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۳
۶
شما هم اينگار مرض مشمشه گرفتينا
بفهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۶
۵
می‌گم صراط، برو خدا رو شکر کن که این رئیس جمهور باحال کاری به قلمبه‌هات نداره و الا مجبور میشدی تیتر بزنی «حلالیت از برادر ارجمند دکتر محمود احمدی نژاد» درست مثل همون تیتری که از سر ترست برای لاریجانی زدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۹
۴
وقتی اصلاح طلبان و اقتصاد دانان در سال 88 نسبت به انتخاب این شخص هشدار دادند شما آنها را ضد انقلاب میخواندید!!!!!!!!!!!!!!
خودکرده را تدبیر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راییکه به دکتردادیم نوش جون وحلالش باشه
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلبان و اقتصاددانان ؟؟؟!!!
جوک جدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال اینها و کارهای الکیشون از 100 تا ضد انقلاب بدتره... اینو تو این چند سال از مدیریتشون دیدیم.... دستی دستی از درون کشور رو میخورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۶
۲
من ویلا میخوام یالله!! من ویلا میخوام یالله! هوار هوار یا هوار من ویلا میخوام یالله!!!
نماینده تام الاختیار دامها
|
Germany
|
۱۶:۱۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۹
۲
ما به نمایندگی از تمام گاو و گوسفندا از طرح اقای احمدی نژاد طرفداری میکنیم ...... موووووو
بعععععع
موووووو
بععععععع
ناشناس
|
Germany
فقط علف سبزجلبکیوبایدازجلبکیابگیری مانداریم
نمایند دامها در دفتر رییس جمهوری
|
Germany
|
۱۶:۳۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۶
۱
برکه چشم حسود .....
مگه ما ایرانی نیستیم.....
پس منابع ملی مال ماهام هست.......
مووووو ووووو
بععععععععععع
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۴
۱
بالاخره برای بهارستانی ها بهترین چیز روش آموزش روش نگهدار از خودشونه دیگه!!
اصغر از تاکستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۵
۰
بابا بی خیال حالا از فردا علف گرون میشه عجب گرفتاریم تو این 7 ساله پس چی کار میکردند این مسئولین
عمار آقا
|
Germany
|
۱۹:۳۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۲
۲
مرگ بر خائنین ملت آهای صراط وحدت بصیرت نه کینه نه حب وبغض نه حال گیری رهبر چه گفت چه کردی احمدی نژآد دلسوز مردمه من از صراط میخام منتقد باشه ولی منصف نقد فقط شامل دولت نمیشه از سایت خودت شروع کن صراط بی بی سی
ناشناس
|
Germany
بخواب بابا لحاف یخ کرد . ... .... باقی نگذاشتند دو قورت و نیمشون هم باقیه .
عمار آقا
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۲
۴
صراط بغضم از این نامردیته از این تنهایی قدرت دوم مملکت از این کسای که پیام میزارند چرا آره من جوونیم با 400هزارتومان درآمد ماهیانه به سختی خرج خانوادمو میدم سختی وسرمای کار در وجودم باز شکر خداصراط شدی بازیچه چه کسانی دلم گرفت از سایتی که پرچمدار ولایت بود این چه تیتری که شده مضحکه دوستان مخالف بله تورم گرونی بیکاری عدم مدیریت صحیح ولی احمدی نژاد مردی بود که گفتمان سازی کرد دچار حاشیه شد چون باخاندان هاشمی در افتاد چون به مشایی بیخودی جوداد ولی با همه مشکلات صراط در پل صراط بابت این همه کینه باید جواب بدی من مخلص وجود پاک رئیس جمهور مورد تایید حضرت آقام
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۲
۱
چه خوب اقای دکتر به فکر جنگل اینها هست اینم از عجایب هست ایا مشکل ما همینه ایشون تا کی میخواهند اینطوری ادامه بدهند چرا مجلس همیچن اجاز های میده تا کی این اهانت ادامه باید داشته باشه
شوت زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۷
۳
دکتر جون دمت گرم خوشم اومد ، مملی و فدیمی و نورا جدید و نورا قدیم و مجید اردبیلی و ..... خوب پیچوندیشون به هم ، فعلا تو جنگل و مرتع بمونند تا فاز بعدی را اگه مجلس اوکی داد بیان بیرون و ابراز وجود کنند . صراط اگه مردی درجش کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱
۱
من واقعاً متاسفم...
این موضوعات و بحث های بین مسئولین باعث خوشحالی دشمنان این مملکت شده است...
خصوصاً انگلیس جنایتکار پستر از شیطان...
تو این اوضاع بجای اینکه بشینن فکری به حال مردم بکنند افتادند به جون هم دیگه با این تفکرات جنگلیشون...
امیدوارم هر کسی داره به نحوی به این نظام و انقلاب مقدس که حاصل خون هزاران شهید است ضربه می زند به حق حضرت زهرا(س) رسوا و از صفحه روزگار محو شود...
زیدالله
|
Netherlands
|
۲۰:۵۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱
۰
صراط میخوای پیاممو بزار میخوای نزار ولی من می نویسم و آن این دو جمله است
1............
2.یا کسی که داره کوکش میکنه هم می خواد نفس ملت را کامل ببره و هم آبروی ..... خود آقای رییس جمهور را ببرد
رضا
|
Germany
|
۲۱:۵۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۲
۲
این دیگه چه سایته قاطی پاتیه دیگه این مدلیشا ندیده بودم
یکی بع بع می که اون یکی ار ار می کنه این چه وضعیه؟
ناشناس
|
Germany
تو هم لابد ما ما کردی
ریاض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۷
۲
این هم ازمعجزه هزاره سوم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱
۲
محمود جان شما زحمت خودت را کشیدی ،
اما تحریم ها از یک طرف و هیاهوی بیش از حد زیاده طلب ها در داخل و خارج و ضعف مدیریت هایی که این یکی و دوسال در خصوص قیمت مرغ و گوشت ، لبنیات ، ارز ، فلزات رنگارنگ و ،،،،،، و ،،،،،،،،،،،، و ،،،،،،،
دمار از روزگار توده عظیم و وفادار نظام در آورد ، آخرش هن مشخص نشد این گرانی ها کار چه کسانی بوده
درصدی بعلت تحریم ها مابقی چی ؟
امیدوارم حاج محمود آستین ها را بالا بزند و باقی مانده خدمتش را کاری کند ماندگار
خداوند نگهدارت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب شد تحریم ها به کمکتون اومد که همه چی رو ماست مالی کنید !!!
Mamoot
|
United States of America
|
۰۰:۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۳
۰
عجيبه والله. يكعده با طرح هاى من دراورديشان
زدند مملكتو داغون كردند تازه دو قورت ونيمشون هم باقيه . درعدم صداقت اونها همين
بس كه ادعا ميكردند اين قطعنامه ها كاغذ پاره اى بيش نيستند حالا با بى بصيرتى و كم خردى تمام مشكلاتو ميندازند گردن قطعنامه ها
ناشناس
|
United States of America
یکی از این طرفداراش که این جا پلاسند و گلواژه می سرایند بیایند و جواب ماموت رو بدهند . تا چند وقت پیش که می گفت ورق پاره ست حالا چی شده همه مصیبتهای مردم رو انداختید گردن ورق پاره ها ؟!
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۴
۴
تمسخر شخص اول اجرایی کشور توهین به ملته.صراط جان این از اخلاق نیست.
تقوا و انصاف کجاست؟
گاو لاغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۵
۲
زجری در این هفت سال و نیم کشیده ام که مپرس !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی اشتباهو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۳
۶
دانشجوی فعال سیاسی=امین زنده به عشق احمدی دلاور
Mamoot
|
United States of America
|
۰۰:۵۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۶
۰
تا كور بشن اونائيكه نميتونند تخصص دكتر در
امور دام و علوفه را ببينند
ایراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۴
۶
دانشجوی فعال سیاسی=امین زنده به عشق احمدی دلاور
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دوست خوبم من امین نیستم . امثال مثل من و امین زیاد هیتیم ولی به یک مثبت دادن بسنده میکنیم . که البته خوب نیست
قيامت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۳
۲
نوش جونتون دستپخت خودتونه ديگه،يادتونه 4سال پيش وقتي نسبت به عواقب خودرايي و ..... احمدي نژاد هشدار ميدادند سرتونو زير برف كرده بوديد و بيخود ازش تعريف و تمجيد ميكرديد اينجاشو نديده بوديد كه يه روز بياد بگه مجلس در راس امور نيست اين جمله تاريخ مصرفي داشته و تمام شده. حالا هم كه اينجوري از تريبون مجلس براي دولت بعد با تطميع وعده وزيرشدن به بعضي وكيل الوله ها بدهد تا با كمك همين وكيل لدوله ها يكباره مردم را بخاك سياه بنشانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۱
۱
واقعا برای افراد منافقی مثل شما متاسفم ....
کمالی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۲
۰
مجلس نکرد بر حرف محمود تمکین
به این میگن نووشووز آخریّین

دیگه باید مهریّه شوو بهش داد
مجلس میگه مهرم حلال جوون آزاد(2)
هاشمی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۲
۱
اتفاقا شبکه های ضد ایرانی هم خبرهاشون مثل خبر های شماست باید به علی جونتون بگم یه جایزه ی خیلی خوب براتون بگیره.
حرف حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۲
۰
همین شما ها بهش رای دادین چی شد پس،شما بودین که 4 سال پیش واسش جون میدادین،همین صراط ناصراط 4 سال پیش به جز احمدی نژاد همه رو دروغگو فرض می کرد،الانم نزدیک انتخابات شده گیر داده به یک سری و از یک سری هم طرفداری می کنه،
یک ناشناس دیگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۳
۲
من نمی دونم چرا هر وقت میام تو سایت صراط حالم به هم می خوره! کسی دلیلشو می دونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۱
۰
چوپان دروغگو وحسنك كجايي ودهقان فداكار وروباه وخروس
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۱
۰
واقعاً گزارشی در خورِ نمایندگان بوده است !!!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۳
۴
چرا چرت و پرت میگین .رئیس جمهور حرفای درستی گفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۰
۰
خدا عاقبت این مملکت را ختم بخیر کنه...
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۰
۰
سلام من به بحثهای سیاسی شما کار ندارم میخواستم بدوننم بهترین گوشت گاو برای کجاست وشیر گاو بهتره یاگوسفند ممنونم از کارشناسان عزیز.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۰
۰
هدف سینماوتئاتر خدمت به دشمن است بگذارید بنده های خدا به وظیفه اشان عمل کننددوست دارنند انجام تهاجم فرهنگی اینقدر طول نکشد
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۱:۵۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۰
۰
دهقان فداکار پیر شده است
چوپان دروغگو با گرگ تبانی کرده و رییس شده است
حسنک گوسفنداشو فروخته و در پیک موتوری کار میکنه

آرش کمانگیر و رستم باهم باند کیف قاپی تشکیل دادن

کوکب خانم دیگه حوصله مهمانها را نداره
کبری هم تصیم گرفته دماغش را عمل کنه
روباه و خروس هم دستشون تو یه کاسه است
حسین سرخ دل
|
Germany
|
۱۲:۲۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۱
۰
سوال از رئیس جمهور محترم: نرخ تورم کشور در حال حاظر چند درصده؟
ناشناس
|
Germany
138%
sam
|
Canada
|
۰۵:۱۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱
او ضعف ها را درست گفت بیاییم همه با هم راه حل درست پیدا کنیم. راه حل غلط دلیل غلط بودن مشکلات نیست. چهار ضعف مهم اقتصادی کشور 1 نادرستی مسیر جریان ثروت و سرمایه در کشور ، جریان ثروت و سرمایه در جهات خاصی شکل گرفته و به لحاظ جغرافیایی از مناطق دورتر و محروم تر به مناطق مرکزی و برخوردارتر می‌رسد و این جریان دائماً ادامه دارد. جریان سرمایه و ثروت از جیب دهک‌های با درآمد کمتر به جیب دهک‌های با درآمد بیشتر سوق دارد . ضعف دوم اقتصاد کشور منحصر شدن عرصه اصلی اقتصاد به افراد خاص و معدود و خارج شدن توده‌های مردم از فعالیت‌های ماندگار اقتصادی و رشد
اصل اقتصاد کشور به دست چهار هزار نفر می باشد
سیستم بانکی به گونه‌ای است که دائماً ثروت را از نقاط دور و محروم به نقاط مرکزی و برخوردار می‌کشاند و مسیر سرمایه را از جیب طبقات پایین به جیب طبقات پر درآمد سوق می‌دهد . مانند متروی تهران و مصوبه مجلس بزای 3 میلیار دلار که اگر هر جا خرج شود آبادی می آورد. بودجه باید براساس مالیات بسته شود نه بر اساس فروش نفت. 90 درصد افزایش قیمت ها ناشی از نرخ ارز است و فاز دوم هدفمندی یارانه ها مملکت رو ازشر صاحبان ثروت و قدرت نجات میدهد