۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۸
سيد حسين علوي

آيا فتنه ديگري در راه است؟

کد خبر : ۱۹۷۹۶
صراط - سيد حسين علوي

مطابق اخبار نگران كننده اي كه طي روزهاي اخير منتشر شده هيچ ترديدي باقي نمانده است كه در وراي پروژه ضدامنيتي عزل وزير اطلاعات، جريان مشكوكي قرار داشته كه با تمام توان در پي نفوذ به دژ اطلاعاتي – امنيتي نظام جمهوري اسلامي بوده است.

مطالبه اين جريان فاسد عبارت از «نفوذ در عالي ترين سطوح وزارت اطلاعات» بوده است. مطالبه اي كه با مانع نفوذ ناپذيري به نام سرسختي و قاطعيت حجة الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي مواجه مي شود. اما اين جريان فاسد با كسي شوخي ندارد. كارنامه سياه آنها ثابت مي كند هركسي كه سد راه جاه طلبي هايشان بوده را به مسلخ برده اند. محسني اژه اي، صفارهرندي، متكي، فتاح، باقري لنكراني، داوود احمدي نژاد، بذرپاش، اشتهاردي و... همگي قربانيان ليست سياه همين گروه منحرف بوده اند و اينبار نوبت حاج حيدر مصلحي بود. وزير زيرك، حرفه اي و كاركشته اي كه اين روزها تقريبا تمامي رسانه هاي مستقل و انقلابي، كارنامه فتوحات امنيتي او را بارها منتشر ساخته اند.

شامگاه شنبه در سايت رياست جمهوري و خبرگزاري رسمي دولت (ايرنا) خبري منتشر مي شود مبني بر استعفاي وزير اطلاعات و پذيرش اين استعفا از سوي رياست محترم جمهوري. خبري كه ابتدا مشكوك به دروغ بودن، بود و البته اكنون مشخص شده كه قطعا حاكي از يك دروغ ناجوانمردانه بود! چه اينكه مصلحي اساسا استعفا نداده بود كه با پذيرش يا مخالفت رئيس جمهور مواجه شود! همان موقع ده ها رسانه مستقل با استفاده از تيتري واحد خواستار انتشار متن استعفانامه وزير اطلاعات شدند. هرچند تا لحظه نگارش اين يادداشت هنوز نه استعفا نامه مورد مطالبه منتشر شده و نه جناب مصلحي خبر استعفا را تائيد نموده اند. حقايق مكتومي كه نگارنده مجاز به طرح جزئيات آن نيست نشان مي دهد كه مصلحي «عزل» شده بود نه اينكه استعفاء داده باشد.

اما دقايقي بعد ورق برگشت. حكم حكومتي رهبري معظم انقلاب مبني بر مخالفت با عزل وزير اطلاعات كه به دست شخص رئيس جمهور رسيده بود از مجراي خبرگزاري معتبر فارس منتشر شد. با اين وجود، ايرنا و سايت دولت در اقدامي زشت رودرروي خبرگزاري فارس ايستاده و به تكذيب خبر مذكور مي پردازند. تا جايي كه تا نزديك به ظهر يكشنبه خبر جعلي ايرنا و لجن پراكني هاي اين بولتن آماتور (كه به نام خبرگزاري (!) سالانه ميلياردها تومان پول بيت المال را ضايع مي كند!) عليه جريان سياسي حزب الله در صفحه سايت آن خودنمايي مي كند.  ماجرا به اين هم ختم نمي شود. روزنامه دولتي ايران نيز كه اخيرا طي يك تصفيه ايدئولوژيك در طيول همان جريان منحرف قرار گرفته است، پس از آنكه در ساعات پاياني شنبه شب خبر مخالفت رهبري با عزل وزير اطلاعات را زير چاپ فرستاده طي دستوري كه از همان محفل كذايي صادر مي شود جلوي خروج هزاران نسخه از اين روزنامه را مي گيرد تا صبح يكشنبه، اين خبر دروغين استعفاي مصلحي باشد كه روي دكه روزنامه فروشي ها خودنمايي كند!

اكنون به يقين مي توان گفت كه اين جريان شِبه رسانه ايِ فاسد، از حكم حكومتي حضرت آقا مطلع بوده اند. چه اينكه اولا حكم مذكور قبل از انتشار در خبرگزاري فارس در دست رئيس جمهور محترم بوده و عوامل رسانه اي دولت، يقينا از وجود آن مطلع بوده اند. ثانيا يك تماس ساده با دفتر مقام معظم رهبري (كه از ساده ترين و در دسترس ترين كارها براي مراكزي همچون خبرگزاري جمهوري اسلامي است) مي توانست دروغ بودن خبرشان را برملا سازد. اما چرا با وجود يقين به دروغ بودن اين خبر تا ساعتها پنجه در چهره حقيقت كشيدند؟ پروژه چه بود؟ چرا اين گروه منحرف به رغم اطلاع از نظر رهبري اصرار داشتند كه اين نظر از مجراي دفتر معظم له با صداي بلند گفته شود؟ چرا رسما از صدا و سيما مي خواستند كه حكم حكومتي رهبر معظم انقلاب را به رغم ضرري كه براي آبروي دولت داشت پخش كند؟ آيا هيچ قصدي براي تشويش اذهان، عليه نظام و رهبري و حتي رئيس جمهور در كار نبوده است؟ آيا ماتبع اين لجبازي مشكوك رسانه‌اي، القاي اختلاف ميان رهبري معظم انقلاب با رئيس جمهور نبوده است؟ آيا اين همان پروژه اي نيست  كه ده سال پيش توسط سازمان سيا پردازش گشته و به دست فتنه گران مدعي اصلاح طلبي اجرا شد؟ آيا  پروژه القاء حاكميت دوگانه را مي توان به همين زودي به دست فراموشي سپرد؟

نكته بسيار مهم و درخور تامل در اين باب نسبت خاصي است كه ميان عناصر ميداني اين پروژه و جريان اصلاحات آمريكايي وجود دارد. مديرعامل فعلي ايرنا قبل از دولت آقاي احمدي نژاد كجا بوده است؟ چرا كسي سوابق سياسي وي را بازخواني نكرده است؟ آيا او پيش از سوم تير 84 از هواداران سينه چاك سيدمحمدخاتمي (واسطه فتنه 88 با سازمان سيا از طريق جرج سروس) نبوده است؟ حقايق و اسناد فراواني حكايت از وابستگي وي به اردوگاه اصلاح طلبان آمريكايي دارد. او در شرايطي كه فرياد عناصر حزب الهي و توده هاي زجركشيده ملت از خيانتهاي اصلاح طلبان آمريكايي به هوا خاسته بود، طي مصاحبه اي با روزنامه ايران (در دولت خاتمي) مدعي مي شود كه «دولت آقاي خاتمي منويات رهبري معظم را روانتر تحقق مي بخشد»! همين فرد به لحاظ ايدئولوژيك نيز حائز مفاسد عقيدتي اصلاح طلبان است. مديرعامل ايرنا طي دو ماه اخير بارها مدعي تقسيم بندي «مولوي – ارشادي» براي دستورات ولايت مطلقه فقيه شده و حكم حكومتي مقام معظم رهبري مبني بر عزل مشايي از معاون اولي را مشمول اوامر ارشادي خوانده است! آيا اين تقسيم بندي همان انحرافي نيست كه در ذات جريان اصلاحات آمريكايي توليد شده است؟ اصلا اين فرد دردوره اصلاحات كجا بوده؟ او از مديران همين خبرگزاري ايرنا در دوره خاتمي بوده است! يعني وقتي باند عبدالله ناصري (عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب) ايرنا را در چنبره فاسد آن سازمان ماسوني گرفته بوده آقاي جوانفكر نورچشمي باند حاكم و از مديران آنها بوده است! آيا باز هم بايد در باب فساد گذشته و حال اين فرد سند آورد؟ جوانفكر به محض ورود به ايرنا در دولت دهم كسي را به عنوان قائم مقام خود برگزيد كه در دوره عبدالله ناصري (دوره حاكميت منافقين) نيز قائم مقام وي بوده است! حالا اين سوابق درخشان(!) را در كنار نقش مشمئز كننده اي كه همين فرد در پروژه عزل وزير اطلاعات بازي كرده بگذاريد. آيا نبايد نگران بود؟

جريان فاسدي كه در وراي پروژه خطرناك نفوذ در سيستم امنيتي كشور قرار داشته – و دارد – در كنترل و فرماندهي چه كسي است؟ كيست كه نداند سركرده اين باند سياسي – امنيتي، كسي است كه ارتباطش با يك جاسوس تابلودار سازمان سيا (هوشنگ اميراحمدي) قطعي است؟ كيست كه نداند همين فرد خود را دوست ملت اسرائيل مي خواند و گزاره هاي اومانيستهاي 400 سال پيش اروپا را به عنوان نظرات ايدئولوژيك دولت اصولگرا معرفي مي كرد و به جاي مكتب اسلام سخن از مكتب ايراني گفت و كورش هخامنشي را الگوي حكومت داري مسلمانان معرفي نمود و مديريت سياسي انبياء را زير سوال برد و مدعي شد «دين نمي تواند عامل وحدت مردم جهان باشد» و انسان را داراي ظرفيت خدا شدن خواند و...؟ آيا امروز وزارت خارجه در چنگ اين فرد نيست؟ آيا ايرنا و روزنامه ايران و ده ها وزارتخانه و سازمان ديگر در قبضه همين فرد نيست؟ آيا ماجراي عزل وزير اطلاعات هيچ ربطي به تلاش اين عامل مرتبط با جاسوسان سيا، براي نفوذ در وزارت اطلاعات نداشته است؟ و آيا 10 سال پيش همين پروژه نفوذ در وزارت اطلاعات توسط سرپلهاي سيا و موساد به اجرا گذاشته نشد؟ و آيا لكه هاي ننگي مثل قتلهاي زنجيره اي نتيجه نفوذ عناصر مرتبط با سرويسهاي جاسوسي صهيونيستي در سيستم امنيتي كشور نبوده است؟

اگر چنين است چرا سيستم امنيتي –  قضايي نظام دست روي دست گذاشته است؟ آيا همه منتظر بروز فاجعه ديگري از جنس جريان اصلاحات آمريكايي هستند؟ آيا هيچكس فريادهاي دلسوزانه حضرات آيات عظام مصباح و جنتي و يزدي و علم الهدي و سيداحمدخاتمي و مكارم و نوري همداني و نخبگان جريان حزب الله همچون فيروزآبادي و شريعتمداري و صفارهرندي و حسينيان و... را نشنيده است؟ آيا اتحاد استراتژيك نوري زاده و صداي آمريكا و بي بي سي فارسي و راديو اسرائيل و ... با اين جريان، براي فهم عمق انحرافات آنها كافي نيست؟

و عرض آخر آنكه سكوت دستگاه امنيتي –  قضايي كشور در قبال جريان خزنده اي كه در صدد بازتوليد گفتمان فتنه مي باشد بي شك تبعات جبران ناپذيري در پي خواهد داشت كه انحراف دولت خدمتگزار و عدالتخواه، تنها بخش كوچكي از آن عواقب دردناك است. پروژه سياه اين جريان با نابودي دولت عدالت متوقف نخواهد شد. اين پروژه، با ما سخن از راهي طي شده مي گويد. اين همان راهي است كه با «حاكميت دوگانه»، «ارتباط گيري با جاسوسان سيا»، «تغيير گفتمان انقلاب»، «بازگشت همدستان فتنه هاي قبلي به قدرت» و «به هم زدن مرزهاي خودي و غيرخودي» شروع مي شود و كم كم به «فتح سنگر به سنگر» و «فشار از پائين – چانه زني از بالا» و «ارتباط با آمريكا» و «خروج از حاكميت» و در نهايت «همدستي با تماميت جريان ضدانقلاب در پروژه اي شبيه فتنه 88» مي انجامد. اينها غيب گويي نيست. بازخواني يك فرمول است. فرمولي كه از بدو انقلاب تاكنون، بارها آزموده شده و آزموده را آزمودن خطاست.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳۵
۲
اما یک سئوال اساسی در این میان بی پاسخ می ماند. چرا اینقدر آشکار بازی می کنند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای اینکه خدا دشمنان ما را از احمقها قرار داده
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اینطور هم که شما فکر می کنید نیست . اینها از سال 84 در بدنه ی دولت نفوذ کردند . دقیقا در همان سال 84 که تقریبا مشایی ناشناخته بود ، علاوه مصباح خطر حضور ایشان در دولت را حس کرده بود و تذکر داده بود .
مشایی تقریبا 5 سالی در لفافه کار کرده . ولی دیگر آنچنان قدرتی پیدا کرده که به خودش اجازه می دهد علنا اقدام کند .
ولی آقای مش........... ! طولی نمی کشد که بچه های حزب الله تو و همدستانت را زیر چکمه های قدرتمندشان "له" خواهند کرد.
بدرود
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه تایپی رخ داده . منظورم از علاوه ، "علامه" بود .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما حزب اللهی ها چقدر به فکر این دنیا و مقام هستید بعد میگید که این دنیا پست ترینه ،شما حتی از اینم میترسین که قدرت به دست خودی هاتونم بیافته
ضد ضدولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد ! شمايي كه متاسفانه خودتو در جرگه حزب خدا هم نميدوني ! ... شما به خودت نگير از حزب اللهي تا حزب اللهي خيلي فاصله س ، طرف را صرفاً با ادعاي حزب اللهي بودن ، (واقعاً) حزب اللهي فرض نكن ، بلكه با عملش .... خيلي ها ادعاي حزب اللهي بودن دارن مثل من !!! اما ..... !
man
|
Hong Kong
|
۰۱:۳۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳۱
۷
دم شما گرم اين تحليل خيلي عالي بود . خدا رو شكر كه رهبر در صحنه حضور داره و اين خيلي باعث دلگرميه و مطمئن باشيد رهبر از همه هوشيارتره پس همه توجهات به سمت رهبر باشه تا به بيراهه نريم
مهدي ثالث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۲۲
۶
سيد جان!
دلمان براي قلمت تنگ شده بود. تحليل دقيقي بود. متشكرم
سعيد يامين پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳۱
۸
خداوند احمدي نژاد را از اين ورطه هلاكتي كه گرفتارش شده نجات دهد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بفرمایید ورطه هولناک!!!
لاله محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۲۰
۵
قلم آقاي علوي بسيار شيوا و تواناست. بيشتر بنويسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۹
۴۶
همه شما صراطي ها را بايد اعدام كرد. زنده باد احمدي نژاد و مشايي
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شفای عالجل هم بده که خیلی حالت بده!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گرامی....احیانا شما آقای جوان فکر نیستید؟؟؟؟؟؟؟

مش...رو باید اعدام کرد***زنده باد احمدی دلاور و صراطی های مستقیم
lمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
با اعدام مخالفم ولی با زنده باد احمدی نژاد و مشائی کاملا موافق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم با اعدام مخالفم ولی زنده باد احمدی نژاد: فرزند ملت ایران
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ وقت آقای احمدی نژاد رو با (م) هم کاسه نکنید
حسينيان - ايذه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳۱
۱۳
چرا نمي خواهيد قبول كنيد كه آتشها از گور مشايي بلند نمي شود؟ چرا سعي مي كنيد حمايت نامعقول احمدي نژاد را لاپوشاني كنيد. بابا پشت مشايي احمدي نژاد است نه اينكه پشت احمدي نژاد مشايي باشد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه احمدی نژاد (م) رو نذاره کنار این حرف قبول میشه ولی هنوز این نشده پس باید منتظر زمان و اتحان سخت احمدی نژاد بود
عالي نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳۱
۶
خداوند به رهبر مظلوممان صبر جميل عنايت فرمايد.
شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۲۷
۶
صراط! خيلي جيگر داري!
رفتي تو شيكم اين .... ها بيرونم نمياي
از همينت خوشم مياد!
ليلا كريمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۲۷
۵
فتنه اين منافقين بسيار عميقتر و پيچيده تر از فتنه 88 خواهد بود.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما این پیچیده گی رو با کدوم علم دریافتی نکنه علم غیب داری
بختياري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳۲
۷
ما با ولايت زنده ايم
تا زنده ايم رزمنده ايم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
باش بابا باش کسی جلوتو نگرفته
محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۲۰
انشاءالله ظهور بسيار نزديك است
خود حضرت كه بيايند ريشه اين جماعت فاسد و ضدولايت فقيه را خواهند كند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم ظهور بسیار نزدیک است ان شا الله اما فعلا انتخابات نزدیکتر است!!!
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۳۸
دوست دارم خرخره اين علوي رو بجوم
همينها هستند كه در آينده تبديل به جلاداني مثل شريعتمداري مي شوند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که حقيقت خرخره خودتو جویده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه بدجور سوخته!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا كور شود هر آنكس كه نتواند ديد
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
تا امثال تو هستند به امثال این دو تا حسین نیاز هست. جلاد هم شما سبزکها هستید که آقا سلطان ها را کشتید.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
بوی سوختنی میاد!!!!!!کجات سوخته؟؟؟درود بر حاج حسین::مومن انقلابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آب رو بریز روی همون جاییت که سوخته !!!!
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۸
۹
داستان بنی صدر در حال تکرار است
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
بني صدر در مقابل .... مثل يه بچه ابتدايي در مقابل انيشتنين و ابوعلي سيناست !!! پس تصور كن فتنه هاشون ميشه فتنه هاشونو با هم مقايسه كرد؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
...........خفه شو مزدور""""""
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مزدور _ عامل بیگاه _ سرسپرده _جیره خوار دیگه دوره این حرف ها گذشته
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خجالت بکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این فتنه از فتنه بنی صدر هم عمیقتره
سید علی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۴
۵
بالاخره کسی به ما نگفت احمدی نژاد این وسط چیکاره است. بالاخره یک روزی اگر در قلان روستای یک شهر دور افتاده کسی یک صدم این کارها رو میکرد همه ما میگفتیم کار ممد خاتمی است او باید اعدام بشود .....(البته کارهای ممد خاتمی در حوادث سال88 یک خیانت تمام عیار بودو بحثی درش نیست) .شراط فعلی دو حالت بیشتر ندارد 1)یا شما دارید تهمت میزنید 2) یا حرفتان در ست است پس صلطفا به این سوال پاسخ دهید: چرا اسمی از احمدی نژاد دراین حوادث نمی آورید.بالاخره مشایی یار غار ایشان است اگر عدم انتصاب این اقدامات به احمدی نژاد از جانب شمابه دلیل نزدیکی به انتخابات باشد طرفداری کورکورانه از احمدی نژاد پس شما هم شدید یکی مثل مشایی و جوانفکر . پس می شود گفت هم در مورد 1و هم مورد 2 هر کدام که درست باشد شما منافقانه عمل کردید .لطفا یکی به من جواب بدهد.........
ناشناس
|
Iraq
|
۰۸:۰۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۴
۳
برادر ارجمند جناب آقای علوی با احترام به نظریات شما باید عرض کنم عزیز من تمام این مطالب را گفتی ولی به نکته اساسی اشاره نکردی. سوال این است که این آقایانی که شما به سوابقشان اشاره داشتی و فرمودی در دولت نفوذ کرده اند، چگونه ، بانظر چه کسی و در نهایت تایید وحمایت کدام فرد و با حکم کدام مسئول توانسته اند در همین دولتی که ما و شما نگران آن هستیم وارد شوند؟....
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۲۱
۱
راستي احمدي نژاد بار ها گفته، الان هم ميگه: من به احوال مشايي غبطه ميخورم ايشون الگوي من هستند . همه هم كه احمدي نژاد رو تائيد ميكنند . جريان چيه ؟؟؟
ارادت
|
Netherlands
|
۰۸:۴۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۳
۳
سید آفرین بابا زدی ترکوندیش پسر
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۸
۵
واقعا" چه شده است گروهي كج فكر و نابالغ در راس تصميم گيري مملكت نشسته مكاتب جديد خلق مي كنند . بهترين مهره هاي دلسوز را از بدنه نظام حذف كرديم در عوض گروهي معلوم الحال را جايگزين كرديم
كه هر روز بلواي جديد پديد مي آورند و با اعصاب و روان مردم بازي مي كنند ؟ آخه مشائي كيست كه هر كاري دلش خواست انجام مي دهد و به صرف اينكه رييس جمهور خاطرخواهش است از هر قيدي آزاد است .
جوانفكر بي فكر كيست كه به خود اجازه مي دهد هر اراجيف و پرت وپلائي را ببافد و به خورد رسانه ها بدهد . مملكت هر كي به هر كي شده است . علما منزوي گزيدند . عاقلان و پيران كهنه كار فرار را بر قرار ترجيح دادند . آيا نبايد در ولائي بودن احمدي شك كرد ؟ انسان ولائي مجذوب ، مشائي مي شود ؟ آدم ولائي بدون اطلاع مقام ولايت دست به هر گونه اعمال ناشيانه مي زند ؟ عزيزان صراط نيوز ما تازه فهميديم چه بر سرمان امده است ؟ ما از اشخاصي بريديم كه مورد تائيد اينها نبوده است ؟ ما از اشخاصي دوري جستيم كه مدينه فاضله اينها نبوده است ؟ اگر اصولگرائي دوربرشان اينگونه اشخاصند دستمان بشكند حمايتشان كنيم . مملكت به هم ريخته . همه به جان هم افتادند . علما منزوي شدند . جوانان بي اعتماد شدند .
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجيد سلام
وقتي كه پروژه تخريب هاشمي در اين مملكت كليد خورد همان موقع معلوم بود بعضي ها چه برنامه اي در سر دارند، مگر ما در اين مملكت نزديكتر از هاشمي به رهبري شخص ديگري را سراغ داريم؟
به نظر من اين رفتار موذيانه به صورت خزنده دارد كارهائي ميكند كه صداي آن چند ماه بعد در خواهد امد
حنابندان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي عاشق ميرحسين!
خيال كردي چون گند احمدي نژاد در اومده كسي كثافت كاريهاي دوران هاشمي و خاتمي و موسوي را فراموش مي كند؟
كي گفته «مگر ما در اين مملكت نزديكتر از هاشمي به رهبري شخص ديگري را سراغ داريم؟»
اين دروغها را جاي ديگري بنويس
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر آقاي حنابندان
اولآ با تشكر از اينكه بر عرائض بنده نقد گذاشتيد
دومآ شما منظور من رو بد برداشت كردي برادر من حرفم اين بود كه اينها براي اينكه بتوانند به مقاصد خود برسند لازم بود اين يار قديمي و توانمند و پير سياست را از رهبر دور كنند تا راحتتر به مقصودشان برسند و يكه تازي كنند ، مگر شما صحبتهاي هاشمي را كه فرمودند شما هيچ دو نفري را در اين مملكت نميتوانيد پيدا كنيد كه به اندزه من و رهبري به هم نزديك باشند را نشنيديد؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان - این پیر سیاست که می فرمائید دور نشده - در عمق ماجراست - یه کم خوب نگاه کن - تیتر هم همین خبر رو در بر داره - اما به نظر من این تحلیل یه خط قرمز داره که نویسنده عمدا از اون عبور نکرده ( بخوانید فعلا مدارا )
هشدار :
- همراهان و همدلان محترم - مواظب عبور از ولایت باشید - سنگر های بسیاری از دست رفته که باید بازیافت شود - این همه تلاش را نمی بینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين آقا محمد (متاسفانه عاشق ميرحسين)
درست و دقيق گفتي ، پروژه تخريب هاشمي هدف نبود ، بلكه مقدمه اي بود تا پس از توفيق يافتن در آن مقدمه و تخريب كامل هاشمي از هر طريق (كه البته فرزندان آقاي هاشمي و برخي اشتباهات خود ايشان جريان مد نظر را در دست يافتن به اين مقدمه و تخريب هاشمي ياري كرد) تير پيكانهاي شومشان را به سمت مولايمان حضرت امام خامنه اي بگيرند و قطعا روند كنوني را كه هم اكنون شاهدش هستيم نشانگر اين مهم است كه اين جريان در فاز دوم عمليات خود يعني هجمه به امام خامنه اي و شكستن حرمت و قداست.... جايگاه ايشان است ، البته اينان قبل از اين مرحله ، تمام و كمال هر كاري كه از دستشان بر مي آمده در راستاي تخريب و كوبيدن علما انجام داده اند .... اما زهي خيال باطل !!! علي ايحال اين جريان سعي بسيار فراواني كردند تا آقاي هاشمي را از هر طريق ممكن از حضرت آقا دور كنند و در اين راه تا حد بسياري هم موفق بودند ....
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجيد
آقاي حنابندان
آقاي مهرداد آزاد پي
حسين آقا
باسلام و عرض ادب
با توجه به وقايع اخير، اكنون زمانيست كه همه آحاد جامعه از مردم عادي گرفته تا نخبه گان و خواص مي بايست با قاطعيت و شجاعت در پشت رهبري عزيز قرار بگيرند و گوش به فرمان ايشان باشند.
همچنين ياران قديمي و وفادار ايشان، همچون هاشمي و .... در پشت سر رهبر عزيزمان قرار گرفته و يارو ياور ايشان باشند.
وحدت و يكدلي همه دلسوزان نظام كه خشت خشت بناي نظام را بر روي هم قرار داده اند بيش از پيش نياز است.
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
صحبت های محمد (عاشق میر حسین) فقط و فقط آدم رو به یاد یه ضرب المثل قدیمی میندازه :
از آب گل آلود ماهی گرفتن.
سعی نکن هاشمی رو تطهیر کنی . بحث خیانت های هاشمی سر جای خود . بحث نفوذ عناصر بیگانه به بدنه ی دولت هم در جای خود .
با این آسمون ریسمون بافتن ها سعی نکن که هاشمی رو موجه جلوه بدی .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۸
۴
به به چه اوضاعي شده فتنه گرا همه به صف شدن.
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۷
۳
سلام.انصافا تحلیل درستی بود.خدا همه ی دلسوزان رو حفظ کنه و همه ی خاینین رو خوار کنه ..مهم این نیست که این دوستان درپی ایجاد فتنه ی جدید هستند یا نیستند (که به احتمال قریب به یقین هستند) مهم اینه که حواس ما تو اردو گاه خودی جمع باشه که هست و باید برای روزهایی که پیش بینی میشه اماده باشیم و از همه مهمتر فرمانبردار رهبر انقلاب باشیم که همیشه بهترین تصمیم رو میگیره.دشمن باید دشمنی کنه والا لشکر از هم میپاشه و هرکی میره سراغ زندگی خودش ..امثال این دوستان هم برای خودشون نعمتین....
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وعليكم السلام.....................
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۸
۱
اين اقا فعلا كه پاي علم رئيس محترم جمهوري سينه مي زنه . فردا هم كه جهت باد عوض شد ميره همون طرف
عبد الحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳
۲
آقاي حسيني و رها! داداشاي گلم،بصيرتي كه حضرت آقا اين همه فرياد مي زنن يعني هميجا بايد به كمكتون بياد.بصيرت يعني اينكه بداني شمر(لعنة...عليه)در صفين در ركاب امير مومنان جانانه جنگيد و تيري به گلويش خورد و تا يك قدمي شهادت رفت و از جانبازان صفين محسوب مي شد،ولي چه شد كه چند سال بعد در فاجعه كربلا نامش در صحيفه ملعونين الي يوم القيامة قرار گرفت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از طرف دیگر معنی بصیرت این است که حرّی که آب بر روی امام حسین بست، اندک زمانی بعد در رکابش شهید شد!

من نمیدونم بصیرت یعنی اونایی که بد هستند ممکن است خوب بشوند؟ یا اونهایی که خوب هستند ممکن است بد بشوند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر دو امکانپذیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۰
می خواستم بگم که آیا اگر احمدی نژاد به تائید این آقایان ادامه دهد و به منویات آقا گوش نکند حکمش چیست؟ آیا همچنان باید او را بعنوان فردی که قبال هدایت هست نگاه کنیم؟ یا طور دیگری با او رفتار خواهد شد. زیرا او هنوز به اقداماتش ایمان دارد
مدیر پایگاه اگر روزی رسما خدای نکرده در مقابل رهبری ایستاده و از دستورات ایشان تمکین نکنند، از نظر ما حساب ایشان با فتنه گران یکی است.
هر چند هنور چنین اتفاقی بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.
با تشکر از ارسال نظرتان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گرامی**اولا:زبونت رو از 4 طرف..4 مرتبه گاز بگیر""""""دوما:ما همه پیرو امر رهبریم""""""سوما:در دولت احمدی دلاور بود که منصب رهبری..جایگاه واقعی اش رو پیدا کرد""""""چهارما:ما ااحمدی دلاور رو بخاطر پیرو رهبر بودنش دوست داریم و خواهیم داشت""""اما اگر خدای ناکرده..............وگرنه...............!!!!!!!!!!!!!
صراط اصلا جواب خوبی به ناشناس ندادی!!!!!چه معنی میده که شما احمدی دلاور رو با فتنه گران مقایسه کنی و یکی بدانی"""""مجبور نیستی جواب الکی به کاربران بدی::حواستو جمع کن"""""
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط عزیز نوشته ای که "چنین اتفاقی بسیار دور از ذهن به نظر می رسد"

از روی چه مدرکی این حرف را می زنی؟

آن چه در طی این چند ماه اخیر شاهدش بودیم همه و همه دلیل بر عدم تمکین از صحبت های رهبری بوده است. احمدی نژاد علنا کاری به رهبر ندارد.

من فکر می کنم:
1- احمدی نژاد از رهبر برای رسیدن به اهداف خویش (سو) استفاده کرد. یعنی از اول هم پروژه ای دیگر را که امروز شروع آن را می بینیم در سر داشت و چه چیز بیش از حمایت رهبری از ایشان (تا جایی که جلوی فردی مثل هاشمی ایستاد و آن جنجال تلویزیونی را به پا کرد) می توانست وی را به مقاصدش نزدیک کند؟
2- کسی که شمشیر را از رو ببندد (مثل فتنه گران) و مخالفتش را آشکارا اعلام کند شریف تر از کسسی است که از پشت به انسان خنجر بزند. امروز همه شاهد کم توجهی به رهبر عزیزمان توسط این آقای رئیس جمهور و اطرافیانش هستیم. (مدرک من هم خبرهای موجود در آرشیوتان است.)
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان عزیز ، برادران ولایی ، دوستداران واقعی نظام و رهبری ، والله والله والله وظیفه ی ما در حال حاضر بصیرت است . بصیرت است . بصیرت است...
یک عده ی معلوم الحال که تا دیروز پای ثابت کثافت کاری های جریان فتنه ی 88 بودند ، وقتی از این جریان بطور کامل قطع امید کردند ، حالا بحث مشایی رو علم کرده اند تا به این صورت انتقام خود را از احمدی نژاد و نظام بگیرند .
درست است که احمدی نژاد دیگر شورش رو دراورده و با حمایت های بیجا از شخص مشایی اعصاب حزب الله رو خورد کرده ، ولی یادتون باشه دستور مقام معظم رهبری در حال حاضر حمایت از دولت است همراه با انتقادات منصفانه با رعایت تقوا در گفتار .
این حرف رو ، که احمدی نژاد از نردبان رهبری برای رسیدن به مقاصدش استفاده کرده و هزاران مورد مثل این رو کسانی می گویند که نه به نظام اسلامی معتقدند و نه به رهبری . این ها صرفا به این خاطر خود را ناراضی از وضع موجود نشان می دهند که به هر نحوی شده تمامی خدمات 6 ساله ی احمدی نژاد رو صرفا بخاطر وجود مشایی زیر سوال ببرند .
انشاالله به حق فاطمه الزهراء (سلام الله علیها) هر چه زودتر دکتر احمدی نژاد ، این رئیس جمهور محبوب و مردمی از شر فتنه های به وجود آمده خلاصی یابد . الهی آمین
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر اس ام اس سلام
انشالله طبق پيش بيني شما اوضاع و احوال همينطور ي مثبت باشه و مشكلي نباشه و مش.... و ... هم هميني باشن كه برخي از عزيزان مثل شما فكر ميكنين وگرنه كي ناراحت ميشه احمدي نژاد ولايتمدار باشه ؟؟؟ جواب : فقط دشمن و منافق
ماها كه از خدامونه نظر شما درست باشه و صرفا بخاطر ولايتمدار بودن احمدي نژاد بهش راي داديم و خوشحال ميشيم انتخابمون درست باشه
گروه ضد ضدولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضي از مريدان و عاشقان ولايت مش و بق و ... سعي مي كنن اينگونه وانمود كنن كه در قلب اونا عشق ولايت فقيه پر ميزنه در صورتي كه در قلب اونا 2 تا ولايت توام هم وجود داره يكي (كه فقط در ظاهر هست) عشق به ولايت فقيه هست و ديگري كه باطني هست عشق به ولايت مش ... ، ضمنا مگه ميشه عشق به ولايت و عشق به .... مشكوك و مرموز رو با هم در يك قلب پروروند ؟ ولايت يعني سرپرستي يعني اينكه حرف ايشون در مورد جان و مال و ناموس مون بر نظر شخصي ما برتري داره ، مش..ئيون محترم آقايوني كه زنده به عشق احمدي دلاور و زنده به عشق ميرحسين و زنده به عشق هاشمي و .... نام گذاشتين خودتونو ! خجالت بكشين از خودتون ، اگه واقعاً شيعه هستي در مذهب و عقايدت شك كن ، شيعه اي كه شعارش غير از زنده به عشق ولايت باشه همون بهتر كه زنده نباشه ، خجالت بكش و برو همه جاتو گاز بگير ... تويي كه مدعي پيرو امر رهبري (كه نيستي) مگه نمي بيني عشقت با امر اماممون چطور برخورد ميكنه ؟ حتماً ماها داريم اشتباه مي كنيم و اخبار و رويدادهارو درست متوجه نميشيم ! موضوع مصلحي آخريش نخواهد بود ! چرا با وجود اين همه ابهامات و سوالات عشقت نمياد شبهه هارو برطرف كنه و بگه اين صحبتها صحت نداره و من تابع محض ولي امر هستم و اين اتفاق (مثلاً موضوع مصلحي يا مش...... و ...) يه اشتباه يا يه سوء تفاهم بوده و خلاصه با هر توجيهي به ابهامات پاسخ بده ؟؟ برين استغفار كنين و زودتر ولايتتون رو تصحيح كنين ! ضمناً مسؤولي كه مطيع امر حضرت آقا نباشه ضد ولايت فقيه و فتنه گر هست و هرچي از اين بالاتر اين هم هست ، و فرقي هم نميكنه كه طرف موسوي باشه يا هاشمي يا .... مرگ بر ضد ولايت فقيه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتر بود اسمت رو میذاشتی=گروه ضد ولایت فقیه به سرکردگی هاشمی!!!!!!!!!!!!
برای چی و از چی باید خجالت بکشم؟؟؟؟؟
اگه بقول شما من مطیع رهبری نیستم(که هستم)..از شما که امثال حاج گرینف ها هستید...بی نهایت متنفرم"""
عشق من خالصانه است""
""" مخاطب کامنتت من بودم...نه بقیه کامنت گذاران!!!خیلی ناشیانه عمل کردی""""""
به هر حال::
قبلا هم ذکر کردم.....تا جایی همراه و دوستدار احمدی دلاور هستم که مطیع رهبری باشد و ولایت پذیر""" خاطرنشان میکنم...منصب رهبری در دولت احمدی دلاور بود که شان والای خود را پیدا کرد"""شما برای من نمیخواد کاسه داغ تر از آش بشید"""امام خامنه ای امروز فرمود::تبلیغاتی بوجود آمده که بگویند شکاف و حاکمیت دوگانه بوجود آمده...و بگن رییس جمهور حرف رهبری را گوش نکرده!!!!!!
ایشان فرمودند: اعضای دولت و شخص رییس جمهور....حقا و انصافا مشغول خدمت هستند"""""
ایشان تاکید کردند::در قضیه اخیر(وزارت اطلاعات) که چندان مهم نیست...احساس شد که از مصلحت بزرگی غفلت شده است!!!!!


وقتی خود حضرت آقا این سخنان رو می فرمایند.....شما کی باشی که بخوای عرض اندام کنی""""""

من اسمم رو گذاشتم زنده به عشق احمدی دلاور.....چون..ایشان هم زنده به عشق رهبری هستند""""""
اگر تو شعار زنده به عشق خاتمی یا کروبی یا موسوی را بشنوی....خنده ات نمیگیره؟؟؟؟ پیش خودت نمیگی طرف .......!!!!!!!
همه ما مطیع امر رهبریم""""
احمدی دلاور از اشتباه مبرا نیست....معصوم که نیست:::ایشان در مورد مش....اشتباه فکر میکنند""ان شا الله خدای بزرگ بنده های صالحش را از شر شیطان نجات میدهد"""""

ولی بهت اطمینان خاطر میدم(((هرگز از ترس عقرب(مش...)پناهنده افعی(ا.ه.ر=دارودسته)نخواهم شد""""""""

مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر فتنه گران گذشته و آینده ای نه چندان دور
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
با اين تفاسير شما تا حدود 2 سال ديگه كه دوره رياست جمهوري تموم بشه و رئيس جمهور عوض بشه زنده هستي ، مگه اينكه عشقتو عوض كني ! البته با يه تاكتيك و تغيير (عشق) درون سازماني ! به م....
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
شعار حزب الله فقط زنده به عشق ولايته و بس و عشق به بقيه چيزا و جيزا ! انحراف و فناپذيره اعم از عشق هاشمي خاتمي موسوي ، وقتي ميگي زنده به عشق ولايت يعني زنده به عشق علي و .... تا حضرت قائم عج الله ، همين. در غيبت حضرت قائم (عج الله) هم بايد دم از نايب بر حقش عشق سيد علي زد و بس ، ديگه تو هي جيغ و داد كن واسه خودت ، عاقلان دانند كي راست ميگه
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من این بحث ها رو تموم کنیم خیلی بهتره . فرمایشات حضرت آقا در دیدار با مردم فارس رو که گوش کردید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما رو بخدا يه نگاهي به كامنتهاي اين امين مرده بندازين. بيشتر از حزف و كلمه علامت گذاشته يعني چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسخره!!!
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته آقاي اس ام اس بايد از فرمان حضرت آقا تبعيت كرد و در جهت آرامش تلاش كرد. زيرا قطعا با وجود مقام عظماي ولايت خيالمون از عدم تاثيرگذاري عوامل احتمالي انحراف بر اصول راحت هست. ضمنا در صورتي كه برخي از عزيزاني كه مدعي ولايتمداري هستن فيتيله طرفداري افراطي گرايانه از چهره هاي سياسي رو هم پايين بكشن و براساس فرمايشات حضرت آقا عمل كنن خيلي خوبه ، چون ماها هم به احمدي نژاد راي داديم ولي زنده به عشق اون كه نيستيم ! فكر ميكنين اگه ايشون بگن زنده به عشق ساركوزي يا زنده به عشق هيتلر و برلوسكوني فرقي با اين اسم داره ؟؟ ببينين چقدر مضحك ميشه !! انسان مسلمان شيعه قطعاً عشقي براش زنده كننده است كه ارتباط با اعتقادات ، معنويات و خداوند متعال داره ، عشق به ولايت ، عشق به ائمه اطهار و اهل بيت هست كه نقطة اتصال ما با خدا هستند اما آيا مثلاً برلوسكوني ميتونه اين تاثير رو توي زندگي داشته باشه ؟؟؟ چيزي كه هست اينا فقط يه رئيس جمهورن و فقط براي خدمت و كار كردن براي مردم اومدن و صرف نظر از كار و زحمتي كه ميكشن چند صباح ديگه عوض ميشن و ميرن پي كارشون و نفر بعدي مياد !!! اما عشق به ولايت با ماست تا بي نهايت .... اگه تووي احوالات و وصيتنامه هاي شهدامون دقت كنيم آيا ميتونيم حتي يه مورد پيدا كنيم كه صحبتي از زنده به عشق به رئيس جمهور اون دوران زده باشن ؟ غير از اينه كه همشون همواره دم از عشق و پيروي از ولايت زدن ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضيا شعبون بي مخ مي زنن !!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم....قبلا که جوابت رو دادم"""""

نوعی عادت است....که به نظر خودم..و چند از کاربران دیگر ایده جالبی است"""
خود من در خوندن کامنت هایی که پشت سرهم جمله مینویسند..مشکل دارم!!!!!!گاهی وقتا ازشون عبور میکنم"""
سبک نوشتن من اینطوریه...چه خوشتون بیاد چه نیاد"""""نظرتون اصلا برام مهم نیست!!!!!!

((((((مجبورت که نکردم....کامنت های منو نخون:::ازش رد شو)))))
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
و اين دقيقاً تئوري مش....ئیون و ولايت مش.... هست :
نظرتون اصلا برام مهم نیست!!!!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط لطفا اينو درج بفرما !
درسته آقاي ..... بايد از فرمان حضرت آقا تبعيت كرد و در جهت آرامش تلاش كرد. زيرا قطعا با وجود مقام عظماي ولايت خيالمون از عدم تاثيرگذاري عوامل احتمالي انحراف بر اصول راحت هست. ضمنا در صورتي كه برخي از عزيزاني كه مدعي ولايتمداري هستن فيتيله طرفداري افراطي گرايانه از چهره هاي سياسي رو هم پايين بكشن و براساس فرمايشات حضرت آقا عمل كنن خيلي خوبه ، چون ماها هم به احمدي نژاد راي داديم ولي زنده به عشق اون كه نيستيم ! فكر ميكنين اگه ايشون بگن زنده به عشق ساركوزي يا زنده به عشق هيتلر و برلوسكوني فرقي با اين اسم داره ؟؟ ببينين چقدر مضحك ميشه !! انسان مسلمان شيعه قطعاً عشقي براش زنده كننده است كه ارتباط با اعتقادات ، معنويات و خداوند متعال داره ، عشق به ولايت ، عشق به ائمه اطهار و اهل بيت هست كه نقطة اتصال ما با خدا هستند اما آيا مثلاً برلوسكوني ميتونه اين تاثير رو توي زندگي داشته باشه ؟؟؟ چيزي كه هست اينا فقط يه رئيس جمهورن و فقط براي خدمت و كار كردن براي مردم اومدن و صرف نظر از كار و زحمتي كه ميكشن چند صباح ديگه عوض ميشن و ميرن پي كارشون و نفر بعدي مياد !!! اما عشق به ولايت با ماست تا بي نهايت .... اگه تووي احوالات و وصيتنامه هاي شهدامون دقت كنيم آيا ميتونيم حتي يه مورد پيدا كنيم كه صحبتي از زنده به عشق به رئيس جمهور اون دوران زده باشن ؟ غير از اينه كه همشون همواره دم از عشق و پيروي از ولايت زدن ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي امین زنده به عشق احمدی دلاور ميگن رئيس جمهور به جلسه ديروز هيات دولت كه بعد از حكم حكومتي حضرت آقا برگزار شده و آقاي مصلحي هم بوده ، حضور پيدا نكرده راست ميگن ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۸
۱
سعی کنید اگر نظر مخالفی در خصوص سایتی یا شخصی دارید با رعایت ادب و احترام نظرتان را ابراز کنید . ((و لو کنت فظا غلیظ القلب ...))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۴
جانم فدای رهبر . آقا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن .
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۵
۳
اگر بد بود چرا از اول او را به وزارت انتخاب نمودی؟
چرا در مورد عزل آن با رهبری مشورت ننمودی؟
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱
۳
سلام.از دوستانی که تو معرکه از این نمد میخوان برای ....... و همفکراش کلاهی ببافن باید خدمتتون عرض کنم که مطمین باشید عمرا از ترس عقرب پناهنده ی افعی نخواهیم شد.(بابت بی ادبی معذرت واژه ی بهتری پیدا نکردم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي جگر ! خيلي وقته پناه بردين خبر ندارين!!!
سید علی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۵
۳
بگوش باشند ازناب موسوی و خاتمی و کروبی و.....شماه را چه به دلسوزی برای مملکت و طرفداری از ولایت. شما(آقای محمد عاشق میر حسین )خیانت امثال موسوی هنوز از ذهن ها بیرون نرفته لطفا شماها ادای مهین پرستی در نیاورید که حالمان بهم می خورد شماها خیلی دلسوز مملکت بودید انهمه بلوا نمیکردیدتا اوباما و اسراییل و انگلیس و رجوی و دارو دسته اش برای مملکت ولایی ایران دندان تیز کنند اگه روزی احمدی نزاد بخواهد جلوی ولایت بایستد ما با او همان میکنیم که با موسوی و کروبی خاتمی ..... کردیم. در ضمن آقای عاشق میر حسین که در چندین کامنت دیدم دم از ولایت میزنی نزدیکی هاشمی به رهبری عزیز را از نامه بی سلامش به آقا دیدیم . شما ها لطفا دم از ولایت نزنید ..........
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سيد سلام قطعاً نوشتار و نظريات (آقای محمد عاشق میر حسین) نشون ميده كه يه مريد حضرت آقا از نوع مطلعش داره قلم ميزنه اما با اين عنوان و اسم و نظرات مهمي رو هم ارائه ميده. همون جريان مشكوك مرموزي كه آقا محمد گفتن يكي از اهداف اصلي ش تخريب هاشمي و دور كردن هاشمي از حضرت آقا به هر وسيله و روشي بود و اين راه و هدف را رو هم از طريق خانواده آقاي هاشمي و فرزنداش (مانند مهدي و ...) و اطرافياش به خوبي انجام داد و متاسفانه آقاي هاشمي هم با برخي اشتباهاتش (مثل اون نامه و يا حمايت از بچه هاش و افتادن در دام و تور پهن شده اين جريان مرموز) ناخواسته اون جريان مرموز رو در اين هدف كثيف و شوم ياري كرد. و قطعا هدف اون جريان هاشمي نبود و نيست ، بلكه زدن هاشمي به زعم اون جريان صرفا يه مقدمه بود براي حمله راحتتر به حضرت آقا و حال به نظر ميرسه اين جريان به خوبي از پس مقدمه (هاشمي) بر اومده ، يعني تخريبش كرده ، ضدولايت نشونش داده وجهه شو بين مردم متدين و ولايتي خراب كرده و اونو وارد يه بازي حاشيه اي كرده .... و نتيجتاً و به خيال خودش از حضرت آقا دورش كرده با اين تفكر كه با حذف هاشمي حضرت آقا آسيب پذير بشه و نهايتا همانگونه كه مشاهده مي كنيد امثال پروژه عزل آقاي مصلحي و اون بازي كثيف رسانه اي رو كليد زدن ، موضوع دستور آقا مبني بر جلوگيري از كار موازي در امور خارجه را كه يادتونه كه آقايون براي هر قسمت از دنيا مشاور و ... گذاشتن ! و سرنوشت آقاي متكي ! ... موضوع جشن نوروزو كه يادتونه كه حضرت آقا فرمودن با توجه به وضعيت وخيم مسلمونهاي منطقه شيريني عيد به كام ما تلخ شده اما اين جريان چكار كرد ؟؟؟ جشن رو برگزار كرد و حضرت آقا همان موقع به عسلويه تشريف بردن ... مكتب ايراني و نوح و اسرائيل و ... لذا آقا محمد ضد ولايت نيست بلكه چند قدم اون طرفترو داره ميبينه..... لبيك يا خامنه اي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این جریان فقط دنبال دور کردن هاشمی نیست. به قول رضایی کارخانة دشمن سازی راه انداخته. اولین قربانیش هم اصلاحات بود که اونها رو با آقا رو در رو کرد و خودش کنار کشید. این رو هم کاملاً در نقشة اینها باید تعبیر کنید و گرنه نشون میده بویی از تحلیل سیاسی نبرده اید.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت جناب سيد علي حسيني،
سيد بزرگوار من فكر ميكنم كه حسين آقا و جناب ناشناس حق مطلب رو در پاسخ جنابعالي كه بنده رو متهم فرموديد ادا كردند و نيازي به ارائه پاسخ از طرف من وجود نداره.
براي شما هموطن ولائي آرزوي سلامتي و موفقيت دارم و اروز ميكنم همه ما به آن بصيرتي كه مورد نظر رهبر عزيزمون هست برسيم.
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی خیلی عذر می خوام حسین آقا و آقا محمد .
یه جوری حرف میزنید که انگار آقای هاشمی تا قبل از اینکه احمدی نژاد دستش رو برای ملت رو کنه ، حامی سینه چاک رهبری بوده !!!!
در 8 سال دوره ی ریاست جمهوریه خاتمی که علنا اصل ولایت فقیه توسط باند اصلاح طلبان زیر سوال میرفت آقای هاشمی در دفاع از رهبری چه اقدامی انجام دادند ؟؟؟؟
در فتنه ی 18 تیر 78 آقای هاشمی چه دفاعی از رهبری کرده اند ؟
در قضیه ی قتل های زنجیره ای که دولت وقت می خواست ، نظام را در تیررس همه ی اتهامات قرار دهد شخص هاشمی چه موضعی در مقابله با این جریان انحرافی گرفت ؟
در قضیه ی مجلس ششم و آن اعتصابات مسخره چطور ؟
در قضیه ی کوی دانشگاه که همین خاتمی و دار و دسته اش اون جنایان رو به شخص رهبری نسبت دادند چطور ؟
نکنه اون زمان هم مشایی و احمدی نژاد جلوی هاشمی رو گرفته بودند که نتونه از رهبری دفاع کنه؟!؟!؟!
خود مقام معظم رهبری در بحبوحه ی ایام بعد از انتخابات در بیت شریفشان در سخنرانی اعلام کردند که عقاید آقای احمدی نژاد در مقایسه با هاشمی ، به من نزدیک تر است . نکند مقام معظم رهبری هم فریب احمدی نژاد رو خورده است و نتوانست است حق را از باطل تمییز دهد ؟
هاشمی هیچ ارادتی به ولایت فقیه نداشته و نخواهد داشت . این رو میشه از اون مسائل مربوط به وقف دانشگاه آزاد فهمید . البته مسئله ی وقف فقط یک مورد از هزاران مورد است .
هاشمی بهتره بره گندهای پسرهاش و دخترهاش رو درست کنه ، دفاع از رهبری پیش کش .
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقاي اس ام اس يه سوال :
يعني شما اعتقاد قلبي داريد كه هاشمي و اقداماتش كلاً نشون ميده كه اين شخص يه آدم ضد ولايت فقيه هست ؟ (هرچند كه براي ما هاشمي و احمدي نژاد و موسوي و ... فرقي نداره ، براي امثال ماها مهم ولايتمدار بودن هركدوم از اوناس) و احمدي نژاد و مشايي و بقايي و جوانفكر ولايتمدار هستن ؟
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
من بیزارم از مغلطه و بازی با کلمات .
خواهشا سوال رو با سوال جواب ندید . شماها گفتید احمدی نزاد و دار و دسته اش هاشمی رو از گود خارج کردند تا نتونه از رهبری دفاع کنه . من هم از شما چند تا سوال پرسیدم .
دوباره سوال ها رو بخونید و کمی تامل کنید ...
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
طبق معمول شماها .... راست مي گين و طبق معمول بقيه دروغ و شما احتمالاً امين ، دستيار يا مشاوري چيزي براي هاشمي بودي و به ريز و از كوچكترين و جزئي ترين خيانتهاش باخبري كه به اين راحتي خائن و كافر و مرتد و ... ميخونيش ، فكر ميكنم هر چند خود من هم به احمدي نژاد راي دادم و اعمال هاشمي رو هم زاويه دار با ولايت مي بينم و شايد خيلي بيشتر از اوني كه من و شما ازش ميدونيم (نامه معروفش ، حمايت از بچه هاش ، سكوت در مورد فتنه و ...) بيشتر هم انجام داده باشه ، اما فكر كنم قرآن و مسلموني اين رو صحيح ندونه كه به راحتي هر چيزي رو روي زبون بياريم ،‌ زيرا در درگاه خداوند متعال قطعاً بايد پاسخگو باشيم ، اينكه من از شما پرسيدم كه شما اعتقاد قلبي داريد كه آقاي هاشمي منافقه و ... از اين بابت بود ؟
اس ام اس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان ، برادر عزیزم ،
من فقط چند تا سوال کردم از شما . که البته متاسفانه برای چندمین بار با مغلطه ها و آسمون ریسمون بافتن های شما مواجه شدم .
در هر حال شما مختار هستی به هر نحوی که شده از جواب دادن طفره بری .
ما کماکان منتظر جواب سوالامون هستیم ...
بدرود
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
قطعاً تا قبل از بوجود اومدن طيف مشائيون آقاي هاشمي در خط ولايت قرار داشت ، شما معتقدي هاشمي بايد جوري از ولايت دفاع ميكرد كه بعدش گزارش كارشو براي آقاي اس ام اس ميفرستاد كه شما توي كاركردش لحاظ كني ! مگه شما از مراودتات و جلسات حضرت آقا با هاشمي مطلعي و از ريز كاراش تووي اون مقطع ؟؟؟ قطعاً هاشمي بعد از بعثت ! طيف فتنه جديد در تله افتاد ! اشتباه كرد و در تله اين طيف افتاد ، طيفي كه عملكردش نشون ميده از اولش هم اعتقادي به ولايت فقيه نداشت ، فقط از ماسك و شعار ولايتمداري استفاده كرد تا از توان و پتانسيل جريان حزب الله سوء استفاده كنه براي رسيدن به اهداف شومش. بنده و خيلي از دوستانم كه عضو كوچكي از حزب الله بوديم صرفا بخاطر ولايت براش كار كرديم و حنجره پاره كرديم و ... ، فكر ميكني اگه ميدونستيم يه زماني ميشه كه بياد و يه چهره ديگه از خودش نشون بده در عمل چكار ميكرديم ؟؟؟ ضمنا بنده اصلا روي هاشمي حساسيتي ندارم اگه واقعاً ايشون ضد ولايت فقيه بوده و هست به اندازه كافي الان بايكوت شده و اصلا حرف شما درست هاشمي منافق و كافر.
آقاي .... ميگن حضرت آقا در مورد آقاي مصلحي ابتدا بطور مستقيم به احمدي نژاد دستور داده كه آقاي مصلحي سر كارش ابقاء بشه ، اما با بي اعتنايي احمدي نژاد مواجه شده و اجباراً نامه مستقيم به آقاي مصلحي زده و همانطور كه بعد از حكم حكومتي حضرت آقا مشاهده كرديم احمدي نژاد سكوت محض كرده و اطرافياش اعم از مش... و جو.... اون بازي هاي مسخره رسانه اي رو درآوردن. آخرين خبر هم كه شنيديم و اميدواريم نادرست باشه اينه كه بعد از حكم حكومتي اماممون و عزيزمون حضرت امام خامنه اي كه ايشالله دشمناي داخلي و خارجيش (خاصه منافق داخلي) نيست و نابود بشن ، در جلسه بعد از حكم حكومتي حضرت آقا كه با حضور آقاي مصلحي برگزار شده احمدي نژاد شركت نكرده ، اونهم با هدف دهن كجي به حكم حكومتي حضرت آقا .... ميگم اگه اين حرفا راست باشه ، توي اين موقعيت بسيار حساس منطقه كه ديكتاتورها با قيام مردمشون مواجه شدن ، مردمي كه با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي ايران دست به اين قيام زدن و شرايط براي اسلام و مسلمين بسيار بسيار بسيار حساسه و كشورمون بايد با تمام توان مسائل و اوضاع منطقه رو با هدف كسب حداكثر بهره برداري به نفع اسلام كنترل و رصد كنه ، چنين حركات و اقدامات قابل تامل احمدي نژاد ، كه لااقل سكوتش در برابر حكم حكومتي حضرت آقا محرز و مسلمه ، اما اقدامات رسانه اي جو..... و مش.... اظهر من الشمسه ، چه فكر و برداشتي بايد بكنيم ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۴
۲
"القاي اختلاف ميان رهبري معظم انقلاب با رئيس جمهور نبوده است؟ آيا اين همان پروژه اي نيست كه ده سال پيش توسط سازمان سيا پردازش گشته و به دست فتنه گران مدعي اصلاح طلبي اجرا شد؟ آيا پروژه القاء حاكميت دوگانه را مي توان به همين زودي به دست فراموشي سپرد؟ "
خیلی پر رویید به خدا !
کی داره این موضوع رو القا می کنه ؟! شما یا اونها ؟!
دارید فضا رو بد جوری دو قطبی می کنید !!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ناشناس صرف نظر از به کار گیری کلماتی که در شان و منزلت شما و این جمع نیست ، با نظر جنابعالی کاملا موافقم -
این پروژه امروز برای بازیافت سنگر های از دست رفته طیف تمامیت خواه و ویژه خوار از جیب مردم اجراء می گردد و لزوم بیش از پیش بکار گیری بصیرت ( فرموده معظم له ) را به خودم و همه دوستان توصیه می کنم -
- دوستان فتنه ، همان فتنه است و فقط رنگ و لعاب خود را عوض کرده
- زبانم لال ،عبور از رهبری - حذف رهری - شورای رهبری - حذف یاران رهبر - ایجاد اختلاف میان ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری و ......... همه در راستای بازیافت سنگر های از دست رفته تمامیت خواهان در حال اجراست
این فتنه جدید است
دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۷
۵
ياران خميني و خامنه اي استوار باشيد كه اگر چه از سد بدر و احد گذشته ايم اما نبرد احزاب نزديك است .دل قوي داريدكه وعده ء خدا پيروزي ماست .
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۴
۳
الآن آقای هاشمی دارد کیف می کند و خاتمی و.....و تمامی ضدانقلاب از جمله تفکر مشاییزم>>>چون دارند باز آقا را تنها می کنند و این بار به راه و روشی دیگر....ما ایرانی ها آدم های بی وفایی نیستیم و در راه ولایت(حداقل من)راه شجاعت و سخت کوشی و فداکاری را برمی گزینیم و آقای خامنه ای را تنها نمی گذاریم......و منتظر اوامر ایشان خواهیم بود.....ان شاالله آقا صاحب الزمان خود یار و یاور رهبر باشند که به تمامی عالم می ارزد....و تمامی انسان هایی را که از نام ایشان سو استفاده می کنند را به درک واصل نمایند.....من امیدی به آقای احمدی نژاد ندارم چون فردی لجباز و یک دنده و نادان(به معنای حقیقی کلمه و نه توهین) و تحریک پذیر هستند......
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سبحان سلام
من متوجه منظورت نشدم ميشه يكم بيشتر توضيح بدي؟
باتشكر و احترام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره اینطور راجع به آقای احمدی نژاد قضاوت نکنی چون مطمئنم پشیمون میشی
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۳
۱
همين بابا (جوانفكر) در دوران هاشمي كه در خبرگزاري بود- به شدت از هاشمي رفسنجاني در برابر انتقادات دفاع ميكرد و سايه منتقدين را با تير مي زد چه شده حالا شده...
آقاي احمدي نژاد! بيدار شو! اينها نفوذي آن دوره اند.... بيدار شو...
به فاطمه زهرا قسم وي اين گونه بود باور كنيد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱
۳
سرعت زاويه اي روي دياره با قطر بزرگتر هموار کمتر از دايره با قطر کوچکتر است اين رژيم از ابتداي تولد سعي کرد حلقه خودش رو کوچکتر کنه و هر چه شعاع خوي کمتر مي شد سرعت کوچک شدن افزايش پيدا مي کرد به طوري که سال 88 به سرعت قابل ملاحظه اي رسيد و دايره بسيار کوچکتر شده و هم اکنون مي بينيم که چه شتابي گرفته نتيجه اين کوچک شدن ها حلقه نابودي هست و زماني به نابودي نزديک مي شويم که سرعت زياد شده باشد به زودي اين دايره نيز به تاريخ مي پيوندد روزهاي پر خشونتي در انتظار مي باشد اغاز اين دهه با پاياني همرا خواهد بود
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۱
۳
سلام
دوستان دقت کنید موضوع میر حسین با وجودی که فتنه بود ولی برای بچه حزب اللهی ها تشخیصش خیلی سخت نبود اما الان اوضاع فرق میکنه اینجاست که ما باید حواسمان رو جمع کنیم و هوشمندانه عمل کنیم اینجاست که باید ولایت پذیری خودمون رو نشان بدیم الان باید گوش به فرمان رهبر بود
این گروه نفوذی در دولت کم کمک کار خودشون رو شروع کردن که اوضاع الان به اینجا رسیده این نفوذ هم حساب شده بوده
ایشالا که مقایسه من اشتباه باشه ولی موضوع آقای منتظری و مهدی هاشمی هم بی شباهت به این ماجرا نیست شیطان همیشه از نقاط ضعف انسانها به اونها ضربه
میزنه و باید فراموش نکنیم آقای احمدی نژاد هم مثل بقیه انسانها دارای نقاط ضعف و قوت است و خدمات بیشمار شبانه روزی ایشان بر کسی پوشیده نیست دوستان فراموش نکنید در عین هوشیاری به فرموده امام(ره) وحدت کلمه رمز پیروزی است انشاا... این ماجرا به خیر و خوشی به پایان میرسه
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
من اصلاً نمی فهمم علت این همه بی اعتمادی به دکتر احمدی نژاد چیست مگر خداوند خودش نفرموده است "ان الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا" احمدی نژادی که با این اخلاص و بدون چشم داشت در راه خدا و تحقق حکومت جهانی ولی خدا (عج) این هم تلاش و مجاهدت کرده است مگر می شود حق را از باطل تشخیص ندهد و شما بدهید؟
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۶
۴
جانم فداي رهبر هوشيارمان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۲
۳
بابا این تعارفات بذارین برای بعد همش شد حرف و تعارف آقا اصلا ما روشن شدیم یکی بگه چی کار کنیم
نمی گم من دلسوزم ولی خدایی دلم برای دین و مملکت آتیش میگیره یکی بگه محض رضای خدا هم که شده یه راهپیمایی یه تو دهنی مردیم بخدا آنقدر که دندون رو جیگر گذاشتیم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۲
۳
بابا این تعارفات بذارین برای بعد همش شد حرف و تعارف آقا اصلا ما روشن شدیم یکی بگه چی کار کنیم
نمی گم من دلسوزم ولی خدایی دلم برای دین و مملکت آتیش میگیره یکی بگه محض رضای خدا هم که شده یه راهپیمایی یه تو دهنی مردیم بخدا آنقدر که دندون رو جیگر گذاشتیم
یک پیرمرد
|
Switzerland
|
۰۱:۳۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
بسم الله الرحمن الرحیم
اعوذ بالله من غضب الجبار...
انشاءالله که سانسور نمی فرمایید! خواهش اکید دارم جوانمردی به خرج دهید و این متن را به تمام و کمال درج بفرمایید. انشاءالله.
ابتدا و در مطلع سخن قسم می خورم که اصلاح طلب نیستم و با آنان هیچ نسبتی ندارم و از تک تک آنان هم متنفر و بیزارم و ضربه آنها را هم چشیده ام. اما محض اطلاع نکاتی را عرض می کنم:
1 ـ این اقایان امثال جوانفکر و مشایی و... همه از برادران سابق خودتان هستند و همیشه نیز در اردوی خودتان بوده اند. شما با هم بر سر هر چه که اختلاف داشته باشید، نباید پای کسانی (اصلاح طلبان و...) را به میان بکشید که مدعی هستید همه شان جاسوس بوده اند و با هوشیاری شما توطئه هایشان خنثی شده است. عادت دارید که بدون دلیل و همینطور الابختکی اسم کسانی (باند خاتمی و امثالهم) را به میان بکشید که خودتان چهار پنج سال پیش فرمودید مرده اند و فاتحه انها را هم خواندید و حلوایشان را هم قسمت کردید.
2 ـ مملکتی که این همه بی در و پیکر است تا حدی که مدیر یک خبرگزاری می تواند برای وزارت اطلاعات تصمیم بگیرد، فاتحه اش خوانده است. همین آقایانی که فرموده اید از اطرافیان رییس جمهورند و دشمنش نیز هستند، به والله قسم اطلاع دقیق دارم که با ایشان هیچ مشکلی ندارند و ریس جمهور نیز به همه آنها ارادت دارد و به همه شان از صمیم قلب اعتماد دارد و آنها را نیز دوست و همراه خود می داند و برای حرفهای شما نیز ارزشی قائل نیست و از دست شما نیز سراسر عصبانی و خسته است. حالا نمی دانم چرا شما هی مدام بر طبل جدایی رییس جمهور با این افراد می زنید؟! در قاطعیت احمدی نژاد شکی نیست. اگر می دانست که این افراد دشمنش هستند و به قول شما در دستگاه نفوذ کرده اند، با کسی تعارف نداشت. اگر هم واقعاً این افراد فاسد و مسئله دار هستند ولی رییس جمهور نمی داند اما شما چند خبرنگار و... می دانید، باید به حال چنین رییس جمهوری گریه کرد! در حالی که چنین نیست قربانت گردم.
3 ـ اگر آن افراد مذکور امثال جوانفکر و... مشکل و مسئله دارند و به تعبیر شما فتنه گرند، شما خودتان هم دست کمی از انها برای گل آلود کردن فضا ندارید و شاخه دوم فتنه به حساب می آیید. ادبیات و نحوه نوشتار شما دل آدم را به هم می زند. من شک ندارم که برخی از آن آقایان از ایمان درست و حسابی برخوردار نیستند، اما شما هم آدمهای درست و مومنی نیستید.
4 ـ پیش کشیدن نام اصلاح طلبان متوفی، چیزی نیست جز نشانه استیصال و درماندگی شما که با برادران و هم پیمانان خودتان مشکل دارید ولی آن را روی سر کسانی خالی می کنید که دستشان از همه جا کوتاه است! برخی از آنها در زندان هستند برخی محبوس خانگی و برخی نیز کاملاً خفه شده اند و جیکشان در نمی آید و خودتان نیز بارها پرونده فوت آن را باز کرده اید و گواهی فوت نیز برایشان صادر کرده اید. اینکه حالا چطور و چگونه این اموات سر از قبر درآورده اند و دارند از طریق دوست و همراه رییس جمهور همچنان توطئه می کنند، خدا می داند! از همه بدتر اینکه رییس جمهور هم نمی داند و لابد حسابش هم با این افراد جداست! خدا وکیلی چرا مردم را مسخره می کنید و شعور آنها را به بازی می گیرید و خیال می کنید همه مثل خودتان در توهم به سر می برند و از دنیا هیچ نمی دانند؟!
5 ـ از خشم خدا بترسید و با برادرانتان کنار بیایید، بر سر سهم بر سر و روی هم نزنید و اموات سیاسی را هم از قبر بیرون نیاورید. شما مگر نمی گویید مرده اند؟! مگر فاتحه شان را نخوانده اید؟! پس از چه چیز این اموات واهمه دارید. دست بردارید برادر من! مردم گاگول نیستند قربانتان بروم!
اللهم اجعل عاقبه امورنا بالخیر ..... که البته با این حساب ختم به خیر نخواهد شد. حداقل مطمئنم که شما و دوستانتان که فعلاً همه فتنه گر شده اند، عاقبت به خیر نخواهید شد. ضمن اینکه برای شما دعا می کنم عاقبت به خیر شوید.
محم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۴
یکلام احمدی نژاد رفوزه شد!
c
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
آقا بیا جمعشون کن
نوکر امت اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۴
از علی اید اولاد علی راهبری 000هرکه پیروامام خامنه ای نباشد با دگران است چه بداند چه نداند هرکس در هر مقامی که باشد با امام خامنه ای باشد بیسته ولاغیر صفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۳
اولا اونایی که میگن صراط شلوغش کرده و همدلی و از این حرفا،همدلی درست ولی بلید هشیار بود همدلی ای که بخاد مانع اطلاع ما ازدوروبرمون یا آگاه کردن دیگران باشه به درد نمیخوره
دوما اونایی که از هاشمی طرفداری میکنن سعی کنن یه مقدار دایره اطلاعاتو بازترش کنن
سوما آقای هاشمی خودشون با اعمالشون از آقا دور شدن،ماشاالله هرچیآقا میگن آقای هاشمی برعکسش میکنن،این کسی که شما میگین یار دیرین رهبری همونه که میتوننه نظام ما رو بدون ولایت تصور کنه ولی بدون دانشگاه آزاد نچ
وضعیت آقای احمدی نژادمالا شبیه شهید رجایی هستش،ایشونم به کسی اعتماد زیاد کرد که همون آدم بمبو داخل جلسه کردو... (الان نگید آقای احمدی نژادو شهیدم کرد،هرچند دعا میکنم عابت بخیرو شهید شه،انقدم ما رو با این مشایی حرص نده،من واعقا عاشقشون بودم به خاطر ولایتمداریشون ولی الان... دعا میکنم چشماش باز شه و بشه همون احمدی دلاور "پیرو خط رهبر")
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۳
قبل اين كه اين تحليل رو بخونم مي گم.مي دونم بازم تو پيروي از ولايت آقا سيد حسين گل كاشته.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
خوندم.اشتباه نمي كردم.خدا امثال آقاي علوي رو برامون نگه داره .
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
این دومین مرتبه ای که دکتر احمدی نژاد در دستور حضرت امام خامنه ای(حفظه الله)تردید و تعلل میکند .پس دکتر جان تو که داری زحمت می کشی همه جور تهمت و حرف رو به جون میخری پس چرا باید بگن این مردک مشایی تو رو ساپورت میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۱
آقايون اگه ميتونين يكي از خيانتهاي هاشمي ،خاتمي و ميرحسين رو بگين.
شماها فقط توي هياهو و تخريب احمدي براي جمع كردن راي امثالشما ، به صف سينه چاكان احمدي پيوستين.از باباتون سئوال كنين وضع معيشت مردم اون زمان و الان چه فرقي داره؟
وضع فساد چطور؟آمار معتادان؟طلاق؟زنان خياباني؟بيكاري؟اشتغال؟مسكن؟جوانمردي؟ادب؟عفت كلام؟احترام به بزرگتر؟احترام به علما؟يه خورده چشمهاتونو باز كنين.چند قدم جلوترو ببينيد.احمدي نژاد با اين هياهوهاي سياسي سعي در لاپوشوني افتضاحات اقتصاد مملكتو داره
مزدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
100%
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم حرف نزني موجه تري ! يكي از خيانتهاي آقايون را به شما بگيم ؟؟؟؟؟ شمايي كه توي اين مملكت زندگي ميكني خبر نداري كي چي گفته و كي چكار كرده ! مگه اينكه خيانت طرف رو قبول داشته باشي و ازش خوشحال شده باشي ، يا اينكه چشماتو بستي كه نبيني ، ضمنا شمايي كه خيانتهاي بارز بعضي ها به كشور رو نمي بيني ، چطور بقول خودت نبودن عفت كلام و احترام به بزرگترها و ....رو مي بيني ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بزرگترین طرح اقتصادی تمام طول دوران تاریخ کشور توی دولت احمدی نزاد اتفاق افتاده . بعد تو میای میگی افتضاحات اقتصادی؟؟؟؟؟
در مورد خیانت های هاشمی و خاتمی و میرحسین هم اگه اهل مطالعه هستی برو ویژه نامه های رمز عبور 1 و 2 و 3 رو پیدا کن و بخون . مطمئن باشی 1 دونه که چه عرض کنم ، هزاران هزار خیانت توش پیدا میکنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ضدضدضدضد ولايت فقيه شما مثلا حرف زدي موجه تر شدي؟ چه جوابي به آقاي ناشناس كه خيلي هم منطقي حرف زدن دادي؟ پس شما چرت نگي بهتره!!
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس بي ادب از اين تكه اي كه اول كامنت آوردي معلومه كي هستي (آقاي ضدضدضدضد ولايت فقيه)
مرگ بر ضد ولايت فقيه
گرمعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۴
شاید معظم له می خواستند فقط از عزل یک وزیر دیگر جلوگیری کنند واین دلیل نمیشه که کار دکتر اشتباه بوده. ضمنا دکتر همیشه با استاد مشورت میکنند بنابراین تصمیمات نمیتونه اسلامی نباشه .
نقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
...ولی بنی صدر از اول هم ریشش رو میتراشید وحرفهای روشنفکری میزد تو هیئت ها هم شرکت نمیکرد.
پیرمردی دیگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
آن پیرمرد هفهفو چطورهنوزیادنگرفت که برادری به اسم ورسم ...وحتی سابقه نیست بلکه به عمل تارسیدن یقین مرگ است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
چرا نظر من گذاشته نشده در صورتی که غیر قابل انتشار عدد صفر رو نشون می ده؟نکنه نظر من رو تغییر دادین به نفع خودتون.
افسون
|
United States of America
|
۰۸:۵۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
اشکار بازی کردن انها نشان از گستاخی -دریدگی بیشرمان از خدا بی خبری که با تکیه به حمایت کور و بی چون و چرای حاج محمود مسخ کرده!!می باشد. کیهان اول اردیبهشت نوشته قدیانی را بخوانید.
سید علی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۳
جناب محمد (عاشق میر حسین ) و همه عزیزانی که نظرات آقای محمد را قبول دارندبحث بر سر انحراف امثال مش.... و دارو دسته اش درست اما تمام حرف من این است کسی که عاشق موسوی است نسبتش با ولایت پذیری در چیست؟ که اقای محمد (عاشق میر حسین )در چندین سایت ادعای عاشقی موسوی و طرفداری از رهبری را با هم دارد. بنده خودم طرفدار احمدی نژادم ولی این تا زمانی است که ایشان پشت رهبری و گوش به فرمان ولایت باشد که اگر غیر این باشد اصولگرایان با او پیمان ابدی نبسته اند نمونه اش همین سایت صراط که اصولگراست ولی از انحرافات دولت نمیگذرد اما آقای محمد (عاشق میر حسین)و مدعی طرفدار ولایت و همه عزیزانی که میگویند ایشان تحلیل درست ارائه میدهد مگر ارائه تحلیل درست کفایت میکند پس انجام وظیفه و گوش به فرمان رهبری در مواقع حساس چه میشود . ابن عباس سردار سپاه امام حسن (ع) اردوی حضرت رادر جنگ با معاویه ترک کرد و و بیطرفی اعلام نمود .مگر ابن عباس تحلیل غلط از حقانیت امام حسن داشت که ایشان را ترک نمود ؟ آقای محمد (عاشق میر حسین )لطفا به این سوالات پاسخ دهید : 1- نظرتان در باره انتخابات سال 88 و تقلب در ان که موسوی ادعا میکرد و میکند چیست ؟
2- نظرتان درباره میزان ولایت پذیری موسوی به صراحت بیان کنید؟
3- نظرتان درباره اشخاصی چون اکبر گنجی- عطاءالله مهاجرانی- محسن مخملباف و... که حلقه فکر جنبش سبز موسوی هستند بیان کنید.
4- نظر صریحتان رادرباره اردو کشی خیابانی به رهبری موسوی در حوادث سال 88را بیان کنید؟
5- فرا خوانی 25 بهمن 89 جنبش سبز موسوی را چگونه توجیح میکنید؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
سيد كشته مرده تحليلهاتم
هركه مطيع رهبري نباشه مطروده حالا ميخواد هاشمي باشه يا موسوي يا هر شخص ديگه
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سيد جان من چندين و چند بار در سايت صراط در ستون نظرات كاربران به اين سوالاتي كه شما مطرح كرديد پاسخ دادم ، بحث مفصلي داشتيم با جناب علي آقا از تنكابن ، ايشون هم دقيقآ همين سوالات شمار رو پرسيده بودن من هم جواب دادم هرچند هيچ كدوممون قانع نشديم و قضاوت رو به خوانندگان سپرديم، حالا هم با كمال احترام پاسخ سوالات شما رو ميدم.

1- نظرتان در باره انتخابات سال 88 و تقلب در ان که موسوی ادعا میکرد و میکند چیست ؟
پاسخ: من در خصوص نتيجه انتخابات شبه دارم و متقاعد نشدم كه احمدي نژاد 25 ميليون راي داشته باشد. البته در ان زمان كه نتايج انتخابات را اعلام كردند اعتراضات خيلي بالا گرفت و كنترل اوضاع از دست همه خارج شد، مقصر هم در وحله اول خود شوراي نگبهان بود كه به موقع شبهات را برطرف نكرد كه منجر به ان اتفاقات تلخ شد. در ان زمان رهبري انتخابات را تائيد كردن و طبق قانون اساسي كه گفته است رهبري فصل الخطاب است مي بايست همه نامزدها فرمايش ايشان را قبول ميكردند اما متاسفانه اوضاع همانطور كه گفتم از كنترل همه خارج شد، متاسفانه خشونتها خيلي زياد شد در حاليكه لازم نبود با معترضين با ان شدت برخودر شود، يك عده هم اين وسط كوتاهي كردن مثلا برخي خواص بايد ميدان داري ميكردند و نميگذاشتند فضاي كشور به سمت هرج و مرج برود ولي نكردند، يك عده فرصت طلب هم شروع كردن به ايجاد اختلاف افكني و به قول معروف هيزم بيار اتش شدند كه الان خوشبختانه دستشان رو شده است و بيشتر هم رو خواهد شد.

2- نظرتان درباره میزان ولایت پذیری موسوی به صراحت بیان کنید؟
پاسخ : مير حسين عزيز بارها و بارها التزام خود به رهبري و قانون اساسي را اعلام كردند ايشان يار قديمي و نخست وزير رهبري عزيز بودن در ان زمان كه رهبري رئيس جمهور بودند، ضمن اينكه نسبت فاميلي هم با هم دارن شما تسليت رهبري به خانواده موسوي را نشنيديد؟

3- نظرتان درباره اشخاصی چون اکبر گنجی- عطاءالله مهاجرانی- محسن مخملباف و... که حلقه فکر جنبش سبز موسوی هستند بیان کنید.
پاسخ : اين افرادي كه شما نام برديد به هيچ وجه حلقه فكر موسوي نيستند، اين اقايان ديدگاه خودشان را راجع به اصلاح طلبان اعلام ميكنند و نظراتشان براي خودشان محترم است و به نظر من زماني صحبتهاي ايشان قابل بررسي است كه تشريف بياورند ايران و سخنشان را بگويند صحبتهائي كه از ان طرف دنيا مي شود ارزشي ندارد. ضمنا اين ادمهائي كه شما نام برديد با هم خيلي تفاوت دارند مثلا عطاا.. مهاجراني به نظام معتقد است و ارادت خاصي به رهبري دارد البته انتقاداتي هم دارد كه طبيعي است، اين حق براي همه محفوظ است با رعايت ادب و نزاكت انتقاداتشان را بيان كنند.

4- نظر صریحتان رادرباره اردو کشی خیابانی به رهبری موسوی در حوادث سال 88را بیان کنید؟
پاسخ : ببينيد سيد بزرگوار در قانون اساسي حق برگرزاري تجمعات براي مردم ديده شده است و مردم ميتوانند به خيابان بياند و حرفشان را بزنند ولي وقتي دولت همه اجتماعات را سركوب ميكند در نتيجه فضا به سمت راديكال شدن ميرود در حاليكه اگر دولت اجازه برگزاري ميتينگ و تجمع را ميداد حرفها خيلي منطقي زده ميشد و طرفين همديگر را قانع ميكردند.

5- فرا خوانی 25 بهمن 89 جنبش سبز موسوی را چگونه توجیح میکنید؟
پاسخ : ايشان درخواست مجوز براي حضور مردم جهت راهپيمائي براي طرفداري از مردم مصر و تونس را داشتند كه وزارت كشور مجوز نداد و يك عده معدودي به خيابان ريختند كه كار غلطي بود البته تعدادشان خيلي كم بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده يا خواندن چند كامنت از آقاي سيد محمد عاشق ميرحسين به يقين رسيدم كه ايشان اوني نيستند كه ميگن تحليل هاشون انحراف داره.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي عاشق ميرحسين متاسفانه فقط 10 - 15 درصد از نظراتتونو مثبت ميبينم اگه ميرحسين التزام به ولايت داشت ، چرا نظر رهبري رو در مورد تاييد انتخابات و حفظ آرامش كشور و گزك ندادن دست دشمن رو در اون شرايط حساس جامعه و ... رو گوش نكرد ؟؟؟ (حتي اگه واقعاً مشكلي و يا تخلفي در انتخابات صورت گرفته بود)
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي عاشق ميرحسين سلام
انحراف مگه شاخ و دم داره و فاميل بودن با رهبري ميرحسين رو تبرئه ميكنه ؟ اگه شيعه ولايي هستي بدون كه ولايت يعني سرپرستي جان و مال و ناموس مردم ، اگه ولي امر كنه بايد از همه اينا بگذري مسلمون ! اما ميرحسين شما چكار كرد بعد از تاييد انتخابات توسط رهبري ؟ اين يعني التزام به ولايت ؟ چرا بقول شما فضا راديكال شد ؟ بخاطر اينكه امثال شماي طرفدار موسوي ولايتمدار نبودين و مثل برخي از طرفداراي رقيب ، ولايت موسوي و ... را پذيرفته بودين و عملا ضد ولايت بودن خودتونو اثبات كردين ؟ امثال شماها اگه به اميد خدا اماممون هم ظهور كنه جلوش وايميسين ، چون كسي كه جلوي فرزندش و نايبش مي ايسته جلوي خودش هم مي ايسته ! همونجوري كه مسلمونايي مثل شماها سر امام حسين رو از سرش جدا كردن ! مگه دشمناي امام حسين تووي كربلا از كره ديگه اي اومده بودن ؟ اونام خير سرشون مسلمون بودن ديگه ! اصلاً ميرحسين چكاره بود كه فراخوان جداگانه اي براي حمايت از تونس بده ؟ حتي يه بچه هم ميدونه كه واقعا جريان موسوي مثبت هم بود ! ، با جريان موسوي ، عناصر فرصت طلب و اراذل اوباش و منافقا هم ميريختن توي خيابون و نظام و اسلام و جان و مال و ناموستون هم براشون مهم نبود مسلمون ... بس كنين چقدر خوشبين هستي شما ، ضمنا منافق فراري از كشور فرق ميكنه با آدم منتقد ، هر چند شايد بتوان يه جورايي و بزور مهاجراني رو تووي حلقه منتقد جا كرد ! اما اكبر گنجي منتقده ؟ و .....
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس من متوجه منظورتون نشدم ميشه بيشتر توضيح بديد.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقاي سيد علي حسيني
جناب ناشناس
جناب حسين آقا
جناب ضد ولايت فقيه
با سلام به شما دوستان و هم وطنان عزيزم و تشكر از اينكه با تمام قوا اقدام به ارائه پاسخ به كامنت بنده فرموديد.
ببينيد دوستان بنده براي تك تك فرامايشات شما پاسخ دارم وليكن با توجه به اينكه تمايلي به ادامه اين بحث ندارم چون نتيجه اي حاصل نخواهد شد، به عرض شما بزرگواران ميرسانم با توجه به اتفاقات اخير منطقه خاورميانه، و اين كه كشور بيش از هر زماني نياز به وحدت و يكپارچگي دارد ، امثال بنده و شما به جاي اينكه بخواهيم يكديگر را توجيه و يا متهم كنيم بهتر است در مسيري حركت كنيم كه كدورتها و اختلافات را كم كنيم . چرا؟ به دليل اينكه اقايان مير حسين - كروبي و محمد خاتمي از جمله مبارزان انقلاب و ياران قديمي امام راحل و رهبر عزيزمان بوده اند و نميشود زحمات ايشان در طول 32 سال پس از پيروزي انقلاب را ناديده گرفت ضمن اينكه همين الان طرفداران بيشماري در كشور در بين مردم دارند. شايد شما در پاسخ بنده بگوئيد كه نخير طرفدار ندارند كه خوب در اين صورت حرفي براي زدن با شما ندارم چون شما نميخواهيد با واقعيات روبرو شويد ولي اگر قبول داريد كه ايشان طرفداران زيادي بين مردم چه خواص چه مردم عادي دارند پس بايد براي ايجاد همبستگي تلاش كنيم. مگر ميشود طيف عظيمي از مردم يك كشور را ناديده گرفت؟ مطمئنآ نميشود.
خلاصه كلام اينكه در اين اتفاقاتي كه بعد از انتخابات افتاد صرف نظر از اينكه كدام طرف بيشتر مقصر بود لطمه بزرگي به نظام خورد لذا به توجه به آن ضرب المثل قديمي كه گفته است جلوي ضرر را هر وقت بگيريد منفعت است، براي ايجاد وحدت و يكپارچگي هيچ وقت دير نيست .
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عاشق ميرحسين با عرض پوزش مگه در صحراي كربلا شمر و عمر سعد و يزيد و ... هم كم طرفدار داشتن ؟ مگه اون طرفدارا كي بودن ؟ اونا هم مردم مسلمان ! بودن ديگه مثل شما و بقيه طرفداران بي شمار خاتمي و كروبي و موسوي ، مگه بي شمار بودن نشونه حق بودن هست ؟؟ مگه خيل عظيم دشمنان امام حسين تووي كربلا حق بودن ؟؟ آقاي عزيز تا دنيا هست كربلا هم تكرار خواهد شد ، با كمال تاسف يه چيزي كه واقعا گفتنش هم كراهت داره رو مجبورم كردي كه بگم ، همين مردم مسلمان كشور خودمون هم به راحتي ميتونن نقش مردم كوفه را در زمان امام حسين بازي كنن ، ميگي نه ؟ پس شما كي هستي ؟ يكي از همون خيل مردمي كه ميگي طرفدار كروبي و موسوي هستين ديگه و توانايي خيلي از كارهارو دارين و با نافرماني تون از ولايت تا حدود بسيار زيادي آخرتتونو ساختين ! منتها مقطع كنوني با زمان امام حسين يه فرق اساسي اونم اينه كه ديگه نميذاريم اماممون در برابر خيل كثير يزيديان تنها بمونه ....
بنده هم اصراري به ادامه اين بحث ندارم انشالله اون دنيا هم با دوستانتون محشور بشين ....
محمد (عاشق ميرحسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام حسين آقا
متاسفم حسين اقا كه به اصل مطلبي كه من گفتم توجه نكري و زدي به حاشيه.
اصل مطلب من اتحاد بود، اتحاد مردم ايران با تمام گرايشهاي سياسي كه دارن زير بيرق ولايت فقيه .
ولي شما بنده و افراد امثال من رو يزدي و كافر خطاب كردي .
باشه دستت درد نكنه حسين آقا ولي من دعا ميكنم همونطور كه خودت رو امام حسيني و حق ميدوني ، واقعآ اشتباه نكرده باشي و امام حسيني راستين باشي و تو اون دنيا به احترام اين سلام و عليكي كه تو اين سايت پيدا كرديم شفاعت مارو پيش آقامون امام حسين بكني.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
اتحاد فقط زير پرچم ولايت معنا ميده
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عاشق ميرحسين كه دم از ولايت و اتحاد ميزني به گفته هات نگاهي دوباره بنداز :
1-بهتر است در مسيري حركت كنيم كه كدورتها و اختلافات را كم كنيم . چرا؟ به دليل اينكه اقايان مير حسين - كروبي و محمد خاتمي از جمله مبارزان انقلاب و ياران قديمي امام راحل و رهبر عزيزمان بوده اند !!!! و نميشود زحمات ايشان در طول 32 سال پس از پيروزي انقلاب را ناديده گرفت !!!!
2-ضمن اينكه همين الان طرفداران بيشماري در كشور در بين مردم دارند!!!!. شايد شما در پاسخ بنده بگوئيد كه نخير طرفدار ندارند كه خوب در اين صورت حرفي براي زدن با شما ندارم چون شما نميخواهيد با واقعيات روبرو شويد ولي اگر قبول داريد كه ايشان طرفداران زيادي بين مردم چه خواص چه مردم عادي دارند پس بايد براي ايجاد همبستگي تلاش كنيم!!!!! . مگر ميشود طيف عظيمي از مردم يك كشور را ناديده گرفت؟ مطمئنآ نميشود.

آقاي عاشق ميرحسين شما معتقدي آقايان ياران سابق امام و رهبري بوده اند و 60 سال مبارزه كرده اند و نمي شود آنها را ناديده گرفت ؟ (مثل طلحه و زبير سابق) خب عزيزم با اين اعتقادي كه داري چرا دم از ولايت ميزني ؟ مگه اين آقايان حرف آقارو گوش كردن مثل بعضيا و در خط ولايت حركت كردن ؟؟ اين ديدگاه شما كاملاً خلاف ديدگاه مقام عظماي ولايت هست ميدوني اينو ؟؟ اگه ميدوني پس ديگه دم از ولايت نزن و بدون يه بام و دو هوا نميشه اگه فكر ميكني چيزي كه ميگم اشتباهه پس بدون واقعاً ولايت غير رو پذيرفتي ....
ضمناً مگه ميشه شيعه واقعي با اين ديدگاه كه مثلاً طرفداراي عمربن سعد و شمر و يزيد در كربلا بي شمارن و اما حسين 72 نفره ، و يا مثلاً طرفداراي موسوي و كروبي و احمدي نژاد بي شمارن و مثلاً طرفداراي حضرت امام خامنه اي كم هستن (كه اينگونه نيست) صرفاً بخاطر تعداد كم با زاويه گرفته هاي با ولايت متحد شد ؟؟؟
آقاي عاشق ميرحسين در خاتمه بهتون ميگم كه اگه اون طرفداراي بي شماري كه ميگي آقايان موسوي و كروبي و احتمالاً احمدي نژاد دارن ، در يك لحظه ميلياردها برابر تعدادي بشن كه الان هستن و در مقابل اماممون و مولامون سيد علي خامنه اي وايسن ، همانگونه تا حالا
هم (از زمان جنگ خانواده هاي حزب اللهي) نشون داديم چه يك نفر باشيم چه 10 نفر باشيم جلوشون مي ايستيم و آخرش .... سعادته انشالله
قمر
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد سلام
گرچه قصدندارم شمارا باتوده ایهایی که به گفته شهید بهشتی شصت سال به این مملکت حیانت کردنندو به اعتراف احسان طبری که درکتاب کژراهه اش بر این موضوع مهر تائید زده
مقایسه کنم باید خدمتتان عرض کنم که در سالهای بعداز انقلاب اگر صدتا منافق به سر پنج نفر بچه مسلمان میریختند و ده نفر توده ایی میخواستند بکمک مابیایند دست ردبه سینه آنها میزدیم چون میدانستیم که رفیق دزد
وشریک غافله بودنند پس سعی کن کژراهه ننویسی نشی ماتتد اون بنده خدا که از تئوریسینهای حزب توده بود و در کنگره های حزب کمونیست شوروی سابق حرف برای
گفتن داشت
max
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۴
منتظر بد تر از اون هم باشید خصوصی شدن صدا و سیما عده ای دیدند که ماهواره خیلی در توده مردم اثری نداشته یا کم بوده گفتند چی کار کنیم اول گفتند از فیلم های به سبک فیلم های ماهواره ای در سیما پخش بشه تا جوانان به سمت ماهواره نرند بعد گفتند اصلا صدا سیما را خصوصی شود تا دیگران هم کار اقتصادی کنند که مجلس به این بزرگی هم باور کرده والا ماهواره با تلاش چند نفر دانشمند و نخبه الکترونیک پروندش بسته میشه و سیاست دوم این بود که اینها گفتند چطوری به مردم فشار اقتصادی بیاوریم تا از مملکت نا امید شوند دیدند باید همه چیز خصوصی کنند و داد زدن اصل ۴۴ تا بتوانند دشمن با این سرمایه عظیمش در اقتصاد نفوذ کند و مسلط شود با سهام عدالت این کار لنگ شد دلیل این همه بازی در سهام عدالت هم همینه ویا گفتند مردم مگر گدا هستند که باید یارانه نقدی بگیرند از اینکه ریال به مردم برسد عصبانی می شوند. بله حیله نیرنگ و حقه بازی.
شاهين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۷
از رايي كه به لحمدي نژاد داديم پشيمانيم
آقا محمود!
راي ما رو پس بده!
فدایی امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
ما اگر به احمدی نژاد در آن مقطع از زمان رای دادیم از روی ولایت پذیریمان بوده، اگر هم امروز منتقد ایشان هستیم باز هم از روی ولایتی بودنمان است (و این دلیل نمی شود که از کرده خود پشیمان باشیم). خط امت ما خط ولایت فقیه است؛ یعنی ما احمدی نژادیی و... نیستیم و نبودیم، ولایتی هستیم... و به همین دلالیل است که از رای خود به احمدی نژاد نه تنها پشیمان نخواهیم بود بلکه شاکریم.
(یادآوری می کنم فرمایش امام خامنه ای در روزهای اخیر را؛ باید از خط خدمت به مردم و امت، که دولت انصافا خدمات بزرگی کرده است، حمایت کرد...(قریب به مضمون) )
فدایی امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن این را هم عرض کنم؛ ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم. اگر کسی پشت به ولایت فقیه کند و از خط خارج شود خود امت ما مقابلش می ایستد. حال چه موسوی باشد چه...!
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چند مدت زمان قابل توجهي هست كه رفتار و گفتار و عملكرد مشكوك و ناگواري را از برخي ها شاهديم ،‌ اما به امر حضرت آقا آراميم مثل آتشفشان و گوش بفرمان حضرت آقا ...... ديگه كربلا تكرار نخواهد شد !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رأی گرفته شده پس داده نمی شود ! می خواستی چشماتو باز کنی. بعدشم برو هزار بار خدا را شکر کن با اینکه بدون شناخت رأی دادی به دلاوری مثل احمدی نژاد رأی دادی. مطمئن باش پیش خدا و بندگان خاصش روسفیدمون می کنه.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس ...
مرگ بر ضد ولايت فقيه
موحد ابطحي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
از نويسنده اين يادداشت تشكر كنيد. بسيار عالمانه و مودبانه و مستند بود
صالحي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۹
احمدي نژاد دارد مبدل به هاشمي دوم مي شود. بايد ايشان را هدايت و متوقف كرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین به این جمله ی کلیدی!
باید این جمله رو طلا گرفت.
محمد (عاشق مير حسن)
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقآ به هيچ وجه جمله كليدي نيست!! هاشمي و احمدي نژاد از از زمين تا آسمان با هم فرق دارند و راهشان هم هيچ شباهتي به هم ندارد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
راه احمدی دلاور کجا و راه سلطان فتنه گران کجا؟؟؟؟؟

بچه های این کجا و بچه های اون کجا؟؟؟

کدام مال حروم خورده....کدام مال حلال خورده؟؟؟؟؟؟

کدوم بچه اش رو فرستاد سربازی ارتش..چون سپاه آشنا داشت.......کدوم بچه اش رو با پول ملت از چنگال قانون فراری داد؟؟؟؟؟؟؟

کدوم ماشین خودش رو داد برای معلولان...کدوم به فکر وقف دانشگاه آزاد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بی منطقی تا کی آقا محمد؟؟؟؟؟؟

خیلی چیزای دیگه هم هست اما همین برای رو کم کردن کافی است؟؟؟؟؟؟؟؟

لعنت بر سکوت کنندگان منافق.....بزدل ترسو
شريعت پناه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
كاش آقاي احمدي نژاد قصه گاو 9 من شير ده را با دقت مي خواندند!
سید علی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
جناب محمد (عاشق میر حسین ):
1-دلیلتان برای شبهه در رای 25 میلیونی احمدی نژاد چیست؟ مثل موسوی هی تقلب تقلب نفرمایید لطقا مدرک رو کنید مثل خوارج نباشید که شعار حکم الی لله ورد زبانشان بود.و خدشان هم نمی دانستند از علی (ع)چه می خواهند.
2- کجای عملکرد شورای نگهبان بد بود؟ از همان روزاول هم اعلام کرد اگر کسی اعتراضی دارد با مدرک ارائه کند حتی زمان اعتراض با اجازه رهبری 5روز افزایش یافت ولی موسوی و کروبی اعتراضی ارائه نکردند. حتی اعلام کردند 10 درصد صندوقهارا باز شماری میکنیم ولی اقایان باز هم قبول نکردند حتی برای اولین بار آمار ریز هر صندوق که تا قبل از ان حالت محرمانه داشت و فقط برای رهبری و چند تن از مسئولین رده بالا ارسال میشد ،منتشر شد خوب این تقلب در کجا بوده؟
3-علت راهپیمایی های اعتراضی طرفداران موسوی چه بود ؟جواب:انجام تقلب در اتتخابات.خوب مگر بررسی اشکالات در روند انتخابات راه حل قانونی نداشت که اقایان خواستند در کف خیابان مسائل را حل کنند.تازه به اعتراف اشخاصی چون محمد علی ابطحی و محمد عطریانفر تقلب *رمز *اشوب های پس از انتخابات بود .اولین حضور معترضین در خیابان ایا مجوزی داشت؟ توجه کنید:
الف-دلیل اعتراضات خیابانی یک دلیل دروغ بنام تقلب
ب-حضور در خیابان بدون مجوز مرجع قانونی صدور مجوز
خوب با این دو دلیل چرا نظام نباید با چنین تجمعاتی برخورد بکند . بالاتر از همه اینها مگر کشور رهبری نداشت که اگر بن بستی در قانون پیش امد (بر فرض محال هیچ راه حل قانونی برای مشکل انتخابات سال88که موسوی ادعا میکرد وجود نداشت)به رهبری رجوع کنیم تا ایشان با تدبیر خویش مشکل را حل میکردند.نه اینکه غیر قانونی به خیابان بیایند و نظام را در تنگنا بگذارند .این همان دلیلی است که میگویم موسوی ولایت پذیر نیست.
4-میگویید رهبری انتخابات را تایید کردند .خوب این یعنی چه ؟یعنی اینکه انتخابات سالم برگزار شد .پس چرا شما بعد از گذشت 22ماه از انتخابات هنوز میفرمایید درباره رای احمدی نزاد شبهه دارید. این هم دلیل عدم ولایت پذیری شما...
5- تسلیت رهبری به خاندان موسوی چه ربطی به ولایت پذیری او دارد. اولا این از بزرگواری رهبری است که حتی به مخالفان هم محبت میکنند .ثانیا ایشان برای فوت آقای منتظری هم پیام تسلیت فرستادند پس لابد آقای منتظری هم ولایت مدار و دوستدار رهبری بودند؟ حضرت علی(ع)وقتی که خلیفه سوم در محاصره مخالفانش قرار گرفت با زور شمشیر محاصره را میشکند وبرا ی خلیفه اب و غذا میبرد... تازه در جنگ جمل خون عثمان را از علی طلب کردند....پس لابد خلیفه طرفدار حضرت بود.
6-میفرمایید مهاجرانی ولایت پذیر است .لابد از سنخ ولایت پذیری موسوی. مصاحبه های مهاجرانی با BBCفارسی که ضدیتش با اصل ولایت فقیه اظهر من الشمس است لابد درباره دفاع از رهبری و نظام بوده است؟
7- گنجی منکر معصومیت ائمه و منکر وجود امام عصر (عج)چه نقاط مشترکی با موسوی دارد که طرفدار سینه چاک موسوی است و برایش تبلیغ میکند....
8-امادر مورد 25 بهمن 89.مگر احاد مردم در 22بهمن حمایتشان را از مردم منطقه اعلام نکردند. چرا موسوی 25 بهمن راکه برابربا 14 فوریه وروز ولنتاین است را برای حمایت از مردم مصر و تونس انتخاب کرد .چه نقاط مشترکی بین او و همه سایتها و شبکه ماهواره ای ضد انقلاب وجود دارد که همه ازاین حرکت در 25 بهمن حمایت کردند؟ چه نقاط مشترکی بین موسوی با سران آمریکا و انگلیس و اسرائیل و گروهک رجوی سلطنت طلبان و کمونیست هاوجود دارد که همه اینها چشم امیدشان به موسوی است؟چرا موسوی از حمایت های اینان اعلام انزجار نمیکند.................
دوست عزیز ولایت فوتبال نیست که یکروز تیممان برنده شد جمایتش کنیم و روز دیگر که ببازد تیم را هو کنیم. تاسف امروز من این است که بعضی ها به اندازه شمر نامرد هم مرد نیستند. وقتی از شمر درباره کاری که در گودی قتلگاه کرد سوال شد که آیا پشیمان است جواب داد که اگر حسین یکبار دیگر زنده شود و بخواهد جلو ی یزید بایستد باز هم اورا خواهم کشت....متاسفانه امروز برخی مثل اشعث در سریال مختار نامه یکروز با یزید هستند و یکروز با عبد الله زبیرو فردا روزی از ترس جان بی مقدار خویش با مختار بیعت میکنند و البت در پشت صحنه در حال دسیسه هستند جالب اینکه ترحم مختار به اینان بخاطر مصالح کشور به بی گناه بودن اشخاصی چون اشعث تعبیر شود.........
فدایی امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
سلامتی اقا سید صلوات...
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
با سلام
خطاب به رهبر فرزانه حضرت امام خامنه اي
حضرت اقا ما جوانان همانند فرزندان خميني كبير در دوران حيانشان پشت سر رهبر عزيزمان ايستاده ايم و كوچكترين ترديدي در عدالت و تدبير پدر پيرمان نداريم
اقا جان فرزندان خود را دعا كنيد تا از لغزشها و فتنه ها به دور باشند رهبر عزيزمان مهر شما در دلها قرار دارد بي ترديد همه شما را دوست دارندو فدايي عزيزشان هستند ، شهيد زنده زمان ما همچون باكري ها و همت ها پشت ولايت فقيهمان ايستاده ايم
کامران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
برادر عزیز جناب علوی
واقعا ممنون از مقاله بالا ایشااله همیشه موفق باشی. سرمون سوت کشید
وخیلی متاسفم که دیگه هیچ کس تو این دنیا خبر گذاری جمهوری اسلامی ایران رو جدی نمیگیره ..بسی جای خجالت..وتاسف
ممکنه یکی مسئولین قوه قضائیه را بیدار کنه