۲۴ آبان ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۷

شرط قبول استعفای میرتاج الدینی:اقلا شش ماه نگهش دارند

یکی از نمایندگان ناظر رای گیری که متوجه روشن بودن میکروفن هیات رئیسه نبود، به شوخی به سایر نمایندگان گفت: شرط قبول استعفای میرتاج الدینی این است که اقلا شش ماه نگهش دارند، این شرط ضمن عقد است!
کد خبر : ۸۷
پارسینه: در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در هنگامی که حجت الاسلام میرتاج الدینی در حال نطق استعفا از نمایندگی برای تصدی معاونت پارلمانی دولت بود و همزمان نیز آرای وزرای پیشنهادی نیرو، رفاه و آموزش و پرورش در جایگاه هیات رئیسه در حالش شمرده شدن بود، یکی از نمایندگان ناظر رای گیری که متوجه روشن بودن میکروفن هیات رئیسه نبود، به شوخی به سایر نمایندگان گفت: شرط قبول استعفای میرتاج الدینی این است که اقلا شش ماه نگهش دارند، این شرط ضمن عقد است!

اشاره این نماینده ظاهرا به عزل و نصب های تمام نشدنی وزیران و مقامات دولتی در دوران احمدی نژاد و آرزوی توفیق برای میرتاج الدینی برای درامان ماندن از این مسئله بود.

گفتنی است هنگام سخنرانی میرتاج الدینی، تعدادی از نمایندگان در مخالفت با استعفای وی، فریاد "دو، دو" سر می دادند که لاریجانی خطاب به این نمایندگان گفت: می دانستیم که با آقای میرتاج الدینی شوخی دارید، اما نه اینقدر!"