۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۳
سازه اي براي اسرائيلي ها

ميدان انقلاب در تسخير رژيم صهيونيستي + تصاوير

آنچه مردم در کمال ناباوری شاهد آن بودند، خود نمایی ستاره شش پر اسراییل در پوشش سازه مذکور است! سازه‌اي كه البته تصویر یک گل پنج پر در وسط آن دیده می‌شود. اما اين گل پنج‌پر در محاصره شش جهته‌ي مثلث‌‌هایی که در کنار هم چیده شده‌اند و در كنار هم صدها ستاره داوود پديد آورده‌اند كه کل سطح سازه میدان انقلاب! را پوشش داده‌اند.
کد خبر : ۸۲۹۷
"صراط" - از روزي كه كار تخريب ميدان انقلاب و مجسمه خروش ملت ايران آغاز شد، بسياري سوالي در ذهن داشتند كه قرار است با اين همه هزينه چه اتفاقي در اين ميدان بيافتد؟! ميداني كه براي ايرانيان خاطره انگیز و غرورآفرین و یادآور شکوه و عظمت این امت بوده و شور و خروش و غرور و غیرت مردم در آن به تصویر کشیده شده ‌است. میداني كه فقط براي تهرانی‌ها نبوده و متعلق است به همه ایرانیان. ميداني كه همیشه میعادگاه صحنه‌های باشکوه برای ملت بزرگ ايران بوده است.
به گزارش صراط کار ساخت میدان از یک سازه منحنی وار شروع شد که برخی نقل قولها براي دفاع از اين سازه مدعی بوده و هستند كه این فرم نماد هنر ایرانیان است. در حالي كه اين حرف ادعايي بيش نبوده و نیازمند مراجعه به فرهنگ معماری ایرانی و بررسی فرمهای بکار رفته در آن است تا میزان قرابت آنها را با فرم سازه مذکور مشخص نماید.
با اين همه سوالي كه در مقابل اين مدعيان موجود است اين است كه به راستی اگر عزیزان متولی، اینقدر نگران فرمهای اصیل ایرانی هستند چرا در مورد فرم هرمی مثلثی جدید مجلس شورای اسلامی نگران نیستند و آیا می‌شود پاسخ‌گوي اين موضوع باشند که این فرم در کجای فرهنگ معماری ما جا دارد؟!
فرمی که بسياري را به یاد هرمهای ماسونی می اندازد
با اين وجود اما اصل ماجرا از زماني آغاز شد که نماکاری و نازک کاری اين سازه  آغاز گردید. زیرا مفاهیم و نماد‌های اصلی آرام آرام خود را از نقشه‌های روی کاغذ به صحنه دیدگاه مردم و عرصه عمومی کشاندند؛ و آنچه مردم در کمال ناباوری شاهد آن بودند، خود نمایی ستاره شش پر اسراییل در پوشش سازه مذکور است! سازه‌اي كه البته تصویر یک گل پنج پر در وسط آن دیده می‌شود. اما اين گل پنج‌پر در محاصره شش جهته‌ي مثلث‌‌هایی که در کنار هم چیده شده‌اند و در كنار هم صدها ستاره داوود پديد آورده‌اند كه کل سطح سازه میدان انقلاب! را پوشش داده‌اند.
آنچه امروز در میدان انقلاب اسلامی به چشم می آید صدها ستاره شش پری است که در قلب پرچم نحس رژیم غاصب اسراییل جای گرفته است و برای صهیونیست‌ها دارای مفاهیم ویژه‌ای ‌است.

حال سوال اينجاست كه اين اتفاق به دلیل بی‌اطلاعی یا بی‌توجهی هنرمند طراح و مسؤلین مربوطه موضوع بوده ؟ كه به این آشکاری مورد غفلت واقع شده است يا در اين بين واقعا تعمدي وجود داشته است؟!
اتفاقي كه با کمال تاسف بعد از اجرایی شدن و صرف هزینه‌هایی گزاف از بیت المال صورت گرفته و اين روزها شاهد خودنمایی این نماد منحوس در مركز و قلب استراتژيك تهران بزرگ هستیم.
و سوال ديگري نيز كه مسئولين بايد پاسخگوي آن باشند اين است كه آیا علایم و نمادهای رایج در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما جوابگوی نیاز طراح در بر آوردن خواسته های طراحی اش نبوده است که وي را بر آن داشته از این نشانه استفاده کند!؟ ستاره هشت پري که در اکثر بناهای فرهنگی و اصیل ایرانی بکار رفته ایرانی‌تر و اسلامی‌تر است یا ستاره شش پر اسراييلي؟!






















لازم به يادآوري است كه مقام معظم رهبري در بياناتي كه در هفدهمين اجلاس سراسرى نماز در تاريخ۱۳۸۷/۰۸/۲۹ ارتباط با استفاده از نماد هابيان فرموده بودند به مسئولين متذكر اين موضوع شده بودند كه
"صهيونيستها هر نقطه‏ى دنيا كه خواستند يك ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ى داوود را سعى كردند يكجورى رويش تثبيت كنند. كار سياسى‏شان اينجورى است."






برگرفته از وبلاگ آنتي مثلثيزم
نظرات بینندگان
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۸۹
۳۳
۱۹
واقعا باید بررسی بشه تغییر نماد قبلی به دستور چه کسی صورت گرفته؟؟
واقعا این نماد جدید هیچ مفهومی نداره. طرح 6 پر هم داره
خشایار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۸۹
۴۶
۹۴
خیلی کج فکرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حضرتعالي كه راست فكريد بفرماييد اين نماد چه مفهومي دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظرم ساده لوحیه که فکر کنیم خیلی اتفاقی تصمیم به تغییر دکوراسیون میدان انقلاب گرفته شده و خیلی اتفاقی مثلث ها شش تا شش تا کنار هم قرار گرفتن و خیلی اتفاقی گل ها هم 5 پر شده و نماد پر مفهوم قبلی میدان انقلاب خیلی اتفاقی کنار گذاشته شده!!!!!!!!
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۶۰
۳۰
خیلی شما ها باهالید!!!
از هر چیزی یه سوژه می سازید....
( نچ نچ ) یکی از میدان های پایتخت کشور جمهوری اسلامی ایران نماد شیاطین استفاده کرده....
واقعا متاسفم....
جمع کنید بابا این سایت چرت رو ، معلومه همه ی اینا از کجا آب میخوره
......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چند كلمه هم از مادر عروس شنيديم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باید یاد بگیریم بی تفاوت نباشیم
تینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزیز ما باحالیم.. باهال نیستیم..
شما ام معلومه سوار الاغ داشتی نظر میدادی که نچ نچ راه انداختی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۱۴
۴۰
نمی دونم این آقا که کامنت گذاشته از یه روشنگری ساده چرا اینقدر عصبانی شده
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۱۲
۲۲
به گفته مسئول وقت در مورد اين نماد تلفيقي از ايران باستان وجديد مي باشد اما هر چقدر من توجه كردم چيزي نديدم واقعا" بايد به حال شهرداري تاسف خورد مخصوصا" آقاي قاليباف كه خود را يك انقلابي مي دونه بايد پيگيري شود و اگر نيتي در پشت پرده بوده مشخص شود .
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۳۲
۹
ستاره ای بدرخشید و سوژهء مجلس شد دل رمیدهء بسیجی را خار و خاشک شد !!!
سورنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۲۵
۹
روشنگري!!! دولت با قاليباف و شهرداري مشكل داره حالا مطبوعات و رسانه هاي وابسته به دولت ميان دنبال سوژه ميگردن كه به قاليباف و مجموعه اش گير بدن.
ديگه حالم داره ... از اينكه هركي ميخوان خراب كنن بهش بدون هيچ دليل و مدركي فقط به بهانه هاي واهي انگ جاسوسي و ارتباط با سازمانهاي صهيونيستي ميزنن خواهشا ديگه بس كنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سورنا جون راست ميگه ديگه اصلااين نماد كجاش صهيونيستيه؟ اصلا مگه چنين سازه اي در ميدان انقلاب هست؟ نه امكان نداره حتما شما تو خواب ديدين
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنظر من اصلا میدان انقلابی در کار نیست یکی ثابت کنه که در مرکز شهر تهران میدان انقلاب هست
هر که تونست ثابت کنه
هر که هم نتونست نباید این خبرا رو بیاره
فیلم و عکس هم چون از لحاظ حقوقی قابل قبول نیست نمی پذیریم
حوصله هم ندارم بیام اونجا ببینم میدون هست یا نه...
شما وظیفه تونه ثابت کنید
اینا همش بازیهای سیاسی هست
محمد
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۲۱
۱۱
دقت نظر شما تحصین برانگیز اما بهتر نیست تمام نیرو و تلاش و دقت نظر خود را صرف آبادانی ، اشتغال،پیشرفت ،ازدواج جوانان،توسعه علم و دانش و معرفت و دینداری و حل مشکلات معیشتی این ملت حزب ا.. کنیم.
اجرکم عندا...

محمدمهدي فخري مهابادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۶
۶
ما ايرانيها اينجوري هستيم .اگه اوني كه طرفدارشيم يك كاري انجام ميده خوبيهاشو به مردم ميگيم.اگه طرف تو جناح ديگه باشه و كاري انجام بده بديهاشو ميگيم.با نظر شما كه ميادين رو به افتضاح كشيدن موافقم و طرفدار نقد جدي اين مسئله هستم.ولي اينكه ميدان انقلاب شده نماد اسرائيل رو در درجه اول سايت محترم صراط نيوز به همه معرفي كرده.ما هيچ وقت گفته هامون سبك سنگين نميكنيم و آبروي مملكت رو در نظر نميگيريم.هدف جنگ رسانه ايست.درسته كه آقا دارند حرص ميخورند برا وحدت.ولي شما صراطيهاچون ذوب در ولايت هستيد بيشتر ميفهميد.
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۹
۶
طرح قبلی میدان فارق از اینکه زیبا بود، مفهوم نیز داشت.
اما طرح کنونی به نظر من واقعا بدشکل و بد قواره است.
خوشحال میشم اگر منظور معمار این سازه رابدونم!
اما به نظر من منظور این طرح این است که: "کره زمین در تسخیر ستاره داوود"
چون انحنای سازه به ذهن بیننده ظاهر کره زمین را متبادر میسازد و ستاره هایش ...

اگر من جای شهردار بودم ساده از کنار این قضیه نمی گذستم. چون این میدان استراتژیک ترین میدان ایران است.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۶
۲۰
ميدان آزادي تهران كاملا به شكل صليب طراحي شده است !!!

به تصوير هوايي آن نگاه كنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه ه ه ه ه ه ه ه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شراره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من توصیه میکنم یک مقدار دانشتان را بالا ببرید و بعد اظهار نظر کنید نماد میدان ازادی طرح هخامنشی است یک بار به موزه انجا بروید و اطلاعات طرح را ببینید
لازم نیست از بالا نگاه کنید
سید ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۹
۴
۳
در حرم امام هم من دیدم. من ازش عکس گرفتم شاء الله در اولین فرصت در
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۸۹
۳
۲۰
باید به مسولین بابت این همه شاهکار تبریک گفت !! از یک طرف باید کارهای سبزی ها رو تحمل کنیم از یک طرف هم کارهای جدید مسولین رو .
خدا آخر عاقبت این کشور رو به خیر کنه
کسانی که میگن این مسله اهمیتی نداره و الکی شلوغش می کنین هیچ یک از مسائل دینی و کشوری براشون اهمیت نداره .
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۸۹
۱۸
۱۳
شماها احمق تشریف دارین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جون سينا؟
تینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو خوبی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه خبر؟
محمد صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۸۹
۱۲
۹
به نام خداي كريم
عزيز من اين خبر درست باشه يا نباشه
شما فكر كن 20 سال از اين قضيه بگذره آخرش چي به دستمون مياد؟

سوژه سازي براي شكل و ضاهر اگه باشه اكثر فيلم هاي دوبله شركت هاي ايراني اعم از پسر جهنمي پر از نماد هاي شيطان پرستي است كه ميتونيد با يك نگاه ببينيد بهتره براي اونا سوژه سازي كنيم كه چرا اينطوري شد .

اگه اينطور باشه هر چيزي رو شبيه به اسرائيل كنيم شايد فردا هممون خواب كشور اسرائيل رو ديديم بعدش اومدن و دستگيرمون كردن به جرم خواب اسرائيلي
در ضمن نميشه براي هر نمادي سوژه درست كرد شما هم كه اين خبرو مثل چند تا سايت خبري همين طوري درج كردين
شاهد نظرات خوانندگان باشيد
به فكر اعمال خودمون باشيم
يا حق
عاطفه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نام خدایی که قوی تر از بمب اتم است
درسته که ما باید به فکر اعمال خودمون باشیم ولی به نظر من باید مواظب باشیم این ها رو اعمال ما تاثیر منفی نذاره اگه این طرح پیاده شد در طراحی یه میدون پس چه بهتر میتونه ذهن تو جوونو منحرف کنه
تینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم دقیقا بحث اینه که این اتفاقا چرا تز ایران می افته؟! من دسم به یکی از میدون اصلی کشور می رسه نه به کارگردانای hollYwoOd!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۸۹
۱۲
۵
بنابراین چون آقای قالیباف یهودی است د،ور بعدی نباید با دوستان احمدی نژاد رقابت بکند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خداییش نباید شهردار یک کلان شهر رو در این مورد تنها مقصر دونست و این حرفا رو زد
در این حد میشه گفت: که دستور بدن به این مسئله رسیدگی بشه
hosein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۸۹
۱۲
۶
این همه مسئله مهم تواین مملکت !جدی این تشابه یعنی انقدر مهمه !
من که فکر نمی کنم
سعید
|
FRANCE
|
۲۰:۴۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۸۹
۱۹
۲
"آنچه مردم در کمال ناباوری شاهد آن بودند"....

مردم؟!!! :)) والا مردم که هیچ تعجبی نکردن!
هموطنی از المان
|
GERMANY
|
۲۲:۴۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۸۹
۸
۷
با سلام از حسن دقت شما ممنونم ونکته ی مهمتر از ان ارم مرکز پروهش مجلس است که خیلی مشکوک است و من نمیدانستم از چه طریقی باید پیگیری کرد بخصوص با مسایلی که گهگاه از مجلس سر میزند ومرتب شبهه ایجاد اختلاف بادولت زحمتکش مردمی میکند.پیگیری را تمنا دارم
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۸۹
۱۰
۳
مشکل تنها میدان انقلاب نیست جدیدا در اماکن مذهبی هم مشابه موضوع میدان انقلاب دیده می شود
هدایت اشتری لرکی
|
FRANCE
|
۰۰:۱۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۸۹
۵
۴
اصولا تبلیغات تابع یک سری اصول و پیش فرض است. با عرض معذرت از کاربران محترم در خصوص این کشف که جنبه تبلیغات هم داردمن ناچار هستم ابتدا چند ترم فرانسوی را توضیح دهم . Publicité یعنی تبلیغ یک جنس یا یک مارک تجارتی یا آدرس یک جریان- Publicité باید سه پارامتر اصلی را داشته باشد اول Image یعنی تصویر - دوم Message یعنی پیام و سومی هم Signature یعنی امضا. گاهی یک علامت فقط شکل است که پیام را میرساند و نشان میدهدد که امضای چه تشکیلات یا چه جریانی انرا اتیید کرده است. مانند صلیب شکسته نازی ها یا همین ستاره شش پر رژیم اشغالگر. من وارد این مبحث که بسیار غنی و مفصل است نمی شوم فقط به اختصار عرض میکنم که کشف این نقش مخفی هم میتواند یک پیام باشد چون امضای ان متعلق به رژیم اشغالگر است که بطرز ماهرانه ای جا انداخته شد که در این صورت باید آمر وعامل اجرای ان شناسایی شود یا فرض براین است که این اتفاق تابع قانون حادثه یا Hasard بوده که در اشکال ریاضی-مهندسی اجتناب پذیر است . من از همه عزیزان استدعا میکنم تا قبل از روشن نشدن حقیقت منتظر پاسخ مسئولان محترم ذیربط باشیم. خدا صابران را دوست دارد. 
حامد
|
TURKEY
|
۰۴:۵۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۸۹
۱۶
۶
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
خیلی جوکید الله وکیلی
رضا عليزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۸۹
۵
۷
متاسفانه از اين اشتباهات (كه اگر نگوييم عمدي است!؟) در مكانهاي مهمتري نيز اتفاق افتاده است .به طور مثال از اين ستاره داوود شش پر كه نماد صهيونيسم و رژيم جنايتكار صهيونيستي است.در كاشيكاري دارالسياده حرم مطهر حضرت ثامن الائمه امام رضا (ع ) نيز استفاده شده كه مي بايست به دقت نظر جناب واعظ طبسي (از همراهان و ياران هميشگي هاشمي) آفرين گفت!؟
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۸۹
۱۱
۶
خیلی شلوغش نکنید، هرکسی از ظن خود شد یار من . میشه اشکال هندسی دیگری هم از این تصاویر استخراج کرد. بنظرمسائل مهمتری داریم که باید بهش بپردازیم . مگر نشان ستاره فقط دراختیار رژیم صهیونیستی دیگه هیچ کس و هیچ جا حق استفاده نداره. بهتره فکر هامون رو پالایش کنیم و برای امور مهمتری استفاده کنیم
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۸۹
۹
۶
اين يك نماد اسلامي است كه در معماري اسلامي-ايراني هم بكار رفته كاشكي قبل از درج خبر سري به مسجد جمعه اصفهان ميزديد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موافقم از یک نماد کاملا سنتی وایرانی ستاره یهود می سازن
علی مرادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۸۹
۶
۶
اصلا مگه رژیم عوض شده بود که آقایون بخودشون اجازه دادند که سازه ای که تصویر حضرت امام روی اون بود خراب کنند؟!
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۸۹
۲
۲
و جال تر از همه اینکه به قول سردار باقرزاده شهرداری تهران هیچ همکاری برای نصب نماد شهدای گمانام در تهران و نماد9 دی نداشته است
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۸۹
۸
۵
خدایش مغزتون خرابه
روانتونم پاکه !!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باز جاي شكرش باقيه كه روان ما پاكه . روان خودتو ديدي؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۰۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۸۹
۶
۵
واقعا که : آخه کی چی ؟ این همه مسائل مهم ! اونوقت.......!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
واسه همين ناداني هاست كه فراماسونا بهتون مي گن: ببعي
1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۸۹
۸
۳
خانه از پایبست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است
مم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۸۹
۷
۴
واقعا که مشخص است یک سایت متحجر می باشید. و دنبال خراب کردن این و اون هستید.خوب عوضش پول حلال می گیرید.اجر شما با آقا
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۸۹
۴
۴
بابا واقعا که ... !!! یه خورده نیمه پر لیوان رو ببیند نه آقای قالیباف یهودی است نه مدیران شهرداری . این با آبروی مسئولین به دلایل سیاسی بازی نکنید . برای همه کسانی که این طرز فکر غلط رو در مورد طرح معماری فوق دارند واقعا متاسفانم .
مالک
|
CANADA
|
۱۲:۱۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۸۹
۴
۶
شماها نابغه اید!!!
mohamad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۸۹
۷
۳
کفن پوشان کجایید که انقلاب از دست رفت...
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اما هنوز هم خدا با ماست
...
|
UNITED STATES
|
۱۶:۴۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۸۹
۴
۳
واقعا باید احسنت گفت به هوش شما.
اميزممد
|
UNITED STATES
|
۱۶:۵۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۸۹
۴
۸
خدايي وقتي بخواهيد کسي را خراب کنيد.ديگه هيچي براتون مهم نيست.پاروي همه چي ميزاريد.شرف انسانيت مردانگي مروت شما شاگردان امثال الله کرم ومصباح يزدي وجنتي هستيد بيش از اين ازتان توقعي نيست.
بچه فردوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۸۹
۵
۴
فقط سلام و به ناتم خداوند رحمان ورحیم؛ الله وکیلی همه مون سرکاریم....!!!
lsglhk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۸۹
۶
۶
]چقدر قشنگه تا بسوزه اونجاتون
جواد از بندرعباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۸۹
۵
۲
تشکر از دقت نظرتان
برای آن دسته از آنهایی نمی خواهند بادقت بنگرند بگویم که حداقل اش و در خوش بینانه ترین حالت این است که شما بفرمایید این نمادبه نام میدان انقلاب نزدیک تر است یا نماد قبلی؟
انصافاٌ شما خود قضاوت کنید
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۸۹
۲
۱
واقعا به حال اینا باید تاسف خورد متاسفم
سپهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۸۹
۴
۲
بجای انتقاد تیتر بهتری انتخاب میکردید

ستاره یهود در تهران رونمایی کرد
یا
ستاره یهود از انقلاب شروع کرد
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۴
۴
این افراد بی بصیرتی که این نظرات مغرضانه رو دادن باید ازشون پرسید آدمهای نادان جنگ نرم همین است از اینجا شروع میشه و به همون مشکلاتی که به قول شما در جامعه وجود دارد ختم میشه خدا بهتون عقل سالم بده
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۱
۱۱
من خاک میریزم تو سر هموطنان عزیز تهرانی که میزارن شهرشون اینجوری باشه
aa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۸۹
۳
۱
طبق همان معادلات خودتان
میدان با طرحش+ انقلاب اسمش= خودتان قضاوت کنید
hamidreza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۸۹
۴
۴
آقایان محترم اگر به این نشانه ها بخواهید گیر بدهید باید به خیلی جاها سر بزنید به کلیه بناهای اسلامی دوران گذشته درمساجد و کاخها و کوشکها و .... و یا خیلی از مساجد امروزی که پنجره ها و نورگیرهای آن یا این نماد را دارند یا نما صلیب را دارند.
کمی فکر کنید!!!!!!!!!!!!!!
aram
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۸۹
۴
۵
من از سیاست سر در نمیارم...ولی برام اینش جالب بود که،چون من تو ایران نیستم وتهران و4ساله که تهران وخیابونا ومیدونا رو ندیدم برام جالب بود که این میدان شکلش تغییر کرده..در ضمن با اینکه مذهبی هم نیستم باید بگم که حضرت داوود هم پیامبری هست که نامش در قران اومده..بهتر نیست ازش با احترام یاد بشه..
lمجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۸۹
۴
۵
این خیال پردازی زاییده یک ذهن بیمار و مشوش است بهتر نیست این همه دقت را صرف اصلاح امور کشورمان کنیم و اینقدر با تیز بینی بیمار گونه سنگ جلوی پای مسولین خدوم دولت و شهرداری نیاندازیم؟!
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۸۹
۵
۳
مطمئنا منظور طراح اثر ستاره داوود نبوده...
ولی واقعا منظور شهرداری زیباسازی بوده؟
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۸۹
۸
۲
اولا ميخواستم به اون كسي كه گفته من خاك ميريزم تو سر هموطناي تهراني بگم كه اون خاكو بريز تو سر خودت، جمع كنيد كاسه كوستونو ملت نون شب ندارن بخورن اونوقت يه عده آدم الاف دنبال سو‍‍ژه اند براي خودتون متآسف باشيد كه به جاي رسيدن به دردو رنج مردم دنبال منافع خودتونيد واي بر شما چي ميخوايد جواب بديد
رضا
|
UNITED KINGDOM
|
۰۶:۲۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۸۹
۴
۴
..... تو .... ...... و ......... با این استدلالاتون.
مریم اسداللهی
|
UNITED STATES
|
۱۵:۵۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۸۹
۵
۳
با اینکه این ستاره فقط مخصوص صهیونها نیست اصلاً فرض بگیر نقش اسرائیل باشد
وقتی خود انقلاب کار صهیونیست ها ست؛ حالا نقش میدان هم یادآور صهیونیست ها باشد. والا!
در ضمن تصدقت بشوم، ستاره داوود با شیطان پرستی فرق دارد هر گردی گردو نیست
بیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۰۴ مهر ۱۳۸۹
۵
۷
از مسئولین سايت خواهش میکنیم بعضی نظرات ابلهانه رو رو سایت نذارید. از مطلب خوبتون ممنون
م.ع.ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۰۶ مهر ۱۳۸۹
۰
۷
حماقت حماقت حماقت و از همه بیشتر حماقت ....
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۲ مهر ۱۳۸۹
۲
۳
ما داریم خوب جایی میریم
من به اینده کشورم امیدوارم
جای این پریدنها به هم دلاتونو صاف کنید


آی اونایی که دم از دل پاک میزنید دلاتونو بیارید
ارسلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۲۰ مهر ۱۳۸۹
۶
۰
به ذقت نظرتون آفرین میگم.و به حسن صلیقه مسولین شهرداری
..
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۰۳ آذر ۱۳۸۹
۴
۴
قضيه ي كوكاكولاست ديگه ؟!!
يه بچه اي از استادش در مورد يه شعر سوال مي كنه ، استاد هم با آب و تاب براش توضيح ميده . از قضا خود شاعر داشته رد مي شده . بر ميگرده به معلم ميگه " وقتي من شعر رو ميگفتم خودمبه اين چيزا توجه نكرده بودم "

حالا قضيه ي شماست ! باور كن طرف اصلن تو تصورش هم نبوده !

خود شما بيشتر به صهيونيست ها قدرت ميديد . يه جوري مي خوايد نفوذشون رو به خودشون هم اثبات كنيد !!!!
اسماعیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۳۸۹
۳
۳
از دوستان خواهش میکنم موضوع فراماسونری ودجال را مطالعه کنن یا سی دی تصویری اون رو که موسسه موعود منتشر کرده ببینن حقایق خوب وجالبی رو اشکار کردن
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۲۳ آذر ۱۳۸۹
۵
۴
واقعا که !!!!
مملکت ما سر تا پاش تو مشکله ، آقایون تو توهم اسرائیلند.
دشمنای اصلی مردم ما گرانی و بیکاری و تورم و مسکن و ازدواجه.اگه راست میگید اینا رو درست کنید
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشتباه نکنید!دشمن همه ما شیطانه!
یاسین
|
UNITED STATES
|
۱۴:۳۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۸۹
۶
۲
دوست عزیز این طرح یکی از عناصر گرافیک اسلیمی به شمار میره، درسته اسرائیل از این طرح استفاده می کنه ولی قبل از اسرائیل، این زرح معروف به ستاره داود(ع)، صدها سال در معماری ایرانی و اسلامی استفاده می شده. رجوع کنید به حرم حضرت عبدالعظیم و دههای بنای تاریخی و مساجد در سراسر ایران و جهان اسلام. یا علی.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۷
۲
دعوا نكنيد شهردار بعدي از مربع استفاده مي كنه بعد از اون هم شايد از دايره استفاده بشه و بعد از اون هم از مستطيل اميد وارم كار به مخروط نكشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹
۳
۱
با سلام ما خودمون هستيم و هر جيزيرو كه بخواهيم ميتونيم داشته باشيم يه نماد كه سهل........................ مهم اينه كه ما از همه اينا اصيل تر هستيم.
داش ممود
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۲
واقعا براي مسيولين اين نظام متاسفم که نماد کشور دشمنمونو ميذارن وسط يکي از بزرگترين ميدانهاي پايتخت
کیانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱
من دانشجوی شهرسازی هستم وقتی کسی درباره این میدان حرف زد استادمون به شدت باهاش برخورد کرد و گفت این مزخرفاتو جایی مطرح نکن یادم باشه جواب منتقی تری ازش بخوام
نادان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۳
واقعا خیلی دلقکید انقدر که از حد تصور یه آدم خارجه تو میدون انقلاب میرید ستاره داوود پیدا میکنید که بگید قالیباف بده اصلا قالیباف دخخخخخخخببببد خییلی اسراییلی شما به من بگو بعد این چند سال که کنار رییس جمهمر نشستی و با رمالی و جنگیری مملکتو به گند کشیدی چی کار واسه ما کردی آقای دقیق و مکتب دار ایران و .................با تشکر از دقت بی همتایتان در کشف ستاره ی داوود در هر جایی که حتی به زحن خود صهیونیست ها هم نمیرسه..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۵
۲
هموطنان باکلاس که آنقدر ذهنتان به مشکلات عدیده این مملکت مشغول است که تا نوک دماغتان را بیشتر نمی بینید وقتی یهودیها روز جشن ایرانی کشان در تلاویو برگزار می کنند وقتی یهودیها آمریکارا با آن همه کب کبه روی ناخن کوچکشان میچرخانند چقدر خام و ناپخته اید که خیال می کنید در ارکان مملکت ما نفوذ نکرده اند بروید اندر ابزار جنگ نرم یک تحقیقی بکنید شاید قبل از فتنه های بعدی از خواب گران غفلت بیدار شوید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۴
۲
اسرائیل نه تنها تو ایران بلکه تو خیلی کشورهای دیگه نمادهش رو بکار میگیره ... تا جایی که من شنیدم یه جور درگیر کردن ضمیر نا خودآگاهه ... حتی تو کارتونهای والت دیزنی هم این کار و انجام میده ... حالا این تا چه حد صحت داره من نمیدونم ولی بی خود نیست که نبض همه چیز و در دست گرفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
جیگرتو
اميد
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۴
۳
يادمه يه موقعي وقتي دانش آموز بودم ميگفتن كتاني ها رو ميگيرن چون كفش الله نوشته شده!!!
دوستان... قدرت تخيل انسان اونقدر زياد هست كه بتونه از هر چيزي شكل مثبت و منفي برداشت كنه
همونطور كه هاله نور و اين چيزا رو ميبينه!!!
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۲
۶
ایتقدر دلم واسه آقای خاتمی تنگ شده که نگو
ان شاالله یه روز دوباره برگرده راس قدرت و ما جوونا دوباره به داشتنش افتخار کنیم
جوون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سید گرامی:یکی از اقوام نزدیک آقای خاتمی در اخبار اعلام کرد که ما در پیشبرد هدفممون به سمت ایران سکولاریته تا نصف راه رو رفته بودیم اما"""متاسفانه"""موفق نشدیم.بازم بگید..............................
معینی فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰
۳
۱
سلام
این همه بدبینی و کج اندیشی کشورو به نابودی میکشه
کشورو تاراج کردن شما به فکر چی هستید
اوج کوته فکری ؟؟؟؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰
۵
۰
اقا حالا که فهمیدیم دست صهیونیستا تو ساخت میدون تو کاره حالا مسئولین ما چرا خرابش نمی کنند.اگه نکنند معلوم میشه خودشونم با اونا دستشون تو یک کاسست!!!
هنرمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
سلام و عرض احترام به همه دوستان . نظرات همه برایم محترم است .اما 35 سال فعالیت در زمینه ی طراحی شهری و هنرهای تجسمی و سفرهای متعدد به اقصی نقاط جهان وهمچنین تدریس در دانشگاههای مختلف موجب شد نظر خود را دراین ارتباط بیان کنم:نخست اینکه المان قبلی که توسط یکی از هنرمندان به اصطلاح انقلابی طراحی وساخته شده بود یک اشتباه بزرگ و یک کچ سلیقکی تمام عیار. چه به لحاظ طراحی و اجرا چه به لحاظ مقیاس.و بدتر از همه اینکه هیچ بهره ای از زیبایی نبرده بود . که البته با کمال تاسف دوباره با هیبتی زشت تر به جایگاه خود (البته با کمی جابجایی ) بازگشت.
دوم اینکه طرح حاضر نیز فارغ از هر گونه تفسیر و تعبیر ، فاقد ارزشهای بصری ،هنری و فنی است؛که توسط شخصی که در جامعه ی هنری هیچ مقبولیت وشهرتی ندارد ؛و اصولا در این حوزه گمنام است با ارتباطات خاص و با نفوذ در زیبا سازی و دهها ماجرای دیگر ! پروژه حاضر را با استفاده از المانهای یکی از نقاش های مطرح کشور طراحی و اجرا کرده است .و چند صد میلیونی تومانی به جیب زده است.
حال سوال اینجاست آقای قالیباف و سایر مسئولین زیبا سازی چه اصراری داشتند پروژه ی با اهمیت میدان انقلاب را به فردی بسپارند که نه سوابق هنری درخشانی دارد و نه اصلا کار اجرایی کرده است. و آیا اصولا مشاوران آقای قالیباف چه کسانی هستند و اینکه مدیران زیبا سازی چه کسانی هستند ؟ وچرا با دانشگاهیان . اساتید فن همکاری نمی کنند؟ و دهها سوال بی پاسخ! آخرین کلام طرح کنونی میدان انقلاب نه تنها ارزش هنری ندارد که مسائل فنی آن هم مشکوک ونامطمئن است.
فضول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۰
۴
۰
دوستان مثل اینکه طراح و مجری این پروژه میدان انقلاب رو نمی شناسید!اگه بخواهید من می تونم معرفی اش بکنم!!! اگه دوست داشتید پیام بذارید!!! یارو اصلا این کاره نیست!!!
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منتظریم!
امیروف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۰
۵
۰
بیخیال بابا مسخرشو در اوردین هی نماد هی شکل
.............. گویی دیگه تا چه حد اخه اااااااااااه
جبهه هنرهای زیبا-شورای عالی بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
باسمه تعالی شانه
با سلام،احترام و آرزوی توفیق
چند پبش نه، بلکه چندین سال پیش تذکراتی را به عزیزان مسئول فرهنگی کشور داده می شد .
از ما گفتن و از آنها نشنیدن بود.
وقتی بعضی از معاندین در قالبهای فرهنگی میدان زیبا و انقلابی انقلاب را تخریب کردند ما صدایمان در آمد و آنها گفتند مگر چه شده است.
باید بگوئیم حالا بیائید و جمع و جورش کنید
آخر چرا اینقدر با احساسات این مردم متدین و انقلابی بازی می کنید مگر آن نماد انقلاب چه کم داشت که عوضش کردید.
یا مگر در پارکها نماد دیگری نسیت که از نماد یک گروه بسیار ضد اخلاقی در هند و تایلند استفاده می کنید.
چرا باید در مقابل حرم امام رضا ع و حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی و یا حضرت معصومه ع نمادهایی از شیطان پرستان یافت شود .
تا بدانجا پیش رفته اند که حتی نوشتن اسامی ائمه اطهار ع و اسماء اللهی بر روی سنگ قبرها هم عادی شده است و دریغ از جلوگیری مسئولین اوقاف و فرهنگی جامعه.
آخر چرا چرا چرا .....

جبهه هنرهای زیبا
شورای عالی بصیرت
جبهه هنرهای زیبا - شورای عالی بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۲
باسمه تعالی شانه
با سلام،احترام و آرزوی توفیق
ضمن تشکر از پیگیریهای به عمل آمده توسط دوستان حزب اللهی،
باید عرض کنیم که ما هم در ابتدای امر که متاسفانه تخریف این یادگار انقلاب شروع شد ما بارها صدایمان در آمد که این کار غیر از عناد و مغرضانه چیز دیگری نیست اما صد تاسف که گوش شنوایی نبود و ما هم صدایمان بیشتر از به جایی نرسید حالا باز هم دیر نشده است و می توان ماهی را دوباره و تازه صید کرد.
یقینا همانطور که دوستان حزب الله فرمودند این تخریف و این نوع حتما و یقینا با قصد و غرض صورت گرفته است و بطور جد قابل پیگیری از مسئولین امر و مسئولین طرح می باشد و باید پاسخگوی خون پاک و مقدس شهدا باشند و بسی جای تاسف است از شورای شهری که داعیه ولایتمداری و شهدایی دارد.
با تجربه ای که ما داریم باور کنید که در پارک ها و میادین و بعضی از نقاط کشور نمادهایی در حال ساخت و ساز است که بوی شیطان پرستی،بوی شرک،بوی بت پرستی،بوی معابد هندو،بوی ...
در صورت نیاز با سند ذکر خواهد شد هر چند که بارها و بارها نوشته ایم و گفته ایم.

پروردگارا ما را شرمنده شهدا،امامین خمینی و خامنه ای و انقلاب عزیزمان مفرما

جبهه هنرهای زیبا
شورای عالی بصیرت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۳
خیلی سخت میگیرین. یه طرحی زده دیگه طراح
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
سلام اين پيام رو من در تاريخ 3 آذر 1390 به شما ميدم اگه دور ميدان رو بيشتر دقت كنيد ابليسك هاي كوچيك ميبينيد كه توسط زنجير به يك ديگ متصل شدند و دور تا دور ميدون رو گرفتند ممنون ميشم پيگيري بشه
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
سلام
این نقش رو ما توی خیلی جاها تو ایران داریم و خیلی از این بناها مربوط به قبل از تشکیل این رژیم منفوره .هنوز اونقدرا بذرگ نشدن که بخوان همچین غلطی بکنن . شما هم اینقدر گندسون نکونین .
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
وقتی که در همه حوزه ها سیاسی کاری و نه سیاست ورزی تعیین کننده شود، حرف های غیر کارشناسی رواج می یابد. این بحث ها از آن دست بحث ها است. دوستان اگر به سابقه ستاره 6 پر در هنر اسلیمی که اسلامی است مراجعه کنند دیگر این همه حرف های عجیب و قریب سرهم نمی کنند.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
وقتی که در همه حوزه ها سیاسی کاری و نه سیاست ورزی تعیین کننده شود، حرف های غیر کارشناسی رواج می یابد. این بحث ها از آن دست بحث ها است. دوستان اگر به سابقه ستاره 6 پر در هنر اسلیمی که اسلامی است مراجعه کنند دیگر این همه حرف های عجیب و قریب سرهم نمی کنند.
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
فمنيستا همه جا هستن تو صدا و سيما هم رخنه كردن بايد چاره اي كرد تا دست شيطان قطع شه اهخ بعضيا روشن فكرن ميگن هركس بدن بخوره بخوابه بعد تمامه از لحاظه جنسي هم تامين بشه در كل رفاه داشته باشه خوبه اما نخير خوشبختي جاي ديگست چشماتونو باز كنيد ميبينيد چطور همه جاي زندگيت رخنه كردن
عاطفه
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۰۰:۲۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۲
سلام
واقعا دستتون درد نکنه
این جور نمادا کم نیست تو ایران
باید همشون جمع بشن
به نظر من باید ایران و مردم کمی تو این مسائل بروز بشن و متوجه بشن که آمریکا وصهیونیست برای ما مسلمونا چه نقشه ها که نکشیدن
حالا ببینم خرابش میکنن؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۵
بابا ............... شما توکجا زندگی می کنید. دیوانه ها مردم و مشکلات مردم را ببینید.تنگ نظری بسه .اگه این طوری باشه همه جا را خراب باید کرد
خودم
|
UNITED STATES
|
۱۹:۱۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۲
آقای محترمی که اینقدر خوب بلدی مو رو از ماست بکشی بیرون! توجه مبارکتونو جلب میکنم به بسیاری از گره چینی های هنر اسلامی که همگی دارای فلسفه عمیقی از معنویت و نظام فوق آگاهانه ی هستی و آفرینش است و در آن بسیاری از نقوشی که معروف به ستاره داوود شده اند یا نشان نازی های هیتلری در قلب این نقوش نقش بسته اند ، ولی چشمان بی بصیرت شما اهالی ظاهر بین و متحجر بجای خود سازی و آگاهی یابی از حقیقت عالم ، یا در توهم توطئه بسر می برید یا در تدارک توطئه!!! بیشتر مطالعه کنید و آقای ................ و ایادی ......تر از خودشم حقشونه که فریب چندتا جوجه هنری بی مغزو خوردن و از حول حلیم افتادن تو دیگ امسال تو ............ که خوب همشون بزنی.......
divane
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۵۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰
۳
۲۱۲
Ajab Sabri khoda darad.
Irani
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۵۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰
۴
۱
امام زمان کجایی که ببینی چطوری مملکته اسلامی را که برای شما آماده کردیم دارن خراب میکنن، ق.............. خدا ازت نگذره
معمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰
۲
۲
گناه این شکل زیبا و پرکاربرد در معماری اینه که رو پرچم اسزائیله ؟
وقعا که ...
دیوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
سلام همه نظراتون رو خوندم.خیر سرمون ماها بچه مسلمونیم به هرحال کار از محکم کاری که عیب نمیکنه .شماهایی که به سادگی از کنار همچین مسایلی ای عبور میکنین بدونین اون یهودیهای صهیونیست که اون ور دنیا نشستنو دارن برای ما نقشه های نما گرایی میکشن اتفاقا دنبال آدمهای ساده ای مثل شمان که به سادگی از کنار همچین مسایلی گذر کنن و همه تقصیرها رو گردن این حزب و اون حزب بندازن.توروخدا یه ذره به خودمون بیاییم.
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
سلام
از اینکه به این نکات توجه می کنید جای خوشحالیه،بعضیا فکر می کنن این چیزا مهم نیس ولی در واقع این هم بخشی از همه چیزه و قطره قطره س که همه چی جمع میشه .بعضیا هم که میگن این طرح ستاره شش پر از قدیم رو خیلی از بناها بوده دزست می گن ولی عزیزان توجه کنید که بنا به اینکه در چه زمان و دوره ای هستیم ممکنه مفاهیم تغییر کرده باشند و به معنای یک پیغام جدید باشند.مگر نه اینکه تا سه سال پیش اگه بند سبز دور مچ دستت می بستی یه مفهوم خاص داشت شاید مثلا یه نذر، ولی الان چی ؟ الان رساننده ی یک مفهوم دیگه اس! یک پیغام دیگه میده. اشکال این سایت اینه که بجای گفتن ستاره 6 پر، هی گفته ستاره داوود.این خودش داستان داره که گفتنش اینجا نمی گنجه.فیلم های استاد رائفی پور رو ببینید. اینقد غرض ورزی نداشته باشید.چند تا کتاب بخونید چندتا فیلم ببینید سرتون و عین کبک کردین تو برف...
فیلم مستند ظهور گروه نورگا و ارکنار رو ببینین
پروژه بیداری اندیشه.سایت خودشون هم :
wakeupproject.com هست.اگر اشتباه نکنم.
راستی ساختمون مجلس که دیکه آخرشه. توش رفتین؟ حتی لامپهای تزئینیش هم هرمی شکله!هر بچه ای می فهمه.
موفق باشید.
pinoq
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
تصویر ماهواره ای اون مثل یه چشم که نماد دجال
هاشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۲
يكبار و فقط يكبار درست برخورد شود اين طور دلقك بازي ها براي هميشه تمام ميشود .
اریو برزن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
ارزم اینه که شهید نبرد اخر زمان باشم با این موجودات فرا ماسونر...همیشه به بچه های حفاظت اطلاعات افتخار میکردم که بارها وبارها پوض این انسان نماهارو به خاک مالیدن....پس کجهیین سربازای امام زمان دل اقا قرص به شما....بگیرید جولوی این شیاطینو
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۳
۱
خیلی ..........ید که پول بیت المال رو این توری کردید این کارشما واین از دست دادن پولها عاقبت بدی دارد که از اون ستاره تخیلی بیشتر خانمان سوز میشود
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۱۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
اولا اینکه لازم به توضیح است که این ستاره نحس داوود نیست بلکه نشان سپر حضرت سلیمان هست و هیچ ربطی به حضرت داوود نداره.
دوما این ستاره تشکیل شده از دو تا مثلث که در تمام معماری های ایران باستان و خیلی از کشورهای دیگه وجود داشته و این یه تشابه غیر عمد هستش و ربطی به یهودیان نداره مگه ریاضیات مال قوم یهوده؟؟؟
سوما که مهمتر از همه اینهاست وجود این نقش در میدان انقلاب یا فرودگاه مهراباد یاهر کجای دیگه بودن یا نبودنش به وضع مملکت ما چه کمکی میکنه؟ یعنی اگه میدان خراب بشه جوونای ما سرکار میرن؟؟؟ مشکلاتشون حل میشه؟؟؟ اونایی که زیر خط فقرن پولدار میشن؟؟؟ اگه کسی بیاد و این تعهد رو بده که مشکل مملک ایران و مردمانش با از بین رفتن این میدان حل میشه من شخصا قسم میخورم خودم بیل و کلنگ بدست تمام میدان رو خراب کنم ... والسلام
اا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۳
۱
این پولی که صرف ساخت مجدد که نه، سه جدد میدان انقلاب میشه از جیب من و امثال من میره ........... من که را ضی نیستم جنابان نماز گذارانی که دستور یه همچین کاری رو به شهردار میدن نماز شون مطمئن باشین قبول نیست حق الناس من که از حقم نمی گذرم.
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۳
واقعا برای این معمار متاسفام ولی من خودم در نمای دیوارهای دستشویی های طبقه پایین ........... این ستاره ها رو دیدم.لعنت به اسراییل مرگ بر صهیونیسم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
سلام
اصلاً چيزي بنام بيت المال هست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۵۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱
۳
باتشكر ازدقت وحساسيت به ارزشهاي انقلاب اسلامي
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۳
۱
هیهات !!!!!!!!!! کاروان رفت ما هنوز در خواب خیال ....
ظ ر
|
FRANCE
|
۱۶:۵۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۴
۱
بيخيال بابا گند همچي رو در اوردين ديگه اين يك شكل هندسي به اسرائيل چيكار داره ... كلا مخ مردم ايران تو همين چيزا تعطيل شده
مقاوم
|
FRANCE
1-جنابعالی که گندش رو در نیاوردین,آیا همین میدون رو از بالا نگاهه کردین؟
2-اگر مخ مردم ایران تعطیل بود,این همه موشک و ماهواره و تسلیحات نظامی و... نمی ساختن.
23-کل دنیا قبول دارن که ایرانی ها از مخ هم بالاترند. "دانش اگر در ثریا هم باشد,مردانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت.پیامبر اکرم(ص)
sadegh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
خیلی بیکارین
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
به نام خدا
سلام و درود بر محمد و ال محمد(ص)
فقط باید دعا کرد هر چی زود تر مولا و سرورمون اقا امام زمان تشریف بیارن تا در رکاب مهدی زهرا(ص) ریشه دستگاه فراماسونو از جا بکنیم. یا حسین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱
۲
دوستان عزیز لطفا بدبین نباشید
بابا یه هنر معماری هست
دست بناش درد نکنه
وقتی هم که یه نفر یه کار خوب میکنه به فراماسونری ربطش ندین
بابا عکاس عکس رو جوری انداخته که شما اینجور برداشت کنین
طبیعی است که چند تا مثلث کنار هم بیافته میشه نماد پرم اسرائیل
چه ربطی به فراماسون و اسرائیل داره؟؟
hoda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۲
من تاحالا این میدان روندیدم ولی میدونم ساخت این میدان خواسته یا ناخواسته به نفع شیطان پرستان شده باید پیگیری بشه تا این میدان مکان افتخار ایرانی ومسلمونها بشه
hoda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
من تاحالا این میدان روندیدم ولی میدونم ساخت این میدان خواسته یا ناخواسته به نفع شیطان پرستان شده باید پیگیری بشه تا این میدان مکان افتخار ایرانی ومسلمونها بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
یکی به آقای چمران و شورای شهری ها و قالیباف و اطرافیانش و .... بگه اسم این میدان رو بعد از دو سه سال چرا نصب نمی کنید ؟ ؟؟؟
سید طباطبایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
ای مردم شریف س ایران
خاطر نشان کنم که کمی فکر کنید
مگر موجودیت اسراییل چقدره ؟
انها باید به فکر باشند .
دارند فکر شما را منحرف می کنند
3000هزار سال قدمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توصعه میکنم یه سر به اثار هنری وتاریخ باستان ما نگاه بیندازید.
مسافرتی انجام دهید.
متوجه خواهید شد این اسراییل است که از هنر های ما به صورت عالی استفاده میکند.
مثبت اندیش باشید.
ان وقت ان ستاره های اسمان هم نماد اسراییل است.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۱
۱
۰
دنبال چیزی میگشتم که به این صفحه ی مسخره رسیدم . وقتم رو گرفت اما حقیقتی رو فهمیدم که جهالت عمری طولانی تر از حد تصور من داره . متاسفم که هموطنانم به فنا میرن و کاری از دستم بر نمیآد . توهم توطئه دارین همه تون
از شما که گذشت امیدوارم نسل بعدتون شفا پیدا کنه
آلفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۱
۱
۰
جوونوبيكار،تورم بالاي بيست،سي درصد،فقر،تضادطبقاتي و...بعدشما اومدين دارين به يه نماد نسبتاكوچيك دارين گير ميدين،بعضيا جهالت رو به حد اعلاش رسوندن. اين موضوع فقط در تهران نيست در قزوين،پشت بام استانداري هم همين جوري بود(البته بزرگتر)ورداشتن باصرف كلي هزينه درستش كردن.فكركنم هزينه اي كه صرف ساخت،تخريب وازنو ساختن اين بنا هزينه كردن صرف آباداني مملكت مي كردن بهتر بودف
فقط ميتونم بگم خدا به داد ما برسه همين.........................
تینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آلفا جان مساله دقیقا همینیه که می گی
تینا
|
UNITED STATES
|
۰۰:۰۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۱
۱
نظرات زیاد بود و من وقت خوندن همه رو نداشتم.. در این حد بگم دوستان عزیز این مملکتی که مو رو از ماست می کشه بیرون تو این مساءل سهوا و ناخواسته از این کارا نمی کنه! این بی تفاوتی ما مردم نسبت به همه چیزه که وضع مملکت اینه!
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۴:۴۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
خدتون درگیر نمادها نکنید نماد کاری برای ما انجام نمی دهند
ياسر دلفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
المان پيشين ميدان انقلاب واقعاً اثر زيبايي نبود و بسيار شعاري و كليشه‌اي بود و درست بود كه عوضش كنند و اثري در شأن نام انقلاب جايگزينش كنند. اما در كمال ناباوري طرح نازيبا و بي‌ربط ديگري را جايگزين آن كردند كه هرچقدر به ذهنم فشار مي‌آورم توجيه قابل قبولي برايش نمي‌يابم.
اما در مورد نقش ستاره داوود ازتون مي‌خوام تند نرويد و بي‌جهت شلوغش نكنيد چرا كه اگر اندكي تأمل و البته كمي هم مطالعه كنيد درخواهيد يافت كه اين ستاره شش پر منحصر به صهيونيزم و يا حتي يهود نيست بلكه تقريباً در تمام سبكهاي معماري اسلامي از قرنهاي آغاز تا كنون به عنوان يكي از نقوش اسليمي هندسي رايج در كاشيكاري و آجركاري و گره‌چيني به شمار آمده و حتي در هنرهاي دستي و سنتي ديگر نيز به وفور استفاده شده. در بسياري از مساجد و بناهاي مشهور اسلامي در ايران و ديگر كشورهاي مسلمان اين نقش ديده مي‌شود(حتي در نقوش معماري بارگاه معصومين) و تفاسير و معاني خاصي براي آن قائلند كه همه ريشه در انديشه‌ي ناب اسلامي دارند. پس از همه متعصبين عزيز! خواهشمندم به بيراهه نبريدش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
۱
۳
باید هر شکل مثلث رو از طرح های موجود در کل دنیا رو چه جوری تفسیر کنیم. درسته که مثلث داود نماد اسراییله ولی هر مثلثی نه
یه اریایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
شاید مسئولین ما ایده یا طرحی که برای میدان انقلاب را انتخاب کردن واقعا از روی عمد بوده یه معنی داره که ضد اسرائیله حتما به نظر معنی اینه که ای جوون ایرانی مراقب باش که انقلاب ایران در محاصره اسرائیل حواستون باشه تا انقلاب حفظ شه
Zamini
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۲
می دونین چرا مردم باور نمی کنند که این کار از عمد بوده باشه ؟؟؟
چون به آمریکا اون جوری که باید نگاه نمی کنن , هیچ می دونین چه بلایی رو همین الآن داره از نظر فرهنگی سرتون میاره ؟؟؟
یه کم بیشتر سخنرانی های آقای رائفی پور و دکتر عباسی رو گوش بدید ...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۳
۰
جمع کنید بابا.خوش به حالتون دردتون فقط ایناست.جماعت بیکار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱
۱
وای که ملت چقدر بیکارن!
nima652
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۱
۰
پذیرفتن منش و راهی یعنی قبول کردن و همراه شدن با اون منش بعضی کامنت ها انگار سمت و سوی اجنبی رو خیلی قبول داره. ایرانی باید اعتقاد ایرانی داشته باشه نه اعتقادات اجنبی هارو هر کس با هر طرز فکری حداقل خدا رو قبول داره اما بحث فراماسونرها فقط بحث شیطان پرستی و خارج کردن معنویت الهیه. هرکسی مختاره که انتخاب کنه خدا به انسان قوه ی تشخیص داده و نیازی هم به توهین کردن به هم نیست.. هر آیینی هم نمادهایی داره مثل خانه خدا معماری اسلامی و.....