۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵
همنوایی با ضد انقلاب

حمایت رسانه های اصلاح طلب از خواننده مرتد!

رسانه هاي اصلاح طلب با حمایت گسترده از حرکت توهین آمیز خواننده رپ ایرانی نسبت به مقدسات شیعه، در ادامه شانتاژ خبري رسانه هاي ضد انقلاب نسبت به حمايت، اهداي پناهندگي و حفاظت از اين خواننده هتاك، به تمجيد از رسانه هاي ضد انقلاب پرداخته اند.
کد خبر : ۶۳۳۰۹

"صراط" - رسانه هاي اصلاح طلب در اقدامي تأمل برانگيز با پوشش اخبار شبكه هاي ضد انقلاب "نسبت به اقدام توهين آميز خواننده هتاك به مقدسات شيعه " با اين شبكه ها همراه شدند.
به گزارش خبرنگار صراط، در حالي كه رسانه هاي ديداري و شنيداري غربي و ضد انقلاب مانند صداي آمريكا ، voA ، BBC فارسي، شبكه من و تو و... نسبت به حكم ارتداد شاهين نجفي " خواننده هتاك به مقدسات شيعه " به پوشش خبري در سطح گسترده پرداخته اند و حكم مراجع تقليد را حركتي افراطي دانستند، رسانه هاي اصلاح طلب نيز با پوشش اين گونه اخبار شبكه هاي ضد انقلاب را همراهي كردند.
رسانه هاي اصلاح طلب با حمایت گسترده از حرکت توهین آمیز خواننده رپ ایرانی نسبت به مقدسات شیعه، در ادامه شانتاژ خبري رسانه هاي ضد انقلاب نسبت به حمايت، اهداي پناهندگي و حفاظت از اين خواننده هتاك، به تمجيد از رسانه هاي ضد انقلاب پرداخته اند.
بايد افزود اين اقدام رسانه هاي اصلاح طلب، براي نخستين بار نيست كه با هدف كسب حمايت رسانه هاي غربي و ضد انقلاب صورت مي گيرد بلكه در گذشته نيز با اينگونه تحركات ضد ديني با شبكه هاي منحرف همراه شده اند.

نظرات بینندگان
babak
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷۲
۶۳
چه بخواهيد و چه نخواهيد جامعه ايران در حال يك گذار فرهنگي است و موضوعاتي مانند اقدام گاشيفته در فرانسه يا اين قبيل ترانه ها و ... تنها نشانه هايي از اين گذار فرهنگي است. جامعه ايران به دليل رشد سطح سواد و ارتباطات و آشنايي با جهان مدرن خواه ناخواه در معرض گفتمان هاي تازه قرار مي گيرد. اين صورت مساله است. در خوب و بدش بايد بحث كرد. نمي خواهم اينجا ارزش گذاري كنم كه خوب است يا بد. اما بايد در اين زمينه بحث كرد كه نقش 30 سال مديريت فرهني جمهوري اسلامي و 30 سال "ارشاد اسلامي" چه بوده است؟! نجفي و گلشيفته و ... همه در اين 30 سال و 20 سال اخير رشد يافته و تربيت يافته اند. بايد بررسي كنيم.چطور در زمان پهلوي كه صحبتي از ارشاد اسلامي نبود نسلي پديدار شد كه پشت سر يك مرجع ديني قرار گرفت و روي مين رفت؟ اما پس از 30 سال ارشاد اسلامي كار جوانان به برخورد انتقادي و طنز آميز با امامان رسيده است؟ آيا دليلش اين نيست كه اسلام و حكومت اسلامي يك هندوانه نبرده بود و تقصير حاكمان نبود كه كاري كردند كه اين هندوانه سفيد و بي آب و بي مزه از كار درآيد؟ نجفي تنها يك جوان ايراني است كه حرف دلش را زده است و مشكلش اين است كه مانند خيلي از ما مصلحت سنجي و رياكاري نمي كند و حرفش را صاف و پوست كنده حرف دلش را مي زند.
اقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
استاد...حرفات.ادم.رو.یاد.صحبتای.کمونیستا.میندازه
که.دنیا.در.حال.گذار.قهری.به.سمت.مارکسیسم.و.
کمونیسمه...
این.خبراهم.نیست...شما.و.دوستان.هم.مکتبتون
عادت.کردید.گند.کاریاتون.رو.به.حای.اینکه.مثل
مرد.وایستید.و.جواب.بدید.بندازید.گردن.گذار.موهوم.تاریخ....
ماهم.به.جمهوری.اسلامی.انتقاد.داریم.که.چرا
با.این.جور.افراد.محکم.و.قاطع.بر.خورد.نکرد.که.حالا
امثال.تو.بیان.و.ژست.روشن.فکری.برای.ما.بگیرن....
البته.ازشون.انتظاری.هم.نمیره...چون.خیلی.هاشون.هم.مکتب.تو.هستن.و.مثل.تو.فکر.میکنن....
اما...همتون.کور.خوندید....دنیا.در.حال.گذره...
اما.از.این.وری...
تفاله.هایی.مثل.گ....و.....
نتونستن.تو.این.محلول.حل.بشن......پس.ناچار.
باید...دفع.بشن.....
حرفات.ظاهر.قشنگی.داره....اما.از.تفکرات.پشتش
بوی.تعفن.میاد
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیار تحلیل جامع و کامل و منطقی بود،با تمام فرمایشات شما موافقم.
آفت جامعه ما ریا کاری و دروغگوییه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متأسفانه ما در این موارد فقط دنبال پاک کردن صورت مسأله ایم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در فضای نقد آزاد و فارغ از ترس در سطح بین المللی مشخص میشه که هر نگرش و دیدگاهی چقدر قابلیت اجرا و رقابت با بقیه دیدگاهها داره . پس بهتره اسلام برای به روز شدن با این پدیده ها خودشو آماده کنه به جای دوری و پرهیز از به رسمیت شناختن و نقد این پدیده ها .
میرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابک و سارا
این امیدواری مطلوب نیست، ولی وادارم کردید آرزو کنم که روزی آبرو و ناموس شما هم در معرض وهن قرار بگیره تا ببینیم باز هم دم از آزادی آنچنانی میزنید یا نه!
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میرمحمد جان یخورده از تاریکی بیا به سمت روشنایی ...
سپهر سمیعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در اینکه دستگاه آموزشی و وزارت ارشاد اسلامی خیلی بهتر از اینها می توانستند عمل کنند شکی نیست. به هر حال مسئولین این بخش هم بری از خطا نبوده اند. ولی نتیجه گیری شما کاملا یکطرفه است. خصوصا اینکه یک فرد خائن و بی ریشه مثل نجفی یا خودشیفته را بی گناه قلمداد کردید. شما در هر سیستمی نگاه کنید همیشه افرادی پیدا می شوند که آموزش پذیر نیستند و نهایتا چیزی جز ضایعات سیستم نیستند. فرمایش امام را فراموش نکنیم که می فرمودند: "اسلام درست است که یک مکتب تربیتی است، لکن آن روزی که دید تربیت پذیر نیست به حکم رسول الله در یک روز 700 تن را گردن میزنند... آنجایی که بینه و دلیل پاسخگو نبود با حدید باید برخورد کرد." این را هم فراموش نکنیم که ما تفکرات پراگماتیستی برآمده از اندیشه غرب را نمی پذیریم و از نظر ما حق همیشه ثابت و بلاتغییر است و اینطور نیست که بنا به مقتضیات زمانه مثلا برهنه شدن جلوی انظار عمومی یا توهین به امامان اشکالی نداشته باشد...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میر محمد، هر کسی که ناموسش و خانواده اش رو وسیله و ابراز اجرای مقاصدش میکنه و از آنها برای پیشبرد کارهاش سوء استفاده میکنه باید توقع داشته باشه یک روزی یک مثل این بابا پیدا باشه و بقول خودت به ناموسش گیر بده. شما احترام ناموس خودت رو داشته باش و تو هر چیزی ازش مایه نذار تا بقیه بهش بی احترامی نکنند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب سمیعی تاریخ دان!!!
اولاً در تعدادی که فرمودید گردن زده شدند محل بحث هست و اصولاً شماها با این حرفها بعد از صد تا کاریکاتور دانمارکی مایه وهن اسلام هستید.
ثانیاً اون داستان برای اصلاح مردم نبود. آن کسانی که توسط لشکر پیامبر کشته شده بودند قبلاً علیه پیامبر اعلام جنگ کرده بودند و پیمان شکنی کرده بودند و آدم کشته بودند. پیامبر برای اصلاح جامعه و یا انتشار دین آدم نکشت بلکه در چارچوب وظایف حکومتی و چون رئیس حکومت بود ناچار بود در آن جامعه بدوی عرب مقابله به مثل بکند تا امنیت مردمی که باهاش بودند تامین بشه. این بقول شما 700 نفر مرتد نبود یا یهودیان بودند که پیمان شکسته بودند و علیه مسلمانان با کفار همداستان برای حمله شده بودند یا کافران حربی که دست به اسلحه برده بودند
صدر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی احمقانه نتیجه گیری کردی خوب حرف می زنی اما فکری پشت حرفهات نبود اول کار نجفی کار استثنائات نمی توان آن را نماینده کاملی از تمام جوان ایرانی گرفت و حتی نمی توان گفت که وی عصاره ای از جوانان ایرانی است ممکن است وی مجنون باشد در ثانی پس با فرمایش شما می توان نتیجه گرفت تمام جوانان ما همجنس ...هستندکاور روی آرم که نشان از همجنس بازی است و اگر وی را نماینده جامعه ایرانی بگیریم باید چنین برداشتی کنیم یک مثال دیگر بزنم که بفهمی فرض کنیم در این چند سال یکی رفت المپیاد 120مدال گرفت این ایا نشان از یک تحول علمی است و جوانان ایرانی همه نخبه و همتراز این شخصند خیر نمی توان از جز نتیجه کل گرفت این را باور کن شاید بتوان یک عده تیتیش مامانی غر غرو را همسطح این شخص دانست ولی اگرخطری این مملکت را تهدید کند باز هم هستند که البته بیشتر هم خواهند بود که روی مین بروند و از این مملکت دفاع کنند غیرت این مردم تنها دارایی شان است و حساب ائمه برایشان از باند بازی وحرفهای چندر غاز روشنفکراه مابانه شما بالاتر است .
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابک عزیز کامنت شما رو خوندم در حالی که از تاسف اشک بر چشمانم جاری بود که چگونه یک مسلمان ایرانی شیعه با کلمات مودبانه و با منطق خاص خودش قصد در تطهیر چهره مرتد به قول خودش یک جوان ساده دل ایرانی رو دارد که جرمش جسارت و توهین به مقام شامخ کسانی است که سنبل انسانیت و مهربانی و سنبل آزادی و آزادگی در چهان و در تمام اعصار و قرون و به گفته قرآن باعث مباهات اهل زمین و آسمان هستند را دارد بوجود آمدن نسلی فداکار و مومن را در زمان حکومت خود کامه پهلوی رو مثال میزنید اما غافل از این هستید که این نسل تربیت یافته مکتب اهل بیت و روحانیت و مراجع علی الخصوص تربیت یافته کلاس شهادت و ایثار امام راحلمان بودند اگر چه به ظاهر در عصر خفقان میزیسته اند و شما با بی انصافی مثال زدنی جوانان غیور و مومن و فداکار همچون شهدای جوان و دانمشمنپد هسته ای رو فاکتور میگیرید و امثال گلشیفته و نجفی را سنبل تربیت این نظام معرفی میکنید عزیز من همینقدر به شما بگویم من باب تذکر که کلیه این کامنتها و بحث ها در دفتر الهی ثببت و روزی باز گوشایی خواهد شد و انشاأالله در انروز هم بتوانید با همین قلم منطق شیوایتان از این شخص دفاع و این نظام برگرفته از خواست 99درصد مسلمین و خونهای ریخته شده رو محکوم به خود کامگی بفرمایید
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم با یه قسمتی از حرفای بابک مخالفو بالاخره هرچی باشه ی چیزایی واسه ادما اعتقاد و ارزشه ولی آقای دل شما هم کافیه برید جلو چندتا از این ادارجات دولتی تا ببینید وقتی ساعت کاری تموم میشه چقدر از این خانوما که به زور چادر سرشون کردن میندازنش تو کیفشون یا وقتی راه میرن میکشنش رو زمین این نتیجه اون زوزیه که تو ازش حمایت میکنی اگه مسوولین فرهنگی کشور کم کاری نمیکردن وضع الان این نبود
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولّن که چه بخوای چه نخوای کل جهان داره به سمت دین حرکت میکنه دوست عزیز و فقط دین هستش که میتونه مایه نجات بشریت از این دوران جهالت و عصر سلطه ی شیطان باشه . این حرف اغراق آمیزی نیستش . ببین همین امسال تعداد مسلمونای کشور آمریکا از تعداد یهودی های این کشور بیشتر شد و این برای اولین باره که در طول تاریخ حیات این کشور تعداد مسلموناش به این وسعت زیاد شده . نکته دوم خوده مقامات وزارت کشور آمریکا و در حوزه ی اتحادیه اروپا بارها خودشون اعلام کردن رشد اسلامگرایی و نفوذ اسلام داره روز به روز تو خوده کشوراشون بیشتر میشه و هر روز نفرات بیشتری دارن به این دین الهی گرایش پیدا میکنن . در مورد دوره ی پهلوی گفتی شما و اینکه ارشاد اسلامی تو اون دوره وجود نداشته عزیزم حرفت درسته ولی اینو توجه داشته باش که تو اون دوره هم تلویزیون و ماهواره و رسانه های ارتباط جمعی و اینترنتم وجود نداشته و برای مردم اون دوره که هنوز از ارزشهای اسلامی و سنتی خودشون دست نکشیده بودند و هنوز به اون اعتقاد داشتن حرف اول و آخر میزد که همین باعث تغییر حکومت اون دوره شد. دوره ی فعلی ما که این پدیده ها ظهور بیشتری و قوی تری بر روی زندگی ما و به خصوص جامعه ی ما دارن . نقش این پدیده ها بسیار پررنگ شده و همینی که شما میگی مرحله ی گذار و به نظر من مرحله ی تعیین حق از باطل اینجا باید چندین عامل دست به دست هم میدادن که ندادن . اولن که این پدیدها قبل اینکه باید وارد کشور میشدن باید فرهنگ استفاده و قوانین استفادشون وارد کشور میشد مثل فرهنگ استفاده از مترو ولی آقایون دوران گذشته برای اینکه کشور سریع از دوران سنتی به دوران مدرنیته برسونن دست به این کار خطرناک زدن . حالا راهکارهای این مرحله ی تعیین حق از باطل چیه . این پدیده ها اکثرا" در بردارنده ی مطالب مفید و خوب و زشت و خطرناک به صورت تلفیقی باهمدیگه هستن که اگه روی این پدیده ها به طرز صحیح و درستی کار صورت نگیره میتونه یک جامعه دینی رو به یک جامعه ی منحط تبدیل کنه . باید دستگاهای مسئول به طرز دقیق و درستی رو این پدیده ها یعنی (ماهواره ، اینترنت ، تلویزیون و رسانه های اجتماعی) کار دقیق و منسجم و منظبتی انجام بدن که این کار مفید نه برخورد قهری با اونا بلکه کنترل و هدایت به نحو احسن میتونه باشه و در کنار این مسئل میتونن به برنامه ریزی های فرهنگی پایین دست ارزشهای اسلامی رو در جامعه تقویت کنن . البته این یک پروسه ی زمان بره . حداقل 10 سال طول میکشه تا ارزشهای اصیل اسلامی ایرانی به جامعه برگرده . در اصل این پروسه میتونه برای نسل بعد ما بسیار مفید و پر فایده باشه . در آخر باید بگم همین گفتمانی که ما در کشورمون دارن کشورهای اروپایی و آمریکایی هم باهاش دست به گریبان هستن فقط فرقش اینه که اونا مخصوصا" آمریکا میخوان جامعه ی منحط و فاسدشون و کمی اصلاح کنن و از منجلاب فساد بکشن بیرون (البته تو این مورد وارد نمیشم چون بحث مفصلی داره) و تو کشور ما در مرحله ی گذار به قول شما قرار داریم که باید برای حرکت به سوی یه فرهنگ اسلامی ایرانی غنی دست به کار شیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابک جان بدتر از این اتفاقات در زمان پهلوی رخ داد، ربطش نده به گذار تاریخی. فاحشه ها و فاسدالاخلاق ها همیشه در طول تاریخ بوده اند!!
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به فرض اينكه جامعه در حال گذر به كفر و الحاد و غيره باشه مگه بايد نشست و سكوت كرد؟!
میرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب سعید کانادایی
لازم نیست برای دفاع از مدافعین یک مطرب مرتد پاچه منو بگیری! هروقت با تو حرف زدم جواب بده!
سپهر سمیعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای سعید کانادایی، من اون مطلب رو که نقل کردم همراه با عدد 700 تن عینا از فرمایشات حضرت امام نقل کردم و هیچ دخل و تصرفی درش نکردم. شما اگر فکر میکنی از امام اسلام شناس تر هستی بحث دیگری دارد. ضمنا کاریکاتورهای دانمارکی هم که ما میدانیم از کجا آب میخورد. اصولا این شیوه همیشگی شما هست که شیطنتهای صهیونیستها و دشمنان اسلام را به گردن حامیان اسلام می اندازید. این یکی از اصول شناخته شده جنگ تبلیغاتی یا همان پروپاگاندا است. سایر دوستانی که مطلع نیستند میتوانند برای آگاهی بیشتر به شش اصل تبلیغات که دکتر گوبلز (وزیر تبلیغات آلمان نازی) معرفی کرد مراجعه کنند. در مورد توجیه بی ارتباط شما هم که فرمودید آن 700 نفر مرتد نبودند، واقعا جالب است که شما بدون اینکه تحصیلات حوزوی داشته باشید خودتان رو در جایگاه یک مرجع تقلید می بینید و فتاوا و احکامی هم صادر میکنید که بسیار جنجالی هستند. از جمله اینکه حکم ارتداد نباید اعدام باشد و مجازاتش باید کمتر از مجازات کافر حربی باشد!!!
arefnib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس چون من يك فرد ريا كار و مصلحت سنجي نيستم پس ....... تو .... و ..... ...... البته بايد بگم كه اين حرف هايي كه زدم از روي بي ريايي بود ....
مرادبیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاک بر سر تو و این خواننده مرتد
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابک جان عزیزم دوس ندارم این حرف رو بزنم اما اگر غیر مسلمونی خیلی منطق ضعیفی داری و اگر مسلمونی خیلی بی غیرتی.
در مورد خواهر و مادر خودتم همین عقیده رو داری
میخوای بگی خیلی باسوادی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابک جوونای حالا به صدتای جوونای نسل اول هستند. دیگه نبینم توهین کنی ها.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته نظر شما جای بحث زیاد دارد اینکه همه مسائل را به حاکمیت وصل کنیم ایده خوبی نیست و کم کاریهای زیادی صورت گرفته اگر متولیان امر وظیفه قانونی حود را انجام میدادند و فرامین حصرت امام (ره ) و مقام معظم رهبری را اجرا میکردند الان ایران بهترین کشور دنیا بود و از طرف دیگر آفای بابک در طول همین چند سال انقلاب افراد پاک فطرت هم زیاد بودند و هستند که کاری کردند ، کارستان که تمام دانشمندان عالم را متحیر کردند و البته افراد بی ریشه و بی اعتفادی هم پیدا شدند که این کارهای ضد دینی را انجام میدهند و احتمالا شما بیاد ندارید که در زمان سابق از این کارها خیلی انجام میشد ولی حساسیتی در کار نبود ، آدمیزاد باید فطرت پاک داشته باشد آدمهای پاک فطرت دوره و زمانه نمیشناسند .
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تحلیل عالی و فوق العاده ای بود من که لذت بردم حرف دل خیلیهارا زدید مملکت مارا ریاکاری وتزویر داره نابود میکنه دیگه اگه همین طور بره شاید یک دهه دیگه خلری از اسلام و انسانیت در این مملکت نباشه
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میر محمد جان شما تو خونه تون با خانواده که مشغول صحبت هستید از عبارتهایی مثل پاچه گرفتن و اینها استفاده میکنید یعنی در این درجه از معنویت هستید.
اقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۹
۲۷
کاش.انقدر.که.اینا.تو.کفر.و.نامردیشون.پایدارن
یکمی.هم.فکر.میکردن...
البته.از.حامیان.توهین.به.سالار.شهیدان.اونم.توروز
عاشورا.انتظار.حرکتی.بهتر.از.این.نمیره...
این.دوستان.گه.ناموس.وطن.رو.فروختن...
ناموس.دختر.ایرانی.روهم.که.تو.دوبی.فروختن..
مونده.بود.ناموس.دین.و.مذهب.که.اونم.فروختن
تقصیری.ندارنا....
مکتبشون.اینه...(هرچی.بخرید.میفروشیم.و.هرچی.بفروشید.میخریم...)این.شعار.واقعی.این.مکتبه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای دل تو برو اول یک دوره آموزشی تایپ بد بیا اینجا حرف بزن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای دل این مدلی نظر نده شما مدل خواننده های زیر زمینی نظر میدی
ابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه توازمکتب چی سرت میشه؟حتمامیخوای بگی مکتبی خوبه که مثل تویه مشت تحمت بدون مدرک به چندین میلیون آدم آزاده ببنده!!!
اقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینی.که.من.چی.میفهمم.یا.نمیفهمم.مساله.نیست..
مساله.همون.مکتب.شماست...
بازم.میگم...مکتب.شما.فروشه...فروش.هر.چیزی.که.
خریدار.داشته.باشه....فقطومساله.قیمته.که.بعضی.
ها.ارزون.میفروشن....بعضی.ها.هم.که.انقدر.فروختن
کاسب.حرفه.ای.شدن.گرونتر.میفروشن...
یکی.ناموس..
یه.سری.ها.تو.خیابون.میفروشن....با.یه.نگاه.به.بعضی
خیابونا.شناسایی.میشن...
یه.سریا.میرن.دوبی.یا.تایلند.ناموسشون.رو.میفروشن
اینم.با.یه.نگاه.به.صفحه.ی.اگهی.های.اژانسهای.هواپیمایی.تو.روزنامه.ها.دستگیرت.میشه...
یکی.وطن.میفروشه...
یه.سری.مثل.قاجار....
یه.سری.مثل.پهلوی.ملعون.با.همه.پرسی.ساختگی
یکی.مثل.بنی.صدر.میفروشه...
یکی.مثل.تیمسارای.فراری.جنگ.میفروشه...
یکی.مثل.هاشمی.با.فروختن.روحش.به.لیبرال.
دموکراسی.میفروشه....
یکی.مثل.خاتمی.سر.میز.مذاگره.میفروشه...
یکیم.مثل.کروبی.و.موسوی.و........
یه.سری.هم.دینشون.رو.میفروشن....که.اینا.دیگه.ته.فروشنده.اند....
مثل...این.ملعون...یکی.مثل.گلشیفته...و......
یکی.هم.مثل.طرفدارای.این.ملعون.....
....
اما.یه.سری.هم.مثل.شهدا....فریاد.زدن.....
اهای...اهای...دین.فروشا...اهای.وطن.فروشا..
اهای...
ما.از.همه.بالا.تر.میخریم.....به.نامرد.نفروشید...
به.نامرد.نفروشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۹
۲۷
شما اجازه ندارید خود ریاکارتون رو به همه نسبت بدید ، خود غرب داره به سمت اسلام بر میگرده حالا شما خوشحالید که توهین شده و این از مظاهر گذار هستش ، گذار به سمت مدرن مگه مدرن برا بشر چی داره ؟ یه آدم غربی وقتی میخواد بمیره چه برداشتی از زندگی کرده ؟ اگه قیامت و ابدیت راست باشه که هست که بدبخت تر از خودش خودشه ، خاک بر ...با این بی ...
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۷
۲۸
قابل توجه سعيد كانادايي كه ميگه در ايران خفقان وجود داره .
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با یک گل بهار نمیشود !
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا تبريزي جان ما يه گل داريم اسمش مهدي فاطمه است اگه اون بيايد بهار ميشه.
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما يه گل داريم كه اگه بياد همه جا بهار ميشه يعني هم نيم كره ي شمالي زمين هم نيمكره ي جنوبي فقط شماها به اين گل اعتقاد ندارين براش شعراي چرت و پرت ميخوننين .مهدي فاطمه گلي هست كه هنوز نيومده با كارتون ميخواهين پژمردش كنين كور خوندين حالا شماها هر جفتكي دوست دارين بندازين .
ما هم خدايي داريم .
ولي كاش آنقدر منتظران ظهور فراوان بودند كه بجاي شايد اين جمعه بيايد شايد.
ميگفتيم بايد اين جمعه بيايد بايد.
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بزک نمیر بهار میاد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمدرضا قد نمیدی به این حرفا
تو راحت باش!!!!!!
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تبريزي جان كمبزه با خيار مياد.
تبريزي نيستي تركها رو هم با اين حرفات زير سوال ميبري .
تعصبي كه تركها به اهل بيت دارن مثال زدني نيست تو داري لكه ننگي به دامان تبريزيها ميذاري.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از 20 نظر من در این سایت که حداکثر مراجعینش 10000 نفر است پنج تاش بزور و با ساسنور منتشر میشه بهش میگین آزادی بیان؟
مدیر پایگاه
با سلام

لطفا تشویش اذهان نفرمایید

نظرات جنابعالی تا حد امکان منتشر می شود مگر مواردی که حاوی توهین و افترا باشد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چطور وقتی طرف به بقیه احمق میگه منتشر میشه؟ این از نظر شما فحش نیست؟ خوب شما رو احمق خطاب کنند؟
صدر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بچه من نه راستم ونه چپ فقط خواستم مزه یک فحش را بهت بچشانم تا در حمایت این شخص بی شعور یاوه ننویسی متاسفانه مردم ما هنوز عمق حرکت این شخص را نفهمیده اند وتمام مطالب چه موافق وچه مخالف سطحی است بحث عمیق تر از این حرفهاست و به نطر از یک ذهن بالاتر از این شخص نادان به نظر می رسد
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس اول : قد من 2 متر تا چشات در اد
ژانوارژان : از صراط بپرسی اون ای پی مو میدونه حتی ادرس خونمونم میدونه :دیییی
تبریز سر ایرانه چو تبریز نباشد ایران نباشد !!!
در مورد اهل بیتم همون چیزی که ناشناس بالایی گفت به این حرفا نمیخوری ....
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب صدر از همون طرز صحبتت معلومه که در چه سطحی از علم و آگاهی و شعور هستی کسی که بقول خودش سطح فهم خودش رو با فحش به بقیه و احمق خواندن آنها اعلام میکنه دقیقاً مشخصی در چه سطحیه و بحثش چه عمقی داره. خیلی که ممنون که فهماندی اتفاقاً الان دقیقاً می فهمم که چرا امثال شاهین نجفی ها بوجود می آیند. از سطح فهم شما از اسلام و تشیعه که امثال اینها بوجود می آند. موفق باشید

مجدداً از مسئولین صراط هم بخاطر استاندارد های دوگانه یشان در مورد فحاشی تشکر می کنم.
میترا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما مطمئن باشین اهل بیت با این دوستان دیگه نیازی به دشمن پیدا نمیکنن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۳
۸
نظر دهنده محترم
يکسري فکر مي کنند هر چيزي توي فکرشون هست رو اگر بگه ادم صاق رکي است . اما اين حرکت مانند اينه که در صورت کسي استفراق کني. کسي مي تواند نظر بدهد که صاحب علم ودانس باسه نه هر از راه رسيدهاي براي مشهوريت چرت و پرت بگه و اونه با دلايل احماقانه تر توجيه کنه.
حاجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۶
۳
اگر راست میگی چرا اسم اون رسانه ها رو نمیاری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۶
۳
کدام رسانه هتاکی کرده ؟چرا اسم نمی برید
babak
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۶
۲
در ادامه و دفاع از نظر قبلي بايد بگويم كه و ضمن تشكر از سايت "صراط"‌براي ايجاد زمينه اي براي بحث و گفتگو .
ظاهر هر كسي از ظن خود يار شده است. بايد دوستان منتقد بگويم كه به هيچ وجه منظور من بحث تكامل تاريخي ماركسيستي نبود. ايدئولوژي ماركسيستي خيلي وقت است به زباله دان تاريخ رفته و به تعبير دكتر سروش "ايدئولوژي شيطاني" است. همچنين من عقيده ندارم كه صداقت اين است كه "هر كسي هر چيزي توي فكرش هست بيان كند". به قول ارسطو "شجاعت اين نيست كه هر چه اعتقاد داري بيان كني، بلكه اين است كه به هر چه مي گويي اعتقاد داشته باشي".
بحث من تحول اجتماعي و فرهنگي است كه در لايه هاي زيرين هر اجتماعي در حال تكوين و تحول و تطور است. علي القاعده حكومت ها و دولت ها بايد شاخك هايشان براي رصد تحولات فرهنگي لايه هاي زيرين جامعه حساس باشد اما ظاهرا ما دوست داريم هميشه صورت مساله را پاك كنيم و با نسخه هاي تكراري و انگ هاي تكراري خودمان را فريب دهيم غافل از اينكه تاريخ راه خود را مي رود. محض اطلاع شما بگويم كه بتازگي يك گروه پژوهشي اسرائيلي با تماس تلفني با حدود يك هزار نفر در داخل ايران يك كار تحقيقاتي انجام داده كه بازتاب زيادي در رسانه ها داشته . نتيجه گرفته كه "گرايش به ليبرال دموكراسي" در جامعه ايران بسيار بالاست. سواي اينكه اين تحقيق تا چه حد درست و واقعي باشد يا نباشد، به نفس كار نگاه كنيد كه گروهي در اسرائيل دارند درباره تحولات و گرايش هاي فرهنگي و سياسي جامعه ايران كار مي كنند و ما بجاي اين كار همچنان در فكر تكفير و ... هستيم. بحث من ريشه يابي و بررسي عوامل تغيير ذائقه هاي فرهنگي است. مسلما تفكري كه منجر به ترانه "نفي" مي شود تفكر يك نفر و دو نفر نيست و هزاران هزار نفر در ايران گرايش به اين تفكر دارند. با تكفير يك نفر مشكلي حل نمي شود...
اقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدمت.استاد.بابک...
1-همه.ی.مسوولین.عادت.کردن.که.هر.اتفاقی.توی.تهران.بیفته.به.کل.ایران.تعمیمش.بدن...به.نظر
میاد.که.تحلیل.شما.از.فرهنگ.مردم.به.خاطر.این.نوع.نگاهه...نظر.شما.رو.جلب.میکنم.به.اتفاقاتی.که.توی.این.مملکت.میفته...
1-تجمع.بیش.از.400000نفری.در.روز.هشتم.محرم.در.زنجان....
شهری.که.ببه.زحمت.250000.نفر.جمعیت.داره....
2-تجمع.17000000میلیون.نفری.توکربلا.روز.عاشورا..که.خیلیاشون.ایرانی.هستن...
و.اضافه.کن.شهرای.دیگه.ی.ایران.رو
که.دست.کمی.از.زنجان.ندارن....مراسمای.دیگه.هم.که.جای.خود.دارن....
پس.با.نگاه.به.خیابونا.ویا.اعتقاد.یه.بخش.کوچیک.از.مردم.تهران.نمیشه.برا.کل.ایران.نسخه.پیچید......
پس.درباره.ی.لایه.های.زیرین.اجتماعی.محتاط.تر.صحبت.کنید.که.همه.ی.تاریخ.مدیون.
این.لایه.های.زیرین.اجتماعه

بعد.شما....چه.طور.میگید.که.مارکسیسم.به.زباله.دان.تاریخ.انداخته.شده....
اما.در.عین.حال.دارید.
از.لیبرال.دموکراسی.حمایت.میکنید.-که.اگه.نگیم.فرزند.نامشروع.مارکسیسمه.لااقل.میتونیم.بگیم.باهم.برادر.هستند-وتلویحا.همون.نظر.گذار.تاریخی.رو.تکرار.میکنید.منتها.برای.لیبرالیسم...
استاد.اگه.اونا.برای.ما.برنامه.دارن.از.کجا.میدونی.ما.برنامه.نداریم...ایا.مسوولین.اسراییلی.
به.مردمشون.گزارش.کار.میدن.که.مسوولین.ما.به.ما.نمیدن...
ازطرفی.هم.نگاه.کن.ببین.اطراف.ما.چی.داره.میگذره...ما.به.عراق.یا.بحرین.یا.مصر.یا.....
لشکر.کشی.نکردیم...سلاحم.ندادیم...پولم.ندادیم...
فقط.فکر.دادیم...تازه.اونم.ندادیم.خودشون.گرفتن
پس.ماهم.برای.اونا.برنامه.ریختیم....اینی.هم.که.میبینی.4تا.اشغال.خواننده..بازیگر.از.این.اداها.در.میارن.از.عقده.های.ذاتی.شون.بوده.....
استاد.حسن.عباسی.فرمود.که.اینی.که.میبینید.اوضاع.فرهنگی.دچار.
تغییرات.بدی.شده.به.خاطر.هجوم.همه.جانبه.ی.دشمنه....
و.این.هجوم.رو.میشه.به.حمله.و.اشغال.خرمشهر.توی.جنگ.تشبیه
کرد.و.تا.تشکیل.خطوط.جبهه.و.ازاد.سازی.خرمشهر.فرهنگی.باید.زمان.داد.
که.سردارانی.پیدا.بشن.و.فتح.المبینها.و.طریق.القدسهای.فرهنگی.رو.به.سرانجام.برسونن
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو فقط بگو چه طوری از اسراییل زنگ زدن ایران ! جون عزیزتون یه چیزی بگید در مغز بگنجه آخه ! :))) اینم از اون استدلال های آقایونه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید یعنی به نظرت نمیشه از اسرائیل به ایران زنگ زد !؟ یا بلعکس !؟ شاید هم یه چیزی تو مایه های فیلتر شکن برای تلفنشون استفاده کرده بودن . منظورت اینه که اکثریت ایرانیها به دموکراسی اهمیت نمیدن ؟!
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
والا چی بگم ! شما که بگی ، پس حتما" میشه زنگ زد دیگه ! :)))) فقط اینو بگم که یه بار یکی از دوستانمون زنگ زد به این شبکه های ماهواری تازه نه از نوع سیاسی بلکه از نوع در پیت بلافاصله تا گوشی قطع کرد .......................
در ضمن مردم ایران همشون خواستار دموکراسی هستن بخاطر همینم به جمهوری اسلامی رای دادن
babak
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يك گروه پژوهشي اسرائيلي اين كار را كرده . به اين معني نيست كه حتما از اسرائيل زنگ زده اند شايد از آلمان يا جاهاي ديگر زنگ زده اند . مهم نفس كار است. بالاخره از يك خراب شده اي زنگ زده اند !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
Saeed اون تماسی که با دوستت گرفتن بعد از قطع تماس اثبات وجود عدم دموکراسی و آزادی است .
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
babak

عزیزم این اطلاعات ناقص شما رو به هیچ عنوان نمیشه بعنوان مدرک قبول کرد تنها چیزی که میشه بعنوان مدرک قبول کرد حضور حداکثری مردم تو هر انتخابات و رای به نظام جمهوری اسلامی هستش که خودش نشون دهنده ی اینه که مردم ما خواهان اسلام بعنوان الگو هستن نه مکاتب منقضی شده شرقی و غربی

ناشناس :

اولّن که زنگ زدن یه سری سوال کردن همین . بعدشم همون کشورهای مهد تمدن و آزادی که الگوی شما قرار گرفته تمام مکالمات تلفنی و مکاتبات اینترنتی رو شنود و رصد میکنن مثه آب خوردن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۵
۶
من پسرم11سالش شنیده که همچین آهنگی را فلانکس خوانده است ومرتباسئوال می کند که بابا چی خونده در مورد چی من نتونستم چیزی بگم کاش می شد دراین مسائل کمتر صحبت شودوتا اون خواننده هم انقدر معروف نشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیز جان خوبه که به فکر بچه ت هستی
اما نمیخواد قایمش کنی
بگو توهین به امامت کرده و شنیدن حرفاش دل رو سیاه میکنه
اون نوجوون خودش میتونه بفهمه که
سیاه دلی چیه و عاقبتش کجاس
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته اگه امامون رو خوب به بچه هامون شناسونده باشیم
تاکید می کنم خوب خوب
مرادبیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
........... معروف که نشده بلکه مفتضح هم شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شاهین معروف شد ولی در جهت منفی مثل رشدی ملعون
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۶
۱۷
شنيدم كه خواننده اي در فرنگ// نموده است اعلان رسمي جنگ// به شعري پر از شنعت و خيرگي// سراسر تباهي، همه تيرگي//جسارت نموده به مولاي ما// و توهين نموده به آقاي ما// به پادافره اش گويمي اين سخن// جواب چو اويي،بُود حق من// كه سيمرغ شاهين شكارم كنون// بدرّم همي كاف و واوش ز نون// مجازات او باشد ابيات زير// و با عرض پوزش ز برنا و پير//: اَلا ....... مشرقي// ..... خواننده ي مغربي//اُلاغان درياي سرخ و اژه// ...............//كثيف پليد حرامي پست// زدي بر خطرناك چيزي تو دست// كنون منتظر باش تا آيَمَت// همان جا روي سن، همي....//
اقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی.عالی.
با.همچین.شخصی.باهمچین.ادبیاتی.باید.حرف.زد...ای.ول
میرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۸
والذین کفروا بعضهم اولیاء بعض ...
دکتر ری
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۰۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۷
۱۲
بنام قادر متعال
مطالب چندی در این مقوله ملاحظه شد.
با ژرف نگری میتوان خلاصه ای بشرح زیر تحصل کرد:
۱ـ در اینجا (غرب) مد شده که هر کسی که از بیهنری
ره بجائی نبرده، برای مطرح کردن خود واز روی کودنی
به مقدسات مذهبی خصوصا اسلام توهین کند.
۲ـ جالب اینکه اسم آنرا آزادی بیان میگذارند. البته به دروغ.
۳ـ لیکن همینها جرأت توهین حتی حقیقتگویی در مورد اسرائیل را ندارند.
۴ـ چون میدانند که چوب درآستین و جاهای دیگر آنها خواهند کرد. پس
۵ـ این ژست دروغین روشنفکری وآزادی بیان فقط بر علیه اسلام پذیرفته است.
۶ـ حالا این نه تنها توسط این خوانندهٔ بیهنر بلکه بسیاری از احزاب نژاد پرست هم عمل میشود.
۷ـ بنظر بنده این افراد ارزش مطرح شدن در مطبوعات را ندارند.
۸ـ واما آیا سی سال کار ارشادی صحیح انجام گرفته یانه؟ متأسفانه نه، خصوصا در عرصهٔ هنر.
۹ـ بدنیست نگاهی به فیلمهای مزخرف سینمایی تولید شده بیندازید.
۱۰ـ معلومست این چنین سینمایی، زباله هایی مثل گ.......... بیرون میدهد.
۱۱ـ البته از متصدیان ارشاد دوران اصلاحات و غیره چیز بهتری انتظارنمیرود
۱۲ـ بالاخره از کوزه همان برون تراود که در اوست.
انشاءالله اسلام و انقلاب اسلامی موفق میشود.
حفظکم الله
دکتر ری
اقای.دل
|
UNITED KINGDOM
ای.ول...حرف.حساب.جواب.نداره
محمد رضا - تبریز
|
UNITED KINGDOM
شما اول وی پی انتو خاموش کن بعد بیا ببینیم چی میگی !!
ژانوارژان
|
UNITED KINGDOM
تبريزي حرفي براي گفتن نداري گير دادي پي وي ان دكتر .
برو بگو بزرگ خرت بياد سعيد كانادايي رو ميگم تو هنوز جا داري تا نقطه چين بشي و سعيد الان خودش يه پا نقطه چينه.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
ژانوارژان واقعاً از تو انتظار این طرز حرف زدن نداشتم . امیدوارم یه ژانوارژان دیگه باشی .
محمد رضا - تبریز
|
UNITED KINGDOM
ژانوارژان برو کنار بزار باد بیاد ....
ژانوارژان
|
UNITED KINGDOM
ناشناس جان کنترلم را از دست دادم و یه اشتباهی کردم من از شما معذرت میخوام و حتی از اونهایی که بهشون بی احترامی شد هم عذر خواهی میکنم آخه من به اهل بیت خیلی تعصب دارم و تبری که یکی از فروع دین ماست این فکر را به سرم انداخت که این مدلی از دشمنان اهل بیت بیزاری بجویم.
دکتر ری
|
UNITED KINGDOM
جناب محمد رضا تب ریزی.
درک سخن حق نیاز به سلول مغزی سالم دارد.
بیدلیل نیست شما متوجهٔ مطالب به این مبرهنی نشده اید.
شاید هم این نباشد که میخ آهنین نرود در سنگ، و این
سرگیجگی شما از تب شدیدی است که مادهٔ خاکستری شمارا متزلزل کرده.
برای ریزش تبتان بنده برایتان هویج تجویز میکنم.
حد اقل خاصیتش اینستکه اگر مغزتان را بازنکند، چشمتان را روشن میکند.
شمـــا به این تجویز مطمئن باشید، من بزحمت آنرا
از کتابهـای دامپــزشکی برایتان جستجو کردم.
برگ سبزیست تحفهٔ درویش. نوش جان
دکتر ری
محمد رضا - تبریز
|
UNITED KINGDOM
وقتی دکتر قلابی توهم میزنه !!!
جناب دک تر قلابی بازم میگم وی پی انتو خاموش کنی بهتره ....
فکر نمیکردم اینقدر از حرفم ناراحت بشی ....!
شما مغز خودت دچار ایرادات جدی هستش که باید سریعا این ایرادات رفع بشود تا بعدا کار دستتان ندهد !!!
اول اینکه همونطور که گفتم توهم زدین و من براتون داروهای ضدروان‌پریشی رو توصیه میکنم...
در مورد علوفه و اینجور چیزا هم اینجارو با اونجا اشتباه نگیر شاید شما اینجور چیزا اونجا بخورین همچون سوپ ملخ و مورچه !!! ولی ما اینجا فقط غذای حلال میل میکنیم !!!!
با این حال من واقعا نگرانتم دکی کم علوفه جات و حشرجات بخور یا به خوانوادت بگو برات غذای حلال بفرستند میل کنی :دیییی
دکتر ری
|
UNITED KINGDOM
جناب محمد رضا
بسیارخوشحالم که از حرف حساب بنده ماتحت سوزانده اید
و به هذیان گویی وتته پته افتاده اید، بیش ازین هم انتظار نمیرفت
گرچه عاقلان سربسر مجنونی چون شما نمیگذارند، بنده اینبار ناپرهیزی میکنم.
لیکن متأسفم که هویج تجویزی دردی از جناب تبریزی دوا نکرده٬
من مجدداجهت معالجهٔ شما ...... مشورت میکنم
شـاید داروی مؤثری برای رخوت و جمود شما پیدا کنم.
مثل شما مثل همان خوانندهٔ بیهنروبی محتوی است،
وقتی در مقابل حرف حق میرسید واز فهمیدن آن عاجزید،
بجای تلاش در درک حق، دست به سخن رکیک و لجن خوانی میزنید.
من مطمنم اگر سلول مغزی برایتان مانده
میخ سخنم بر کاسهٔ سنگی سرت خواهد نشست، وگرنه
هویج که هیــچ، چمــاق هم بر شما بی اثر است.
ان الله یهــدی من تشاء
دکتر ری
نورا
|
UNITED KINGDOM
دکتر برودکتر!!!
محمد رضا - تبریز
|
UNITED KINGDOM
loooooooooooooool
دک تر بسه دیگه اینهمه ....... تو دیگه از سوختن برام نگو که ماله تو از سوختن گذشته یه چیزی شبیه خاکستر شدنه :دیی
تو ............ از اون 1 سطر من چنان سوخت که یک مشت سرهم اراجیف کردی جواب دوم من هم چنان بهت برخورد که خودت نفهمیدی چی نوشتی بحرحال باز بهت میگم به فک فامیلت بگو 1 مشت برات غذای حلال بفرستن اونجا بخوری ...اینقدر تو انگلیس ملخ و پشه به خوردت میدند مخت تاب برمیداره :دی
محمد رضا - تبریز
|
UNITED KINGDOM
:D
صراط نقطه چینا یعنی سانسور دیگه ؟ :دی
شیما
|
UNITED KINGDOM
ای ول دکتر، کوفته تبریزی کردی طرفو . خوشم اومد
ساناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۱۵
فرد مسلمانیکه به امامان معصوم توهین میکند حکمش که ارتداد هست باید به نظر مراجع بزرگوار احترام گذاشت انها درس دین وحوزه دارند تخصصشان در این زمینه هست پس دراین زمینه جای بحثی نیست نمیشود بگوییم که کسی که دزدی یا جرمی مرتکب شد نباید مجازات شود چون دزد ومجرم دربین مرد م هست ولی در مورد که چرا به اینجا رسیده ایم با نظر شما موافقم که باید بررسی شود در زمان قبل انقلاب مردم مذهبی تر بودند البته این راهم باید گفت که بیشتر مردم هم حتی در خانه تلوزیون هم نداشتند رسانه های زمان حال از ماهواره تا اینترنت راهم نداشتند این رسانه ها خیلی تاثیر گذار هستند که معتقدم نباید محدودیت هم ایجاد کرد چون همین محدویت باعث اشتیاق بیشتر میشود وصدا وسیما ورسانه بیشترین تاثیر را به مردم دارند ولی نتوانستند خوب کار کنند وروحانیون هم با نسل جوان ارتباط خوبی ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۷
۱۱
خداوندانسانهاراآزادآفریده است و آزادی بیان وعقیده ازاصول اولیه آزادی ودموکراسی است . (( لااکراه فی الدین )):یعنی اینکه دردین خداهیچ اجباری نیست ولی متحجران ودین فروشان این آیه قرآن راقبول نمی کنند .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای اینکه با دین و ایمان مردم حکومت می کنند و از قدرت و ثروت استفاده می کنند.
اقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
...به.به.به....قران.پژوه.بزرگ....استاد.شما.که.به.قران.تسلط.دارید.چرا.الباقی.ایه.رو.ننوشتی...
لا إِکْراهَ فِي الدِّينِ قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ يُؤْمِنْ بِاللَّهِ فقد استَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقى‏ لاَ انْفِصامَ لَها وَ اللَّهُ سَميعٌ عَليمٌ
256هیچ اکراهی در این دین نیست ، همانا کمال از ضلال متمایز شد ، پس هر کس به طغیانگران کافر شود و به خدا ایمان آورد ، بر دستاویزی محکم چنگ زده است ، دستاویزی که ناگسستنی است و خدا شنوا و دانا است .
خیانتی.که.تو.وامثال.تو.بااین.گزینشی.قران.خوندنتون
خیلی.وحشتناکتر.از.کارای.این.بد.بخت.شاهین.نجفیه....
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس خیلی خوب بود آیه ی بعدشم میگفتی (قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ) یعنی اینجا فرق مومن و کافر معلوم میشه . دوست عزیز فرو رفتن در اعماق تاریک گناه و قرار گرفتن در جایگاه ابدی شیطان کاره سختی نیس .

کسانی که به اسم دین به اصل دین ضربه میزنن در اصل خوده شماها هستین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما که قران پژوه هستید چرا ( لا اکراه والدین )را فقط گفتید بقیه ایه را هم بخوانید در دین خدا هیچ اجباری نیست راه هدایت وضلالت برهمه روشن گردید .. اتفاقا دین اسلام امده که اصول اصلی دموکراسی را به ماها یاد بده نه ان چیزی که غربیها تو مخ بی عقلت کردند اگر ازادی که شماها ازش دم میزید این باشه پس انسان دزدی میکنه به حقوق دیگران تجاوز کنه ادم بکشه همجنس گرا باشه فاسد ولنگارهم باشه به هر کسی که دلش خواست فحش بده ووووو.. تو که دم از ایه قران میزنی باید بدو نی که دین امده انسان را متمایز از رفتار ها حیوانی کنه بین انسان وحیوان باید فرقی باشه ولی اگه قراره حرف توباشه پس مدل حیوان باید زندگی کنی
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
Saeed حرف تو هم درسته نکته اینه که انتخاب راه سعادت اخروی هرکسی به خودش مربوطه و اجباری نیست .
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انسان بر اساس قوی تعقل باید راهشو انتخاب کنه و کاملا" اختیاری هستش این امر ولی نمیتونه تو یه حکومت اسلامی بیاد افکار باطلشو ترویج بده . شما تو محدوده ی حریم خصوصی خودت هرکاری که دوست داری انجام بده ولی وقتی میای تو اجتماع باید به قوانین اجتماعی احترام بزاری
ب.ح.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما مجوز اهانت به مقدسات ديگران رو از همين لا اكراه في‌الدين استخراج كردي ديگه؟!
بابا متفكر! اسلام شناس! روشنفكر!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۶
۲
فرمایشی از امام هادی علیه السلام
""""بهتر از نیکی، نیکوکاری است، و زیباتر از زیبایی، گوینده آن است، و برتر از علم، حامل آن است، و بدتر از بدی، عامل آن است، و وحشتناک‌تر از وحشت، آورنده آن است.""""
احمد
|
UNITED STATES
|
۱۸:۴۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۸
۴
میشه بگید کدوم رسانه اصلاح طلب این عمل انجام داده؟
صراط کامل اطلاع رسانی کن نه اونچیزو که خودت میخوای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۹
بیشتر مسولان ما( نه همه )هم دین دارند هم ایمان به همین علت مردم دیندار وباایمان ازشون حمایت میکنند 8 سال جنگ را فراموش نکن از پسر بچه 12 ساله تا پیرمرد و جوان مومن و از خانم های جوان 18 ساله همه حمایت کردند شماهم بهتره در باره ایران نظر بی خود ندی ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گذشت اون دوره ... مسئولین فعلاً دستشون جای دیگه بند هست
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۷
من نمی گم این دوستمون چی گفته اما بیائیم به جای اینکه شخصی را محکوم کنیم دنبال علت مسئله باشیم
اصغر از تاكستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱
از صراط خواهش دارم پيامهاي شبيه به مقاله رو حذف كنه چيه بعضيها مثل اينكه تمرين نويسندگي دارند عزيزان گوشت كيلويي 20 هزار تومان مردم بيكار نيستند هر جيز خوب خلاصه اش خوبه
سام آریایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۷
به امید روزی که آدمها بخاطر گفتن عقیدشون پای دار نرن
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گفتن عقیده با در نظر گرفتن معیارهای آزادی بیان کاملا" آزاده ولی وقتی این قوانین نقض کنه میشه جرم . در ثانی گفتن عقیده با توجه به اصول آزادی بیان با تروج عقیده دو مقوله کاملا" جدا از همه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم خدا بخاطره اینکه آدم عقیدش غیر از خدا باشه و کافر باشه میبرتش جهنم و اونوقت میخوای در برابر معصومانش سکوت کنه ؟
یه چیزی بگو بگنجه تو مغز !
سام آریایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فکر نمیکنم جمله سنگینی گفته باشم گنجایش مغز شما دوست عزیز پاییننه تقصیر من چیه؟
میترا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زیباترین جمله رو گفتی دوست عزیز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثلآ در فرانسه به خاطر انکار هولوکاست، محکوم و زندانی نشن!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۳
خدا وکیلی کار شاهین نجفی زشت تره یا اوناییکه دهه محرم صدای نوحه ماشینشون 6 تا خیابون اونور تر میره و در همون حال مزاحم ناموس مردم میشن ؟ یا کار دخترا و زنائیکه با 60 قلم ارایش میان مجلس حضرت و خودنمایی میکنن ؟ کدومیکیشون بیشتر توهین کردن ؟
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر دو شون به یه اندازه
هر کدوم به روش و زبان خودشون
بی احترامی بی احترامیه شاخ و دم هم نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفتابگردون @ پس چرا کسی در مورد اونها اعتراض نمیکنه ؟ فتوی نمیده ؟
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس

هر جرمی بر اساس قانون مجازات خاص خودشو داره
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۱
صراط من خودم از مخالفين اصلاح طلبان هستم ولي اين متني كه گذاشتي اصلا ارزش خبري ندارد!

همينطوري تيري به سمت تاريكي زدي!

كدام رسانه يا رسانه هاي اصلاح طلب؟ كي؟ با ذكر كردن چه مطالبي؟ و ...
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۲
اسم ببرید.اگه راست می گید. راه های دیگری واسه تخریب هم هست . دروغ نگید.
babak
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۳
با سلام و تشكر از دوستاني كه در گفتگو شركت كردند. بعضا در صحبت هاي دوستان خلط مبحث روي داده كه لازم است توضيحاتي بدهم.
صحبت از ماركسيسم و ليبرال دموكراسي خارج از موضوع ماست فقط بگويم كه ماركسيسم يك جهان بيني مبتني بر تحليل ماترياليستي تاريخ و ديدگاه ديالكتيكي به تغيير اجتماعي است حال آنكه ليبرال دموكراسي نوع رايجي از دموكراسي نمايندگي است كه مي تواند اشكال مختلفي مانند جمهوري ، پادشاهي مشروطه ، رياستي يا پارلماني و ... داشته باشد.
مساله مهم اينكه ليبرال دموكراسي از آنجا كه مبتني بر نمايندگي مردم و همزيستي مسالمت آميز و تحمل و مدارا است، مدل خوبي براي جوامع انساني است هر چند آفات و آسيب هايي هم دارد كه مثلا از طريق نفوذ صاحبان سرمايه در رسانه ها مي توان راي مردم را به دلخواه به سمتي سوق داد و ...
از ديدگاه اسلامي هم اگر نگاه كنيم تناسب زيادي بين ديدگاه سياسي اسلام با ليبرال دموكراسي وجود دارد (اطيعوالله و اطيعوا الرسول و اولوالامر منكم و ...) مشكل جايي است كه برخي فكر مي كنند هر چيزي نامي از غرب داشته باشد بايد به آن تاخت حتي اگر در محتوا با اسلام همنوا باشد. تا صحبت از ليبرال دموكراسي مي شود مي گويند : اي بابا ليبرال دموكراسي يعني فساد و همجنس بازي و ...
دوستان صحبت از اين كردند كه "در هر سيستمي ضايعاتي وجود دارد" و "نجفي فردي خائن و بي ريشه" است و ...
اولا بحث ما بحث ضايعات سيستم نيست بحث خود سيستم است. اگر سيستم اشكال داشته باشد بايد چكار كرد؟ شما با چه دليلي مي گوئيد كه اينها ضايعات سيستم است و از سيستم دفاع مي كنيد آيا اين به دليل تعصب به سيستم نيست؟
ثانيا بر چه اساسي فردي را "خائن و بي ريشه"‌ مي دانيد چون او را و فكرش و سبك زندگي اش را نمي پسنديد. اگر اينطور باشد و آن فرد و امثال آن فرد هم شما و امثال شما را "خائن" و ... بدانند تكليف چه مي شود؟ فعلا چون سيستم و قدرت با شماست حرف شما بايد به كرسي بنشيند! اين منطق آيا اسلامي است؟! ليبرال دموكراسي براي همين است كه شما حرفتان را بزنيد و ديگران هم حرفشان را اگر هم توهيني شد دادگاه طبق قانون نظر دهد نه اينكه يكهو چند رسانه "سيستمي" موجي راه اندازند و عده اي هم جوگير شوند و عده اي هم كفن بپوشند و ...
از ديدگاه اسلامي هم "قل هاتوا برهانكم ...
" "فبشر عباد الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه ..." .
دوستي نوشته وقتي بينه كارگر نبود پيامبر در يك روز 700 نفر را گردن زد. بيائيد خلط مبحث نكنيم. اولا ما پيامبر نيستيم ثانيا نجفي قرآن و پيامبر را نفي نكرده است. همين پيامبر بود كه خاك بر سرش ريختند و فحشش دادند و شاعر و ديوانه اش خواندند و اندوهگين شد و وحي نازل شد كه " و كذالك جعلنا لكل نبي عدوا شياطين جن و الانس يوحي بعضهم الي بعض زخرف القول غرورا و لو شاء ربك ما فعلوه فذرهم و ما يفترون ..." ( ما هر پیغمبری را از شیطانهای انس و جن دشمنی در مقابل برانگیختیم که آنها برخی با برخی دیگر برای اغفال مؤمنان سخنان آراسته ظاهر فریب اظهار کنند. و اگر پروردگار تو می خواست چنین نمی کردند ، پس اینها را با دروغشان واگذار. )
وقتي خداوند به پيامبر مي گويد آنها را كه براي اغفال مومنان سخن مي گويند يعني كل نبوت و رسالت و ... زير سوال مي برند به حال خودشان رها كن، تكليف يك شعر و يك ترانه كه در نهايت سخني مطايبه آميز در مورد امامان گفته معلوم است.
بعد هم اين ترانه بجز يكي دو جمله شوخي آميز مانند اينكه "حالا .......... " بقيه اش انتقاد از مشكلات جامعه است. از اختلاس سه هزار ميلياردي تا ....... ! و ... آيا واقعا خود آقا امام زمان اينقدر تحمل شوخي را ندارد . اينگونه مي خواهيم براي امام زمان و مهدويت تبليغ كنيم. جوانان ايران و جهان نمي گويند اين چگونه موعودي است كه تحمل يك شوخي را ندارد! اصلا از كجا معلوم شايد ايراد از انتظار و مهدويت امثال ما بوده كه آقا تا امروز ظهور نكرده! الله اعلم. يك عمر است دعاي فرج خوانديم و ........ و خبري نشد! .....
سپهر سمیعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا بابک، مشخص هست که شما گرایش زیادی به لیبرالیسم دارید. صرفا جهت اطلاع عرض میکنم، در مقام مقایسه، شباهت حکومت و ایدئولوژی اسلامی به ایدئولوژی مارکسیستی به مراتب بیشتر از ایدئولوژی لیبرال دموکراسی است. به همین دلیل هم عده ای مانند مجاهدین خلق گرایشات شدیدی به مارکسیسم پیدا کردند. البته هم مارکسیسم و هم لیبرالیسم هردو تفکراتی التقاطی هستند، اینکه چرا اینطور است مبحث مفصلی در حوزه فلسفه دارد. در همان اوایل انقلاب حضرت امام صراحتا گفت که خطری که از جانب لیبرالها اسلام و انقلاب را تهدید می کند به مراتب بیشتر از مارکسیستها و گروه های چپی است. علت هم واضح است، برای اینکه مارکسیستها علنی می گویند که ماتریالیست و بی دین هستند ولی لیبرالها مثل شما از در دینداری وارد می شوند و ظاهر عوام فریبانه تری دارند. شما اول ثابت بکنید که سیستم اشکالی دارد بعد سر چه باید کردش بحث میکنیم. اتفاقا سیستم هیچ اشکالی ندارد، بلکه اگر اشکالی هست در مسایل اجرایی است. همانطور که اشتباهات مسلمانان را نمی شود به حساب اسلام گذاشت. شما که ادعا میکنی لیبرال دموکراسی سیستم بهتری است، مگر خود شما به موارد معروفی از مشکلات ناشی از لیبرال دموکراسی اشاره نکردی؟ آیا غیر از این است که تحت یک حکومت لیبرال در کشور ما، به راحتی صاحبان سرمایه در لابی های صهیونیستی و بین المللی قدرت را در کشور ما قبضه خواهند کرد؟ قدرت در ایران در جهت منافع توده ملت حرکت می کند، حالا هر کس خواست ما را خائن و بی ریشه خطاب کند، آیا غیر از این است که دموکراسی واقعی به معنی ارجحیت رای اکثریت است؟ فرمودید ما پیامبر نیستیم. بله پیامبر نیستیم ولی اولی الامر که داریم. زمانی که خاک بر سر پیغمبر می ریختند زمانی بود که حکومت اسلامی هنوز تشکیل نشده بود. بعد از به قدرت رسیدن رسول الله کدام بنی بشری جرات داشت چنین جثارتی بکند؟ توصیه میکنم اگر واقعا در مسایل دینی حسن نیت دارید آثار به جا مانده و سیره امام راحل را با دقت و حوصله مطالعه کنید. خمینی بزرگترین مرجع تقلید تاریخ تشیع بود و اتفاقا بزرگترین رهبر سیاسی تاریخ ایران هم بود...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابک ممنونم از بابت مطالب تو
اقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
استاد.بابک...با.کلمات.واقعا.استادانه.بازی.میکنی...واقعا...
معلومه.مطالعه.هم.خیلی.داری.ولی.افسوس
که.از.ین.مطالعات.گستردت.برای.کم.کردن.روی.دیگران.استفاده.میکنی...
نه.برای.هدایت.خودت.و.دیگران...
درباره.ی.قران.هم.خوب.بلدی...
اما.شایان.ذکر.است.که.ما.دو.جور.ایت.الله.و.اخوند.داریم
1-اونایی.که.درس.میخونن.برای.اینکه.راه.دررو.های.
اسلام.رو.پیدا.کنن.و.حیله.شرعی.یاد.بگیرن..
2-اونایی.که.برای.هدایت.دیگران.تلاش.میکنن.
قضاوت.گه.شما.جزو.کدوم.دسته.اید...با.بقیه

واما.درباره.ی.لیبرال.دموکراسی.و.مارکسیسم...
استاد...مارکسیسم.دیکتاتوری.یک.نفر.به.یه.جامعه
برای.غارت.ثروت.و.استعدادهای.یک.جامعه.است...
و.لیبرال.دموکراسی.دیکتاتوری.یک.گروه.به.یه.جامعه
برای.همون.هدف..
اینی.هم.که.به.پیامبر.یا.سایر.امامان.توهین.میکردن
و.واکنشی.از.طرف.پیامبر.نشون.داده.نمیشد..
به.خاطر.اینه.که....اون.افراد.به.شخصیت.حقیقی
پیامبر.توهین.میکردن....اونم.تو.جهل.کامل.و.تحت
تاثیر.جو.روانی.به.وجود.امده...
این.بی.شخصیت.به.شخصیت.امامت.توهین.کرده
درضمن.شاهان.بی.کفایت.قبلی.هم.مثل.شما.فکر
میکردند.که.میشه.با.گرگ.و.کفتار.هم.به.گفتگو.نشست
غافل.از.اینکه.تا.بخوای.سر.صحبت.رو.واکنی.دریده.شدی..
توجه.شمارو.جلب.میکنم.به.برخی.از.جنایات.جهان
گفتگو...یعنی.لیبرال.دموکراتها...
قتل.عام.بومیان.امریکا...
قتل.عام.بومیان.استرالیا...
قتل.عام.و.به.بردگی.بردن.قاره.ی.افریقا...
قتل.عام.9میلیون.ایرانی.توقحطی.مصنوعی
قتل.عام.ده.ها.میلیون.انسان.تو.جنگ.جهانی.اول.و.دوم
استفاده.از.بمب.اتم..تو.ژاپن
تولید.بمبهای.میکروبی...
جنگ.ویتنام
جنگ.کره
جنگ.پاناما
انواع.کودتاها.به.پشتوانه.ی.جهان.دمکرات..
قتل.عام.مردم.الجزایر
قتل.عام.مردم.لیبی
قتل.عام.مردم.ایران..
و.اخری.گه.به.ذهن.من.رسید.که.داغ.ننگ.تا.ابدالدهر
روی.پیشانی.مردم.به.اصطلاح.دمکرات.اروپا.میمونه
قتل.عام.250000مسلمان.بسنیایی..در.پشت.دروازه.های.وین.اتریش
حالا.شما.ها.چه.جوری.روتون.میشه.از.لیبرال.دموکراسی.حرف.بزنید.نمیدونم...
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست خوبم آقای سمیعی حرفای خیلی خوب و قشنگی زدند من فقط من باب تکمیل فرمایشات ایشون به نکته که در صحبت های شما بود و به آن اشاره نشد میپردازم . اولا" این فرد هتاک که حتی نمیشه روش اسم انسان رو گذاشت از بی ریشه ترین بی ریشه های این عالم هستش . بهتر بود ابتدا شما بیوگرافی و زندگینامه ایشون به دقت مطالعه میکردین تا میتونستیم بحث قشنگی داشته باشیم ایشون توی آهنگ .... صراحتا" مادر و پدر خودشو نفی میکنه و از دادن فحش و ناسزا به عزیزترین کسانش ابایی نداره همچنین ایشون تو آهنگ شر اعظم به صراحت خودشو حامی سرسخت شیطان و از یاران ابلیس و دجال قلمداد میکنه همچنین مکتب و ایدئولوژی شو برگرفته از آنتوان لاوی معرفی میکنه که پایه گزار لوژهای فراماسونری در جهان هستش . به حدی این فرد بی ریشه هستش که حتی یه فرد عام هم میتونه با گوش دادن به آهنگ های این فرد بی ریشه متوجه این واقعیت بشه . شما بحث ضایعات سیستم مطرح کردید و وجود این افراد رو نه تنها از ضایعات سیستم ندونستید بلکه از اشکالات خوده سیستم تلقی کردین . در حالی که اصلا" به این نکته اشاره نکردین حکومت های کاپیتالیسم و سرمایه داری با تفکرات حداکثری لیبرالی و حداقلی سوسیالیستی خودشون با این همین مشکل دست و پنجه نرم میکنن و افراد معترض به این سیستم از ضایعات و پسماندهای این سیستم معرفی میکنن . واقعیت اینه که طبل پایان دوران سرمایه گذاری که دست مایه کانون های قدرت و ثروت قرار گرفتن خیلی وقته نواخته شده ولی گویا صدای این طبل هنوز برخی از این دوستان تو ایران نشنیدن . ما منکر شنیدن حرف های طیف های مختلف با تفکرات شرقی و غربی نیستیم بلکه صحبت ما اینه که باید نظر و رای اکثریت ملاک هر کاری قرار بگیره . چون غیر از باعث ایجاد هرج و مرج و بی قانونی در لایه های مختلف اجتماعی میشه

در باب اینکه گفتین ایشون شوخی کرده واقعا" من از شما انتظار ایراد این سخنان کوکانه و البته خنده دار نداشتم . دوست عزیز به فرض مثال خوبه منم بیام با خانواده ی شما شوخی کنم ؟ شما خوشحال میشی یا ناراحت ؟! به فرض تکرار این عمل واکنش متقابل شما چیه ؟! اگه این کار ادامه پیدا کنه و کل همسایگان شما با خانواده شما شوخی کنن چه واکنشی نشون میدین ؟! اگه یه شهر یا یه کشور بیاد با خانواده ی شما شوخی کنن اونوقت عکس العمل شما چیه ؟! همه جوامع در مقابل این عمل یک عکس العمل طبیعی و متناسب نشون میدن .این بماند که در باب اعتقادات فرد مسلمان با توجه به تفکرات اسلامی حاظر میشه مال و جان و ناموس خودشم فدا کنه. همونطور که تفکرات کاپیتالیستی با گرایشات لیبرالی در مورد آرمان های خودشون (به طور مثال هولوکاست) همین نوع طرز برخورد نشون میدن . شما اونجا در مورد هولوکاست شوخی که هیچی اجازه ی حرف زدن هم نداری !

این دو سطر آخر حرفتونم سست عنصری شما رو به طور عینی نشون میده من نظر شما رو جلب میکنم به این سخن از امام علی (ع) که میفرمایند :

"در آخر الزمان شیعیان ما این طور می شوند، همانند یک انبار آرد یا گندم یا جو که این انبار را آفت بزند؛ صاحب انبار این ها را بیرون می آورد و آن قسمت هایش را که آفت زده دور می ریزد و بقیه را داخل انبار قرار می دهد و این کار آنقدر ادامه پیدا می کند و استمرار پیدا می کند تا جایی که به اندازه چند لقمه غذا بیشتر از آن باقی نمی ماند"

و این حدیث اگه اشتباه نکنم از پیامبر اکرم (ص) :

"در آخر الزمان نگه داشتن دین از نگه داشتن آتش در کف دست سخت تر است"

امیدوارم هممون رستگار بشیم . انشاالله
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اكثر كشورهاي ليبرال دموكراتيك مردمشون در جنبش هايي نظير وال استريت براي براندازي آنها تلاش ميكنند آن وقت برخي منحرفين كه درك درستي از نظام اسلامي ندارند به اين نوع سيستم غربي و پوشالي تعلق خاطر دارند!
لیدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۶
قول میدم 90% کسانی که نظر دادند اصلا این ترانه معمولی که از نظر موسیقی و محتوا خوب هم نیست را نشنیده اند
کاملا از نظرات مشخص است وای ازاین همه سیاست زدگی
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ربطی به سیاست نداره بحث بی احترامی به ائمه معصوم هست
در ضمن شنیدن یه مشت اراجیه نسبت به ساحت ائمه شنیدن داره ؟
شما مثل اینکه بیشتر از دیگر کاربران دغدغه سیاست داری و بقول خودت سیاست زده ای
سپهر سمیعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثل این میمونه که بگی اگر کسی مواد مخدر مصرف نکرده باشه و نسبت به سودا و مصرف مواد مخدر اعتراض داشته باشه پس حتما سیاست زده است!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفتابگردون و سپهر سمیعی ، برای اظهار نظر کردن در مورد چیزی مثل یک ترانه که مضمونش زیر سئوال است باید آنرا گوش بدهید و سپس نظر بدهید تا نظرتان مستند باشد ، قیاس مع الفارق آقای سمیعی هم بامزه بود
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۴
در زمان ریاست جمهوری اقای خاتمی ایشون یک سخنرانی در دانشگاه تهران داشتن مبنی بر ازادی اندیشه اما بعضیا ازادیو تو لخت بودن میبینن عزیزان من مقصر گوینده نیست مقصر شنونده های کوتاه فکرن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با نظرت کاملا موافقم به همین دلیل همه داد میزنند و میگن آزادی میخوایم !
بد نیست تعریف آزادی رو توی نهج البلاغه بخونیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظور اقای خاتمی از ازادی اندیشه همون ازادی برای لختی بود منتهی ایشون داشتن به زبان دیپلماتیک! این حرف رو میزدن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يكي از همون انديشه‌ها اينه كه حجاب نبايد زوري باشه. ما مي‌خوايم هرطور دوست داريم بگرديم. و خيلي انديشه‌هاي ديگه...
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظور آقای خاتمی رو اهل فهم میفهمن!
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزیز حجاب زوری نیست . حجاب احترام به قانون شهروندیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴
آن کس که وجودش غرق در شهوت است نمی‌تواند بفهمد «امام» کیست، راهی ندارد برای فهمیدن و حتی نمی‌داند چطور باید به او اهانت کند. خواننده «رپ» لیاقت اهانت به امام معصوم (ع) را هم ندارد و هنر او، لیاقتش همان در خدمت پورنوگرافی درآمدن است. «شاهین نجفی» غلط کرده‌ که خواسته‌ به وجود مبارک ائمه معصومین علیهم السلام اهانت کند. او حتی غلط کرده که «نجفی» باشد. «نجفی» ناصبی‌های نجفند که موقع عبور از برابر گنبد و بارگاه مولا علی علیه السلام از اسب پیاده می‌شوند. شاهین نجفی، گنبد و بارگاه نمی‌داند که چیست و وجودش غرق در لجن پورن است. تف!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میگیم مثل تو اینقدر بی وجود باشه که اسم رو خودش نذاره
Saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید جان اینجا یه محیط مجازیه . شما اگه خودت خیلی جنم داری بیا ایران اظهار وجود کن ! البته امثال شما همون تو خونه زیر باد کولر کامنت بزارین بهتره
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنده ادعایی نکردم شما ادعا دارید
شما زیر باد کولر برای کشتن این بشر رجز می خوانید
ب.ح.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا باوجود! شيرمرد! كدوم منطقي گفته كسي كه ناشناس كامنت ميذاره بي‌وجوده. خودت خيلي ادبو رعايت ميكني كه جاهاي ديگه به ديگران تيكه ميپروني كه چرا ادبو رعايت نميكنن؟
milad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۶
شعر ی برای امام هادی ( نقی ) علیه السلام
از شاعر اهل بیت علیهم السلام
استاد مسعود نوروزی راهی :
**********
هرگز نبوده ایم بجز خاک پای تو
دل مبتلا نبوده مگر مبتلای تو
ای راز عشق سینه اسرار باز کن
اشکیم ما و همسفر گریه های تو
دل های ما که راه به هم دارد این همه
با هم شکسته ایم دل و جان فدای تو
ملک کبیر عشق که ویران نمی شود
بالاتر از مناره و گنبد ، همای تو
رحمی به این دلم کن و بالی بده که ما
عاشق نمی شویم مگر در هوای تو
شاهین پرش شکست و به اوجت نمی رسد
آری حکایتیست به ارض و سمای تو
وقتی که دین عشق سزاوار عاشقیست
مرتد شود کسی که کند ناسزای تو
گویا که این تقاص نقی بودن شماست
ناپاک آن دلی که نگوید ثنای تو
از سامری امید به غیر از خُوار نیست
موسی ظهور می کند از سامرای تو
شاه جهان اگر که شوم هم دوباره باز
آیم به سامرای تو باشم گدای تو
دنیا دو راهی است و شما هادی منید
دنیا دو روز با دو قدم رد پای تو
من راهی ام سفر به سفرنامه اش خوش است
یک دفتر پر از غزلم من برای تو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممنون از اين شاعر بزرگوار و شما كه اين شعر رو نوشتي. ديده بودم كه تو سايت نمل و صفحه‌هاي ديگه هم نوشتي. فقط اي‌كاش كلمه شاهين در اين شعر نيومده بود و فقط اشاره كلي به اهانت و ارتداد شده بود.
اونايي كه منفي دادن ديگه چه جور جونورايي هستن؟ دست اين شاهين حروم لقمه رو هم بستن!
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۴
متاسفانه مشکل اکثر جوانان امروز این است که ریاکاری و تزویر را بلد نیستند تا میخواهند حرف دلشان را بزنند متهم به کفرو بی دینی میشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرف دل با توهین و فحاشی فرق داره!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره دیدیم توهین نکردند وفحاشی نکردند چطور جوابشون رو دادید.
ب.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توهين و فحاشي نكردن. به اموال عمومي صدمه نزدن. زن و بچه چادري مردم كاملا از دستشون در امان بودن. كسي رو به خاطر ريش يا ظاهرش تا سرحد مرگ نزدن. هيچ كسي رو نكشتن... اصلا گيرم بدون توهين و فحاشي مي‌خواستن براندازي كنن. بايد چطوري جوابشونو ميدادن؟ شما اگه راس حكومت باشي و عده‌اي بخوان اخلال ايجاد كنند و رژيم شما رو سرنگون كنن چطوري برخورد ميكني؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۴
مگه اصلاح طلبان هنوز زنده هستند
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله!مگه شک داشتی!؟
20 دی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
این خانم نورا یه جورایی توی حال وهوای 5-4 سال پیش سیر میکنه با اصلاح طلب کدوم .... اونی که بدنبال اصلاحات در واقع بدنبال اختلاف( هنر ناب ایران مثل خلیج همیشگی فارس میمونه که با چند لکه ننگ سیاه نمیشه)
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عاقلان دانند!!!