۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

نظر شما درباره فیلتر شبکه‌های موبایلی چیست؟

آیا شما با فیلتر شبکه های اجتماعی تحت موبایل موافقید؟ اگر امکان مسدود کردن صفحات متخلف در این شبکه ها به وجود آید چطور؟ آیا راهی برای جلوگیری از نشر محتوای مجرمانه در این شبکه ها به جز فیلتر وجود دارد؟ شبکه های فوق امروزه چه نقشی در زندگی، ارتباطات و کار شما ایفا می کنند و فیلتر آنها چه تاثیری بر این امور خواهد گذاشت؟ نظر خود را برای ما بنویسید.
کد خبر : ۱۹۸۹۳۸
گروه اجتماعی صراط - سی ام شهریور، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به "انتشار گسترده محتوای مجرمانه و ارتکاب انواع جرائم علیه عفت و اخلاق اسلامی و امنیت عمومی و ... بالاخص انتشار وسیع مطالب موهن علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در هفته های اخیر از طریق برخی شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس آپ، وایبر و تانگو" و نیز با یادآوری "استمهال سه ماهه واعظی برای "فرآهم آوری امکان مسدود سازی و پالایش هوشمند محتوای مجرمانه" حداکثر یک ماه دیگر به این وزارتخانه مهلت داد و نوشت که در غیر این صورت، "نسبت به مسدودسازی شبکه های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام خواهد شد.

نظر شما درباره فیلتر شبکه‌های موبایلی چیست؟

یک روز بعد، محمود واعظی به این نامه واکنش نشان داد و گفت که "درباره محتوای مجرمانه به طور جدی اعتقاد داریم که حذف شود و این حرف درستی است اما این که با مسدود کردن بخواهیم این کار را درست کنیم، حرف دیگری است."

نظر شما درباره فیلتر شبکه‌های موبایلی چیست؟

مخالفت تلویحی واعظی با فیلتر این شبکه ها و موافقت او با مسدود کردن برخی صفحات متخلف در حالی است که یک روز قبل از اظهارات واعظی، عبدالصمد خرم آبادی دبیر کمیته فیلترینگ گفته بود "اگر وزارت ارتباطات نتواند در مدت تعیین شده امکان فیلتر صفحات مجرمانه نرم افزار های مذکور را  فراهم کند، قوه قضاییه ناچار است کل نرم افزار را فیلتر کند."

نظر شما درباره فیلتر شبکه‌های موبایلی چیست؟

به گفته او، "اگر قرار باشد دیگران ارتباطات مردم کشور ما را تأمین کنند و ما نظارتی بر فضای مجازی کشور خود از جهت فیلتر محتوای مجرمانه نداشته باشیم این به معنای حاکمیت دیگران بر فضای مجازی کشور ما است که با استقلال کشور منافات دارد و قوه قضاییه نمی تواند شاهد نقض حاکمیت و استقلال کشور باشد."

نظر شما درباره فیلتر شبکه‌های موبایلی چیست؟

این در حالی است که دو روز بعد از نامه اژه ای، فرمانده نیروی انتظامی هم با فیلتر شبکه های اجتماعی تحت موبایل مخالفت کرد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم اعلام کرد: "من موافق بسته شدن این شبکه ها نیستم اما باید مسائل و ملاحظات امنیتی رعایت شود."

به این ترتیب، موضع قوه قضاییه، فیلتر شبکه هایی نظیر واتس آپ، وایبر و تانگو است مگر آنکه امکان مسدود کردن برخی صفحات متخلف آن وجود داشته باشد. از اظهارات واعظی و نیز خرم آبادی برمی آید که چنین امری تقریبا غیرممکن است. در این میان موضع وزارت ارتباطات مخالفت با فیلتر این شبکه هاست و البته فرمانده ناجا هم همین موضع را اعلام کرده است.

حال با توجه به شرایط موجود، آیا شما با فیلتر شبکه های اجتماعی تحت موبایل موافقید؟ اگر امکان مسدود کردن صفحات متخلف در این شبکه ها به وجود آید چطور؟ آیا راهی برای جلوگیری از نشر محتوای مجرمانه در این شبکه ها به جز فیلتر وجود دارد؟ شبکه های فوق امروزه چه نقشی در زندگی، ارتباطات و کار شما ایفا می کنند و فیلتر آنها چه تاثیری بر این امور خواهد گذاشت؟ نظر خود را برای ما بنویسید.
نظرات بینندگان
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۲۱۰
۲۸
مخالف فیلتر شدن هستم و می شه با این شرکت ها وارد مذاکره شد که در ایران فعالیت رسمی داشته باشند. این جوری مشکلی پیش بیاد قابل پیگیریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شرکت اسرائیلی تو ایران فعالیت رسمی داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فاین تذهبون؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
شبکه های اجتماعی مال اسرائیل نیست باران.یکم دنیاتو بزرگتر کن دختر خانوم.هفت شهر عشق(فیسبوک،توییتر،وی چت،اینستاگرام،وایبر،تانگو،واتس آپ)را دنیا گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس موافق سانسور لطف دقت کن

خیلی از محصولات داخل کشور یه جورایی وابسته به اسراییله و همه استفاده میکنند.شما هم بدون این که بدونی درگیر هستی
تنها چاره اینه که بری در غار زندگی کنی
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
شعار نمیدم ها،
بی تعارف :
فیلتر در بعضی موارد منفعتش بیشتر از ضررش هست ولی در این مورد کاملا برعکس ضررش بیشتر از منفعت هست.
در این مورد مخالف فیلترینگ هستم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه بتونن برنامه جایگزینشو طراحی کنن که کنترل بشه و جلوی آسیبهاش گرفته بشه، چه اشکالی داره فیلتر بشه.
البته اگه توی این فکر باشن و سرمایه گذاری کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۲۱۳
۲۴
منم مخالف فیلترم!
اگه یکی رفت تو دستشویی مواد کشید همه دستشویی ها رو نمیبندن!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
با مثالت موافقما ولی مطمئنی یه نفره که مواد میکشه؟ !!
متاسفانه جنبه مردم خیلی پایینه. فرهنگ مردم باید از بن و ریشه درست بشه تا دیگه با دسترسی به کوچکترین تکنولوژی و دیدن 2 ساعت ماهواره اصالتشونو از دست ندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا حرفت باب فیسبوک و وایبر بود. امریکا این جنغولک بازیها را برای همین حدود معرفت ایجاد کرد
ابجدی
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه اینترنت دستشوییه!
اگه هم باشه به قول شما ببخشید یکی میاد مواد می کشه یکی میاد خودش رو نمی شوره .. یکی یه جور دیگه نظافت رو رعایت نمی کنه پس اگه کسی جلوی این دستشویی بسیار مهم و بزرگ وای نایسته و کنترل نکنه و یکی هم مرتب نظافت نکنه ببین چی میشه عزیز!
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی باران خانم اثاره تاریخی و ملی جزوه فرهنگو تمدن اصالته یه کشور به حساب نمیاد که همه در ورطه نابودیو تخریبه .ینی باور کنیم نگرانی از بابته فرهنگو به قوله شما اصالته ماست ااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده تا جایی که می دونم اون دستشویی هایی که پاتوق شیره ای ها بشه رو می بندند...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 9:40.شیره کش؟!!!یعنی کاربرای شبکه های اجتماعی شیره کشن؟تشبیهو ببین.استاد ادبیات!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
من نگرانی دیگرانو نمیدونم به خاطر چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۲۰
۱۲۶
یه حوض پرآب داریم که امکان افتادن نجاست توش وجود دارد ،ما هم تشنه ، شما می فرمایید چیکار کنیم با وجود نجاست های شناور ،آب حوض را بنوشیم یا دست به تصفیه وپاک کردن آن بزنیم ؟
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
نه تو همون آب حوض و ... بنوش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونم شماها چه علاقه ای دارین دستگاه تفکر انسان رو به دستگاه گوارشیش تشبیه کنید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنوش عزیزم. اتفاقا براتم خوبه.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
حوض؟!!!!آب حوض میخوری؟:)این حوض شما رو فقط شبکه های اجتماعی کثیف کردن دوست من؟مطئنی ........؟:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم قرآن خیلی از جاها تشبیه دارد مراجعه بفرمایید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۴۲
۱۸۲
فیلتر شدن بهترین راهه...
چون واقعا با فرهنگ اسلامی ایرانی بودن ما منافات زیادی داره
از طرفی هم کمپانی اکثر این شبکه ها صهیونیستی هستند و باعث بازار گرمی و کسب درآمد برای اونها میشه...
فقط الکی دارن مارو مشغول میکنن با این شبکه ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب مگه کنترل رو خودت نداری... استفاده نکن...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر فیلتر کنین تا جونتون در بره
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
ساده لوح
فقط
|
Iran (Islamic Republic of)
باران جان سلام یه سوال .نرخ کامنت چنده ؟ زاویه پایین اومدن کله رو هم مشخص کنید با تشکر
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمات این شرکت ها رایگانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم اگه یه پسر بچه نوجون داشته باشی و ببینی هر روز داره خراب تر میشه می فهمیمی فیلتر بهترین راهه
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
به اندازه نرخ کل هیکل تو فقططططط جان
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن فقط یا شایدم محسن جان کژ اندیش و پریشان خاطر من اگه بخوام نظرهای مختلف بدم میتونم با اسم ناشناس بیام مجبور نیستم حتما یه اسم انتخاب کنم نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه ساعته دارم به کامنتت میخندم فقط جان .دمت گرم
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت به خودت میخندی فقط؟ مگه دیوونه شدی؟؟؟؟
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۳۳
۱۰۴
قطعا فیلتر جزء لاینفک اینترنت محسوب میشه . ولی چرا تو یه سطح بالاتر به قضیه نگاه نمی کنیم ؟؟؟
وقتی رهبر فرزانه انقلاب از 10 سال قبل نسبت به جنبش نرم افزاری تاکید کردند و مسئولان قضیه رو جدی نگرفتند و بدتر از اون از جوانان ایرانی در این حوضه کمک نگرفتند و فقط صورت مسئله رو حذف کردند قطعا باید امروز به این چنین مشکلاتی بر خورد کنیم!!!!!
جالبتر اینکه برخی با نیات عجیب سعی دارند تا قشر مذهبی و حتی مراجع عزیز رو مقصر فیلترینگ این جور شبکه ها و حتی کندی سرعت اینترنت نشون بدن!!!!!!!
واقعا برای دولت بیم و امید! متاسفم . در 8 سال گذشته یکبار مسائلی از این دست اصلا مطرح نبود که بخواد به سطح بین قوا برسه . در حالی که در 8 سال محمود هم اینجور نرم افزار ها استفاده میشدند ولی با تعداد کاربری کمتر نسبت به الان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه صلوات بلند ختم کنید... استدلال در حد لالیگااااااا...
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
چقد فک زدی
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن ببخشید محمود جان به جای جوابهای کوتاه و بی معنی کامنت رو بخون ومنطقی جواب بده. مثل بیسودا حرف نزن عزیزم
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
چی میگی تو مهدی .از اقای چلنگر خواهش میکنم حرفای اقا مهدی رو ترجمه کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محمود لطفا مودب باشید. اینکه به نظرات دیگران بدون درنظر گرفتن مطالبشان توهین می کنید خیلی تاسف آوره.
اگر نظر مخالف دارید با استدلال و دلیل بنویسید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۵۶
۷
فیلترینگ کمترین تاثیری روی استفاده ی مردم از این شبکه ها نخواهد داشت!! بهتره وقت و هزینه ای که صرف این کار میشه رو به جنبش نرم افزاری مورد نظر رهبری اختصاص بدید و کاری کنید که مردم خود رغبتی به این شبکه ها نداشته باشند.
ناشناس
|
Germany
مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۳۵
۳
خيلي مواقع ازين امكانات استفاده صحيح هم ميشوداياممكن است مثلن به صرف اينكه دريك خانه اي ازگوشه يك شهرمعصيتي كرده اندبيايندبرق همه شهروقطع كنن تامبادااينكارتكرارشود؟!ضمن اينكه اينگونه اقدامات كاملن ...بي اثراست
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۹
۴۲
بله چون همون آمریکا هم که مثلا مهد آزادیه در مورد اسراییل بد جور سانسور و ممیزی و از این جور چیزا داره. البته ما با بحث منطقی میتونیم از همه چیزمون دفاع کنیم ولی بحث اینه تانگو و اینا جای بحث منطقی نیست و حتی منطقی هم بحث کنی جواب احساسی میشنوی. مثل جوابهایی که محسن و بعضی ناشناسها اینجا میدن
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
باز تو چرند گفتی ...؟!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
آره محسن جان! تا وقتی بی جنبه هایی مثل تو وجود دارن ما مشکل داریم
آقا كريم
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني ميفرماييد در سانسور از شيطان بزرگ الگوبرداري كنيم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببند محمود... باران جان شما به صحبت هاتون ادامه بدید..
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همیشه عصبانی من مثل تو ...... نیستم که با صد تا اسم کامنت بذارم و خودم قربون صدقه خودم برم من توی صراط فقط همین یه اسمو دارم اگر به غیر ازشما برادرای افراطی کسی این کارو بکنه صراط رسواش میکنه داداش
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
شما رسوای خدایی هستید عزیزم به قول سرباز ولایت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۹
۶۶
با فیلتر کاملا" موافق هستم چرا که این شبکه ها باعث ترویج فساد و فحشاء در جامعه و از هم پاشیدن نهاد خانواده میشوند.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی تو الآن فاسد شدی؟!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
جااان؟از هم پاشیدن خانواده ها؟؟؟؟؟؟؟:)فیس بوک و تانگو و وایبرو توییتر و اینا قراره خانواده ها رو از هم بپاشونه؟مثلا تا حالا کیا رو از هم پاشونده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل افرادی که موافق فیلتز شدن هستند اینکه اصلا نمیدونن کاربرد این وسایل چی هست؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۲
البته اگه این توهینها تا حد زیادی محدود میشه ولی اگه قراره به همون مقدار باشه (با فیلترشکن) نه. چون فقط ضایع میشید و مردم رو از مزایای دیگه اینترنت محروم میکنید.

اینم بگم اگه مردم(همه نه) اصالت و فرهنگ ایرانی-اسلامی خودشونو خوب میشناختن هیچ نیازی به فیلتر نبود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۱۴
۸
رسانه هاي دوسويه را از بچه شيعه ها نبايد بگيرند
فرصتي شده اين تهديد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرصت نشده عزیزم... فرقان شده...خوبها خوبتر دارند میشن و بدها خیلی بدتر... باید دید خوبتر شدن خوبها به صرفه است یا خیلی بدتر شدن بدها... یا اساسا این شکاف چقدر هزینه بره؟!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۸
۲۸
و بازم یادم رفت بگم که اینها فقط وقت جوونها رو تلف میکنه و ما رو از پیشرفت باز میذاره . اونها خودشون کشور های پیشرفته هستن و براشون زیاد مهم نیست .... من خودم وسوسه شده بودم بگیرم ولی دیدم از کار و زندگی آدمو میندازه و آخر ترم با اجازتون تمام نمره ها 000000.

به فکر پیشرفت کشور باشیم نه از پیشرفت دیگران به عنوان سرگرمی استفاده کنیم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باران خانوم به جمله اخرت نگاه بنداز .خوبه خودتم بش اعتقاد داری .پس شاید این وسط یه مشکلی هست که پا رو اعتقاداتت میزاری.انشالا که شیتیل نی ؟
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین وقتی جنبه استفادشو نداری خب استفاده نکن
من استفاده میکنم معدل ارشدمم تا ترم سه زیر 19 نیومده
امثال تو فکرشون مشکل داره
فیلتر میشه بشه فدای سرمون فیلتر شکن هست از اون استفاده میکنیم اما پول مفت تو شکم شرکتای مخابراتی ... نمیریزیم...
نظرات امثال شما هم اصلا مهم نیست از منفی هایی که نظرات میگیره میتونی بفهمی این فقط حرف من نیست
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما دانشگاه آزاد درس میخونی که الکی نمره میدن عزیزم. من دانشگاه تهران درس میخونم و پوستمونو میکنن
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
نه باران جان نه پدرم و نه خودم از این پولا نداریم که دانشگاه آزاد درس بخونم
دانشگاه بین المللی قزوین درس میخونم
درسته اساتید بسیار سختگیری داره اما دانشجویی که همیشه درسشو بخونه وایبر و هر سرگرمی دیگه ای باعث کاهش نمره نمیشه..
شما مشکلت اینجاس 24ساعته دستت بوده
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
من 1 ساعت هم دستم باشه 1 نمره از نمرم کم میشه چون باید بیشتر روز رو مطالعه کنم. حتی همینجا هم کامنت میذارم داره به ضررم تموم میشه
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
پس عزیزم شما کلا هیچ سرگرمی نداشته باشی بهتره...
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول پیشرفت خوبه ولی نه وارداتیش! مشک آن است که خود ببوید......
من نمیگم نباشه ولی نه اینکه وارد کنیم و فقط مصرف کننده باشیم
البته نظرم درباره فیلتر هنوز سر جای خودشه حالا فیلتر نه جریمه نقدی یا هر چیز دیگه برای افراد هتاک! (نه منتقد به عملکرد)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۳۵
فقط چند سوال:
...نبود این شبکه ها چه ضرری رو به ما میروسونه؟!
و بودن اونها چه چیزی رو به ما اضافه میکنه!؟
آیا ضررهای این شبکه هارو توی جامعه و خسارتهایی رو که به دین ما میزنه رو نمیبینید؟!
خیانت-تنوع طلبی-مشغولیت های بیهوده-عادی شدن روابط جنسهای مخالف-و...
-
انقدر دین و قرآن و مقام معظم رهبری و علما برای ما وظیفه تعیین کردند و ما دنبال اونها نمیریم...
-
رهبر انقلاب:
...هرگونه کمک به رژیم صهیونیستی حرام میباشد!
-
یقینا این شبکه ها به اونها کمک میکنه...هم از نظر مادی هم از نظر جاسوسی...
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
تو مطمئنی که توی عصر حجر و غار زندگی نمی کنی؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
روابط جنس های مخالف؟:|چندتا جنس داریم مگه ناشناس؟:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۸
۲۶
شبکه های موبایلی ملی باید طراحی بشه.
اگه طراحی خوب و عملکرد بهتر داشته باشه نه تنها کاربرای خودمون میرن سمتش کاربر خارجی هم پیدا میکنه.
هزینه ش زیاده ولی من میگم اگه بودجه فرهنگی یک سال کلا هم واسه همین یک کار گذاشته بشه تاثیرش بیشتر از این خرده کارهاست.
کسی اینجا هست ادعا کنه دسترسی به فیلتر شکن براش سخت باشه؟!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۳۲
۳
اگر وایبر و واتس آپ بده اس ام اس و تماس تلفنی و همه اینا بده.
چون وایبر با اس ام اس فرقی نداره.
اینا همش به خاطره پولش میگن و الا مشکل فرهنگی نیست چون همه این کارارو با اس ام اس و تماس تلفنی هم میشه انجام داد
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا همش بخاطر ضرر کردن شرکتای ...
به عنوان مثال شرکت .... (خود سانسوری) بابت هر ÷یامکی که برای شما میفرسته 120تومان از اعتبار شما کم میکنه مگر اینکه شما بعد از دریافت این پیاما کلمه لغو رو براشون بفرستی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۶
۳۱
با فیلتر موافقم
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
توایرانی از یه افغانی هم عقبتری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا بهروز خیلی بی ادبی . هرکس نظری دارد باید به نظر او احترام گذاشت و در عین حال نظری که درست تر منطقی تر است را انتخاب کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با فیلتر شکن چی ؟ با فشاره یه دکمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم با فیلتر شکن موافیم
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط اگه من به یکی میگفتم افغانی منتشر نمیکردی اونوقت اینها به خودشون اجازه میدن هرجوری میخوان حرف بزنن. بعدشم بگن صراط فقط نظر دوستاشو پخش میکنه!
یوزارسیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۲۲
۳
مخالف فیلترهستم ...بهترین راه اینست که نرم افزاری ایرانی طراحی شودکه قابلیت برنامه های خارجی راداشته باشند.اگرامکانش نیست بهتراست سازوکاری طراحی شودکه امکان توهین به شخصیت ها وجود نداشته باشد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
چه فایده فقط چیزای ارزشی توش میذارن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
دیدی بانو خانوم شما کدوم سایتا رو باز میکنید؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۳۲
۷
من که با فیلترشکن هر سایتی رو بخام باز میکنم و اجازه نمیدم .. به شعورم توهین کنن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
خب معلومه امثال تو کدوم سایتا رو باز میکنن ....خخخخخخخخخخخخخ
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
هه باران جان بسوزه پدر تجربه...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
باران خانوم انگار شما خودتم از قضیه بی خبر نیستی!:)
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که داره خودکشی میکنه که فیلتر نشه تجربه بیشتری داره نه؟
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
ما خود کشی نمیکنیم چون کلا واسمون مهم نیست...
فیلتر بشه فیلتر شکن هست...
جلوی تکنولوژی رو نمیشه گرفت
یعنی شماها قدرتشو ندارید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون «اجازه نمیدم به شعورم توهین کنن» خیلی با نمک بود!!! ادعای شعورت ما رو کشته!
خخخخخخخخخ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۵
آقای ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار لطیف شدی داداش از اسمهای ... مثل سرباز ولایت و کمیل آنتی صهیون به رکسانا و باران و سارا تغییر نام دادی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
میخواستم ببینم فضولم کیه! خخخخخخخخخ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بشین تو لگن آب یخ ناشناس جون خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسوز عزیزم !!!!
یک سوال دارم شما همون محسنی هستید که در سایت افتاب زمانی که اجازه نشر نطرات را داشت خیلی فعال بودی ؟؟؟لطفا جواب بده
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا قبل اینکه فضولت پیدا کنی برو یه ساندیس از باقی مونده ساندیسهای همایشه دلواپسین سفر به نیویورک باز کن بخور انگار بدجور استخون تو گلوت گیر کرده .نجه تو گلوت
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نه داداش بنده فقط در همین سایت فعال هستم هر فحشی هم که میخای بدی میتونی به دروغگو بدی من راضیم خخخخخخخخخخخخ
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن تو بازم دکتر لازم شدیا برادر من.چقدر بهت بگم توهم نزن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نه به کمیل آنتی صهیون نه نیلیا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نه اونقدر خشن نه اونقدر ملایم
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
نیلیا جان میگن کافر همه را به کیش خود پندارد....
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان دچار اختلال شخصیت پارانوئیدی هستی.دقیقا یکی از علائمش شک کردن به همه چیزه.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
همیشه نظر اکثریت ملاک درست یا نادرست بودن چیزی نیست...الان به حقیقت این جمله پی بردم چون من فقط 1 نفرم ولی اکثرا به این محسن پریشان خاطر مثبت دادن! همتون پریشان خاطرید......حتی اگه 18 میلیون نفر باشید...خخخخخخخخخخخخ (البته به اصلاح طلبان معتدل توهین نشه)
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۱۴
۴
دوستان بحث فیلتر از اختیارات هر نظامی هست که به طور مشخص در تمام دنیا انجام میشه . اما مشکل کار ما فیلترینگ گسترده و بی منطقه . الان به طور مثال وایبر . صفحه خاص که نداره نهایت یک تشکیل گروه که شاید از هر صدتا پیام یک پیام ضدشخصیتی منتقل بشه . من فیلتر کردن صفحات رو درک نکردم. اما تجربه نشون داده فیلترینگ و ساخت شبکه های ایرانی نهایت میشه تولید فیلترشکن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا" حق آزادی بیان و و استفاده از اینترنت ارزان و آزاد و حق بیان و............از وظایف ... صدقه نیست که ....
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
به قول دوستان و شما اگه یه راهی باشه که فقط بتونن از توهین ها جلوگیری کنن باز خوبه
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
چی میگی تو باران؟؟؟
این توهینا ممکنه تو اس ام اس هم باشه تو تماس تلفنی هم باشه...
چیزی به نام عقل و تفکر شنیدی؟؟؟؟؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه. دولت وظیفه داره تا جایی که میتونه جلوشو بگیره همونطور که غرب هنرمند ضد اسراییل رو میگیره
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
و ضمنا اسمس و تلفن فوقش چند نفرن هر ...... بخوان .....! ولی تو اینترنت لجن پراکنی شون گسترده س
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه لجن پراکنی بود انقدر گسترده و همه گیر نیود
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
تو ایران وقتی چیزی همه گیر میشه یعنی یه وسیله وقت تلف کن و سرگرمیه!
من نمیگم سرگرمی0 ولی باید به حداقل برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۵
۲۷
بهترین راه همان فیلترینگ است و لاغیر...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
تنها نتیجش میشه فروش بیشتر فیلتر شکن ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۱۲
۳
مسیر انحرافی! فیلترشکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۷
۱۹
به نظرمن این شبکه ها بههیچ دردی نمیخوره تاحالا دیدیدغیر عکس های سرخودمعطلی وچند تا دری وری کاربرا استفاده دیگه ای بکنند ما که ندیدیم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
عمو جان کلاس چندی؟ فکر کنم شما از اون دسته افرادی که .....
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس با بخش اول حرفت موافق نیستم ولی با قسمت دومش(عکس و دری وری.....) چرا! منم جز اینا چیزی ندیدم!
مهرداد ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۱۵
۲
... هر سری به یه چیزی گیر میدیم .ویدیو...فیلم ..ماهواره...نوار کاست ..و.... وحالا هم شبکه اجتماعی ..بابا جان این ره کی تو میروی به...ستان است..تو همین شبکه های اجتماعی کلی حمله به وهابیون و داعش ..و دشمنان ایران و شیعه توسط همین جوانهایی که بهشون گیر میدیم میشه که واقعا عالمان و مدیران ما کم میارن از عمق فکرین این جوانها ..بابا جان مردم با فرهنگ و شعور هستن و نیازی به قیم ندارن اینو درک کنید ....... ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی نمی گه که مردم فرهنگ و شعور ندارن. ولی هدف از تشکیل حکومت اسلامی اجرای احکام الهی و به سعادت رساندن مردم است. نمی شود که همه چیز را رها کرد و گفت که خودتون هرجور می خواید عمل کنید . بالخره فضا باید سالم باشه . در ضمن این نرم افزار ها جاسوسی هستند. به نظر من فیلتر شدنشون خیلی بهتر از بودنشونه. مگه قبلا که نبودن مشکلی بود.
مهرداد ا
|
Iran (Islamic Republic of)
قبلا خر بود تاکسی و مترو و هواپیما و.... هم نبود ...همش قبلا نمیشه انسان روبه جلوست...یک کلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا من نمیخوام به سعادت برسم باید کیو ببینم؟؟چون همینطوری هم خودم خوب و بد رو بلدم.....اصلا این جملت که گفتی هدف به سعادت رساندن مردمه با عرض پوزش یکم خنده داره...آدم احساس میکنه یکی اومده دستشو گرفته و داره به زور میکشه و میگه بیا بریم سعادتمندت کنم.خخخخخ
شریف
|
United States of America
|
۱۱:۲۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۱۶
۳
.... بی نتیجه ست! نرم افزارایی هستن که اصلا قابل شناسایی و فیلتر نیستن؛ مثل "تلگرام"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۱۳
۵
مخالفم,
رضا 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۱۴
۶
یعنی صدای ما رو مسئولین می شنوند؟ .؟ ما صد درصد مخالف فیلتر هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۶
۷
مخالف فیلتر این شبکه ها هستم در عین حال به همون دلیل ...دانستن این شبکه ها به نمونه ایرانی اینها هم بی اعتمادم!از سویی در.نمایشگاه رسانه و دیجیتال نمونه ایرانیش هم بود اما.... پولی نه رایگان!
به شخصه برام رایگان بودن،امنیت و عدم احساس کنترل و جاسوسی،پشتیبانی عالی و بروزرسانی های نرم افزار ها برام مهمه.که ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
«به شخصه برام رایگان بودن،امنیت و عدم احساس کنترل و جاسوسی،پشتیبانی عالی و بروزرسانی های نرم افزار ها برام مهمه.»
همچین چیزی وجود نداره
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۶
۱
فیلترینگ نشونه ضعف هست...
راههای بسیار زیادی هست که هر آیتمی که متضاد با فرهنگ اسلامی ماست جلوش گرفته بشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۸
۱
دولت ....... با تشدید فیلترینگ و حجمی کردن آن در انتخابات بعدی از 8 میلیون Downloader حرفه ای یک تودهنی جانانه دریافت خواهد کرد
محسن
|
-
|
۱۵:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۲
۵
آقا چه میکنه این استکبار جهانی
لامصب همه جا دس داره حتمن واتس و وایبر هم ساخت همیناست
استغفرا .............
محسن
|
-
کپی رایت رو رعایت کن بی فرهنگ
باران
|
-
خواهشا اسم هاتون رو با یه چیزی علامت بذارید تا من بدونم اون محسن پریشان خاطر و اهریمن صفت کیه
محسن
|
-
یعنی عاشق شما افراطیها هستم که هرکس مثل شما تفکر ... نداشته باشه میشه اهریمن و ابلیس و یزید آدم اهریمن و مزدور باشه بهتر از اینه که چاپلوس و فیزیوتراپ باشه خخخخخخخخخخخ
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۴
۷
فیلترش کنین بهتره.
به هیچ دردی نمی خورن...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۹
۳
یه پیشنهاد: به نظرم کم کم باید تلفن های ثابت رو هم جمع کرد چون میشه از اونها برای ترویج فساد وفحشا استفاده کرد! از کجا معلوم که جوانان از این وسایل برای انجام اعمال منافی ارزش های اصیل استفاده نکنند؟؟؟؟!!!!!
انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۳
۰
مخالفم چون هرروز زیادتر میشن اینا برنامه ریزی شده
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۷
۳
نظرتون چیه از این به بعد بریم مثل سرخ پوستها بریم روی پشت بام با دود به هم علامت بدیم و سلام علیک کنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۷
۳
اقا بيايد کلا برق ايران قطع کنيد يه ديوار ارتفاع ٣٠ متر دور مرز ايران بکشيد. تا جووناي ما اصلا هيچ ارتباطي با اين اين غرب بي تربيت نداشته باشن. با اين کارا حتما جنبه ملت ما ميره بالا و فرهنگمون هم از اسيب حفظ مي شه . اطمينان داشته باشيد :-)
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
شما سطح اطلاعات و فهمت رو ببر بالا . طرز استفاده درست از هر چیز رو بدون آزاد آزادی هیچ حصاری وجود نداره.
استادم یه مقایسه ای بین کوهنوردی ایرانیها وانگلیسیها انجام داد جالب! میگفت اونجا مردم هفته ای 1 روز آخر هفته جمع میشدن میرفتن کوه میگفتن ومیخندیدن تموم میشد تا هفته دیگه همون موقع ولی تو ایران هر روز هفته کارشونه اونم با کفش پاشنه دار و تیپی که مخصوص مهمونیه!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۳
۱۲
انشاء الله زودتر فیلتر شود.بنده مدتی گرفتارش شدم و از ان زمان به بعد دین برام کم اهمیت شده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم .......... با این چیزا از دین و ایمونش کم نمیشه
سرباز گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۲
۹
بايد فيلتر شوند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تنها موفقیت شما اینه که سرعت باز شدن سایت رو پایین بیارین و گرنه فیلترینگ برای ما بی معنیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۲
۸
بهتره کنار این شبکه ها یک شبکه داخلی هم باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
که توش فقط از جنگ و مطالب ارزشی و انقلاب حرف زده بشه...
....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راه های مقابله با این گونه موارد یکیش رقابت هست و یکیش محدودیت ایجاد کردن در استفاده. تا وقتی که رقابت به معنی واقعی عملی نشده می شه با محدودیت ایجاد کردن کمی جلوی گسترده تر شدن رو گرفت تا رقابت عملی دست یافتنی تر بشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۷
۲
آی ایها الناس ببینید این داعش نیوز چی بر سر کامنتهای من آورده
آدم .......... با این چیزا از دین و ایمونش کم نمیشه
دولت ....... با تشدید فیلترینگ و حجمی کردن آن در انتخابات بعدی از 8 میلیون Downloader حرفه ای یک تودهنی جانانه دریافت خواهد کرد
اتفاقا" حق آزادی بیان و و استفاده از اینترنت ارزان و آزاد و حق بیان و............از وظایف ... صدقه نیست که ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر جفنگ میگی
خوبه صراط یک کم حذفش میکنه میشه نیم جفنگ. اون قسمتهای نقطه چین بارزش تر از نوشته هاس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بمیرم.....آخه چرا اینجوری میکنی صراط؟؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ازمثبت منفیها مشخصه کی خزعبل میگه
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۴
۱
بايد بررسى كرد و ديد منافع اينهمه فيلتر شكن رنگارنگ نصيب چه كسانى ميشود
ابن رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۳
۱
فيلتر كردن اصلا نتيجه نداره و نتيجه عكس ميده ..........واقعا دلسوز نظامي لطفا نيلتر نكن نكن
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۳
۲
کاملا فیلتر این شبکه ها بی فایدس
الان مردم دیگه شناختن این شبکه هارو حتی اگه فیلترهم کنن مردم با فیلتر شکن باز میکنن
چیزی که رایگانه برای مردم خیلی بهتره تا اس ام اس دادن با این وضعیت خطهای خراب که هر پیام یک ساعت بعد میرسه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۱
۵
یدفعه برید رو سقفها دجالواره ها خخخخخخخخخخخخخخخ رو هم بشکنید
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۲
۶
به نظرم روش قرآن رو باید الگو قرار بدیم. تو تحریم شراب گفته منافعی هم داره ولی ضررش بیشتر از منفعتش هست و حرامه.
فرض کنید یه پدر مادری بخوان بچه شون تا وقتی که بتونه درست حسابی برای عاقبتش تصمیم بگیره بجاش تصمیم بگیرن و مواردی که براش مضره رو از دسترسش خارج کنن خب اونا که نمی تونن فیلتر کنن... اونایی که مخالف فیلتر هستند همیشه فکر می کنند همه ی کاربرا قدرت تصمیم گیری درست رو دارن.
یه خبری از مصاحبه با آقای استیوجابز می خوندم که جالب بود می گفتن فرزندانشون یا از گجت ها استفاده نمی کنن یا بسیار محدود هستند.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین منظور منم همینه . تو ایران بعد از اینکه چیزی رو وارد کردن تازه میخوان فرهنگ سازی کنن در حالی که باید اول فرهنگ سای کنن بعد وارد کنن. مثل یکی که بچه میاره بعد تصمیم میگیره چه جوری تربیتش کنه یا خرجشو بده! والا.
یه کم از خارجیها چیزهای خوبشونم یاد بگیریم بد نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۶
۲
فيلترينگ نوعي به تمسخر گرفتن .....است.
کاري نداره که.هنوز بحث فيلترينگ نيومده بود تو محافل،دوستان من همينجوري پشت سرهم واسم فيلترشکن ميفرستادن.اصن اگ دوس داريد فيلتر کنيد.تو عصر فناوري فيلترينگ يک نوع مزاح است
ستاك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۴
۳
صراط عزيز نظرات موافق ومخالف را ديدي وتعداد آرائ انها را هم برآورد كردي ومشخص شد كه اكثرا با فيلترينگ مخالفند پس يك بار هم شده مرد باش وبر اساس خواسته مردم مقاله بنويس.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۵
۳
یه کار بی معنیه.مگه تا الان که فیلتر کردن کسی به شبکه های اجتماعی دسترسی نداشته؟به راحتی با یه فیلتر شکن میشه به همه شبکه ها دسترسی پیدا کرد.
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۸
۲
اگه درست استفاده بشه مشکلی نداره.ولی اگه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
حتی اگر استفاده های نادرست بشه به تو و اربابات هیچ ربطی نداره ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین به خدا زبونم مو درآورد از بس بهت گفتم برو دکتر.به خدا یه توصیه کاملا خواهرانست.بعدشم من که مثل تو به خودم شک ندارم که. همینجا حاضرم قسم بخورم که من کمیل یا سرباز نیستم.جناب امین زنده به عشق حجتیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین محسن دقیقا...
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه تو عصبانی تر و طلبکار تری محسن جان! چرا میزنی عزیزم؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۵
۱
ما همگی
مخالفیمممممممممممممممممممممممم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۲
۶
باران....عزیزم قرمه سبزیت ته گرفت.برو چاییتو دم کن الان شوهرت میاد دعوات میکنه ببینه هیچی حاضر نیست.
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده مخالف خانم باران هستم اما به شما منفی دادم بخاطر اینکه تو بحث کردن خواستی خانم بودن باران رو ضعف نشون بدی و بهش بگی بهتره به کار خونه برسه...
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
من شوهر ندارم عزیزم ولی آشپزی میکنم! خخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونم چرا ما ایرانی ها مخصوصا آقایون فقط قرمه سبزی رو بلدیم؟؟بابا کباب و جوجه و پیتزا و کوفته و.....هم غذا هستنا..به اینا بر میخوره همش میگید قرمه سبزی....اینو نوشتم یکم فضا عوض بشه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۵
۳
اکثر پیامهای وایبری مثبت و اخلاقی است. بسیاری از آنها البته دعاهای مذهبی است. و یا سخنان کورش و بزرگان جهان. فقط جوک های لری سبب تحقیر هموطنان لر می شود. ولی سرگرمی خوبی است مردم هم بندرت پیامهای مستهجن برای یکدیگر می فرستند.
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز از هر وسیله ای هر کس مناسب خودش استفاده میکنه
شما تو ضبط صوت ماشین میتونی مداحی گوش بدی میتونی موسیقی غربی گوش بدی
تو ویدئو میتونی فیلم محمد رسول الله ببینی میتونی فیلم مستهجن ببینی
تو ماهواره میتونی شبکه های کربلا و مکه و آموزش قرآن نگاه کنی هم میتونی شبکه های .....رو نگاه کنی
وایبر و لاین و... هم به همین صورته هرکس به اندازه ظرفیت خودش ازش استفاده میکنه
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
الان با این وضع کشور ما وقت سرگرمیه؟ من میگم حتی اگه همش هم مثبت باشه بازم نباید به عنوان سرگرمی استفاده کنیم. و فقط در حد پیام دادن و.....استفاده کنیم.
اونها دارن 24 ساعت شبانه روز رو کار میکنن و ما همش در پی خواب و سرگرمی....همه رو آب ببره ما رو خواب میبره. ژاپن اگه ساخته شد مردمش با تلاش و پشتکار ساختن نه صرفا احمدی نژاد یا خاتمی!
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
باران جان بحث فیلتر کردن بخاطر ضرر کردن شرکتای مخابراتیه نه بخاطر هدر شدن وقت مردم...
پسرک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
۴
۳
موتور هواپیما و دارو تحریمه ولی این برنامه ها که برای برقراری ارتباط و دوستیه مجانی و به تعدادکافی همراه فیلتر شکن مجانی در اختیار جوانان قرار میگیره .من متعجبم اون دشمنان غربی این برنامه هارو مجانی میدن چون بد جور نگران راحتی ما هستن
مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
۳
۸
باید هر چه زودتر فیلتر شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
۵
۴
کلا هر چی سانسور و محدودیت ایجاد بشه اوضاع بدتر می شه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳
۵
۳
هر آدم عاقلی مخالف است .
باران
|
United States of America
فیلتر سراسری نشه ولی بااااااااااااااااید برای توهین کنندگان به مقدسات محدودیت ایجاد بشه یا با شناسایی یا هر چیز دیگه!
کرسی های آزاد اندیشی و بحث و گفتگوی منطقی آری. توهین و دری وری مثل محسن خیر.....والسلام
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳
۶
۱
]شما فیلتر کنی با فیلتر شکن چیکر میکنی پس بهترینکار فرهنگ ساز نحوی استفادست نه چماغ برداشت برای آن/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳
۵
۱
از قدیم میگفتن :
کسی که اهل خلافه
تو شیشیه اش هم ، بندازی ، کارشو
میکنه!!!
فرق نداره ! چه این شبکه ها در اینترنت
چه در موبایل ، چه هر جور......
کاری رو که میخوان میکنن
درستش اینه که اتفاقاً ، میدوون بدن
بفهمن کی خلافکاره ، مچش رو بگیرن !
از روی خط
از روی آی پی
......راحت !!
کلی خلافکار لو میرن !!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳
۰
۱
مخالفم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
کار بسیار بسیار پسندیده و درستی است
بسيجي
|
-
|
۰۸:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
بنده خودم فرمانده يك پايگاه مقاومت بسيج هستم.از واتس آپ هم استفاده مي كنم.اتفاقا گروهي براي بسيجي هام هم تشكيل دادم و مطالب زيبايي به اشتراك مي گذاريم.
نميدونم كجاي اين كار ايراد دارد؟
مطالب ما طوريه حتي اگر دشمن بخواهد جاسوسي بكند احتمال هدايت شدنش به راه راست هم وجود دارد.
فقط ايرادش اينه كه بدون هزينه كا را انجام ميدهيم.
حذف واتس آپ و وايبر كار صحيحي به نظر نمي رسد.
بيشتر بررسي شود بهتر است.
با تشكر
مسیح
|
Lebanon
|
۱۴:۱۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۱
۱
تا وقتی پای این حرفها نیست، خوب دم از شهید آوینی میزنیم، ولی به اینجا و بحث فیلتر که میرسه یادمون میره چی گفت یا گاهی هم میخوایم دهنش رو بگیریم.
فیلتر کردن کار جماعتی است که ...
شهید آوینی میگه:
«و اما درباره خودمان. نباید بترسیم. حصارها تا هنگامی مفید فایده ای هستند که دزدان شب رو، بر زمین می زیند، اما آن گاه که دزدان از آسمان فرود می آیند، چگونه می توان به حصارها اطمینان کرد؟ پس باید از این اندیشه که حصارهایی بتوانند ما را از شرّ ماهواره ها محفوظ دارند، بیرون شد و «خانه را در دامنه آتشفشان بنا کرد.» باید در رو به رو شدن با واقعیت، به اندازه کافی جرئت و شجاعت داشت. غرب چنین است که در عین ضعف، بیش تر از همیشه رجز می خواند تا خود را در پناه وهم حفظ کند.»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
یه hotspot دواشه
فیلتر را فراموش کنید
استاتوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
186 تا فرند دختر ادد کردی مثال؟ آخرش چی برو مثه من ازدواج کن انقدم دنبال سوراخ موش نگرد.حسین24تهران
پسرک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
نه آقا چرا فیلتر کنن الان ما بوسیله این شبکه های اجتماعی داریم دوستان گمشده خودرا پیدا میکنیم(انگار اینجا آلمان یا کره است که یه دفعه به دوقسمت تقسیم شد و مردم از هم جدا شدن حالا دارن همدیگر رو بعد سالها پیدا میکنن)ما با این جنگولکهای موبایلی کلی به علم و دانش و شارژمون اضافه شده.این هدایای مجانی غیر تحریمی دلسوزان غربی ما بجای دارو و موتور هواپیما رو از ما نگیرین که خوب اعتیادی برامون جور کرده .فقط وفقط بکار اعمال نیک میاید و همه میدانند کاربرد بدی ندارد.به مرگ نتانیاهو قسم.به روح داعش قسم
حسنک
|
Germany
|
۰۷:۲۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
بهترین روش حل مشکلات جوانان است اگه ما بچه هارو خوب تربیت کنیم خیلی نگرانیها از بین می ره اما آیا همه بچه ها خوب تربیت می شن فیلتر کردن یا نکردن شاید الان مهم نباشه ولی بچه ها فکر کنیم چقدر از زمان ووقت مفید جوان ها بابت این مسائل هدر می ره آیا این همه حجم اطلاعات ومسائل وگفتگوها که بین افراد است رو باید همه بخونن آیا 90% این مطالب به عنوان سرگرمی ولطیفه نیست نگزارید دیگران وقت وزمانی که باسرعت سپری می شه را برای شما برنامه ریزی کنن با همه شما هستم چند درصد از بچه ها ورفقای شما روز وشب می کنن با این برنامه های الکی خودمون رو گول نزنیم فقط نگزارید دیگران شما روسرگرم کنند از وقت های خوب خود به خوبی استفاده کنید تومهمانیها همه با مبایل ، تودانشگاه همه با مبایل ، توادارات همه با مبایل آیا همه دارن کار علمی انجام میدن پس چرا صادرات افکار ما آمار ندارد .بای
محمد حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
از اونجایی که تصمیم گیری توسط مسولان باید با در نظر گرفتن صلاحیت ها همراه باشه
به نظر بنده
بهتره که به جای فیلتر کردن و یا در مقابل بی توجهی نسبت به مسائلی که منجر به تخریب پایه های نظام میشه
نظارت و کنترل دقیق صورت بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
۲
۲
موافق فیلترینگ محتوای ضد اخلاقی و مجرمانه هستیم!!!
ماجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
تمام این حرف ها و حدیث ها به خاطر اینه که ... کار فرهنگی ضعیف بوده ...
همون طور که نتونستن جلوی تلوزیون بعد ویدیو بعد ماهواره......
جلوی اینا رو هم نمیشه گرفت فردا یه چیز جدید ....
اگه این ابزار ، ابزاری برای نشر فساد باشه جلوشو بگیری بازم یه ابزار جدید در راه است
باید کار فرهنگی کرد و سطح اگاهی جامعه رو بالا برد تا از هر ابزاری درست استفاده شود .
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
۲
۰
فرهنگ سازي بهتر از فيلترينگ جواب ميدهد،حرف آيت الله طالقاني يادمون نرود.....
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
۲
۰
فرهنگ سازي بهتر از فيلترينگ است حرف آيت الله طالقاني را فراموش نكنيد.
ولي بنده مخالف فيلترنگ نيستم چون فيلترينگ مخصوص ايران نيست،دوستاني كه مخالف فيلترينگ هستن يك سرچي در گوگل در مورد فيلترينگ بزنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
۳
۰
شبکه اجتماعی چه ربطی به وایبر و واتس اپ داره. ویچت شبکه اجتماعی بود اما وایبر و واتس اپ فقط پیام رسان هستن. مسخره بازیا چیه، برای چی فیلتر بشه....

چون دیگه کسی از اس ام اس استفاده نمیکنه بعضیا سود مالیشون کم شده میخوان فیلتر کنن.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۳
۲
۱
شبکه های اجتماعی نظر من این است که باید فیلتر شوند این شبکه ها یک تهاجم فرهنگی است
بابککککککک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳
۳
۰
آغا مرد باشن اس ام اس رو رایگان کنن ما هم داوطلبانه واتس اپو پاک میکنیم.ببینیم کی مرد تره.نفسمونو بریدن از بس بابت هر چیزی ازمون پول گرفتنا..
الف ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳
۲
۱
چرا باید با علم روز دنیا همیشه باید مخالف باشیم به جای این کارها مسئولین فرهنگ سازی کنند و پیشرفت را زیر سئوال نبرند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۳
۳
۴
من موافق فیلتر هستم . کشور هایی که دشمن ما هستند و تمام مملکت ما رو تحریم و تحدید می کنند دلیلی نداره ازشون حمایت کنیم . کشور هایی مثل اسرائیل نتنها باید از اینترنت و از بین ایرانیان حذف بشه باید از کل جهان حذف بشوند . کشور هایی که تمام وجود ما را تحریم کرده اند و نابودی ما را می خواهند باید از ریشه کنده بشوند .
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز